24 Μαρτίου 2018

Σκευωρία του Τζακ Σπάροου οι κατηγορίες εναντίον μου, δηλώνει ο πειρατής Μπαρμπόσα

Σε σκευωρία της βρετανικής κυβέρνησης αποδίδει ο γνωστός πειρατής τη δίωξη του για μεταφορά μπαχαρικών αμύθητης αξίας

Σε σκευωρία που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αλήθεια αποδίδει ο γνωστός πειρατής Μπαρμπόσα τις κατηγορίες που τον βαραίνουν, μετά την είδηση της δίωξης του από την βρετανική κυβέρνηση.

Σε οργισμένη δήλωση-απάντηση που μοιράστηκε στα ΜΜΕ της Καραϊβικής, ο αποκαλούμενος και βασιλιάς των πειρατών απέρριψε τις κατηγορίες που τον θέλουν μεταξύ άλλων να έχει μεταφέρει κρυφά με το καράβι του «Νουρένα» τόνους μπαχαρικών αμύθητης αξίας, τα έσοδα από τα οποία φέρεται να έχει θάψει σε τροπικούς παραδείσους.

«Εγώ είμαι ένας απλός ιδιοκτήτης πλοίου και δεν έχω καμία απολύτως σχέση με τις πράξεις που αναφέρονται. Για μεγάλο χρονικό διάστημα μέλη της βρετανικής αυλής με έχουν στοχοποιήσει, ενώ σε διατεταγμένη υπηρεσία εναντίον μου βρίσκονται άλλοι πειρατές που θέλουν να είναι αρεστοί στην κυβέρνηση» αναφέρει ο γνωστός πειρατής.

Όπως ισχυρίζεται, το κατηγορητήριο βασίζεται σε καταθέσεις του Τζακ Σπάροου, ο οποίος βρίσκεται σε βρετανικό μπουντρούμι και στον οποίο υπόσχονται μεγάλα οικονομικά ανταλλάγματα και αποφυλάκιση, προκειμένου να τον ενοχοποιήσει.

«Ας είναι βέβαιοι ότι δεν πρόκειται να συνθηκολογήσω και να υποκύψω και όσοι βρίσκονται πίσω από αυτή τη σκευωρία σύντομα θα πάνε να συναντήσουν στον πάτο της θάλασσας όσους τόλμησαν να βρεθούν απέναντι μου στο παρελθόν» καταλήγει.

http://tovatraxi.com/sport/skevwria-oi-kathgories-enantion-mou-dhlwnei-o-peiraths-barbossa/