08 Οκτωβρίου 2024

📺ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΦΟΥΜΑΡΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΣ ΣΤΑ ΓΙΔΙΑ😜😜Μποφίλιου: Δεν έχει σημασία αν το φόρεμά μου κάνει 2.000 ευρώ -Να μην κρινόμαστε γι' αυτά που φοράμε [βίντεο]


Στο ζήτημα που προέκυψε πρόσφατα με το φόρεμα που επέλεξε να φορέσει σε συναυλία της στον Λυκαβηττό αναφέρθηκε η Νατάσσα Μποφίλιου.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, με αφορμή τις αντιδράσεις γύρω από την τοποθέτησή της για τον Παύλο Φύσσα, η τραγουδίστρια στάθηκε στην κριτική που δέχεται κατά καιρούς.

«Δεν με θέλει και δεν το θέλω. Πρέπει να το δω έτσι. Γιατί αν δεν το δω έτσι, θα σταθώ μόνο στο κακό που μπορεί να μου κάνει και στο πόσο θα μπορεί να με κάνει να αλλάξω. Θα μπορούσε να μου κάνει κακό, γιατί εγώ αν δεν είχα τον Θέμη, τον Γεράσιμο, τα πιστεύω μας, τους μουσικούς μας, τα τραγούδια μας, θα μπορούσε όλο αυτό να με διαλύσει. Έχει διαλύσει ανθρώπους αυτό. Τους έχει διαλύσει, τους έχει οδηγήσει σε εθισμούς, το έχει κάνει αυτό η κριτική σε πολλούς ανθρώπους, τους έχει κάνει να αμφιβάλλουν, τους έχει κάνει να κάνουν κάτι άλλο από αυτό που θέλουν, τους έχει διαλύσει. Εγώ δεν θέλω να με διαλύσει, δεν το δέχομαι. Δεν θα συμβεί αυτό» ανέφερε αρχικά.



Μποφίλιου: Οι άνθρωποι απαγορεύεται να κρινόμαστε γι' αυτά που φοράμε

«Εγώ για τις απόψεις μου και για τον τρόπο που τοποθετούμαι έχω κινδυνέψει. Έχει υπάρξει επικίνδυνο και για εμένα και για τους ανθρώπους μου. Είχα δεχτεί απειλές για την εγκληματική οργάνωση που βρίσκεται στη φυλακή. Αυτό ήταν επικίνδυνο, ήταν κάτι που έπρεπε να αξιολογηθεί με έναν άλλο τρόπο. Αλλά το αν το φόρεμά μου αντί για 148 ευρώ κάνει 2.000, που ξεκίνησε από ένα tweet, που το έγραψε κάποιος έτσι, και ξαφνικά γίνεται θέμα μια τέτοια πληροφορία, που δεν έχει σημασία...



Ούτως ή άλλως, οι άνθρωποι απαγορεύεται να κρινόμαστε για αυτά που φοράμε, δηλαδή θα έπρεπε να το έχουμε ξεπεράσει όλο αυτό. Αλλά το αξιολογείς κάθε φορά με τη σοβαρότητα που έχει», πρόσθεσε η Νατάσσα Μποφίλιου.