27 Αυγούστου 2024

📺Χαλκιδική: Ένταση ανάμεσα στον πατέρα του 19χρονου που σκοτώθηκε στο λούνα παρκ και στη δήμαρχο Κασσάνδρας


Ένταση επικράτησε το πρωί της Τρίτης στο Δικαστικό Μέγαρο Πολυγύρου, όταν ο πατέρας του 19χρονου Γιάννη που σκοτώθηκε σε λούνα παρκ της Χαλκιδικής ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με τη δήμαρχο Κασσάνδρας, Αναστασία Χαλκιά.

Όπως σημειώνει το Voria.gr, αμφότεροι αναμένεται να έχουν -ξεχωριστά- συνάντηση σήμερα με τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πολυγύρου. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η κ. Χαλκιά έχει ήδη κληθεί να δώσει εξηγήσεις στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης που διατάχθηκε από την Εισαγγελία.

Ο πατέρας του 19χρονου στη δήμαρχο Κασσάνδρας: «Θα μου φέρεις πίσω το παιδί μου;»
Ο πατέρας του αδικοχαμένου Γιάννη προσέγγισε τη δήμαρχο και της μίλησε με έντονο ύφος.

«Είμαι μαζί σας», είπε η κ. Χαλκιά, με τον πατέρα του 19χρονου να της απαντά: «Πού είσαι; Θα μου φέρεις πίσω το παιδί μου;».

Ο πατέρας του 19χρονου, απευθυνόμενος και πάλι στη δήμαρχο Κασσάνδρας, τόνισε: «Δεν θα σας σώσει τίποτα. Ούτε τα εκατομμύριά σας. Θα σας συνθλίψω».

Μετά τη συνάντησή της με τον εισαγγελέα, η Αναστασία Χαλκιά βγήκε από την πίσω έξοδο του δικαστικού μεγάρου και δήλωσε: «Ο πατέρας είναι πονεμένος και ό,τι κι αν πει έχει δίκιο. Έχω εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη και θα αποδειχθούν όλα».

Δείτε βίντεο: