Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δουλεύουμε για έργα που θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας μακροπρόθεσμα, αλλά και για παρεμβάσεις που αφορούν στην
καθημερινότητα του πολίτη.
Πολλά από τα προβλήματα που έχουμε κληρονομήσει είναι σύνθετα και δεν μπορούν να λυθούν μέσα σε λίγους μήνες. Απαιτούν σοβαρό σχεδιασμό και συστηματική δουλειά σε βάθος χρόνου, τα αποτελέσματα της οποίας σταδιακά θα γίνονται και πιο ορατά. Το 2020 είναι ένα κομβικό έτος για αυτή την προσπάθεια.
Από το ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης μας, μπορούμε να ξεχωρίσουμε 7 προτεραιότητες:
Πρώτον. Να δώσουμε οριστικές λύσεις σε μεγάλα έργα υποδομής που έχει ανάγκη ο τόπος, αλλά τα παραλάβαμε να αντιμετωπίζουν σοβαρότατα, πολύπλοκα προβλήματα. Όπως είναι το Πάτρα-Πύργος, ο ΒΟΑΚ, το Μετρό Θεσσαλονίκης, η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας.
Δεύτερον. Να προχωρήσουμε με ταχείς ρυθμούς σημαντικά έργα που περιμένουν οι πολίτες, όπως είναι οι εργασίες αναβάθμισης και ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης, οι νέοι σταθμοί του Μετρό στον Πειραιά, κάποιοι εκ των οποίων θα δοθούν στην κυκλοφορία εντός του 2020, ο Ε-65 και το νέο αεροδρόμιο του Ηρακλείου στο Καστέλι.
Τρίτον. Να συνεχίσουμε τις στοχευμένες θεσμικές παρεμβάσεις μας, για να εκσυγχρονίσουμε και να θωρακίσουμε με απόλυτη διαφάνεια το καθεστώς ανάθεσης, υλοποίησης και λειτουργίας των έργων.
Τέταρτον. Να κάνουμε νέα, σημαντικά βήματα, για τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Όσο και αν μέρα με τη μέρα λύνονται επιμέρους προβλήματα, οι πολίτες εξακολουθούν να μην είναι ικανοποιημένοι –και έχουν δίκιο. Στην Αθήνα συνεχίζουμε την προσπάθεια για μικρότερες χρονοαποστάσεις στο Μετρό και ολοκληρώνουμε τον ανασχεδιασμό των δρομολογίων του ΟΑΣΑ για καλύτερη εξυπηρέτηση. Επίσης, είμαστε έτοιμοι να εξασφαλίσουμε τον εκσυγχρονισμό 15 συρμών για να μπουν στη Γραμμή 1.
Στη Θεσσαλονίκη, σύντομα θα είναι στους δρόμους για λογαριασμό του ΟΑΣΘ άλλα 100-120 λεωφορεία των ΚΤΕΛ. Και το σπουδαιότερο, και για τις δύο πόλεις, μέσα στο 2020 θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός για την προμήθεια των νέων λεωφορείων που θα λύσουν οριστικά το πρόβλημα.
Πέμπτον. Να βάλουμε μπρος έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό για την οδική ασφάλεια. Με παρεμβάσεις σε όλα τα επίπεδα: Έργα σε επικίνδυνα σημεία του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου. Δράσεις για την αλλαγή της οδηγικής συμπεριφοράς μας. Και ένα σύγχρονο, λειτουργικό και αδιάβλητο μοντέλο εξετάσεων οδήγησης.
Έκτον. Να αναλάβουμε συγκεκριμένες δράσεις που εκσυγχρονίζουν τη χώρα και την καθημερινότητά μας. Όπως είναι: Η διαλειτουργικότητα των διοδίων στο οδικό μας δίκτυο. Αντιπλημμυρικά έργα σε όλη τη χώρα και ιδίως στις περιοχές από όπου διέρχονται οι αυτοκινητόδρομοι. Ένα ολοκληρωμένο θεσμικό πλαίσιο για τα υδατοδρόμια. Η έναρξη υλοποίησης της μεγάλης επένδυσης 2,5 δισ. ευρώ στο σιδηροδρομικό μας δίκτυο. Η εφαρμογή ολοκληρωμένου σχεδίου για την ανανέωση του στόλου των ΙΧ.
Και έβδομον. Να προετοιμάσουμε το στρατηγικό σχεδιασμό και της νέας γενιάς έργων που χρειάζεται η πατρίδα μας, τα οποία θα αναζωογονήσουν την αγορά και θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας τα επόμενα χρόνια.
Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε τη δουλειά χωρίς μεγάλα λόγια, υπερφίαλες τοποθετήσεις και ανούσιες αντιπαραθέσεις. Με συγκεκριμένους στόχους και συστηματική προσπάθεια μέχρι να τους επιτύχουμε.
http://kostaskaramanlis.gr/arthra-ston-typo/7-proteraiotites-gia-ta-erga-pou-tha-allaksoun-tin-eikona-tis-xwras/