26 Απριλίου 2020

Ο καβγάς Κραουνάκη-Σιμόπουλου για την Πρωτοψάλτη!

Με δύο αναρτήσεις στο facebook ο Σταμάτης Κραουνάκης λέει ότι δεν φανταζόταν ποτέ, όταν έγραφε το «Τα πιο ωραία λαϊκά» ότι θα το τραγουδούσαν έξω από το Μέγαρο Μαξίμου «με δεξιά κυβέρνηση» και με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς προς τον Πρωθυπουργό και τον Δήμαρχο Αθηναίων ζητά «να πληρώσουν με το επίδομα όσου έχουν αφήσει απ΄έξω». Παράλληλα, τονίζει ότι «δεν θα δεχτώ σχόλια που προσβάλλουν την Αλκηστη. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις κράξεις του» και καταλήγει: «Εγώ δε θέλω το τραγούδι μου, στου Κούλη τα λημέρια»




Με μια ανάρτηση-φωτιά ο βουλευτής της ΝΔ, Στράτος Σιμόπουλος “απαντά” στα όσα είπε ο Σταμάτης Κραουνάκης για το «πέρασμα» της Άλκηστις Πρωτοψάλτη από το Μέγαρο Μαξίμου.



Ο Σταμάτης Κραουνάκης «σήκωσε το γάντι». Δείτε τι ανταπάντησε



Ενώ λίγο αργότερα έκανε νέα ανάρτηση για να πει τον πόνο του για την Πρωτοψάλτη: