29 Μαρτίου 2024

📺Μητσοτάκης: Δεν ντρέπεστε να λέτε ότι το μέλημά μου εκείνη τη νύχτα ήταν να πειράξω τους διαλόγους;


Με την ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ολοκληρώθηκε η τριήμερη συζήτηση για την πρόταση δυσπιστίας που κατέθεσε η αντιπολίτευση.

«Σας κοιτώ στα μάτια και σας λέω ότι δεν έγινε καμία συγκάλυψη» είπε ο κ. Μητσοτάκης απευθυνόμενος στην αντιπολίτευση, για να προσθέσει: «Είναι στη δική σας ευχέρεια αν θα με πιστέψετε».

Ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε ότι οι πολιτικοί του αντίπαλοι επέλεξαν στάση που κανείς διανοήθηκε σε άλλες τραγωδίες.

«Θέλησαν να κάνουν κομματικό τους λάβαρο την πάνδημη οδύνη, να μετατρέψουν τον πόνο της κοινωνίας σε εργαλείο για να χτυπήσουν την κυβέρνηση, εμένα προσωπικά. Αναρωτιέμαι, θυμάμαι στην επέτειο, στον πρώτο χρόνο, όταν ντύσατε μαύρη την Κουμουνδούρου. Θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει το ίδιο και εμείς το 2019, αλλά δεν το κάναμε. Αυτή είναι η μεγάλη μας διαφορά, αυτής της παράταξης με τη δική σας. Είμαι πάντα εδώ. Τοποθετήθηκα πολλές φορές. Απουσίασα μόνο σε μία συνεδρίαση όπως πάντα έκανα σε αντίστοιχες διαδικασίες, αλλά και γιατί το λόγο για την υπόθεση δεν μπορούν να τον έχουν τα κόμματα παρά μόνον η ανεξάρτητη δικαιοσύνη», τόνισε.


«Ας ξεκινήσουμε από το παραπλανητικό δημοσίευμα του ''Βήματος''. Όλες οι συζητήσεις ήταν εξαρχής στη διάθεση των Αρχών. Σας άκουγα, κ. Φάμελλε, και γυρνούσε στο μυαλό μου εκείνη η βραδιά. Αλλοι προσπάθησαν να κρύψουν σε άλλες συγκυρίες. Είδα ό,τι πιο φρικιαστικό είδα στη ζωή μου. Λέτε ότι μέλημά μου και σκέψη μου ήταν να πειράξω αυτούς τους διαλόγους. Δεν ντρέπεστε να τα λέτε αυτά; Αυτή ήταν η έγνοια… πώς θα πειράξω τους διαλόγους;», συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης.