11 Μαΐου 2018

ΒΙΝΤΕΟ-Άδωνις: Γιαυτό εδώ κι ένα χρόνο δεν μου απαντάνε τι συζήτησε ο Τσίπρας με τους Ρότσιλντ στο Παρίσι

"Διαβάστε γιατί δεν απαντούν εδώ και ένα χρόνο στην ερώτηση μου για το μυστικό ταξίδι του Τσίπρα στους Ρότσιλντ στο Παρίσι. Δεν γνωρίζει ο Αντιπρόεδρος της γιατί πήγε και το τί συζήτησε...βγάλτε τα συμπεράσματά σας" έγραψε στο Twitter ο Άδωνις Γεωργιάδης παραπέμποντας στο παρακάτω άρθρο του greekfinanceforum.com:

Aντιπρόεδρος της Rothschild: «Δεν ήμουν εγώ στο Παρίσι – η Ελλάδα μπορεί σύντομα να βγει στις αγορές»

Ο ισχυρός άνδρας της Rothchild ο αντιπρόεδρος Πάολο Σκαρόνι βρίσκεται γιά λίγες ώρες στην Ελλάδα γιά να συμμετάσχει στο συνέδριο του Economist στο Λουτράκι και μίλησε στην Μαριάννα Κούρτη και το Dikaiologitika News.

O Σκαρόνι μίλησε στο συνέδριο που διοργανώνει ο Economist σε συνεργασία με την Περιφέρειες Πελοποννήσου με θέμα την Διακυβέρνηση και τις περιφερειακές αρτηρίες για την ανάπτυξη, τον ρόλο της Ευρώπης και της Ελλάδας.

Στο περιθώριο της συνόδου ο Σκαρόνι ρωτήθηκε από τα dikaiologitika.gr γιά το περίφημο ραντεβού του Αλ.Τσίπρα στο Παρίσι με στελέχη της εταιρίας που έχει αναλάβει ένα μεγάλο κομμάτι στο πρόγραμμα της ομαλής εξόδου της χώρας στις αγορές. Ο ίδιος απάντησε: “ δεν ήμουν εγώ στην συγκεκριμένη συνάντηση και δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος να απαντήσω γιά το τι αποφασίστηκε εκεί».

Δείτε τι είπε για το θέμα ο Άδωνις σε σημερινή παρουσία του στην ΤιΒι