Εδώ και δυο τρεις μήνες «τρέχει» από το υπουργείο του Κικίλια η καμπάνια για τον εμβολιασμό με την συνολική δαπάνη να ανέρχεται στα 14 εκατ. ευρώ. Το πρόγραμμα εξελίσσεται κανονικά και με σχεδόν μηδενικές αντιδράσεις. Ωστόσο εκεί που υπάρχει πρόβλημα, έχει να κάνει με τις πληρωμές. Ο λόγος; Η κυβέρνηση αναζητεί (λέει) φόρμουλα προκειμένου να καταβληθούν τα χρήματα της διαφημιστικής καμπάνιας και στις εταιρείες που διαχειρίζονται μέσα ενημέρωσης και οι οποίες δεν είναι φορολογικά ενήμερες.
Το ιδανικό για τον υπουργό Υγείας, είναι να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση (τροπολογία) από τον Σκυλακάκη, που θα βολέψει και τους 800 (περίπου) αρρύθμιστους φορολογικά. Με απλά λόγια η κυβέρνηση, προσπαθεί να βρει τρόπο για να επιβραβεύσει και όσους έχουν «φεσώσει» το ελληνικό δημόσιο. Ε, ποιος ασχολείται με το Δημόσιο, μπροστά στον κίνδυνο να μας βρίζει η «Δημοκρατία» του Φιλιππάκη.
powergame.gr