04 Δεκεμβρίου 2018

Απίστευτο περιστατικό στο Πέραμα: Δασκάλα ξέχασε κλειδωμένα δύο παιδιά στην τάξη!

Τα παιδιά προσπάθησαν να παραβιάσουν την πόρτα  με ψαλίδι και δεν τα κατάφεραν - Άρχισαν να χτυπούν τα παράθυρα και έτσι τα αντιλήφθηκαν - «Η δασκάλα έριξε την ευθύνη στο παιδί μου, επειδή δεν ήταν στη "γραμμή" του» δήλωσε η μητέρα στο protothema.gr

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε σήμερα σε δημοτικό σχολείο του Περάματος. Η μητέρα του ενός παιδιού περίμενε επί 20 λεπτά για να πάρει το παιδί της, όμως δεν είχε φανεί. Όταν τελικά το είδε μπροστά της, ξαφνιάστηκε με όσα τις διηγήθηκε για το πώς κατάφερε να βγει από την αίθουσα.

«Θέλω να καταγγείλω πως σήμερα το μεσημέρι, η δασκάλα της τάξης του γιού μου, μάλλον δύο δασκάλες μαζί, μια δασκάλα δημοτικού και μια δασκάλα της ένταξης, έφυγαν από την αίθουσα και δεν έλεγξαν αν είχαν φύγει όλα τα παιδιά. Με αποτέλεσμα να κλειδώσουν τον γιό μου και ένα κοριτσάκι μέσα. Εγώ περίμενα επί είκοσι λεπτά να πάρω το παιδί μου και το παιδί μου δεν το έβλεπα… ούτε και την δασκάλα του έβλεπα» αναφέρει μιλώντας στο protothema.gr η σοκαρισμένη μητέρα.

«Σαν γονιός ταράχτηκα. Κάποια στιγμή κατεβαίνουν τα δύο παιδιά κλαίγοντας και η δασκάλα έρχεται και μου λέει το εξής περιστατικό. Πως κλειδώσαμε την τάξη και ξεχάσαμε μέσα τα παιδιά, αλλά όλα καλά, δεν έγινε κάτι σοβαρό. Και έριξε την ευθύνη στο επτάχρονο χρόνο παιδί μου γιατί λέει δεν ήταν στην γραμμή του. Δηλαδή, αναρωτιέμαι, εκείνη δεν μέτρησε τα παιδιά της γραμμής; Της τάξης της; δηλαδή έριξε την ευθύνη στο παιδί μου; Μέσα στην τάξη έμειναν δυο παιδάκια, πήρανε ένα ψαλίδι και προσπάθησαν να ανοίξουν μόνα τους την πόρτα, να την παραβιάσουν προκειμένου να ελευθερωθούν καθώς χτυπούσαν και φώναζαν και δεν τους άκουγε κανείς. Αυτό βέβαια η δασκάλα δεν το παραδέχεται αλλά ο γιος μου είχε ψαλίδι στην κασετίνα του. Αφού δεν τα κατάφεραν τα δύο παιδάκια πήγαν στα παράθυρα της τάξης τους, στον πρώτο όροφο παρακαλώ και χτυπούσαν τα τζάμια για να τους δουν από κάτω. Και κάπως έτσι τους είδαν και κατάλαβαν ότι βρίσκονται παιδιά μέσα στην αίθουσα» τόνισε η ταραγμένη μητέρα.

Μάλιστα υπογραμμίζει το γεγονός πως ίδιο περιστατικό είχε γίνει και σε σχολείο της Γλυφάδας με άσχημο τέλος για ένα παιδάκι που έπεσε από το παράθυρο του πρώτου ορόφου.

«Το ίδιο περιστατικό είχε γίνει και πέρσι σε δημοτικό σχολείο της Γλυφάδας και ένα παιδάκι τότε είχε πέσει από το παράθυρο. Το κοριτσάκι που ήταν κλειδωμένο με τον γιό μου έχει πάθει σοκ και δεν μιλάει καθόλου. Η διευθύντρια δεν εμφανίζεται καθόλου, την παίρνω τηλέφωνο και απουσιάζει. Είμαι πολύ απογοητευμένη από την στάση του σχολείου γιατί προσπαθούν όλοι μαζί να μου πουν ότι δεν έγινε κάτι σοβαρό… δηλαδή εκείνοι ως δάσκαλοι εάν το παιδί τους χανόταν για 20 λεπτά μισή ώρα θα ήταν καλά; Θα ένιωθαν ήσυχοι; Όχι, εγώ δεν νιώθω ασφαλής με αυτό που έζησα» είπε.

Χρήστος Χατζησπύρου
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ