23 Μαΐου 2019

Εμφύλιος στα Συριζαϊκά ΜΜΕ για τις διαφημίσεις... ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΑΥΡΑ

Γιατί η προεκλογική διαφήμιση του κόμματος δεν μοιράστηκε σε όλα τα φιλο-συριζαϊκά ΜΜΕ; Ποιοι βγήκαν εκτός λίστας; Ποιος είναι ο λίσταρχος που πήρε τις αποφάσεις;

Αιχμή του δόρατος η διαφήμιση που μοίρασε η ομάδα της Κουμουνδούρου σε φιλικά ΜΜΕ εν όψει εκλογών. Ειδικά στα sites το μοίρασμα έγινε με τέτοιο τρόπο που δεν επιδέχεται αμφιβολία ότι υπήρξε απόφαση (sic) να εξαιρεθούν (και πάλι sic) κάποια από αυτά. Όλο το σκηνικό όπως έχει διαμορφωθεί κρίνεται εκ του αποτελέσματος ενώ οι ευνοημένοι αλλά και οι «κομμένοι» σίγουρα γνωρίζουν περισσότερα και κάποια στιγμή, μετά τις εκλογές, θα μιλήσουν και θα φωτίσουν πολλές πλευρές αυτής της ιστορίας.

Η απορία πάντως παραμένει: Πώς γίνεται να παίρνουν διαφήμιση sites με μικρή ή ελάχιστη επισκεψιμότητα ενώ άλλα αναφανδόν υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ να μην έχουν ούτε μισό banner για διαφήμιση; Και είναι τόσο εξόφθαλμο γιατί κάποια από αυτά τα sites, από την πρώτη μέρα που ο ΣΥΡΙΖΑ με τον Αλέξη Τσίπρα ξεκίνησε την κούρσα προς την εξουσία, στήριξαν αλλά και διαμόρφωσαν το κλίμα αρχικά υπέρ του κόμματος και κατόπιν της κυβέρνησης και των υπουργών της. Δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το periodista.gr αλλά και η ηλεκτρονική έκδοση της Νέας Σελίδας. Μέχρι και οι πέτρες ξέρουν τη στήριξη που έχουν προσφέρει και τα δύο αυτά ΜΜΕ στον ΣΥΡΙΖΑ . Στο μοίρασμα όμως της προεκλογικής διαφήμισης έμειναν εκτός. Και να πεις ότι οι νέοι «αγαπημένοι» έχουν καμιά παρεμβατικότητα ή χιλιάδες αναγνώστες; Τίποτα. Παλεύουν με το τουφέκι μπας και ανεβάσουν επισκεψιμότητα (μιας και μόνο τα νούμερα λένε την αλήθεια). Από την άλλη πουλάνε στους ινστρούχτορες της Κουμουνδούρου παρεμβατικότητα και φύκια.

Τελικά, ποιο μακρύ χέρι από τα κεντρικά του ΣΥΡΙΖΑ κόβει sites και δεν δίνει διαφήμιση; Το δίκαιο θα ήταν να πάρουν όλοι…Έλα όμως που δεν έγινε πράξη!

enimerosi24.gr