15 Ιουνίου 2019

Το διπλό ευχαριστώ του Αυτιά στον Μητσοτάκη - Τι απάντησε ο Πρόεδρος της ΝΔ - ΒΙΝΤΕΟ

"Θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, ένα διπλό ευχαριστώ. Σας το οφείλω δημοσίως. Μου κάνατε πρόταση να είμαι υποψήφιος όπου ήθελα και ό,τι άλλο ήθελα. Σας ευχαριστώ πρώτα για αυτό. Δεύτερον, μου δώσατε διαβατήριο ζωής όταν την Μεγάλη Τετάρτη καθίσαμε ο ένας δίπλα στον άλλο και μου είπατε ότι 'Γιώργο δεν μπορώ να διαχειριστώ την αγάπη του κόσμου σε σένα' και ότι η ζωή είναι μπροστά" είπε στον πρόεδρο της ΝΔ ο Γιώργος Αυτιάς, στο τέλος της συνέντευξης.

"Θα ήσασταν πολύ χρήσιμος στο κοινοβούλιο αλλά είστε ακόμα πιο χρήσιμος στο λειτουργημα που επιτελείτε, της δημοσιογραφίας. Το μόνο που μπορώ να σας ζητήσω είναι να είστε την επόμενη ημέρα αυστηρός αλλά δίκαιος με την επόμενη κυβέρνηση" ήταν η απάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.

"Μπορεί να μην θέλησα να μην μπω στο κοιονοβούλιο γιατί νομίζω η φανέλα της Εθνικής μου πάει καλύτερα έξω" πρόσθεσε ο δημοσιογράφος.

Δείτε το βίντεο: