Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για τις ελλείψεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο που έρχονται στο φως της δημοσιότητας μετά το δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχησε τη ζωή σε 57 ανθρώπους όταν σημειώθηκε μετωπική σύγκρουση επιβατικής και εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, οι ίδιοι οι σταθμάρχες έστειλαν το 2021
έγγραφο στο υπουργείο Μεταφορών, στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ και στην
πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων.
Σε αυτό αναφέρουν ότι έχουν πληροφορηθεί για την κατάργηση του σταθμού της
Έδεσσας. Σύμφωνα με τους ίδιους, αυτό θέτει σε κίνδυνο την ασφαλή λειτουργία
των συρμών και καταστρατηγεί τον γενικό κανονισμό κυκλοφορίας, τονίζοντας ότι
είναι νόμος του κράτους και δεν γίνεται να αγνοείται.
340 χιλιόμετρα χωρίς σταθμάρχη
Στο έγγραφο αναφέρουν ότι από το Πλατύ μέχρι τη Φλώρινα και αντίστροφα,
πρόκειται για μία τεράστια απόσταση 340 χιλιομέτρων όπου το τρένο χρειαζόταν
4:20 λεπτά για να τη διασχίσει χωρίς την εποπτεία κάποιου σταθμάρχη.
Μάλιστα επισημαίνουν τους σοβαρούς κινδύνους, καθώς είχαν καταγγείλει ότι σε
πολλά σημεία υπάρχουν κατολισθήσεις βράχων και είναι αδύνατη η επικοινωνία με
κάθε τρόπο. Επιπλέον σημείωναν ότι υπάρχουν 10 «τυφλές» διαβάσεις, 14 τούνελ
και 5 γέφυρες.
Μέσα από τα έγγραφα που έχουν στα χέρια τους οι εργαζόμενοι φαίνεται πόσο
σοβαρή είναι κατάσταση σε μεγάλο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.
Την ίδια ώρα σημειώνουν ότι όσες φορές και αν οι εργαζόμενοι επανέφεραν οι
εργαζόμενοι, δεν βρέθηκε λύση.