Το κύκλωμα που προμήθευε ανήλικους μετανάστες, ο γείτονας που άκουσε κλάματα, η παρακολούθηση από την αστυνομία και η «εξαφάνιση» του πρωταγωνιστή με τις αρρωστημένες ορέξεις
Ο Γάλλος φιλόσοφος Μπερνάρ Λε Μποβιέ Ντε Φοντενέλ έγραψε ότι είναι τα πάθη που δημιουργούν και καταστρέφουν τα πάντα. Μια φράση που φαντάζει ιδανική στα όσα βιώνει εδώ και μέρες ένας καταξιωμένος ηθοποιός-σκηνοθέτης με όλα όσα βλέπουν σιγά-σιγά το φως της δημοσιότητας στον χώρο του θεάτρου.
Εκεί που μεγαλούργησε για πολλούς ο συγκεκριμένος, ένας από τους «πρωταγωνιστές» του κυκλώνα που σαρώνει τον χώρο και περιέχει φήμες, αλήθειες, ιστορίες που δυσκολεύεσαι να πιστέψεις και ανομολόγητα ακόμη μυστικά.
Πολλά από αυτά κρύβονται στους τοίχους μιας κατοικίας στο Μεταξουργείο, εκεί όπου το 2012 έλαβαν χώρα καταστάσεις που δεν περιγράφονται εύκολα. Ο συγκεκριμένος ηθοποιός-σκηνοθέτης φέρεται να δίνει συχνά το παρών στο συγκεκριμένο σπίτι από την άνοιξη μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Πήγαινε σχεδόν πάντα βράδυ για να ικανοποιήσει τα άρρωστα πάθη του πάνω σε ανήλικα παιδιά ηλικίας 13-15 ετών, όλα μετανάστες από χώρες των Βαλκανίων.
Αυτό που δεν ήξερε είναι ότι ένας γείτονας που άκουσε φωνές και κλάματα ένα βράδυ ειδοποίησε την ΕΛΑΣ, η οποία ανέλαβε δράση.
Έμπειροι αστυνομικοί αρχίζουν να παρακολουθούν ποιοι μπαίνουν και ποιοι βγαίνουν από το σπίτι, σε καθημερινή βάση, αντιλαμβανόμενοι μετά από λίγο, ότι έχουν πέσει σε ένα κύκλωμα trafficking που εκμεταλλεύεται σεξουαλικά ανήλικα παιδιά.
Ο γνωστός σκηνοθέτης φέρεται να μπαίνει μαζί με άλλα άτομα στο μικροσκόπιο, αφού εμφανίζεται στο νοικιασμένο σπίτι που δεν είναι φυσικά το δικό του για να ικανοποιήσει τις φαντασιώσεις του, πάνω στην άγουρη νεανική σάρκα.
Η εξαφάνιση του σταρ
Το πάθος του είναι γνωστό στον θεατρικό χώρο, κοινό μυστικό αλλά πολύ καλά προστατευμένο μέχρι την στιγμή που έσκασε το τσουνάμι. Το όνομά του συζητιόταν από την πρώτη μέρα της συγκλονιστικής υπόθεσης των καταγγελιών και εξακολουθεί να συζητιέται. Οι επισκέψεις του στο νοικιασμένο σπίτι σταματούν απότομα στα τέλη εκείνου του καλοκαιριού, αφού δεν επιστρέφει ποτέ ξανά και η υπόθεση βαλτώνει.
Σαν να είχαν υποψιαστεί κάτι, όλοι οι εμπλεκόμενοι χάνονται από προσώπου γης και το σπίτι του τρόμου για τους ανήλικους μετανάστες παραμένει σκοτεινό.
Η ψυχολογία του φέρεται να είναι στο ναδίρ τα τελευταία 24ωρα με όλα όσα ακούγονται και γράφονται, ενώ ακόμη και πολύ στενοί του φίλοι έχουν περιέλθει σε δύσκολη θέση.
Ένας από αυτούς έκλεισε την σελίδα κοινωνικής δικτύωσης που διατηρούσε, μετά από δεκάδες αρνητικά σχόλια που άρχισαν να συσσωρεύονται.
Την ίδια στιγμή σχεδόν κάθε μέρα η υπόθεση των καταγγελιών για πρωταγωνιστές και σκηνοθέτες δείχνει να φουντώνει όλο και πιο πολύ.
Στην περίπτωση του συγκεκριμένου όμως, οι περιπτώσεις που ακούγονται είναι τόσο επώδυνες, που χρειάζεται πολύ θάρρος για να μπορέσουν να δημοσιοποιηθούν από τα θύματα.
Ένα από αυτά είναι σήμερα παντρεμένος με παιδιά κάτι που σημαίνει ότι πολύ δύσκολα θα βρει το θάρρος να μιλήσει για τον εφιάλτη που βίωσε στα χέρια του ηθοποιού-σκηνοθέτη, όταν ήταν ανήλικος.
Δεν είναι το μόνο. Ο χώρος μιλάει για πολλά περιστατικά, ανήλικα αγόρια και κορίτσια με συγκεκριμένες προδιαγραφές, τα οποία φέρεται να προσέγγισε ο συγκεκριμένος άνθρωπος.
Τα όσα βίωσαν είναι κάτι που σίγουρα δεν θα ξεχάσουν ποτέ, είναι όμως πολύ δύσκολο να βρουν το τεράστιο ψυχικό σθένος που απαιτείται για να μιλήσουν και να πουν σε καταγγελία το όνομά του.
Αυτό που μέχρι πρότινος φάνταζε αλώβητο σε οτιδήποτε, όπως και των υπολοίπων που «πρωταγωνιστούν» εσχάτως σε καταγγελίες που άφησαν με το στόμα ανοιχτό την κοινή γνώμη.
Αυτή που έστω και με καθυστέρηση έμαθε τι συμβαίνει ενίοτε πίσω από τις κουίντες, μέσα σε ένα καμαρίνι, σε μια οντισιόν, σε ένα διαμέρισμα-γραφείο και σε μια κατοικία στο Μεταξουργείο.
Διονύσης Θανάσουλας
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ