18 Σεπτεμβρίου 2024

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ;😜😜Μικρούτσικος σε Γκλέτσο: «Δεν θα σε ψηφίσω, αλλά αν βγεις πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα σε ψηφίσω για πρωθυπουργό»


Ο Απόστολος Γκλέτσος ήταν καλεσμένος την Τετάρτη (18/09) στην εκπομπή του Mega, «Buongiorno» μιλώντας μεταξύ άλλων για την απόφασή του να θέσει υποψηφιότητα για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Ανδρέας Μικρούτσικος έκανε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση, δηλώνοντας δημόσια στον ηθοποιό, πως δεν θα τον ψηφίσει για πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ. Εάν ωστόσο, ο Απόστολος Γκλέτσος εκλεγεί, τότε ο παρουσιαστής του αποκάλυψε πως «θα σε ψηφίσω για πρωθυπουργό».

Με χαρά δέχτηκε ο Απόστολος Γκλέτσος την δήλωση αυτή του Ανδρέα Μικρούτσικου, με τους δύο άνδρες να δίνουν στον αέρα του Mega τα χέρια.

Απόστολος Γκλέτσος: «Εάν γίνω πρόεδρος θα έχω υπό μάλης το λυσάρι του Τσίπρα»

Α.Μ: Κοίταξε με στα μάτια… Θέλω να είμαι τίμιος μαζί σου. Δεν θα σε ψηφίσω για πρόεδρο, αλλά αν βγεις πρόεδρος, θα σε ψηφίσω για πρωθυπουργό.

Α.ΓΚ: Με τιμάς!

Α.Μ: Είναι ειλικρινές! Είσαι αγωνισταράς…

Νωρίτερα, ο Απόστολος Γκλέτσος εξήγησε τους λόγους, για τους οποίους πήρε την απόφαση να θέσει υποψηφιότητα, καθώς εκμυστηρεύτηκε πως έχει «οραματιστεί, πώς θα είναι και πρωθυπουργός».
«Πιστεύω ότι έχω αυτές τις ικανότητες να ασχοληθώ ξανά με την πολιτική. Πάω για να βάλω πλάτη και να βοηθήσω. Θα δούμε τι θα προτιμήσει η βάση μας και θα το σεβαστώ. Την επόμενη ημέρα θα υπηρετήσω τον όποιο αρχηγό – εκτός από τον Κασσελάκη – αν παρ’ ελπίδα είναι εκείνος. Θα πάρω τον εαυτό μου και θα πάω στο σπίτι μου.

Πιστεύω ότι έχω τις ικανότητες κα κάποιες που δεν έχω θα μου τις συμπληρώσουν οι συναγωνιστές, γιατί εγώ δεν θα πάω να κυβερνήσω μόνος μου.

Έχω οραματιστεί, πώς θα είμαι και πρωθυπουργός όχι μόνο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ξέρω πώς θα είμαι και ως πρωθυπουργός.

Καταρχήν θα στρίψουμε αριστερά, θα έχουμε περισσότερο κράτος, όχι δημόσιο. Θα υπάρχει κρατική τράπεζα και μια που θα ασχοληθεί με τους Έλληνες εφοπλιστές. Θα κάνουμε το ελληνικό λόμπι των εφοπλιστών παντοδύναμο, θα είναι ο τροφοδότης λογαριασμός.

Έχω προσωπολατρία στον Αλέξη Τσίπρα. Θεωρώ όλους τους υποψήφιους ικανότατους για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ. Υπάρχουν άλλες αξίες και ιδανικά, είμαστε αριστεροί», είπε μεταξύ άλλων ο Απόστολος Γκλέτσος.