"Χθες το απόγευμα η κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας ήταν χαμηλή και αυτή η κυκλοφορία δεν σχετιζόταν απαραίτητα με το κέντρο. Προφανώς υπάρχουν επιρροές. Έχουμε πει ότι θα πούμε τα ποσοστά μόλις περάσουν μερικές ημέρες. Η πρώτη ημέρα ήταν δύσκολη, περιμέναμε ότι θα ήταν δύσκολη. Δεν ήταν ξαφνικό, ήταν αναμενόμενο. Μερικές ημέρες συμφόρησης είναι το αναπόφευκτο κόστος κάθε μεγάλου έργου που γίνεται και δη στο κέντρο της πόλης" πρόσθεσε ο κ. Γιαννής.
Ερωτηθείς αν ήταν η κατάλληλη στιγμή για να εφαρμοστεί απάντησε "αν περιμένουμε την κατάλληλη στιγμή, δεν θα κάνουμε ποτέ τίποτε". "Η στιγμή ήταν καλή κατ'αρχάς, πρώτον γιατί δεν έχουμε τουρίστες, δεύτερον η κυκλοφορία είναι σχετικά πεσμένη λόγω του κορονοϊού. Έχουμε το μειονέκτημα ότι οι επιβάτες των ΜΜΕ, πρέπει να είναι αραιοί και έχουμε χαμηλότερη πλήρωση. Έχουμε υπέρ και κατά. Ειδικά χθες να δώσω ένα παράδειγμα, αν κάποιος άφηνε το αυτοκίνητο στο μετρό ΦΙΞ, που έχει πάρκινγκ έξι ορόφων, που γεμίζουν μόνο οι τρεις και σε τέσσερα λεπτά από το ΦΙΞ με το μετρό φτάνεις στην Πανεπιστημίου, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διάλεξε να κάνει 45 λεπτά για να φτάσει στην Ομόνοια" σημείωσε. "Οι χθεσινές μας μετρήσεις ενώ είχαμε πει ότι από 2,5 λεπτά θα γίνουν 5, έγιναν 4,8 λεπτά στην Πανεπιστημίου. Το είχαμε προβλέψει και μιλάμε για 2 λεπτά και κάτι καθυστέρηση, όλο κι όλο" δήλωσε χαρακτηριστικά. "Το ότι είχαμε 45 λεπτά καθυστέρηση στη Συγγρού δεν το αμφισβητώ, αλλά το πρόβλημα δεν ήταν η κίνηση στην Πανεπιστημίου, αλλά όλη η κίνηση που δημιουργήθηκε πριν από την Πανεπιστημίου. Αυτό θέλω να καταλάβουμε. Σήμερα η κατάσταση είναι καλύτερη και έχουν παίξει ρόλο και οι εναλλακτικές διαδρομές που δώσαμε" συμπλήρωσε.