05 Φεβρουαρίου 2018

Τα «σπάνε» τα φετινά σποτ του Super Bowl: Ο Κιάνου Ριβς φλερτάρει με τον θάνατο και ο Μόργκαν Φρίμαν... ραπάρει

Το Super Bowl, ο σημαντικότερος και δημοφιλέστερος ετήσιος αγώνας του πρωταθλήματος του αμερικανικού ποδοσφαίρου, πρόκειται να καθηλώσει τους φιλάθλους των ΗΠΑ - και όχι μόνο - στους τηλεοπτικούς τους δέκτες απόψε τα ξημερώματα.


Η αποψινή βραδιά ωστόσο παρουσιάζει ενδιαφέρον ακόμα και για όσους δεν δίνουν δεκάρα για το αν θα επικρατήσουν οι Patriots ή οι Eagles. Μάλιστα εικάζεται ότι πολλοί θα παρακολουθήσουν τον μεγάλο αγώνα μόνο και μόνο για να δουν το άλλο highlight της ετήσιας διοργάνωσης, τα θρυλικά διαφημιστικά σποτ του ημιχρόνου!

Σταρ του Χόλιγουντ θα παρελάσουν στους δέκτες των Αμερικανών σε επικές διαφημίσεις που διεκδίκησαν και κέρδισαν - έναντι πολλών εκατομμυρίων δολαρίων - την πιο περιζήτητη τηλεοπτική θέση, στον αγώνα με την υψηλότερη τηλεθέαση της χρονιάς.
Παρόλο που δεν έχουν ανακοινωθεί νούμερα, φημολογείται ότι η κάθε διαφήμιση που προβάλλεται στο ημίχρονο του Super Bowl κοστίζει έως και 5 εκατομμύρια δολάρια. Δεν είναι παράξενο λοιπόν που σ' αυτές εμφανίζονται κάθε χρόνο μερικά από τα πιο δημοφιλή και αναγνωρίσιμα πρόσωπα της εγχώριας σόου μπιζ.

Στα φετινά σποτ, που έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο, θα δούμε τον Κιάνου Ριβς να εκτελεί παράτολμα ακροβατικά σε μια μηχανη για την Squarespace, τον Πίτερ Ντίνκλατζ και τον Μόργκαν Φρίμαν να ραπάρουν για τα Doritos και το Mountain Dew και τον Ντάνι ντε Βίτο στο ρόλο ενός σοκολατένιου M&M που ζωντανεύει...





Νάνσυ Κουλούρα
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ