28 Νοεμβρίου 2020

Η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ και η 57χρονη αδερφή της φωτογραφίζονται με μπικίνι -Καλλονές

Η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ δημοσίευσε στο Instagram μια σπάνια φωτογραφία της μεγαλύτερης αδερφής της, Κέιτ.

Με ασορτί μπικίνι φωτογραφήθηκαν η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ και η μεγαλύτερη αδερφή της, Κέιτ. Η καλλονή ηθοποιός μοιράστηκε τη σπάνια κοινή φωτογραφία τους στο Instagram και οι followers της ενθουσιάστηκαν. Ο λόγος; Η Κέιτ είναι 57 ετών και διατηρεί μια αξιοζήλευτη σιλουέτα, που εντυπωσιάζει -όπως ακριβώς και η διάσημη αδερφή της. Οι δυο τους έχουν κι έναν μικρότερο αδερφό, τον Άντριους.

Στο φανταστικό κλικ βλέπουμε τις δύο καλλονές αδερφές να ποζάρουν με μπικίνι από τη συλλογή του προσωπικού brand της ηθοποιού Elizabeth Hurley Beach, ενώ, όπως διαβάζουμε στη λεζάντα η φωτογραφία είναι από το καλοκαίρι. «Εγώ και η απίθανη αδερφή μου, στη διάρκεια του lockdown αυτό το καλοκαίρι. Όταν ήμασταν πιο μικρές, πάντα μας έντυναν με ίδια ρούχα, οπότε ακόμα μας αρέσει να ντυνόμαστε ασορτί» γράφει στη λεζάντα η 55χρονη Χάρλεϊ.

Σε συνέντευξή της στο Hampshire Life η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ μίλησε για την οικογένειά της, λέγοντας «Έμαθα πολλά στα παιδικά μου χρόνια. Ο πατέρας ήταν αξιωματικός του στρατού και ήμασταν μια ευτυχισμένη οικογένεια. Πολλοί φίλοι μου είχαν χωρισμένους γονείς αλλά δε συνέβη ποτέ κάτι τέτοιο στη δική μας περίπτωση. Είμαι χαρούμενη που το λέω, τα πηγαίναμε όλοι πολύ καλά μεταξύ μας».

Δείτε παρακάτω τη φωτογραφία της Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ με την αδερφή της: