14 Φεβρουαρίου 2020

Δίκη Τοπαλούδη: Έβαλε στη θέση του τον έναν κατηγορούμενο που γέλαγε η εισαγγελέας

Συνεχίστηκε και σήμερα η δίκη για την δολοφονία της Ελένης Τοπαλούδη με την κατάθεση της Αριάδνης Λειβαδίτης, στενής φίλη της Ελένης, η οποία ανέφερε ότι είχε ξαναμιλήσει για τον Αλέξανδρο και της είχε πει ότι της φαινόταν καλό παιδί, η εισαγγελέας σχολίασε: «Σας είπε ότι είναι καλό παιδί; Εκ πρώτης όψεως έτσι φαίνεται»

Τότε ο κατηγορούμενος Α.Λ. γέλασε και η εισαγγελέας αντέδρασε λέγοντάς του «Γελάτε; Τολμάτε και γελάτε; Είστε προκλητικός, σας έχουν απαθανατίσει όλα τα κανάλια να γελάτε». Στη συνέχεια συμπλήρωσε ότι «στο τέλος ελπίζω να σας κοπεί το γέλιο».

Για το βράδυ που δολοφονήθηκε η Ελένη Τοπαλούδη, η μάρτυρας τόνισε ότι «Την ώρα που μιλούσαμε άκουσα κάποιον να χτυπάει την πόρτα. Όσο μιλούσαμε, φαινόταν κάπως αφηρημένη και μου είπε ότι της έστελνε μηνύματα το παιδί που είχε γνωρίσει (ο Α.Λ.), με το οποίο είχαν βγει μια φορά και είχαν συνευρεθεί ερωτικά. Τη ρώτησα ποιος ήταν, δίστασε να μου απαντήσει και της είπα να μην ανοίξει γιατί ήταν αργά. Δεν περίμενε κάποιον. Μου είπε «θα είναι αυτός που μου στέλνει μηνύματα, θα ήρθε να με πάρει να πάμε για σουβλάκια». Της είπα να προσέχει και θα τα λέγαμε την επόμενη ημέρα. Μου έστειλε ένα μήνυμα το βράδυ αλλά εγώ κοιμόμουν και το είδα το πρωί. Μου είχε γράψει να την πάρω σε μια ώρα».

Τότε για μια ακόμα φορά η εισαγγελέας αντέδρασε λέγοντας στην μάρτυρα ότι «Ζήτησε βοήθεια και δυστυχώς τη ζήτησε από εσάς».