"Αύριο το πρωί στις 10 είμαι καλεσμένος από τον Τακη Χατζή στην εκπομπή Ακραίως της τηλεόρασης του ΣΚΑΙ" μας ενημέρωσε χθες στο Twitter ο ογκόλιθος της πολιτικής Ευάγγελος Αντώναρος που λέει "η ΝΔ μου χρωστάει και δεν της χρωστάω" (ας όψεται ο Σαμαράς που τον διόρισε στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων το 2013 για να μασαμπουκώσει κι άλλα εκτός αυτά που μασαμπούκωνε επί Καραμανλή)Φυσικά από κάτω στα σχόλια έγινε πάρτι...






