11 Μαρτίου 2018

ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ! Γιακουμάτος κατά Σταμάτη -Για τη δήλωση για Τσίπρα και Ερντογάν

Σαφείς αποστάσεις από τις χθεσινές δηλώσεις του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρη Σταμάτη, ο οποίος δήλωσε ότι πιστεύει περισσότερο τον Ερντογάν παρά τον Αλέξη Τσίπρα, πήρε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος.


Ο βουλευτής της ΝΔ, μιλώντας στο ραδιόφωνο των Παραπολιτικών 90,1 έκανε λόγο για παρλαπίπες και για νοσοκόμους που μιλάνε την ώρα που σιωπούν οι αξιωματικοί.

«Για τα εθνικά θέματα θα έλεγα σε μερικούς που είναι μεγάλοι παρλαπίπες ότι χρειάζεται σιωπή, η σιωπή είναι χρυσός για τα εθνικά θέματα. Και εγώ έχω πολλά να πω, αλλά τώρα σηκώθηκαν και μιλάνε οι νοσοκόμοι και οι  τραυματιοφορείς του στρατού και οι αξιωματικοί δε μιλάνε. Εγώ ήμουνα συνταγματάρχης στον ελληνικό στρατό και δεν πρέπει να μιλήσω, μου απαγορεύεται να μιλήσω δεν μπορώ για εθνικά θέματα να μιλάω δημόσια. Αυτά είναι τα εν οίκω μη εν δήμω».

Ο κ. Γιακουμάτος επέκρινε και την απόφαση του Φώτη Κουβέλη να δεχτεί την θέση του αναπληρωτή υπουργού δίπλα στον Πάνο Καμμένο.

«Είχα μια πολύ καλή άποψη για τον Φώτη Κουβέλη και τον συμπαθούσα. Μου τα γκρέμισε όλα, ήταν  αρχηγός κόμματος που προτάθηκε και για Πρόεδρος Δημοκρατίας και δέχεται να πάει αναπληρωτής του κ. Καμμένου. Έπεσε  πολύ στα μάτια μου, λυπάμαι για αυτόν, λυπάμαι πάρα πολύ»