Τις τελευταίες ημέρες ο Ιβάν Σαββίδης, μετά από αρκετό καιρό, έκανε διάφορες δημόσιες τοποθετήσεις και για τα ζητήματα του ΠΑΟΚ.
Κι όπως αποκάλυψε το βίντεο που ανέβασε στο instagram ο γιος του Γιώργος, ο ηγέτης του Δικεφάλου είναι και λάτρης της ιππασίας, φορώντας μάλιστα στο μαύρο άλογο του σέλα με το σήμα του ΠΑΟΚ!