26 Ιουλίου 2021

ΚΑΙ; ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΦΑΠΑ ΑΠ' ΤΟΝ ΜΑΓΚΑΤ;😝😝«Ήμουν φανατικός οπαδός της Γιουβέντους» - Τι αποκάλυψε ο Μητσοτάκης για τα ποδοσφαιρικά του αισθήματα

«Γνώρισα την πρώτη μου μεγάλη απογοήτευση»

Το μακρινό 1983 μπήκε για πρώτη φορά στο ΟΑΚΑ, ως θεατής -και οπαδός της ιταλικής Γιουβέντους- στον τελικό του Champions League (Κύπελλο Πρωταθλητριών τότε) o Κυριάκος Μητσοτάκης. Το κύπελλο το σήκωσε το Αμβούργο, κερδίζοντας στον τελικό της Αθήνας με 1-0 τη Γιουβέντους. Το γεγονός το αποκάλυψε ο ίδιος ο πρωθυπουργός μιλώντας στην εκδήλωση όπου παρουσιάστηκε το Master Plan για τον πλήρη εκσυγχρονισμό και την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων του ΟΑΚΑ.

«Σκεφτόμουν καθώς άκουγα τις παρουσιάσεις πότε ήταν η πρώτη φορά που επισκέφτηκα εγώ το στάδιο, το οποίο στη συνέχεια μετετράπη σε Ολυμπιακό Στάδιο, και θυμήθηκα ότι ήμουν 15 ετών, στον τελικό του τότε Κυπέλλου Πρωταθλητριών μεταξύ της Γιουβέντους του Μισέλ Πλατινί και του Αμβούργου. Φανατικός οπαδός της Γιουβέντους, γνώρισα την πρώτη μου μεγάλη απογοήτευση και την επιβεβαίωση της κουβέντας που κάποτε είπε ο Γκάρι Λίνεκερ, ότι το ποδόσφαιρο παίζεται 11 εναντίον 11, αλλά τελικά κερδίζουν οι Γερμανοί», είπε ο κ. Μητσοτάκης.