19 Αυγούστου 2024

Απεργοί εργαζόμενοι στον 105.5 Στο Κόκκινο: Είμαστε απλήρωτοι-Μουρατίδης: Χέστ@κα! Εγώ θα κάνω εκπομπή γιατί έχω πληρωθεί 😂😝


Χθες Σάββατο οι εργαζόμενοι στον 105.5 Στο Κόκκινο είχαν απεργία. Συμβαίνει, βλέπετε, λίγες ημέρες πριν το τριήμερο γλέντι γάμου του Στέφανου Κασσελάκη, οι εργαζόμενοι στον σταθμό (αλλά και στην Αυγή) να παραμένουν απλήρωτοι. Το απόγευμα λοιπόν του Σαββάτου εμφανίστηκε στο στούντιο ο Νίκος Μουρατίδης για να κάνει, εν μέσω απεργίας, εκπομπή. «Είπα ότι δεν είμαι δημοσιογράφος –ούτε στην ΕΣΗΕΑ ούτε πουθενά αλλού- ότι δεν μου τηλεφώνησε κανείς να μην πάω και ότι στην τελική εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα λόγο να απεργήσω», έγραψε ο ίδιος στα social media.

Την ίδια ώρα ο διευθυντής του σταθμού Αδάμ Γιαννίκος μιλούσε με την ΕΣΗΕΑ και υπεραμύνονταν του δικαιώματος του Νίκου Μουρατίδη να κάνει εκπομπή! Μάλιστα χρησιμοποιούσε ως επιχείρημα τη δικαστική απόφαση υπέρ της απεργοσπασίας του ΣΚΑΪ 100.3! Διευθυντής αριστερού μέσου με επιχειρήματα υπέρ της απεργοσπασίας, το ζούμε και αυτό.

Η απάντηση του Αδάμ Γιαννίκου 

Είναι θέμα βέβαια και όσα συνέβησαν στο στούντιο του σταθμού, μεταξύ του Νίκου Μουρατίδη και του προσωπικού ασφαλείας. «Είμαστε απλήρωτοι εδώ και 1,5 μήνα» του είπαν και αυτός απάντησε ότι δεν τον ενδιαφέρει και «χέστηκε». Απάντησε μάλιστα ότι το διάστημα που εργάζεται στον σταθμό ο ίδιος έχει πληρωθεί. Πλήρωσαν τον Μουρατίδη και έχουν αφήσει τους υπόλοιπους απλήρωτους; Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό; «Εγώ όπου δε με πληρώνουν φεύγω», συνέχισε ο παραγωγός χρησιμοποιώντας απαξιωτικό λόγο όχι μόνο για τους εργαζόμενους και τα σωματεία Τύπου, αλλά και για τις κινητοποιήσεις και τα αιτήματά τους.

Οπως σας είπαμε ήδη από το πρωί, σήμερα στην εκπομπή του έχει στάση εργασίας. Οπότε ο Νίκος Μουρατίδης δεν θα πάει στον σταθμό να κάνει το δίωρό του και δεν θα χρειαστεί ο Αδάμ Γιαννίκος να επικαλεστεί τη δικαστική απόφαση που έκανε σημαία του ο Άρης Πορτοσάλτε. Να τους χαίρονται εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ...

https://www.e-tetradio.gr/Article/41620/o-1055-sto-kokkino-me-atzenta-arh-portosalte-kai-o-nikos-moyratidhs-poy-hthele-na-kanei-ekpomph