23 Οκτωβρίου 2021

Η πρώτη αντίδραση του Άλεκ Μπάλντουιν μετά το δυστύχημα -«Δεν υπάρχουν λόγια για να εκφράσω το σοκ και τη θλίψη μου»

Στην πρώτη δημόσια τοποθέτηση μετά το τραγικό δυστύχημα, που είχε ως συνέπεια τον θάνατο της διευθύντριας φωτογραφίας στη νέα του ταινία, προχώρησε ο ηθοποιός Άλεκ Μπάλντουιν.

«Δεν υπάρχουν λόγια για να εκφράσω το σοκ και τη θλίψη μου αναφορικά με το τραγικό δυστύχημα που στέρησε τη ζωή της Χαλίνα Χάτσινς, μιας συζύγου, μητέρας και βαθιά θαυμαστής συναδέλφου μας», είπε σε tweet ο Χολιγουντιανός αστέρας, ο οποίος τράβηξε τη σκανδάλη στο όπλο που αποτελούσε μέρος των γυρισμάτων της ταινίας.


«Συνεργάζομαι απολύτως με την αστυνομική έρευνα, ώστε να βρούμε πώς συνέβη αυτή η τραγωδία, και είμαι σε επικοινωνία με τον σύζυγό της, προσφέροντας την υποστήριξή μου σε εκείνον και στην οικογένειά του» συνεχίζει ο Άλεκ Μπάλντουιν, που κλείνει το μήνυμά του λέγοντας: «Η καρδιά μου έσπασε για τον σύζυγό της, τον γιο τους και όλους όσοι γνώριζαν και αγαπούσαν τη Χαλίνα».


Η απίστευτη τραγωδία στα γυρίσματα της ταινίας του Άλεκ Μπάλντουιν
Αδιανόητη τραγωδία με τον Άλεκ Μπάλντουιν, ο οποίος κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Rust», στην οποία πρωταγωνιστεί και είναι συμπαραγωγός, πυροβόλησε και σκότωσε κατά λάθος τη διευθύντρια φωτογραφίας της ταινίας και τραυμάτισε τον σκηνοθέτη.