18 Μαΐου 2019

Σάκκαρη: Υπερήφανη που είμαι Ελληνίδα, που είμαι Σπαρτιάτισσα

Η Μαρία Σάκκαρη, μετά τη μεγάλη πρόκρισή της επί της Μλαντένοβιτς, θα τεθεί αντιμέτωπη με την Καρολίνα Πλίσκοβα. Οι δύο τενίστριες είχαν βρεθεί αντιμέτωπες ξανά πέρσι σε ένα επεισοδιακό παιχνίδι στα courts της Ρώμης.

Τότε η Σάκκαρη κατάφερε και επέστρεψε από σετ πίσω και έφτασε στη νίκη επί της Τσέχας με 3-6, 6-3, 7-5. Η αναμέτρηση είχε στιγματιστεί από την απαράδεκτη συμπεριφορά της Πλίσκοβα η οποία ναι μεν είχε δίκιο, αλλά ο τρόπος που είχε αντιδράσει ήταν τραγικός.

Η πρωταθλήτριά μας, δεν θα μπορούσε να μη σχολιάσει το γεγονός πως δυο εκπρόσωποι του ελληνικού τένις θα βρίσκονται στα ημιτελικά του Internazionali BNL d' Italia. Τα λόγια της 23χρονης για τις αντίξοες συνθήκες με τις οποίες έρχονται αντιμέτωποι οι αθλητές στη χώρα μας, αλλά και το συνθηματικό "παγώνι", που έχει με τον Στέφανο Τσιτσιπά.

"Είναι τεράστιο. Είμαι σίγουρη πως συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του τένις, γιατί ποτέ δεν είχαμε δυο καλούς παίκτες στην ίδια εποχή. Είναι μοναδικό, πολύ όμορφο και είμαι υπερήφανη και για τους δυο μας", είπε η Σάκκαρη, σχολιάζοντας το γεγονός πως ένας Έλληνας και μια Ελληνίδα, είναι φέτος στα ημιτελικά του Internazionali BNL d' Italia.

"Είμαι υπερήφανη που είμαι Ελληνίδα, που είμαι Σπαρτιάτισσα, που είμαι από αυτή τη χώρα. Διανύουμε μια δύσκολη εποχή εδώ και 10 χρόνια. Το ότι φέρνουμε καλά αποτελέσματα και χαρά σ' αυτούς τους ανθρώπους, είναι πολύ ωραίο", σχολίασε ακόμα.

Πριν κλείσει το "κεφάλαιο Τσιτσιπάς", ζητήθηκε από τη Σάκκαρη να κάνει κι ένα σχόλιο για τη λέξη "παγώνι", την οποία έχουν χρησιμοποιήσει αμφότεροι κατά καιρούς, στέλνοντας κατά κάποιο τρόπο κωδικοποιημένα μηνύματα μεταξύ τους, μέσα από τον τηλεοπτικό φακό ή τα social media: "Είναι ένα εσωτερικό αστείο, που έχουμε ανάμεσά μας. Αυτό είναι, ένα εσωτερικό αστείο".

Πηγή: filathlos.gr