23 Σεπτεμβρίου 2024

🤣🤣Πολάκης σε Κασσελάκη: Κι εγώ εδώ είμαι – Καμιά σοβαρή κουβέντα θα πούμε;


«Κι εγώ εδώ είμαι» απαντά ο Παύλος Πολάκης στον Στέφανο Κασσελάκη, απευθύνοντας παράλληλα, το ερώτημα «καμιά σοβαρή κουβέντα θα πούμε;».

Σε ανάρτησή του στα social media, ο Παύλος Πολάκης υπογραμμίζει ότι πρέπει όλοι να εγγυηθούν την ενωτική πορεία του κόμματος και να σταματήσουν οι διχαστικές τοποθετήσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην ανάρτησή του έχει χρησιμοποιήσει μία φωτογραφία του με προφίλ, όπως είχε κάνει προηγουμένως ο Στέφανος Κασσελάκης.

Η ανάρτηση Πολάκη
«ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ !!

Παρακάτω….
1) Εγώ έχω βάλει υποψηφιότητα.
Άλλος;;
2) Καμιά σοβαρή κουβέντα θα πούμε;;
-Θα εγγυηθούμε την ενωτική πορεία σταματώντας τις διχαστικές τοποθετήσεις ένθεν κακείθεν;
-Θα συζητήσουμε για ξεκάθαρο προγραμματικό λόγο σε σύγκρουση με τη διαπλοκή, για αναδιανομή υπέρ της εργασίας, με ξεκάθαρες κόκκινες γραμμές στην εξωτερική πολιτική, με δημόσιο έλεγχο σε μια τράπεζα τη ΔΕΗ και το ένα διυλιστήριο, με προστασία δανειοληπτών και πρώτης κατοικίας, με ισχυρό κοινωνικό κράτος;
-Θα ξεκαθαρίσουμε πως δεν θέλουμε ένα ΣΥΡΙΖΑ μικρό και περιθωριακό ή χρήσιμο συμπλήρωμα σε ελεγχόμενες κεντροαριστερές λύσεις ΑΛΛΑ ένα ΣΥΡΙΖΑ κορμό της προοδευτικής παράταξης με ισχυρές κοινωνικές συμμαχίες που θα αποτελέσει την εναλλακτική ΛΥΣΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, στο σύστημα Μητσοτάκη που κλείνει τον κύκλο του;;;».


Κασσελάκης: «Είμαι εδώ»

Νωρίτερα σήμερα, παρέμβαση μέσω των social media έκανε ο Στέφανος Κασσελάκης, δηλώνοντας παρών και προαναγγέλλοντας ουσιαστικά την υποψηφιότητά του για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Στέφανος Κασσελάκης ανέβασε μία φωτογραφία του, με το σύνθημα «Ο δικός μας ΣΥΡΙΖΑ» και το hashtag #Είμαι εδώ.