25 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΔΡΑΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΤΑΤΟΥΛΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΕΡΓΟ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ

«Στην παρουσίαση των προγραμματικών θέσεων και προτάσεων του κ. Τατούλη, στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας στις 20 Οκτωβρίου, έγινε προσπάθεια από τον ίδιο και τους συνεργάτες του να απομειώσουν τον Δημήτρη Δράκο και να εκμηδενίσουν το έργο της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μεσσηνίας.

Είναι λυπηρό το θέαμα ενός ανδρός που φοβάται για την πολιτική επιβίωσή του και ψευδόμενος να προσπαθεί να σπιλώσει το έργο της Ν.Α.Μ. Δεν θα χαρακτηρίσουμε τον κ. Τατούλη, γιατί μας πρόλαβαν σε αυτό οι νέοι του σύντροφοι. Αλλά δεν μπορούμε να τον αφήσουμε να ψεύδεται στους πολίτες για να καλύψει τη δική του γύμνια.

Τόλμησε να απευθυνθεί ο κ. Τατούλης στους Μεσσήνιους και να ισχυρισθεί -χωρίς αιδώ- ότι η Ν.Α.Μ. δεν έχει να παρουσιάσει έργο. Μέσα από ένα συνοθύλευμα θολών οραμάτων και γενικόλογων υποσχέσεων τόλμησε να υποστηρίξει ότι στην Μεσσηνία δεν υπάρχουν δρόμοι, δεν υπάρχει Π.Ο.Π., χάνονται ενισχύσεις, δεν υπάρχει σύγχρονο αεροδρόμιο ούτε λιμάνι.

Για να βοηθήσουμε την μνήμη του κ. Τατούλη, και για να αποκαταστήσουμε την αλήθεια, θα παραθέσουμε μια σειρά από συγκεκριμένα γραπτά στοιχεία:

Έργα Υποδομών:

Για την κατασκευή νέων επαρχιακών οδών, όπως π.χ της 9ης Ε.Ο Κυπαρισσία-Φιλιατρά & Ρωμανού-Γαργαλιάνοι, του Δρόμου Αυλώνα-Πτέρη-Καρυές-Ελαία, του Δρόμου Κεφαλόβρυσο-Ραυτόπουλο, του Δρόμου Καζάρμα-Βλαχόπουλο-Χώρα, του Δρόμου Δεσύλλα-Καρνάσι-Αγ. Θεοδώρα, κ.α., την βελτίωση των ήδη υπαρχουσών οδών όπως π.χ. όπως η 9η οδός Βασιλίτσι-Κορώνη, η 7η οδός Βαλύρα-Επικ. Απόλλωνας και η 10η οδός Καζάρμα-Τουλούπα-Χάνι, η 1η οδός Καλαμάτα-Καρδαμύλη-Οίτυλο, κ.α., έργα της ΝΑΜ ο κ. Τατούλης, δεν μίλησε. Συνολικά βελτιώθηκαν πάνω από 300 χλμ. οδικών αξόνων.

Επιπλέον, εκτός από τις οδούς της Μεσσηνίας, η Ν.Α.Μ. έδωσε βαρύτητα και στα εθνικής εμβέλειας έργα του αυτοκινητοδρόμου Αθήνας-Τριπόλεως και της Ιονίας Οδού. Κατόρθωσε, ασκώντας διαρκή πίεση στην κυβέρνηση, να επεκταθεί ο αυτοκινητόδρομος έως την Καλαμάτα συμπεριλαμβανομένου και του περιμετρικού της Καλαμάτας.

Συγκεκριμένα, η σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος-Τρίπολης-Καλαμάτας καθώς και ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος-Κυπαρισσία-Τσακώνα (Ιόνια Οδός) εγκρίθηκε από την Βουλή των Ελλήνων και υπεγράφη επί θητείας Υπουργού ΠΕΧΩΠΟ Γεωργίου Σουφλιά.

Όμως, θα πρέπει να αναφέρουμε το κακότεχνο έργο που κατασκευάστηκε επί ΠΑΣΟΚ που αφορά το τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα μήκους 8 χλμ και κόστους 40 εκατ. ευρώ το οποίο καταστράφηκε ολοσχερώς από τις βροχοπτώσεις. Πάλι με προσπάθειες της Ν.Α.Μ συντάχθηκαν οι απαιτούμενες μελέτες, εξασφαλίστηκε η απαιτούμενη πίστωση των 90 εκατ. ευρώ, δημοπρατήθηκε το έργο και ήδη βαίνει προς την ολοκλήρωσή του.

Αν δεν μας απατάει η μνήμη μας ο κ. Τατούλης την περίοδο εκείνη ήταν βουλευτής και τα γνώριζε καλά αυτά τα ζητήματα. Τώρα όμως φαίνεται ότι τα ξέχασε όλα.

Δεν μας είπε τίποτα ο κ. Τατούλης για την Δημιουργία 200 νέων σχολικών αιθουσών στο Νομό Μεσσηνίας για νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια.

Δεν μας είπε τίποτα για την δημοπράτηση ενός μεγάλου αναπτυξιακού έργου στην Τριφυλία στον αγροτικό τομέα, του Φιλιατρινού Φράγματος, αποτέλεσμα διεκδίκησης της νομαρχίας, ύψους 44 εκατ. ευρώ.

Δεν μας είπε τίποτα για τις ήδη εκπονημένες μελέτες για τον Δρόμο Ριζόμυλος-Καλαμάτα, Ριζόμυλος-Πύλο-Μεθώνη, Σουληνάρι-Κορυφάσιο, Λάμπαινα-Αρσινόη-Αρχαία Μεσσήνη, κ.α.

Δεν μας είπε τίποτα για την κατασκευή κατασκήνωσης αθιγγάνων στην Μπιρμπίτα (αγορά οικοπέδου και κατασκευή 66 οικίσκων).

Δεν μας είπε τίποτα για τη δημιουργία δικτύου Μουσείων Μάνης, κλπ, κλπ, κλπ.

Του απαντάμε εμείς! Όλα αυτά και πολλά-πολλά άλλα κ. Τατούλη είναι έργα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μεσσηνίας με Νομάρχη τον Δημήτρη Δράκο.

Είναι δυνατόν σώφρων άνθρωπος να ισχυρίζεται ότι χάνονται στην Μεσσηνία εκατομμύρια ευρώ από προγράμματα, ενισχύσεις και επιδοτήσεις; Μα η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας είναι η πρώτη σε ολόκληρη την Πελοπόννησο που ενέταξε έργο στο ΕΣΠΑ! Το έργο φυσικά και εγκρίθηκε και αφορά την κατασκευή Λυκείου Φιλιατρών προϋπολογισμού 2,7 εκατ. Ευρώ.

«ΠΟΠ ΚΑΛΑΜΑΤΑ»:

Το ελαιόλαδο Π.Ο.Π. με ονομασία «ΚΑΛΑΜΑΤΑ» αναγνωρίστηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση από το 1997! Με αυτή την ονομασία προωθείται στην εγχώρια και στις ξένες αγορές. Η Ν.Α.Μ. ασχολήθηκε έγκαιρα με το θέμα αυτό και θέλοντας έμπρακτα να συνδράμει στην προσπάθεια επέκτασης της ονομασίας σε όλο το νομό πήρε θετική απόφαση στο Νομαρχιακό Συμβούλιο.

Παράλληλα, ο αρμόδιος φορέας δηλαδή η ΕΑΣ Μεσσηνίας εκπόνησε τεκμηριωμένη μελέτη η οποία υποστηρίχθηκε από τις υπηρεσίες της Ν.Α.Μ. και στη συνέχεια, κατατέθηκε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης όπου και εγκρίθηκε. Ο φάκελος δε της μελέτης απεστάλλει στην Ε.Ε. όπου και βρίσκεται σε αξιολόγηση. Η τελική έγκριση της μελέτης είναι αρμοδιότητα της Ε.Ε. οπότε εμείς δεν μπορούμε να παρέμβουμε και να επιταχύνουμε την διαδικασία.

Εννοείται ότι η Ν.Α.Μ. δεν περιμένει απλώς την απόφαση της Ε.Ε. Υποστήριζει έμπρακτα και σε συνεργασία με τους συνεταιρισμούς και τους παραγωγούς την προώθηση και προβολή του ελαιόλαδου της Μεσσηνίας σε επιλεγμένες αγορές-στόχους. Ο κ. Τατούλης αποδεικνύεται ότι είναι μάλλον ανενημέρωτος στα ζητήματα αυτά.

Αποζημιώσεις ΕΛΓΑ:

Αναφέρθηκε ο κ. Τατούλης για τις αποζημιώσεις των ελαιοπαραγωγών της Τριφυλίας. Όσον αφορά τους παγόπληκτους ελαιοπαραγωγούς του 2008 στην Τριφυλία ήταν η Ν.Α.Μ. που στάθηκε από την πρώτη στιγμή στο πλευρό τους, με απανωτά διαβήματα και επανειλημμένες παραστάσεις στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.

Πρώτη η Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης Τριφυλίας (που αποτελεί οργανικό τμήμα της Ν.Α.Μ.) πειθάρχησε στην υπουργική απόφαση περί «Σύστασης Επιτροπών καθορισμού Ομοιογενών Ελαιοκομικών Ζωνών και των αποδόσεών τους». Πρώτη η Δ.Α.Α. Τριφυλίας από ολόκληρη τη χώρα και σε συνεργασία με τον ΕΛΓΑ, καθόρισε το ποσοστό ζημιών στην περιοχή ευθύνης της σε πάνω από 30%. Και εάν δεν μεσολαβούσαν οι ξαφνικές εκλογές οι ελαιοκαλλιεργητές θα είχαν ήδη αποζημιωθεί. Η νέα όμως κυβέρνηση και ο νέος Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης αποφάσισαν με ένα λογιστικό τέχνασμα να συμψηφίσουν τις ζημιές στην Τριφυλία με τις ζημιές στην υπόλοιπη Μεσσηνία. Και το αποφάσισαν αυτό ακριβώς για να μην αποζημιώσουν τους πληγέντες ελαιοκαλλιεργητές. Στην νέα κυβέρνηση, που τον στηρίζει ως υποψήφιο Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, θα πρέπει λοιπόν να απευθυνθεί ο κ. Τατούλης και να ρωτήσει για τις αποζημιώσεις και όχι στη Ν.Α.Μ. Δεν ακούσαμε όμως τον κ. Τατούλη να κάνει καμία αναφορά για τις αποζημιώσεις του ιού της ντομάτας στην Τριφυλία, των Συκοπαραγωγών στη Μεσσηνία, των ελαιοπαραγωγών από ανεμοθύελλα, των πυρόπληκτων περιοχών, κ.α.. Είναι ή δεν είναι διεκδικήσεις και αγώνες της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και του Νομάρχη Δημήτρη Δράκου κ. Τατούλη;

Πύλες εισόδου:

Σχετικά με τις πύλες εισόδου στη Μεσσηνία θα συνιστούσαμε στον κ. Τατούλη να είναι πιο προσεκτικός. Όσον αφορά το λιμάνι της Καλαμάτας έχει συνταχθεί μελέτη (master plan) από την Γραμματεία Ναυτιλιακής Πολιτικής (του πρώην υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας) για τη βέλτιστη μορφή που θα πρέπει αυτό να αποκτήσει ώστε να συμβάλλει στην ευημερία της Μεσσηνίας. Στον πρόσφατο όμως ανασχηματισμό η κυβέρνηση αποφάσισε να ανασυσταθεί το Υπουργείο Ναυτιλίας και να ονομαστεί «Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας», καθυστερώντας με τον τρόπο αυτό την εφαρμογή της μελέτης. Καλούμε ξανά τον κ. Τατούλη να απευθυνθεί στην σημερινή κυβέρνησή του, εάν θέλει να μάθει τους λόγους της καθυστέρησης. Δεν ήταν η Ν.Α.Μ. που καθυστέρησε. Η Ν.Α.Μ. αποδεικνύοντας το έμπρακτο ενδιαφέρον της προχώρησε στον εκσυγχρονισμό του προαύλιου χώρου του λιμένος Καλαμάτας σε συνεργασία με το Λιμενικό Ταμείο. Στην Πύλο εκσυγχρόνισε και τοποθέτησε φωτισμό στον προβλήτα του λιμανιού ενώ ταυτόχρονα εκπόνησε μελέτη περιβαλλοντικών όρων για την περαιτέρω βελτίωσή του. Στην δε Κυπαρισσία έχει σχεδόν ολοκληρωθεί ένα νέο λιμάνι προϋπολογισμού 9 εκατ. ευρώ και απομένουν απλώς κάποιες δευτερεύουσες εργασίες.

Καλό θα ήταν ο κ. Τατούλης πριν εκτεθεί στο λαό της Μεσσηνίας, λέγοντας ανακρίβειες και θέλοντας να μειώσει το σημαντικό έργο που έχει παραχθεί από τον Νομάρχη και το Νομαρχιακό Συμβούλιο, να διαβάσει το έργο μας και το πρόγραμμα του συνδυασμού «ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ». Σίγουρα εκεί θα βρει απαντήσεις σε κάθε απορία του και θα θυμηθεί ζητήματα που τώρα πολύ βολικά προτιμά να ξεχνά.»







ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ - Β΄ΚΠΣ

A B C D E
1 ΕΡΓΑ Ν.Α. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 1998 - 2010
2 ΕΡΓΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
(σε δρχ.)
ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
(χλμ.)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
3 ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ - Β΄ΚΠΣ
4 1 6η ΕΟ (ΜΕΣΣΗΝΗ - ΜΠΟΥΚΑ) 250,000,000 3
5 2 7η ΕΟ (ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΟΥ ΣΤΑΣΙΜΟ - ΠΕΤΡΑ - ΟΡΙΑ ΝΟΜΟΥ) 322,000,000 18
6 3 13η ΕΟ (ΤΜΗΜΑ ΜΕΘΩΝΗ - ΦΟΙΝΙΚΟΥΝΤΑ - ΒΑΣΙΛΙΤΣΙ - ΚΟΡΩΝΗ) 1,650,000 30
7 4 ΒΕΛΤΙΩΣΗ 29ης ΕΟ (ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ - ΑΥΛΩΝΑΣ - ΚΑΙ ΠΛΑΤΑΝΙΑ - ΟΡΙΑ ΝΟΜΟΥ) 450,000,000

8 5 33η ΕΟ (ΠΛΑΤΣΑ - ΜΗΛΕΑ) - Α' ΦΑΣΗ 400,000,000 6.3
9 6 ΒΕΛΤΙΩΣΗ 22ης ΕΟ (ΤΜΗΜΑ ΣΕΛΛΑ - ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟ) 570,000,000 14
10 7 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΟΥ ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ - ΔΑΦΝΗ - ΔΑΡΑ - ΔΡΟΣΙΑ 220,000,000 9
11 8 ΒΕΛΤΙΩΣΗ 34ης ΕΟ (ΤΜΗΜΑ ΕΞΩΧΩΡΙ - ΣΑΪΔΟΝΑ) 215,000,000 5.5
12 9 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΥ ΔΕΣΥΛΑ - ΚΑΡΝΑΣΙ - ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΑ 700,000,000 14
13 10 ΔΡΟΜΟΣ ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟ - ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟ 500,000,000 5.5
14 11 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΥ ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΗ - ΑΥΛΩΝΑ 180,000,000 3.5
15
ΣΥΝΟΛΟ 3,808,650,000

16




17 Α/Α ΕΡΓΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
(σε €)
ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
(χλμ.)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
18 ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ - Γ' ΚΠΣ
19 1 ΔΡΟΜΟΣ ΒΑΣΙΛΙΤΣΙ - ΚΟΡΩΝΗ (ΤΜ. ΒΑΣΙΛΙΤΣΙ ΔΙΑΣΤ. ΜΕ ΤΗΝ 9η ΕΟ ΠΡΟΣ ΚΟΡΩΝΗ) 1,890,000

20 2 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΟ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ - ΜΑΡΑΘΟΥΠΟΛΗ 1,130,000 4
21 3 ΒΕΛΤΙΩΣΗ 10ης ΕΟ (ΤΜ. ΚΑΖΑΡΜΑ - ΤΟΥΛΟΥΠΑ ΧΑΝΙΑ) 4,800,000 12
22 4 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ 3ης - 10ης ΕΟ (ΤΜ. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΧΩΡΑ) 1,312,000 3.2
23 5 ΒΕΛΤΙΩΣΗ 1ης ΕΟ (ΤΜ. ΣΩΤΗΡΙΑΝΙΚΑ ΕΩΣ ΓΕΦΥΡΑ ΚΟΣΚΑΡΑΓΑ) 1,265,000 2
24 6 ΒΕΛΤΙΩΣΗ 7ης ΕΟ (ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΕΥΑΣ) 572,000 2
25 7 ΔΡΟΜΟΣ ΕΞΩΧΩΡΙ - ΣΑΪΔΟΝΑ (Β' ΦΑΣΗ) 964,658 5.5
26 8 ΒΕΛΤΙΩΣΗ 33ης ΕΟ ΠΛΑΤΣΑΣ - ΜΗΛΕΑΣ (Β' ΦΑΣΗ) 1,739,000 6.2
27 9 ΒΕΛΤΙΩΣΗ 8ης ΕΟ (ΤΜ. ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟ - ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟ) - Β' ΦΑΣΗ 2,480,000 13
28 10 ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΛΩΝΑ - ΠΤΕΡΗ - ΠΑΝΟΡΑΜΑ - ΚΑΡΥΕΣ - ΕΛΑΙΑ 3,955,000 13
29
ΣΥΝΟΛΟ 20,107,658

30




31 ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΑΠΟ ΚΑΠ 2005 / 2006 / 2007 / 2010
32 1 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 1ης ΕΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΚΑΡΔΑΜΥΛΗ - ΟΙΤΥΛΟ 380,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
33 2 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 9ης ΕΟ ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ - ΚΟΡΩΝΗ 300,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
34 3 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 7ης ΕΟ ΜΕΣΣΗΝΗ - ΔΙΑΒΟΛΙΤΣΙ - ΕΠΙΚ. ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ 300,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
35 4 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 8ης ΕΟ ΜΕΣΣΗΝΗ - ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΗΣ - ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟ - ΚΑΙ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟ - ΜΟΥΡΙΑΤΑΔΑ - ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ 200,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
36 5 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 12ης ΕΟ ΛΟΓΓΑ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΠΥΛΟΣ 600,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
37 6 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 38ης ΕΟ ΣΟΥΛΗΝΑΡΙ - ΚΟΡΥΦΑΣΙΟ 200,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
38 7 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 3ης ΕΟ ΘΟΥΡΙΑ - ΔΙΟΔΟΣ - ΣΤΡΕΦΙ - ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΗ - ΜΗΛΙΩΤΗ - ΤΟΥΛΟΥΠΑ ΧΑΝΙΑ 200,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
39 8 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 6ης ΕΟ ΜΕΣΣΗΝΗ - ΜΠΟΥΚΑ 400,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
40 9 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 24ης ΕΟ ΛΑΜΠΑΙΝΑ - ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ - ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ - ΜΕΡΟΠΗ 150,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
41 10 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 27ης ΕΟ ΛΟΥΤΡΟ - ΜΑΝΤΖΑΡΙ - ΚΑΛΛΙΡΟΗ 150,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
42 11 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 29ης ΕΟ ΚΑΚΚΑΒΑΣ - ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ 200,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
43 12 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 2ης ΕΟ ΣΑΪΔΟΝΑ - ΚΑΣΤΑΝΙΑ - ΚΑΡΥΟΒΟΥΝΙ - ΜΗΛΕΑ 164,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
44 13 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 15ης ΕΟ ΦΙΛΙΑΤΡΑ - ΜΑΡΑΘΟΣ - ΤΡΑΓΑΝΑ ΡΩΜΑΝΟΥ 150,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
45 14 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 22ης ΕΟ (ΤΜ. ΣΕΛΛΑ - ΜΟΥΡΙΑΤΑΔΑ) 168,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
46 15 ΕΟ ΝΕΑ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (ΤΜ. ΔΙΑΣΠΟΡΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 275,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
47 16 ΔΙΑΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΡΝΑΣΙ - ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΑ 420,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
48 17 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 26ης ΕΟ ΣΕΛΛΑ - ΚΡΥΟΝΕΡΙ - ΨΑΡΙ 200,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
49 18 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 36ης ΕΟ ΣΩΤΗΡΙΑΝΙΚΑ - ΑΛΤΟΜΙΡΑ 110,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
50 19 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΑΡΧ. ΜΕΣΣΗΝΗ - ΖΕΡΜΠΙΣΙΑ - ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΥ - ΡΕΥΜΑΤΙΑ - ΜΑΛΘΗ 1,000,000
ΚΑΠ 2005 / 2006
51 20 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 7ης ΕΟ (ΤΜ. ΒΑΛΥΡΑ - ΟΡΙΑ ΝΟΜΟΥ - ΕΠΙΚ. ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ) Β' ΦΑΣΗ 2,256,000
ΚΑΠ 2007
52 21 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΔΡΟΜΩΝ ΠΡΟΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΤΑΜΟΥ ΝΕΔΑ 300,000
ΚΑΠ 2007
53 22 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 22ης, 26ης & 8ης ΕΟ (ΤΜ. ΜΟΥΡΙΑΤΑΔΑ - ΣΕΛΛΑΣ - ΑΕΤΟΣ - ΕΘΝ. ΟΔΟΣ ΚΑΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΡΙΠΥΛΑΣ) 750,000
ΚΑΠ 2007
54 23 ΒΕΛΤΙΩΣΗ 22ης ΕΟ (ΤΜΗΜΑ ΤΡΙΚΟΡΦΟ - ΚΟΡΟΜΗΛΙΑ - ΛΑΤΖΟΥΝΑΤΟ) 100,000
ΚΑΠ 2007
55 24 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΡΕΙΝΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΑΫΓΕΤΟΥ 200,000
ΚΑΠ 2007
56 25 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ - ΜΟΥΖΑΚΙ - ΧΩΡΑ 400,000
ΚΑΠ 2007
57 26 ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΧΡΑΝΩΝ 60,000
ΚΑΠ 2007
58 27 ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ - ΤΕΧΝΙΚΑ) 1,150,000
ΚΑΠ 2010
59 28 ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (ΑΣΦΑΛΤΙΚΑ - ΣΗΜΑΝΣΗ) 1,185,000
ΚΑΠ 2010
60 29 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 10ης ΕΟ (ΚΑΖΑΡΜΑ - ΤΟΥΛΟΥΠΑ ΧΑΝΙΑ) 1,185,000
ΚΑΠ 2010
61 30 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΩΗΝ ΕΠΑΡΧΙΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΜΕΣΣΗΝΗΣ 1,081,846
ΚΑΠ 2010
62 31 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΩΗΝ ΕΠΑΡΧΙΩΝ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ - ΠΥΛΙΑΣ 1,019,999
ΚΑΠ 2010
63 32 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ - ΒΑΛΤΑ 618,932
ΚΑΠ 2010
64 33 ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΛΩΝΑ - ΠΤΕΡΗ - ΠΑΝΟΡΑΜΑ - ΚΑΡΥΕΣ - ΕΛΑΙΑ 1,050,000
ΚΑΠ 2010
65 34 ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ - ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΕ ΠΛΗΜΜΥΡΟΠΑΘΕΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 264,000
ΚΑΠ 2010
66 35 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΕ ΡΕΜΑΤΑ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 35,000
ΚΑΠ 2010
67 36 ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΕΙΣ ΔΡΟΜΟΥ ΡΕΥΜΑΤΙΑ - ΜΑΛΘΗ 300,000
ΚΑΠ 2010
68 37 ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (2010) 1,000,000
ΚΑΠ 2010
69 38 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΕΥΑΣ 50,000
ΚΑΠ 2010
70 39 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΙΧΟΥ ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΠΛΑΤΑΝΙΩΝ Δ. ΑΥΛΩΝΟΣ 30,000
ΚΑΠ 2010
71
ΣΥΝΟΛΟ 18,602,777

72




73 ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΑΠΟ ΣΑΕΠ
74 1 ΡΩΜΑΝΟΣ - ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ 20,000,000 12
75 2 ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ - ΦΙΛΙΑΤΡΑ 8,500,000 15
76 3 ΓΕΦΥΡΑ ΚΟΣΚΑΡΑΓΑ (1η ΕΟ) 1,380,000 1.8
77
ΣΥΝΟΛΟ 29,880,000

78




79 ΜΕΛΕΤΕΣ
80 1 ΜΕΛΕΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΟΔΟΥ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΡΟΜΩΝ (ΕΟ) 22η & 24η ΛΑΜΠΑΙΝΑ - ΑΡΧ. ΜΕΣΣΗΝΗ & ΟΔΟΥ ΑΡΣΙΝΟΗ - ΑΡΧ. ΧΩΡΟΣ (ΑΡΧΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ) 500,000
ΚΑΠ 2007
81 2 ΜΕΛΕΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΟΔΩΝ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ α) ΦΙΛΙΑΤΡΑ - ΛΙΜΕΝΑΡΙ (17η ΕΟ), β) ΦΙΛΙΑΤΡΑ - ΑΓ. ΚΥΡΙΑΚΗ - ΜΑΡΑΘΟΥΠΟΛΗ (15η ΕΟ) & ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΤΟ ΡΕΜΑ ΛΑΓΚΟΥΒΑΡΔΟΥ 478,000
ΚΑΠ 2007
82 3 ΜΕΛΕΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ 3ης ΕΟ ΤΟΥΛΟΥΠΑ ΧΑΝΙΑ - ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΞΑΔΑ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΕΤΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΤΟ ΡΕΜΑ ΚΑΜΠΥΡΟΒΑ 271,448
ΚΑΠ 2007
83 4 ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΔΡΟΜΟΥ ΡΕΥΜΑΤΙΑ - ΜΑΛΘΗ 34,000
ΚΑΠ 2010
84 5 ΜΕΛΕΤΗ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΚΙΤΡΙΩΝ α) ΚΑΛΑΜΑΤΑ - Μ. ΜΑΝΤΙΝΕΙΑ β) Μ. ΜΑΝΤΙΝΕΙΑ - ΚΙΤΡΙΕΣ 300,000

85 6 ΜΕΛΕΤΗ ΔΡΟΜΟΥ ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ α) ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΜΠΟΥΚΑ β) ΜΠΟΥΚΑ - ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ 1,600,000

86 7 ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ & ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΠ. ΟΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΤΣΙ - ΚΟΡΩΝΗ 153,000

87 8 ΑΝΔΡΟΜΟΝΑΣΤΗΡΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 206,616

88
ΣΥΝΟΛΟ 3,543,064

89 ΕΓΓΕΙΟΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ
90 1 ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟ ΦΡΑΓΜΑ 44,000,000

91 2 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΡΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΖΩΝΗΣ ΑΓ. ΦΛΩΡΟΥ & ΖΩΝΗΣ ΠΑΜΙΣΟΥ (Α' ΦΑΣΗ) 2,140,000

92 3 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΡΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΖΩΝΗΣ ΑΓ. ΦΛΩΡΟΥ & ΖΩΝΗΣ ΠΑΜΙΣΟΥ (Β' ΦΑΣΗ) 1,000,000

93 4 ΕΡΓΑ ΑΝΑΔΑΣΜΟΥ ΑΣΠΡΟΠΟΥΛΙΑΣ 182,000

94 5 ΕΡΓΑ ΑΝΑΔΑΣΜΟΥ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ - ΔΩΡΙΟΥ 300,000

95 6 ΑΡΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΝΙΠΕΡΙΟΥ 930,000

96
ΣΥΝΟΛΟ 48,552,000

97




98 ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
99 1 ΕΡΓΑ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΕ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 3,500,000
Εργολαβίες αντιπλημμυρικών έργων Ν. Μεσσηνίας
100 2 ΑΝΤΙΔΙΑΒΡΩΤΙΚΑ - ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ (ΜΕΣΩ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟΥ) 1,400,000

101 3 ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΝΩ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 3,000,000
Δεσύλλα, Φίλια, Σιάμου (μέσω ΓΓΠΠ)
102
ΣΥΝΟΛΟ 7,900,000

103




104 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (ΕΤΑΕΑ)
105 1 ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΔΑΤΟΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ 5 ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ 600,000
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΔΑΤΟΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
106 2 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΔΑΤΟΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΑΝ. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (ΑΒΙΑΣ, ΑΝΔΑΝΙΑΣ, ΑΡΙΟΣ, ΑΡΦΑΡΩΝ, ΘΟΥΡΙΑΣ, ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ΛΕΥΚΤΡΟΥ, ΜΕΛΙΓΑΛΑ, ΜΕΣΣΗΝΗΣ, ΟΙΧΑΛΙΑΣ) 1,150,000
107 3 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΔΑΤΟΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΔΥΤ. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (ΑΕΤΟΥ, ΑΥΛΩΝΟΣ, ΒΟΥΦΡΑΔΩΝ, ΔΩΡΙΟΥ, ΙΘΩΜΗΣ, ΚΟΡΩΝΗΣ, ΝΕΣΤΟΡΟΣ, ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ, ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ) 1,150,000
108 4 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΤΑΜΟΥ ΠΑΜΙΣΟΥ ΑΠΟ ΒΑΛΥΡΑ ΕΩΣ ΕΚΒΟΛΕΣ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 1,000,000
ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΩΝ ΔΗΜΩΝ
109 5 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ Δ.Δ. ΑΓ. ΦΛΩΡΟΥ Δ. ΑΡΦΑΡΩΝ 850,000
110 6 ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΟΜΒΡΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΚΙ ΕΓΚΑΡΣΙΩΝ ΡΕΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ 9η ΕΟ (ΤΜΗΜΑ ΒΑΣΙΛΙΤΣΙ - ΚΟΡΩΝΗ) 600,000
111 7 ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΘΝ. ΟΔΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΣΑΚΩΝΑ ΕΩΣ ΣΠΕΡΧΟΓΕΙΑ 1,150,000
112 8 ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΠΕΔΙΚΗΣ ΚΟΙΤΗΣ ΠΟΤΑΜΟΥ ΝΕΔΑ 300,000
113 9 ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΖΗΜΙΩΝ - ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΑΝΩΝ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΤΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟΥ ΤΑΫΓΕΤΟΥ 800,000
114 11 ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΝΔΑΝΙΑΣ, ΟΙΧΑΛΙΑΣ, ΑΡΦΑΡΩΝ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 1,150,000
115 10 ΟΔΟΓΕΦΥΡΑ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ - ΜΕΛΙΓΑΛΑ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΟΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΔΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 1,100,000

116 12 ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΛΗ' ΕΠΚΑ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ 150,000

117 13 ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΡΙΟΣ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 500,000

118
ΣΥΝΟΛΟ 10,500,000

119




120 ΛΙΜΑΝΙΑ
121 1 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΛΙΜΕΝΟΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ 9,000,000

122 2 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ 1,000,000

123 3 ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΖΗΜΙΩΝ ΑΠΟ ΘΕΟΜΗΝΙΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΟΡΩΝΗΣ 1,150,000

124 4 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΚΟΡΔΙΑ 1,431,340

125 5 ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΦΟΙΝΙΚΟΥΝΤΑΣ


126
ΣΥΝΟΛΟ 12,581,340

127 ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ
128 1 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗΣ ΑΘΙΓΓΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΜΠΙΡΜΠΙΤΑ 1,150,000

129 2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΙΔΙΑΒΡΩΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΜΕΘΩΝΗΣ - ΑΙΠΕΙΑΣ 173,000

130 3 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΝΗΜΕΙΟΥ, ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΡΑΜΟΒΟΥΝΙ - ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ (Β' ΦΑΣΗ) 230,000

131 4 ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΗΓΩΝ ΠΑΜΙΣΟΥ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΓΙΟΥ ΦΛΩΡΟΥ 985,000

132 5 ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΟΟΑΠ ΔΗΜΟΥ ΑΒΙΑΣ 137,201

133 6 ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΟΟΑΠ ΔΗΜΟΥ ΙΘΩΜΗΣ 100,000

134 7 ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΟΟΑΠ ΔΗΜΟΥ ΜΕΘΩΝΗΣ 75,000

135 8 ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΟΟΑΠ ΔΗΜΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 60,000

136 9 ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΟΟΑΠ ΔΗΜΟΥ ΑΥΛΩΝΟΣ 60,000

137
ΣΥΝΟΛΟ 2,970,201

138




139 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
140 1 ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΝΗΜΕΙΩΝ - ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΡΧ. ΜΕΣΣΗΝΗΣ 6,900,000

141 2 ΣΤΕΡΕΩΣΗ - ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΑΣΤΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ΚΟΡΩΝΗΣ 2,390,000

142 3 ΔΙΚΤΥΟ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΜΑΝΗΣ 1,300,000

143 4 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Δημιουργία έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις
144
ΣΥΝΟΛΟ 10,590,000

145




146 EKΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
147 1 ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΝΑΜ ΣΤΟ ΕΥΡΩ 93,262

148 2 ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 358,900

149 3 E-MESSINIA ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ 13,200

150 4 ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ 1,035,300

151 5 ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗ Ν.Α. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 48,970

152 6 ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΣΥΡΜΑΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΗ Ν.Α. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (ΚτΠ) 406,000

153
ΣΥΝΟΛΟ 1,955,632

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΙΝΔΟ: «ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ»

Στο κατάμεστο Συνεδριακό Κέντρο Σίνδου μίλησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους. Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Αξιού και υποψήφιος Δήμαρχος Δέλτα, Νίκος Γιουτίκας ,καθώς και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών. Αυτή ήταν η τελευταία ομιλία του κ. Ψωμιάδη πριν τη μεγάλη συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη, τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου και ώρα 19.30, στο Συνεδριακό Κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης».

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης σημείωσε ότι στις «συντονισμένες προσπάθειες» των συνυποψηφίων του να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη «με αήθεις επιθέσεις και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς» για το πρόσωπο του, εκείνος απαντά με «συγκεκριμένη, ρεαλιστική, αναπτυξιακή πρόταση» για την επόμενη ημέρα. Όπως είπε: «Δεν διανθίζουμε το λόγο μας με πολλά ΘΑ, καταθέτουμε έργο και υποσχόμαστε μόνο πολλή δουλειά και διεκδίκηση» και διαβεβαίωσε τους παρευρισκόμενους ότι πήρε το «μήνυμα της κοινωνίας», άκουσε την «κραυγή απόγνωσης» των πολιτών και είδε από κοντά τα μεγάλα προβλήματα.

«Η Κεντρική Μακεδονία, ο τόπος μας, η γη μας, θα βγει από το τέλμα. Έχουμε τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης. Έχουμε προοπτική. Έχουμε μέλλον. Πρέπει, όμως, να πιστέψουμε στις δυνάμεις μας, να πιστέψουμε ότι μπορούμε και θα πάμε μπροστά» ανέφερε μεταξύ άλλων.

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας παρατήρησε πως ο νέος δήμος Δέλτα έχει ως σημείο αναφοράς ένα μοναδικό μνημείο της φύσης, το Δέλτα του Αξιού, έναν από τους έντεκα υγροτόπους στη χώρα μας που προστατεύονται από τη Συνθήκη Ραμσάρ, «έναν ανεκτίμητο πλούτο, που καλούμαστε να προστατεύσουμε και να αξιοποιήσουμε».

Επίσης αναφέρθηκε στη μετεγκατάσταση της ΔΕΘ στη Σίνδο η οποία δίνει, όπως είπε, μια νέα αναπτυξιακή προοπτική στην ευρύτερη περιοχή και κάλεσε την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα τις διαδικασίες, προκειμένου «να μην εγκλωβιστεί και αυτό το έργο πνοής στα γρανάζια της γραφειοκρατίας».

Σε άλλο σημείο, παρατήρησε πως «σε συνδυασμό με τη λειτουργία του ΤΕΙ, ο νέος δήμος έχει όλα τα εχέγγυα ώστε να εξελιχθεί σε σημαντικό πόλο εμπορίου, έρευνας και καινοτομίας», ενώ επικεντρώθηκε και στη μεγάλη σημασία των οστρακοκαλλιεργειών της Χαλάστρας για το Νομό.

«Ο τουρισμός, ο αγροτικός τομέας, η έρευνα, η επιχειρηματικότητα, η καινοτομία, οι επενδύσεις είναι μερικές μόνο από τις ψηφίδες του νέου μωσαϊκού που συνθέτουμε. Είναι η προσωπική μου δέσμευση, είναι η εντολή που μου δώσατε εσείς, ο λαός, οι πολίτες, που τριάντα χρόνια τώρα με περιβάλλετε με την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας. Μόνο σε εσάς έχω να δώσω λόγο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ψωμιάδης, στέλνοντας το δικό του μήνυμα στους παριστάμενους.

Από την πλευρά του, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας, εστίασε και αυτός στις προοπτικές ανάπτυξης του νέου δήμου Δέλτα και στην ανάγκη να προχωρήσει άμεσα η μετεγκατάσταση της ΔΕΘ, στην περιοχή της Σίνδου. «Βασικός πυλώνας ανάπτυξης θα αποτελέσει η δημιουργία του νέου εκθεσιακού κέντρου για τη μετεγκατάσταση της ΔΕΘ, το οποίο δυστυχώς η κυβέρνηση το έχει σχεδόν εγκαταλείψει. Ως Αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης, θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια που μας αναλογούν για να προχωρήσει γρήγορα το έργο και να αναβαθμίσουμε την περιοχή» σχολίασε σχετικά.

Στα τσακίδια παλιοπατσαβούρα...

Εντονες αντιδράσεις προκάλεσε η πρόταση της Θ. Δραγώνα να διδάσκεται στα σχολεία ως προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας
Η θύελλα αντιδράσεων για την πρόταση να διδάσκεται ως προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας ανάγκασε την ειδική γραμματέα σε παραίτηση

Την διακοπή της «ιστορίας» της στο υπουργείο Παιδείας σηματοδοτεί η παραίτηση της κυρίας Θάλειας Δραγώνα από την ειδική γραμματεία, εξέλιξη που είχε σχεδόν... προαναγγελθεί (ΣΣ. Το είχαμε γράψει και εμείς από το Σάββατο).

Το τελευταίο «επεισόδιο» στην αλυσίδα προστέθηκε μόλις προχθές, και όπως φαίνεται ήταν το καθοριστικό για την παραίτηση της κυρίας Δραγώνα την οποία και υπέβαλε στην υπουργό Αννα

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η ειδική γραμματέας στο Παιδείας αναγκάστηκε να υποβάλει την παραίτησή της μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η πρότασή της να διδάσκεται στα σχολεία ως προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας, αλλά και λόγω διαφωνιών για την «προσέγγιση» άλλων κορυφαίων ζητημάτων. Είναι σαφές ότι η άποψη για την προαιρετική διδασκαλία της Ιστορίας στα σχολεία απασχόλησε ιδιαίτερα κυβερνητικές συσκέψεις και εκτός του υπουργείου Παιδείας, καθώς προκάλεσε την αυτόματη αντίδραση και την αποστολή έως και «καυστικών» μηνυμάτων με τελικό αποδέκτη το Μέγαρο Μαξίμου.

Συζήτηση
Ωστόσο, άλλες πληροφορίες επιμένουν ότι η κυρία Δραγώνα υπέβαλε την παραίτησή της για προσωπικούς λόγους, ενώ σχετική συζήτηση θα γίνει αύριο με την κυρία Διαμαντοπούλου. Κυβερνητικές πηγές σημείωναν ότι η συνάντηση της υπουργού Παιδείας με την κυρία Δραγώνα θα γίνει την επομένη της διακαναλικής συνέντευξης του πρωθυπουργού και «εκεί θα αποσαφηνιστούν όλες οι λεπτομέρειες».

Οι γνωρίζοντες λένε επίσης ότι η παραίτηση στην πραγματικότητα έχει ήδη γίνει αποδεκτή, αλλά εκ της κυβερνήσεως δεν υπάρχει ακόμη απόφαση για το πρόσωπο που θα αντικαταστήσει την κυρία Δραγώνα στο άκρως σημαντικό και «ευαίσθητο» πόστο.

Οπως είναι γνωστό, το όνομα της υπό παραίτηση ειδικής γραμματέως έχει αναφερθεί σε αρκετά δημοσιεύματα στον Τύπο σχετικά με θέσεις που έχει εκφράσει, ενώ κατά του διορισμού της στο υπουργείο είχαν ταχθεί κόμματα όπως ο ΛΑΟΣ.

Το πρώτο «κρούσμα» καταγράφηκε με αφορμή τη συζήτηση που ξεκίνησε για το βιβλίο της «Τι είναι η πατρίδα μας;», το οποίο δημοσιεύτηκε το 1997 και διαπραγματευόταν θέματα όπως η εθνική μας ταυτότητα, η ελληνικότητα, αλλά και οι μετανάστες στην Ελλάδα. Η κυρία Δραγώνα έγινε στόχος και κατηγορήθηκε από τον ΛΑΟΣ για «ανθελληνικές θέσεις».

Τότε, η ίδια είχε απαντήσει με τη χαρακτηριστική δήλωσή της «δεν δίνω σε κανέναν το δικαίωμα να μου χορηγήσει πιστοποιητικό πατριωτισμού». Και απευθυνόμενη στην ηγεσία του ΛΑΟΣ μίλησε για επίθεση (εναντίον της) που είναι βαθιά πολιτική.

Κύλισε ξανά στην πρέζα ο Γκαρσία... Συμμετέχει κανονικά στην προπόνηση του ΠΑΟΚ

Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας η συνάντηση του Πάμπλο Γκαρσία με τον τον τεχνικό διευθυντή του ΠΑΟΚ, Παντελή Κωνσταντινίδη, με τον Ουρουγουανό να δίνει εξηγήσεις για την συμπεριφορά του την περασμένη εβδομάδα.

Ο Παντελής Κωνσταντινίδης ανακοίνωσε στον παίκτη την απόφαση της διοίκησης για την επιβολή υψηλού προστίμου. Το θέμα που είχε προκύψει λύθηκε και ο παίκτης τέθηκε ξανά στη διάθεση του Χάβου, μετά τον αποκλεισμό του από τα ματς με Βιγιαρεάλ και Πανιώνιο.

Ο Ουρουγουανός θα συμμετάσχει κανονικά στην προπόνηση της Δευτέρας και θα συμπεριληφθεί στην αποστολή της ομάδας για τον αγώνα Κυπέλλου με τον Εορδαϊικό την προσεχή Πέμπτη. Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι η παρεξήγηση μεταξύ του Χάβου και του παίκτη είχε λυθεί από την προηγούμενη εβδομάδα.

Η τιμωρία με υψηλό πρόστιμο καθώς και ο αποκλεισμός του παίκτη από τα δύο προηγούμενα παιχνίδια που ήταν διοικητική απόφαση, στέλνουν ένα σαφές μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση, ότι δεν πρόκειται να γίνουν δεκτά νέα κρούσματα απειθαρχίας στο μέλλον.

Ο καυγάς της Β. Μπάρμπα με τους Σκορδά- Λιάγκα!

Ναι στην είσοδο της Σερβίας στην ΕΕ... μόνο αν εκδώσει τον Μλάντιτς όμως...

Ομόφωνα οι υπουργοί εξωτερικών της ΕΕ αποφάσισαν να προωθήσουν, στο Συμβούλιο Αρχηγών, το αίτημα της Σερβίας για είσοδο στην ΕΕ, αλλά μόνο αν εκδώσει τους εγκληματίες πολέμου, όπως πίεζε η Ολλανδία. Με "εγκληματίες πολέμου" εννοούν τον Μλάντιτς και τον πρώην Πρόεδρο της Σερβικής ομοσπινδίας της Κράινα, τον Γκόραν Χάντζιτς. Πριν από λίγες εβδομάδες η Σέρβικη Κυβέρνηση είχε σκύψει το κεφάλι υπογράφοντας και αποδεχόμενη απόφαση της Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ που την καλεί να ξεκινήσει διάλογο με το Κόσοβο.

Συμπέρασμα: Αν θέλουν έχουν τον τρόπο να σε γονατίσουν...

«ΜΕΤΡΗΣΗ» ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΑΤΟΥΛΗ

Στις μεθοδευμένες προσπάθειες παραπλάνησης της κοινής γνώμης, και αλλοίωσης της πολιτικής εικόνας της αναμέτρησης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου μέσα στα τατουλικά όνειρα και σενάρια φθινοπωρινής νυκτός, ο συνδυασμός μας «ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΡΑΚΟΣ», δεν θα παραμείνει παθητικός θεατής.

Ευθύς με την ανακοίνωση των υποψηφίων περιφερειαρχών από το καλοκαίρι, γίναμε θεατές και ακροατές θολών δημοσκοπήσεων, που ο αντίπαλός μας επικαλούνταν, στην προσπάθειά του να αναδείξει εκλογικό προβάδισμα, παραβιάζοντας κάθε κανόνα πολιτικής αλλά και νομικής δεοντολογίας.

Έτσι, πληροφορούμασταν από τα διάφορα ΜΜΕ για «μετρήσεις» πρόθεσης ψήφου, που ποτέ δεν παρουσιάστηκαν σε πλήρη μορφή όπως η νομοθεσία απαιτεί, αλλά και το πολιτικό ήθος ορίζει, «μετρήσεις» αγνώστου πατρότητας και ταυτότητας που απολάμβαναν της κατάλληλης αξιοποίησης από τους αντιπάλους μας στην προσπάθειά τους να πείσουν ότι τάχα προηγούνται.

Για να ολοκληρωθεί δε το έργο της μεθοδευμένης παραπληροφόρησης και της παραπλάνησης της κοινής γνώμης, εμφανίστηκε τα «μαύρα μεσάνυχτα» της τελευταίας κυριολεκτικά στιγμής, την Παρασκευή 22 Οκτωβρίου και μπαίνοντας το Σάββατο 23 Οκτωβρίου, «μέτρηση» φθινοπωρινής νυκτός που αποδίδεται σε εταιρεία, και δημοσιοποιήθηκε σε ένα site στο διαδίκτυο, που αναφέρεται σε προβάδισμα σε βάρος του συνδυασμού μας.

Νωρίτερα, την ίδια ημέρα και έγκαιρα, είχε δοθεί στη δημοσιότητα με όλα τα συνοδευτικά στοιχεία που ο νόμος ορίζει, μέτρηση για το Νομό Μεσσηνίας από τοπικό τηλεοπτικό μέσο της Μεσσηνίας, που δίνει στο συνδυασμό του Δ. Δράκου ποσοστό 42% έναντι 21% του Π. Τατούλη.

Απ΄ όλα τα παραπάνω προκύπτουν αβίαστα τα εξής ερωτήματα:

1. Πώς μια μέτρηση πρόθεσης ψήφου που αφορά μεγάλη περιφέρεια με έντονο πολιτικό ενδιαφέρον, δεν δημοσιοποιήθηκε σε ένα από τα θεωρούμενα «έγκυρα» ΜΜΕ, προκειμένου να έχει μεγαλύτερη προβολή;



2. Γιατί ανακοινώθηκε η μέτρηση κατόπιν εορτής, τα μαύρα μεσάνυχτα της 22ης προς 23ης Οκτωβρίου, και όχι εμπρόσθεσμα;



3. Γιατί δεν ανακοινώθηκαν όλα, ή έστω τα βασικά συνοδευτικά στοιχεία, όπως ο νόμος ορίζει;



4. Γιατί δεν αναρτήθηκαν μέχρι σήμερα στην ιστοσελίδα της εταιρείας η οποία διενήργησε υποτίθεται την μέτρηση, τα ευρήματα, όπως έχει κάνει για όλες τις μέχρι τώρα μετρήσεις της;



5. Πόσο αξιόπιστη μπορεί να είναι μια μέτρηση όταν ισχύουν όλα τα παραπάνω που αναφέραμε;



6. Πόσο χαμηλότερα μπορεί να πέσει ο αντίπαλός μας, που έσπευσε να αναρτήσει αυτό το προϊόν αθλιότητας στη δική του ιστοσελίδα, μήπως και κερδίσει ένα ψυχολογικό ανάχωμα εμπρός στην επερχόμενη βαριά του ήττα;



Ο συνδυασμός μας «ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΡΑΚΟΣ» καταγγέλλει σαν προσπάθεια σκόπιμης παραπληροφόρησης, παραπλάνησης και χειραγώγησης της κοινής γνώμης και του εκλογικού σώματος, τις συγκεκριμένες μεθοδεύσεις.

Δηλώνουμε ότι θα εξαντλήσουμε όλα τα πολιτικά και νομικά μέσα που έχουμε στην διάθεσή μας. Ήδη το Νομικό μας Τμήμα έχει προβεί σε λήψη σειράς μέτρων που θα ανακοινώσουμε άμεσα, για να προστατεύσουμε και αποκαταστήσουμε την αλήθεια και φυσικά για να λάβουν τις πρέπουσες νομικές συνέπειες όσοι μετείχαν σε αυτές τις μεθοδεύσεις, τόσο ως ενορχηστρωτές, όσο και ως διεκπεραιωτές.

Καταλαβαίνουμε την απόγνωση των μεταλλαγμένων που αποκαλύπτονται, αντιλαμβανόμαστε την αγωνία του κ. Τατούλη για τον μύθο του που καταρρέει, βλέπουμε τον πανικό των υπηρετών του μνημονίου, να μπαλώσουν τη φούσκα που ξεφουσκώνει.

Και καθημερινά βλέπουμε τους πολίτες της Πελοποννήσου απ΄ όλους τους κομματικούς χώρους να πυκνώνουν τις τάξεις μας, να συμπορεύονται έντιμα μαζί μας, να δίνουν την μάχη τους με τον Δημήτρη Δράκο και το συνδυασμό μας, τη «ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ» για να χτίσουμε όλοι μαζί το αύριο του τόπου μας.

ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ Δ. ΔΡΑΚΟΥ

Μείνε μέχρι να φύγεις...

Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει να προβληματίζει, οι οπαδοί έχουν αρχίσει να κουνάνε μαντήλια στον Νιόπλια και ο Νικόλας Πατέρας τον κρατάει μέχρι να τον διώξει...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Όλα επιτρέπονται από την Κυβέρνηση της λαμογιάς: Επαναπατρισμός κεφαλαίων χωρίς «πόθεν έσχες»

ΕΘΝΟΣ:
Ακόμη μία ευκαιρία θα έχουν οι Ελληνες μεγαλοκαταθέτες για να επαναπατρίσουν τα κεφάλαια που έχουν στο εξωτερικό, χωρίς τον έλεγχο του «πόθεν έσχες». Σύμφωνα με πληροφορίες, με τροπολογία που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή θα παρατείνονται μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010 τα ευνοϊκά κίνητρα για τον επαναπατρισμό των κεφαλαίων, η ισχύς των οποίων έληξε στις 15 Οκτωβρίου.

Η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών αποφάσισε να δώσει νέα ευκαιρία σε όσους επιθυμούν να επαναπατρίσουν κεφάλαια μετά τα στοιχεία που έλαβε από τις τράπεζες, από τα οποία προκύπτει ότι στο διάστημα 10-15 Οκτωβρίου υπήρξε αυξημένη ανταπόκριση.

Η ευνοϊκή ρύθμιση του τελευταίου φορολογικού νόμου προβλέπει ότι φυσικά ή νομικά πρόσωπα που φορολογούνται στην Ελλάδα μπορούν να μεταφέρουν κεφάλαια που βρίσκονται στην αλλοδαπή, σε προθεσμιακό λογαριασμό κατάθεσης στην Ελλάδα, διάρκειας τουλάχιστον ενός έτους, εφόσον καταβάλλουν φόρο με συντελεστή 5% επί της αξίας των καταθέσεων που μεταφέρουν, κατά τον χρόνο της μεταφοράς.

Αν τα κεφάλαια παραμείνουν κατατεθειμένα στην αλλοδαπή, οφείλεται φόρος 8% πάνω σε αυτά. Με την καταβολή του φόρου επί της αξίας των κεφαλαίων που εισάγονται εξαντλείται η φορολογική υποχρέωση του υπόχρεου φυσικού ή νομικού προσώπου για τα κεφάλαια που εισάγει, ενώ δεν ερευνάται ο τρόπος απόκτησής τους.

ΔΙΗΜΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ Δ. ΔΡΑΚΟΥ ΜΕ ΤΟΝ Α. ΣΑΜΑΡΑ

«Έχουμε την τιμή να έχουμε μαζί μας στους αγώνες μας, τον πρώτο Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Δράκο, έναν άνθρωπο γνώστη της Αυτοδιοίκησης», είπε για τον επικεφαλής του συνδυασμού ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ κατά την κοινή επίσκεψή τους στο εκλογικό κέντρο του υποψήφιου Δημάρχου Τριφυλλίας Κώστα Κόλλια, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς.

Ο πρόεδρος της ΝΔ και ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου πραγματοποιούν κοινό πρόγραμμα επισκέψεων και επαφών στο νομό Μεσσηνίας για το διήμερο Κυριακή-Δευτέρα, 24-25/10, μαζί με τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Σωτήρη Παναγιωτόπουλο και έναν μεγάλο αριθμό υποψηφίων περιφερειακών συμβούλων και η Τριφυλλία ήταν μία από τις στάσεις που έκαναν κατά το πρωινό και μεσημεριανό τους πρόγραμμα την Κυριακή.

«Έχει ξεσηκωθεί όλη η Ελλάδα. Να ξέρετε ότι περιμένουμε τον αγώνα σας". «Έρχομαι από τη Θεσσαλία. Η Θεσσαλία είναι όρθια, είναι γαλάζια και θα είναι γαλάζια. Καταλαβαίνετε, είπε, μέσα μου τι περιμένω από την πάντοτε γαλάζια Μεσσηνία. Περιμένω τον αγώνα σας, το νικηφόρο, μέχρι τέλους» ανέφερε ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε: ««Είμαστε σε μία φάση που τα μηνύματα είναι καθαρά. Ο κ. Παπανδρέου προσπαθεί να περάσει το μήνυμα, το καινούργιο ψευτοδίλημμα, Παπανδρέου ή χρεοκοπία. Και ξεχνάει ότι τη χρεοκοπία της ανάπτυξης, τον αφανισμό των μαγαζιών, των μικρομεσαίων, την αφαίμαξη του χαμηλοσυνταξιούχου και του χαμηλόμισθου την έχει φέρει αυτός με την πολιτική του μνημονίου. Ο ελληνικός λαός, όμως, γνωρίζει. Ξέρει. Και το μήνυμα θα είναι καθαρό. Γιατί θα πρέπει να ξέρετε ότι στις εκλογές ο κόσμος δε δέχεται μηνύματα. Στέλνει μηνύματα. Και το μήνυμα που θα στείλει είναι καθαρό. Αλλάξτε πολιτική, δεν πάει άλλο. Ως εκ τούτου, και στη Μεσσηνία περιμένουμε όλοι και θα το δούμε να γίνεται πραγματικότητα ο πρώτος περιφερειάρχης Πελοποννήσου θα λέγεται Δημήτρης Δράκος». Καταλήγοντας, υπογράμμισε:

ΤΟΠΟΣ ΔΥΝΑΤΟΣ, ΤΟΠΟΣ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Οι Αντ. Σαμαράς, Δ. Δράκος και Σωτ. Παναγιωτόπουλος βρέθηκαν και στην Πύλο για να επισκεφθούν το εκλογικό κέντρο του υποψηφίου Δημάρχου Πύλου-Νέστορος Δημήτρη Καφαντάρη και από εκεί, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου υπογράμμισε την ανάγκη να βγει η χώρα από τον φαύλο κύκλο της πολιτικής του Μνημονίου και εκτίμησε ότι «η επόμενη μέρα, θα είναι μέρα της Ελπίδας και της Προόδου», «Μαζί θα κάνουμε τον τόπο που αγαπάμε, που κατοικούμε και που μεγαλώνουμε τα παιδιά μας, Τόπο Δυνατό, τόπο Ευημερίας και Ανάπτυξης. Μαζί θα δημιουργήσουμε τη Δυνατή Πελοπόννησο» τόνισε με έμφαση ο Δ. Δράκος.

Αναλυτικά, το κοινό πρόγραμμα περιοδειών του υποψηφίου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Δράκου και του υποψηφίου Αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας Σωτήρη Παναγιωτόπουλου περιελάμβανε για το μεσημέρι της Κυριακής επισκέψεις σε Κυπαρισσία, Φιλιατρά, Γαργαλιάνους, Χώρα και Πύλο, ενώ το απόγευμα, Μεθώνη, Κορώνη, Πεταλίδι και Μεσσήνη.

Τη Δευτέρα 25/10 το πρωί, είναι προγραμματισμένο να επισκεφθούν το εκλογικό κέντρο του συνδυασμού ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ στην Καλαμάτα (Αριστομένους και Κροντήρη, έναντι ΟΤΕ) και αμέσως μετά, το εκλογικό κέντρο του υποψηφίου Δημάρχου Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα. Αμέσως μετά, περιοδεύουν στην Κεντρική Πλατεία της Καλαμάτας, με παράλληλες επισκέψεις σε πολλά καταστήματα.

Το απόγευμα της Δευτέρας 25/10, ο Δ. Δράκος παραμένει στο νομό Μεσσηνίας και επισκέπτεται Σκάλα, Βαλύρα, Εύα, Ανδρούσα.

Να σημειωθεί ότι πριν συναντήσουν τον κ. Σαμαρά για να αρχίσουν την κοινή περιοδεία τους, οι Δ. Δράκος και Σωτ. Παναγιωτόπουλος είχαν επισκεφθεί την Ένωση Πολυτέκνων, όπου είχαν επαφές και συζητήσεις με την ηγεσία και τα μέλη του.

Το "τελειωτικό" τσίμπημα στην παραπαιδεία δίνει η κόμπρα Άννα

Στέλνει φτωχούς και πλούσιους στα φροντιστήρια

Τελειώνει ο Οκτώβριος και η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και η Ενισχυτική Διδασκαλία απουσιάζει από το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα.Έτσι η Αννούλα καταφέρνει ένα ακόμη... χτύπημα στα φροντιστήρια!

«Τέλος Οκτωβρίου και σιγή από το Υπουργείο Παιδείας για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ). Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια ένα Υπουργείο Παιδείας που σε κάθε δημόσια δήλωσή του κάνει αναφορά στον ενδιαφέρον του για τους μαθητές («Πρώτα ο μαθητής») καταργεί ουσιαστικά και τυπικά την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη. Σε μια περίοδο όπου η μέση οικογένεια αγκομαχά από τις περικοπές και τα έξοδα η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη ήταν ο μοναδικός θεσμός στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ενίσχυσης της μορφωτικής προσπάθειας παιδιών από χαμηλά οικονομικά στρώματα. Η λειτουργία του θεσμού φέτος θα ήταν μια ανάσα ανακούφισης για χιλιάδες οικογένειες που δεν μπορούν να αντέξουν το κόστος του φροντιστηρίου. Από την αρχή της σχολικής χρονιάς οι δηλώσεις του Υπουργείου ότι «αυτό που θα κάνουμε σε πρώτη φάση είναι ότι θα υπάρξει οπωσδήποτε πρόσθετη διδακτική στήριξη σε πολύ απομονωμένες περιοχές και σε πολύ μικρά σχολεία, γιατί εκεί δεν υπάρχει άλλη επιλογή» ή ότι «η ενισχυτική διδασκαλία θα καλυφθεί «κυρίως από προγράμματα που αφορούν παλλινοστούντες και παιδιά με γλωσσικές αδυναμίες» δεν αποτελούσαν, για όσους έχουν μάτια να δουν και την τιμιότητα να πιστεύουν στα μάτια τους, τίποτε περισσότερο από τη γνωστή διαστρέβλωση των λέξεων και των εννοιών με την «σκόνη» της οποίας επιχειρείται η κάλυψη της πραγματικότητας.

Παλιότερα, όταν ο θεσμός της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης λειτουργούσε κανονικά περίπου 80- 100.000 μαθητές Λυκείου παρακολουθούσαν τα μαθήματα. Ο αριθμός των μαθητών μειώθηκε όταν σταμάτησε η κοινοτική χρηματοδότηση και τα προγράμματα ξεκινούσαν πολύ αργότερα από την έναρξη των σχολείων με αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να έχουν στραφεί πλέον στα φροντιστήρια. Η κυβέρνηση ήθελε να ξεφορτωθεί την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη από την πρώτη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων της, πριν ακόμη "σκάσει" η κρίση. Μάλιστα στις 9/10/2009 η υπουργός Παιδείας με εγκύκλιο της είχε αναστείλει προσωρινά, όπως υποστήριζε, το Πρόγραμμα γιατί δεν είχε εξασφαλίσει τους αναγκαίους πόρους. Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, υπαναχώρησε και το Πρόγραμμα παρά την καθυστέρηση έναρξής του, παρακολούθησαν περίπου 50.000 μαθητές.

Να σημειώσουμε στο σημείο αυτό ότι την ΠΔΣ στήριξαν τα προηγούμενα χρόνια χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έδιναν τον καλυτερό τους εαυτό στην ενίσχυση των μαθητών παρόλο που το Υπουργείο Παιδείας επιφύλασσε γι αυτούς εξευτελιστική αποζημίωση, αργοπορημένη αποζημίωση, πολλές φορές καθόλου αποζημίωση.

Ακόμη κι αν τις επόμενες μέρες κάτω από το βάρος των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών το Υπουργείο Παιδείας δώσει το πράσινο φως για να ξεκινήσει η ΠΔΣ ή η ενισχυτική διδασκαλία (Γυμνάσια) σε κάποιες απομακρυσμένες περιοχές θα είναι για τα «μάτια του κόσμου» καθώς όλοι γνωρίζουν ότι είναι ήδη αργά.»
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=12749

Δέκα δεσμεύσεις Κ. Αγοραστού για την Θεσσαλία

Δέκα συγκεκριμένες δεσμεύσεις για τη νέα αιρετή περιφέρεια Θεσσαλίας ανέλαβε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός μιλώντας χθες βράδυ σε συγκέντρωση στη Νίκαια.

Παράλληλα, ζήτησε από τους αγρότες της Θεσσαλίας και ειδικά του νομού Λάρισας «ψήφο διεκδίκησης για δίκαιες αποζημιώσεις στο βαμβάκι μέσω ΕΛΓΑ, επέκταση του προγράμματος μείωσης της νιτρορύπανσης και υλοποίηση των μεγάλων αρδευτικών έργων όπως ο Αχελώος, η Κάρλα, το φράγμα Γυρτώνης και τα άλλα φράγματα».

Παρουσία της υποψήφιας αντιπεριφερειάρχη κας Ρένας Καραλαριώτου που κατάγεται από την κωμόπολη, ο κ. Κώστας Αγοραστός ανέλαβε τις εξής 10 δεσμεύσεις για την περιφερειακή αυτοδιοίκηση Θεσσαλίας.

«Δέσμευση 1η. Κανένας νέος φόρος, εισφορά, τέλος ή δικαίωμα στους Θεσσαλούς.

Η κεντρική εξουσία επιδιώκει νέα φοροεπιδρομή μέσω των περιφερειών.

Εμείς λέμε όχι, ξεκάθαρο όχι. Κανένας νέος φόρος. Είναι δέσμευση.

Δέσμευση 2η.

Οργανώνουμε από την αρχή τη νέα περιφέρεια Θεσσαλίας κατά τρόπον ώστε

να είναι ανθρωποκεντρική, να υπηρετεί τον πολίτη με ταχύτητα και με αποτελεσματικότητα.

Δέσμευση 3η.

Η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση είναι διαρκώς παντού στη Θεσσαλία, είναι συνεχώς στο πλευρό κάθε περιοχής και κάθε οικογένειας. Για τη νέα αιρετή Περιφέρεια Θεσσαλίας που εμείς σχεδιάζουμε όλοι οι Θεσσαλοί έχουν ρόλο, όλοι δικαιούνται μέρισμα στην ανάπτυξη και την κοινωνική αλληλεγγύη. Όσα μας ενώνουν είναι περισσότερα απ’ όσα μας χωρίζουν.

Δέσμευση 4η. Διαφάνεια παντού. Διαφάνεια σε όλες τις αποφάσεις. Ενημέρωση του πολίτη σε κάθε γωνιά της περιφέρειας με κάθε πρόσφορο μέσο. Η νέα αιρετή Περιφέρεια Θεσσαλίας δεν έχει… μυστικά. Όπως δεν έχει και κλειστές πόρτες. Ανοιχτές πόρτες σε όλους τους Θεσσαλούς. Το λέμε και το εννοούμε.

Δέσμευση 5η.

Αποτελεσματικότητα. Η νέα αιρετή Περιφέρεια Θεσσαλίας που εμείς σχεδιάζουμε

παίρνει αποφάσεις και έχει μετρήσιμα αποτελέσματα. Χωρίς χάσιμο χρόνου. Χωρίς δικαιολογίες. Χωρίς υπεκφυγές. Χωρίς μισόλογα.

Δέσμευση 6η.

Διεκδίκηση. Οι πόροι της αιρετής Περιφέρειας δεν είναι ατέλειωτοι… Γι’ αυτό διεκδικούμε από την πρώτη στιγμή. Διεκδικούμε περισσότερους πόρους από την κεντρική διοίκηση, αντιτασσόμαστε στην περικοπή των θεσμοθετημένων πόρων ύψους 3 δις ευρώ από την αυτοδιοίκηση όπως προβλέπεται στο Μνημόνιο.

Δέσμευση 7η. Όχι μόνο διεκδίκηση. Σχεδιασμός και προγραμματισμός. Αξιοποίηση των εθνικών και περιφερειακών προγραμμάτων. Δέσμευσή μας είναι να συγκροτήσουμε μια ευέλικτη ομάδα εξειδικευμένων επιστημόνων που θα παρακολουθεί τα προγράμματα στην Αθήνα και τις Βρυξέλλες ώστε η περιφέρειά μας να αξιοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερα. Στόχος μας να βγούμε επιθετικά στην Ευρώπη για επιπλέον πόρους. Θέλουμε επιπλέον πόρους κι όχι φόρους για την Θεσσαλία.

Δέσμευση 8η. Νοικοκύρεμα. Ούτε ένα ευρώ δεν θα δαπανάται αν προηγουμένως δεν έχει διασφαλισθεί ότι πιάνει τόπο. Κάθε ευρώ που επενδύει η περιφέρεια Θεσσαλίας μέλημά μας είναι να έχει πολλαπλάσιο αποτέλεσμα, να φέρνει πολλά περισσότερα ευρώ στον τόπο μας.

Δέσμευση 9η. Ανάπτυξη. Η νέα αιρετή Περιφέρεια Θεσσαλίας στηρίζει δυναμικά την ανάπτυξη, τις επενδύσεις, την υγιή – το τονίζω – επιχειρηματικότητα, τους μικρομεσαίους, τους αγρότες και κτηνοτρόφους, τους επιχειρηματίες του τουρισμού.

Στόχος μας η Θεσσαλία να πουλά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της παντού στον πλανήτη, προτεραιότητά μας η Θεσσαλία να έχει εισόδημα και προστιθέμενη αξία, κατεύθυνσή μας η Θεσσαλία της καινοτομίας και της εξωστρέφειας.

Δέσμευση 10η.

Κοινωνική Αλληλεγγύη. Κεντρικός στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε αναχώματα στην ύφεση, να στηρίξουμε τους συμπατριώτες μας που δοκιμάζονται από την ανεργία, να ανακουφίσουμε τους ανθρώπους χαμηλού ή μηδενικού εισοδήματος,

οι οποίοι απειλούνται από κοινωνικό αποκλεισμό. Πέρα από τυπικές αρμοδιότητες, είναι για μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα να συμβάλλουμε, με όλες μας τις δυνάμεις, στην διατήρηση της κοινωνικής συνοχής», επισήμανε.

Που πήγαν τα λεφτά επί Καραμανλή;... όπου πήγαν και επί Σημίτη και όπου πάνε επί Γιωργάκη... στα κερατιάτικα του Ανδρέα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
3.01.2004

Για το 2004 το υπουργείο Oικονομικών προγραμματίζει να δανειστεί περίπου 30 δισ. ευρώ. O συγκεκριμένος στόχος θεωρείται (μελετώντας και την προϊστορία) υποεκτιμημένος, για τις ανάγκες ωραιοποίησης του προϋπολογισμού. Eιδικά το 2004 οι ανάγκες του Δημοσίου θα κινηθούν σε υψηλά επίπεδα, καθώς θα πρέπει να «καλύψουν» και την εξυπηρέτηση μεγάλου όγκου κρυφού χρέους, που σήμερα είναι σαν να μην υπάρχει...

Δαπάνες

H κυβέρνηση αν και αποφεύγει να παραδεχθεί τα υψηλά ποσοστά χρέους, διαψεύδεται εν τούτοις από την πραγματικότητα. Kαι ποια είναι η πραγματικότητα; Eίναι το ποσό των δαπανών που πληρώνει ετησίως ο φορολογούμενος για την εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους. Oι συγκεκριμένες δαπάνες (τόκοι και χρεολύσια) τα τελευταία χρόνια έχουν σταθεροποιηθεί σε υψηλά επίπεδα. Tο 2002 ήταν 29,9 δισ. ευρώ, το 2003 ήταν 31,68 δισ. και το 2004 εκτιμάται ότι θα βρεθούν στα 29,6 δισ. ευρώ. Eνδιαφέρον θα είχε πάντως να απαντήσει ο υπουργός Oικονομίας, πώς γίνεται και βρίσκονται (οι πληρωμές για τόκους και χρεολύσια) στα συγκεκριμένα επίπεδα όταν έχει σημειωθεί τόσο μεγάλη μείωση των επιτοκίων;

Για παράδειγμα το 2003 ο αρχικός στόχος για τον δανεισμό ήταν να ανέλθει στα 27 δισ. ευρώ, ενώ σήμερα γνωρίζουμε ότι έχει ξεπεράσει τα 32 δισ. ευρώ.

H απάντηση πάντως στην προηγούμενη ερώτηση σχετίζεται ακριβώς με το ύψος των χρεών το οποίο αποκρύπεται, παριστάνοντας ότι δεν υφίστανται Bεβαίως την ίδια στιγμή αποπληρώνουμε κανονικά τις οφειλές γι' αυτά, αυξάνοντας το συνολικό ύψος των δανειακών πόρων, που χρειαζόμαστε.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_03/01/2004_89107

Δεξί Εξτρέμ: Αντιπαρερχόμαστε αυτά που λέει η εφημερίδα για κρυφό χρέος και δεν θα πούμε τα αυτονόητα ότι η εξεταστική πρέπει να εξετάσει και αυτά... θα πούμε όμως το εξής απλό:

Το 2003 δηλ. ενώ δανειστήκαμε 32 δις ευρώ γράψαμε νέο χρέος μόνο 12 δις (από 166,1 δις στα 177,8 δις...)... Που πήγαν τα υπόλοιπα;

Σε τόκους και εξόφληση παλαιών ομολόγων που έληξαν μέσα στο 2003... θα πει ο ΠΑΣΟΚος...

Και εμείς με τη σειρά μας θα πούμε:

Άρα έχει δίκιο ο Καραμανλής που λέει με τη σειρά του ότι από τα 100 δις χρέος που του χρεώνει το ΠΑΣΟΚ μόνο τα 20 είναι νέο χρέος της 5ετίας του... τα υπόλοιπα 80 είναι κερατιάτικα του ΠΑΣΟΚ, δηλ. τόκοι και εξόφληση ομολόγων που είχε πάρει το ΠΑΣΟΚ και έληξαν στα χέρια του...

Αυτό γίνεται από τη δεκαετία του 80 και μετά που πληρώνουμε τα κερατιάτικα του Αντρέα...

Όταν η Γιαννακά κρίνει τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες

Αυτό που πολλοί μπορεί να σκέφτονταν, λίγοι όμως τολμούσαν να πουν δημόσια, το έκανε χθες τελικά η βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ, Σοφία Γιαννακά, η οποία μιλώντας στο ραδιόφωνο του Flash, στάθηκε στο timing που επέλεξε ο Γιώργος Παπανδρέου για να εξαγγείλει τις παροχές της κυβέρνησης στους χαμηλοσυνταξιούχους.

«Είναι αλήθεια ότι σε αυτή την περίοδο που η συγκυρία ξεπερνάει τις αυτοδιοικητικές εκλογές, βέβαια τρέχουν οι εξελίξεις αρκετά γρήγορα, εγώ για να είμαι ειλικρινής θα προτιμούσα αυτές οι διαβεβαιώσεις προς τους συνταξιούχους και οι παροχές, να γίνουν ή πολύ νωρίτερα ή μετά τις εκλογές, θα το προτιμούσα» είπε η βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας.

Μένει να φανεί αν θα υπάρξουν κυρώσεις είτε από την Ιπποκράτους είτε από το Μέγαρο Μαξίμου

Αυτή τη δυνατή Ελλάδα παρέδωσαν το 2004... πάλι καλά γιατί τώρα θα την παραδώσουν σε μεγαλύτερα χάλια

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
29/11/2003

H Eλλάδα πηγαίνει ακόμα με τον αραμπά

σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα του OOΣA η Eλλάδα κατατάσσεται στην τελευταία θέση μεταξύ των μελών του οργανισμού με βάση τις επενδύσεις στην οικονομία της γνώσης, δηλ. σε υπηρεσίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών...
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_29/11/2003_85618


Αυτοί κατηγορούν τη ΝΔ για πελατειακές σχέσεις!!!

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
10/12/2003

Aφεση αμαρτιών για πλαστά και εικονικά. Mε πρόστιμο θα απαλλάσσονται οι λήπτες από άλλες κυρώσεις

Φορολογική αμνηστία στους λήπτες πλαστών και εικονικών τιμολογίων δίνει το υπουργείο Oικονομικών με τροπολογία που προτίθεται να καταθέσει άμεσα στη Bουλή...
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_10/12/2003_86785

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
16/12/2003

Kαταγγελίες Λαφαζάνη για προεκλογικό δώρο σε καναλάρχες και διαφημιστικές

Νέο προεκλογικό δώρο προς τις διαφημιστικές εταιρείες και τους ιδιοκτήτες καναλιών δίνει η κυβέρνηση, μέσω διάταξης του αναπτυξιακού νόμου, όπως κατήγγειλε χθες στην αρμόδια Κοινοβουλευτική Eπιτροπή ο βουλευτής του ΣΥΝ κ. Π. Λαφαζάνης.

...μεταβάλλεται ο «νόμος Βενιζέλου» όσον αφορά τον ειδικό φόρο για τις διαφημίσεις που προβάλλονται από την τηλεόραση –και μόνο– γεγονός που μπορεί να συμπαρασύρει και το «αγγελιόσημο», κατά τον βουλευτή. Ετσι, ενώ η μη εμπρόθεσμη και προσήκουσα καταβολή του ειδικού τέλους επέφερε αυτεπάγγελτη δίωξη και χρηματικό πρόστιμο, με την προτεινόμενη διάταξη αυτή η διαδικασία καταργείται
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_16/12/2003_87444

Κυβέρνηση ΡΑΓΚΟΥΣΗ: Μάλλον δεν πάνε καλά τα πράγματα…

Μπορεί ο Γιώργος (Πετρουλάκης) και ο Δημήτρης (Στεφάνου), να προσπαθούν και να λένε ότι έχουν κλειδώσει 9 περιφέρειες, αλλά οι υπόλοιποι δεν φαίνεται να ακολουθούν. Τι ήταν αυτό πάλι που έγινε στην Κέρκυρα…

Η απόλυτη ξεφτίλα!

Να μην προλάβει ο κυβερνητικός υποψήφιος δήμαρχος στον μεγαλύτερο δήμο των Επτανήσων και 12ο δήμο της χώρας, να καταθέσει έγκαιρα τον συνδυασμό στο πρωτοδικείο.

Που ακούστηκε αυτό; Ούτε τα γκρουπούσκουλα της άκρας αριστεράς και των άναρχο-αυτόνομων δεν έχουν κάνει τέτοια γκάφα.

Και έστειλες και τον Κερκυραίο Αναπληρωτή Υπουργό Πολιτισμού κ. Τηλέμαχο Χυτήρη, να επιτηρεί την κατάσταση και να παρεμβαίνει όταν υπάρχει πρόβλημα…

Και έμπλεξες με τον ανεγκέφαλο, που προσπαθούσε χθες να θάψουν, να αποσιωπήσουν τα ΜΜΕ το γεγονός… που σήμερα έγινε πρώτο θέμα!

Γιάννη (Ραγκούση), πρόσεχε γιατί τα πράγματα δεν φαίνεται να πηγαίνουν καλά… Και από ότι φαίνεται μετά τον Χάρη και ο Μιχάλης άρχισε να σηκώνει κεφάλι και να σε αμφισβητεί.

Κοίτα να σοβαρευτείς και να στρώσεις στην δουλειά και τον Παύλο (Γερουλάνο) και τον Δημήτρη (Δρούτσα), που γυρνάνε στα κοσμικά γκαλά και χαζολογάνε στις επιδείξεις υψηλής ραπτικής (οι εκπτώσεις αργούν ακόμα Δημητράκη).

Γιατί παρ’ όλη την τεράστια βοήθεια
που προσφέρουν ο Γιώργος (Πετρουλάκης) και ο Δημήτρης (Στεφάνου), δεν επαρκούν άσε που πρέπει να πάρουν και τον αέρα τους τα παιδιά κάνοντας βόλτα στην πλατεία…

Και δεν σας βλέπω, με τα μυαλά που κουβαλάτε, να προλάβετε να στολίσετε χριστουγεννιάτικο δένδρο!

stoxasmos-politikh.blogspot.com

Περιμενοντας τον τζηζμαν

Ρολο δωσε μου και την ψυχη μου παρε.. ποιος ματαειδε προεκλογικη εκστρατεια με ματατζηδες γυρω γυρω να φυλανε τον υποψηφιο, απο τους κατοικους στους οποιους πηγε να απευθυνθει για να ζητησει την στηριξη τους.

Δεν ξερω κατα ποσο ασχολειστε με τα οπαδικα,αλλα η παρουσια των συριζοειδων υποψηφιων στον αγιο παντελεημωνα, ηταν πιο εκρηκτικη, απ'οσο να βαζανε τον τακη τσουκαλα να περασει μεσα απο την λεωφορο ντυμενος στα ερυθρολευκα.

Ενας γιαουρτωμενος περιφερειας και μια αυγοκομμενη δημαρχεσα,συνοδευομενοι απο κατι τυπους που την καρδιακη ανεπαρκεια στο δελτιο του bwin στην επομενη τριετια την παιζουν στο 1,05, πηγαν τσαρκα στις γειτονιες της πρωτευουσας,για να βρεθουν αντιμετωποι με φασιστες ρατσιστες και κακοποια στοιχεια που δυναμιτιζουν λεει το κλιμα αγαπης φροντιδας και προδερμ που δημοκρατευει στην περιοχη( το βασιλευει λογοκρινεται). Η περιοδεια ειχε απολυτη επιτυχια.Δεν σκιαχτηκαν ουτε απο φωνες,ουτε απο προσβολες,ουτε απο τις γριες που ξεπορτισαν για να χαζεψουν το θεαμα.προχωρησαν και τα καταφεραν να φτασουν μεχρι το τελος του δρομου χωρις καποιος να λιποθυμησει η να βραχνιασει απο τα συνθηματα που φωναζαν. Εκει,καναν και ενα ζντο ζντο ζντο θα φατε εκατο και τρεξαν να πανε στις δουλειες τους. Αλλος για να χτυπησει καμμια μακαροναδα με τεσσερα τυρια ακουγοντας φαραντουρη,αλλος για να ενημερωθει για την αναπαραγωγη της φωκιας,κατι αλλες φωκιες,ξαμολυθηκαν σε καναλια να μιλησουν για ακγοδεξιους,ενω ο αγωνιστης με την πισινα πηγε σουμπιτος στον καβουρα που τον περιμεναν να του τριψουν πιτογυρα στην μαπα γιατι δεν τρωγεται ξεροσφυρι...

Eλα Αλεκο...βιασου παιδι μου θα κρυωσουν οι πατατες... Καπως ετσι λοιπον, ο στολισμενος γιαουρτανθρωπος που καθε εκλογες βγαινει απο την μακρινη του βιλα και λεει ιστοριες για μεταναστες και η αλομα καγιανας με την φατσα σαν πατημενη ντοματα),κερδισαν χρονο(οχι πως ειναι δυσκολο δηλαδη) στους καναλικους διαυλους,για να πουν τα δικα τους.Ανησυχοι αμφοτεροι για την βια που καλλιεργειται απο ακγαια στοιχεια και που βρισκει εκφραστες δυστυχως μεσα στην κοινωνια η οποια δεν εχει μαθει να δεχεται την διαφορετικοτητα και να προσαρμοζεται στις νεες συνθηκες που διαμορφωνουν αγνωστο ποιοι και γιατι.

Οι δημοσιοκαφροι,πιστοι στον ρολο και στη παραδοση,εδειχναν κι εκεινοι θορυβημενοι καταδικασαν την κυρα κωσταινα που στην ακρη του πεζοδρομιου φωναζε ΝΤΡΟΠΗ και αρχισαν κατι συζητησεις περι αναφαιρετου δικαιωματος των πολιτικων να παρουσιαζουν το προγραμμα τους,ξεχνοντας,παραβλεποντας και γραφοντας το γεγονος οτι η ιδια η καθημερινη διαβιωση των πολιτων εκεινων των περιοχων,καθισταται αδυνατη απο την εγκληματικοτητα,την βια την αλλοιωση και τα χουγια του καθε πικραμενου που με το ετσι θελω τους κουβαλησε εξω απο την πορτα η ενδοτικη πολιτικη σταση της κυβερνησης υπο την προεδρια του φυλαρχου καρολου Παπουα.

Aκροδεξιοι ελεγε η κυρια με την vileda στο κεφαλι και τα παπαγαλακια εκλειναν συγκαταβατικα τα ματια.Φασιστες,ελεγε ο γιαουρτοφορεμενος γιγαντας του σοσιαλισμου και ο παγκαλος παραγγελνε κοκα κολα. Και το θεατρο του παραλογου συνεχιζεται.. Ατομα τα οποια στην καλυτερη θα αποτελουσαν ατραξιον για τσιρκο του 30 διπλα στην γενειοφορο γυναικα και στον ανθρωπο κανονι,στο ελαντα του σημερα διατυπωνουν πολιτικη αποψη. Ειναι αριστεροι και επομενως ειναι επαναστατες,σαν να λεμε ειμαι απο την καλαματα και ξερω απο ΑΛΤΙΣ. Ειναι αριστεροι και εκφραζουν την ελευθεροστομια,ακομα κι αν χρειαζονται μια κλουβα μπατσους για να βολταρουν αναμεσα στους εξαγριωμενους ιθαγενεις.Ειναι αριστεροι και αυτο ειναι αρκετο γιατι εχουν βρει εναν κοινωνικο-υπαρξιακο προσδιορισμο που εκτεινεται περα και πανω απο τα "στενα" εθνικα ορια...ισως ακομα και απο την πραγματικοτητα.

Αριστερος βεβαια ηταν και ο Καστοριαδης,οποτε δεν ξερω κατα ποσο μπορω να αποδιδω αυτο τον χαρακτηρισμο σε ακολουθητες.Σε καρικατουρες που με τις ετεροκλητες συμπεριφορες τους,δεν οριζουν αλλα προσπαθουν να προσδιοριστουν σε αυτο που τους εχουν πει οτι ειναι η αριστερα.Ειναι θλιβεροι,αλλα εχουν κι αυτοι τον μικρο τους ρολο στο συστημα.

Δεν ειναι τιποτα παραπανω απο τα ινδικα χοιριδια. τα γκινι πιγκς που λενε και στο χωριο μου. Τα πειραματοζωα που βαζει μπροστα η εξουσια για να δει τις αντιδρασεις και να αξιολογησει τακτικες και συμπεριφορες.Οι τυποι με τον παρατεταμενο τυμπανισμο που με κοπο και πολλαπλα συγκαματα στα σκελια τραβουσαν μπροστα και οι γραφικοι καλλιεργητες ριγανεως με το τζιν και το σακιδιο στα σαραντα τους,προκαλεσαν,φωναζαν και εξοργιζονταν με τους στενομυαλους κατοικους.Ηταν ηθελημενα η αθελητα οτι πιο ερειστικο μπορουσε να παρουσιαστει ,την στιγμη που απο αποψης ωρων κυκλοφοριας,αν εισαι γυναικα,συμφερει να ζεις στην τρανσυλβανια παρα στον αγιο παντελεημωνα..

Την ιδια ωρα,στην ιδια πολη η κυβερνηση ντοπυ και σια(διαβαστε λουκυ λουκ προς την οκλαχομα),υποδεχοταν τον τουρκο για να μιλησουν για συνδιαχειριση του αιγαιου!!! για δικαιωματα της μουσουλμανικης μειονοτητας στην θρακη,για τα πετρελαια,για τις πτησεις των μαχητικων..και ποιος ξερει για ποσα αλλα. ομως οι καναλαδες το κανανε γαργαρα.Το γιαουρτι εγινε ο νουμερο ενα εχθρος της δημοκρατιας και τα λιπαρα θεμα συζητησης ως προς τη βαρυτητα της ενεργειας. Το συστημα βλεπει πως ολο και περισσοτεροι αντιδρουν στην κατασταση και δεν υποφερουν την καταντια στην οποια εχουμε πεσει και χρησιμοποιοντας οτι μεσο διαθετει,προσπαθει ακομα μια φορα να πολωσει τους ελληνες.Μεταναστες η φασισμος; Μπουτι η στηθος; τι διαλεγεις; λενε,μιλοντας παραλληλα και για το πως θα φαινοταν στους ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ μας αν η κυβερνηση κατεφευγε σε προωρες εκλογες μετα απο την διαφαινομενη νιλα στις περιφερειες.Διπλο το διλημα λοιπον. αρνητικη ψηφος στην κυβερνηση,κινδυνος να πεσει το πασοκ και να κακιωσει η τροικα(οι δανειστες μας ντε)..και μετα τρεχα γυρευε..ποιος θα πληρωνει τα καρτιε της τρεμης και τα LEGO του μανωλακη καψη με την μονιμη μυδριαση(ανοιχτε και κανα γουικιπιντια).

Κεντρικο θεμα στο δελτιο του μπομπολοκαναλου ηταν το ελειμα δημοκρατιας που παρατηρειται επιλεκτικα σε περιοχες της αθηνας.κατα προτιμηση εκει που βρεχει απαχο.Η απαντηση στους κατοικους ηρθε απο την προοδευτικη περουκα,την θεια του φρου-φρου σε εκδοση νταριο αρτζεντο.Ειναι τρομοκρατες,αντιδημοκρατες,φασιστοειδη και χαμος στο ισιωμα ελεγε,ενω ο μανολο με υπερδιαστολη της κορης των ματιων του,προσπαθουσε να το παιξει ανησυχημενος,ανησυχοντας να μην δειξει οτι δεν εχει καταλαβει καλα καλα τι γινεται γυρω του.

Για να τα λεμε ολα βεβαια, τους λαθραιους μελαχροινους που παιζουν κρυφτουλι στα τζαμια της αθηνας και που και που τιμωρουν με ομαδικους βιασμους καμμια ντοπια που τολμησε να γυριζει χωρις μπουρκα στους δρομους μεσημεριατικα,δεν τους εφεραν ουτε οι συλλεκτες γιαουρτοπετσας,ουτε ο τζερονυμο γκρουβυ που οταν δεν κανει αναλυση του ισοκρατη,ειναι προκαθημενος της ελλαδικης εκκλησιας, ουτε οι μπαντανοφοροι με το ποδηλατο.Αυτοι δεν ειναι παρα το βολικο περιτυλιγμα.Οι συνηθεις υποπτοι και το πρωτο απαραιτητο αναχωμα στην λαικη οργη. Οι δουλοπαροικοι υπηρετες που τους ειπαν οτι εκφραζοντας ακραιες αποψεις,υπηρετουν την παγκοσμιοποιηση,πλαισιωμενοι απο κατι φυτοφαγους εναλλακτικους που φωναζουν γιατι ετσι και το βουλωσουν, κοιταχτουν στον καθρεφτη και μετρησουν ρυτιδες παιζει και να πηδηχτουν απο το παραθυρο. Ειναι εκεινοι που για να υπαρξουν,εχουν αναγκη να νιωσουν οτι ανηκουν καπου,οτι ειναι μπροστα απο την εποχη τους,ακομα και αν αυτο συνεπαγεται οτι απλα ειναι εκτος τοπου και χρονου..

Τους λαθροποντικες φυσικα,δεν τους εφεραν ουτε τα γκλιτσοκαναλα της επικρατειας και οι τραχανοπλαγιαδες του εγχωριου λαιφ σταιλ. Τα ανωτερω ανθρωπακια,καρτα και προσοχη βαρανε σε βαρωνους τους οποιους σκιζονται να πεισουν οτι ΕΚΕΙΝΟΙ με τον καλυτερο τροπο μπορουν να εξυπηρετησουν.-πολυχρονεμενε μου πασα εφεντη- ο θεος να μου κοβει μερες και να σας δινει χρονια ειστε ο νεστορας της δημοκρατιας και αλλα τουρκοσποριτικα...Πολλες φορες θα τα δουμε να μαλωνουνε σε πανελ και παραθυρια για το ποιος εχει πιο δημοκρατικη συνειδηση και ευαισθησια,υψωνοντας τον τονο της φωνης τους και καταφευγοντας ακομα και σε προσωπικες προσβολες, γαυγιζουν ο ενας εναντιον του αλλου και περιμενουν το στοργικο χερι του αφεντικου να τους ανταμειψει,αλλον με ενα κεντρικο δελτιο,αλλον με μια υποψηφιοτητα,αλλον με ανανεωση της αργομισθιας του. κι εκεινοι. ο καθενας χωριστα και ολοι μαζι θα βγαλουν βολτα τον μπερνι ,χαμογελοντας και λεγοντας οτι ολα πανε καλα ακομα κι αν εχει αρχισει να αποσυντιθεται. Ψοφησε και βρωμισε..ας ειναι καλα η εξοικειωση του υποδοχεα...

Τους κατα θρησκεια παιδοφιλους τους κουβαλησε η νεα εποχη και κατι ιλουμινατι-σκυψε και φατη- αμερικανοπληκτοι,που ειδαν τον φοβο να κυριαρχει στην αθηνα και ξετσουτσουρωσαν.Φερτε κι αλλους ειπαν και οι πρωθυπουργευοντες καταλαβαν οτι τα ανθρωπινα δικαιωματα του μαυρου ρομπα με την ασπρη κελεμπια που παντρευεται δωδεκαχρονα, απειλουνται απο τους γηγενεις και τις βαρβαρες δυτικες εμμονες τους και ειπε να ευαισθητοποιηθει ως προς το θεμα στελνοντας την τσοκλη να κανει εκπομπες για τις αλλες κουλτουρες...μεταξυ μας...ετσι και δεν μαθαινα για τον παπαγουεμπε,δεν ξερω πως θα κοιμομουνα τα βραδια.

Τους κατα ανθρωπολογια μογγολους, τους ξανα-κουβαλησε ο gap για να τα πουνε και να βρουμε λυση στο προβλημα ΤΟΥΣ ,παντα με την ευγενικη υποστηριξη του κογκρεσου... οσο για τα κατα την γενετικη αλλα και κοινη σκεψη μογγολοειδη που τριγυρνανε στις γειτονιες και στους δρομους ζητωντας μας να στηριξουμε το πασοκ για να σωσουνε την χωρα,δεν κανουν ουτε για ενα ταλαρο.Το διλημμα το οποιο θετουν τα συγκεκριμενα υποχειρια και που αποτελει την κατακλειδα της συντομης τοποθετησης τους,δηλαδη μνημονιο η πτωχευση,θα μπορουσε να υπαρξει με μεγαλη επιτυχια ως θεατρικο στο θεατρο της τεταρτης σε αποδοση ΚΑΤΜΑΝ,μετα τον μονολογο η κοτα εκανε το αυγο η ο αυγος την κοτα;

Η κατασταση γινεται ασφυκτικη. συμπατριωτες μας αυτοκτονουν γιατι δεν μπορουν πλεον να ζησουν την οικογενεια,ουτε καν τον εαυτο τους.Μικρομαγαζα κατεβαζουν μονιμα τα ρολα και ο εμπορος που καποτε ηταν η αναπτυσομενη υγιης δυναμη του ιδιωτικου τομεα,τρεχει να καλυψει δανεια και οφειλες. Το χρεος μεσα σε ενα χρονο εχει υπερδιπλασιαστει,ηδη μιλαμε για νεες αυξησεις στα νοικοκυρια.το πετρελαιο θερμανσης αναμενεται να γινει ειδος πολυτελειας.Η μονιμη εργασια αποτελει ιστορικη αναφορα και η οικογενειοκρατεια,αναφαιρετο δικαιωμα της καστας των εκλεκτων..για να καλμαρει τα νευρα του χαμηλοσυνταξιουχου που του πηρε και τα σωβρακα απο τοτε που βγηκε,η κυβερνηση αρχισε προεκλογικα να χορηγει βαζελινη με την μορφη επιδοματος-φορου τιμης. Σκυβεις που σκυβεις,μεινε ετσι και μπορει να πιασεις και κανα πενηνταευρω ...το νεο σλογκαν τους θα μπορουσε να ειναι: ποναν ωρε τα παληκαρια;

Παντως η ανταποκριση δεν φαινεται να ειναι η αναμενομενη,οποτε σε λιγες ωρες gap και επιτελειο ετοιμαζουν διακαναλικη για να διαβασει το ποιημα. Θα θεσει λεει διλημματα και θα τα πει εξω απο τα δοντια.Θα κανει αποτιμηση των πεπραγμενων θα ζητησει να σφιξουμε τα δοντια για να παμε μπροστα..στο τελος θα κανει και το κολπο με τα πορτοκαλια.Επειδη ομως το παιδι το'χει και τον ξερουμε απο την εποχη της επιστροφης στις καλτσες,εγω τον περιμενω να λαμψει ακομα και με στημενες ερωτησεις και επιλεγμενους δημοσιοκαφρους.Το νιωθω ερχεται... ερχεται ο τζηζμαν... ερχεται ο τζηζμαν ακουγεται τριγυρω..ερχεται ο τζηζμαν λενε μεσα στα καφενεια.ερχεται ο τζηζμαν λενε στα καναλια.αυριο ειναι η μεγαλη ωρα..θα βγει μπροστα στο μικροφωνο και μετα ..... τζηζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ

Κεφαλογιάννης (στη Βουλή): Έχετε γίνει ανέκδοτο..στα καφενεία 5 στα 10 κινητά όταν κτυπούν βγαίνει η φωνή του Παπανδρέου και λέει "λεφτά υπάρχουν"

Ο κ. Πρωτόπαπας μίλησε για αναδιανομή του εισοδήματος. Ωραίες λέξεις, ΠΑΣΟΚικές, του ‘80! Μίλησε για κοινωνικό μέρισμα. Τι ωραίες εκφράσεις!

Ποια αναδιανομή εισοδήματος, κύριε Πρωτόπαπα; Την αναδιανομή εισοδήματος το ΠΑΣΟΚ την έκανε με το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου, όπου 30 τρισεκατομμύρια δραχμές, 100 δισεκατομμύρια ευρώ άλλαξαν χέρια και πήγαν από τις τσέπες των φτωχών και των φουκαράδων στις τσέπες των πλουσίων.

Σήμερα έχουμε το Μνημόνιο, αλλά μάλλον δεν το έχετε διαβάσει -και λυπάμαι πολύ γι’ αυτό- γιατί δεν ξέρετε, ως πλειοψηφία, τι ψηφίσατε: 5,8 δισεκατομμύρια ευρώ είναι τα λεφτά που πλήρωσε ο Έλληνας πολίτης μόνο το 2010!

Έχετε γίνει ανέκδοτο! Πηγαίνετε στα καφενεία στην εκλογική σας περιφέρεια. Θα δείτε ότι στα πέντε από τα δέκα κινητά τηλέφωνα που χτυπούν βγαίνει η φωνή του κυρίου Παπανδρέου και λέει «λεφτά υπάρχουν». Υπάρχουν δισεκατομμύρια. Υπάρχουν τρισεκατομμύρια. Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έχει γίνει ανέκδοτο!

Και αυτό δεν είναι μόνο για το 2010. Πηγαίνετε στο 2011 –τυχαίνει να έχω μπροστά μου τους σχετικούς πίνακες- να δείτε τι θα πληρώσουμε. Θα πληρώσουμε 30 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2014. Έχουμε πληρώσει μόνο τα 5 δισεκατομμύρια, ως Έλληνες φορολογούμενοι. Απομένουν 25 δισεκατομμύρια ευρώ να πληρώσει ο Έλληνας πολίτης μέχρι να λήξει το Μνημόνιο.

Να σας διαβάσω από τον Προϋπολογισμό σας και το Μνημόνιο τι θα πληρώσουμε για το 2011; Για Φ.Π.Α. 1 δισεκατομμύριο ευρώ, για καύσιμα 250, για τσιγάρα, που συζητούμε σήμερα, 300, για ποτά 50, για μείωση μισθών 400, για μείωση συντάξεων 500. Για αυθαίρετα κτίσματα και ημιυπαίθριους χώρους - από το 2009, όταν ήρθατε στην εξουσία, σας λέγαμε να το βάλετε, ακριβώς για να είναι το έλλειμμα στο 8,2, αλλά το βάζετε στον Προϋπολογισμό του 2011- 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ. Εσείς μας εγκαλούσατε ότι αυτά τα λεφτά δεν μπορούν να μαζευτούν και τα βάζετε στον Προϋπολογισμό του 2011!

Για τυχερά παιχνίδια -όλα στο τζόγο- 500 εκατομμύρια ευρώ. Για μείωση προγράμματος δημοσίων επενδύσεων 500 εκατομμύρια ευρώ. Εξοικονόμηση από ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ! Εσείς, το μεγάλο Κόμμα της Αυτοδιοίκησης, κάθε χρόνο μειώνετε το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων για την ανάπτυξη, απ’ όπου θα βγει και το κοινωνικό μέρισμα κατά 500 εκατομμύρια ευρώ και για το 2012 και για το 2013 και για το 2014.

Επίσης, εσείς, το Κόμμα της Αυτοδιοίκησης, μια και έχουμε αυτοδιοικητικές εκλογές, μειώνετε, με βάση αυτά που υπογράψατε και αυτά που ψηφίσατε, 500 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο για τον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ. Αυτή είναι η υπογραφή σας! Αυτό ψηφίσατε εσείς, οι Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, για το Μνημόνιο. Πώς θα στηθεί η τοπική αυτοδιοίκηση;

Ουσιαστικά τι κάνετε; Μεταφέρετε τη χρεοκοπία στην τοπική αυτοδιοίκηση, να έχουν το κόστος οι δήμαρχοι και οι περιφερειάρχες να απολύσουν μονίμους δημοσίους υπαλλήλους. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Για το 2011 μας επιφυλάσσετε έναν προϋπολογισμό σε βάρος της τσέπης του Έλληνα φορολογούμενου με βάση αυτά που ψηφίσατε, 9,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Για το 2012 ο πολίτης θα πληρώσει 5,75 δισεκατομμύρια ευρώ. Για το 2013 θα πληρώσει 4,77 δισεκατομμύρια ευρώ και για το 2014 θα πληρώσει 4,70 δισεκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή ο Έλληνας πολίτης θα πληρώσει 30 δισεκατομμύρια ευρώ για την πολιτική της ύφεσης, που οδηγεί σε φαύλο κύκλο την οικονομία χωρίς διαφυγή -γιατί ανάπτυξη δεν υπάρχει- από το Μνημόνιο.

Αυτή, λοιπόν, είναι η αναδιανομή του εισοδήματος. Σ’ αυτά να απαντήσετε και αφήστε τους χαρακτηρισμούς. Κάθε φορά που θα φέρνετε το θέμα, θα φεύγετε με σκυμμένο το κεφάλι, διότι οι ευθύνες του ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι οι ευθύνες για τα 280 δισεκατομμύρια από τα 300 δισεκατομμύρια που παραλάβατε το 2009.

Και όποτε θέλετε, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Θέλετε εξεταστική επιτροπή; Ξεκινήστε από το 1980. Θέλετε ανεξάρτητη αρχή; Είμαστε μέσα. Θέλετε να συζητήσουμε οτιδήποτε στη Βουλή; Ανοίξτε το θέμα. Μην κρύβεστε πίσω από το δάκτυλό σας και να κάνετε εξεταστική επιτροπή για το 2007 και το 2009, να διώκετε για μικροκομματικές και μικρόψυχες λογικές τους πολιτικού σας αντιπάλους. Αν έχετε τσαγανό, εδώ είμαστε.

ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΩΝ ΤΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ: ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ Κ.Ε.Π ΓΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ

Δεν φτάνουν τα εκατομμύρια που σπαταλάμε κάθε χρόνο για "αντιρατσιστικές" και "πολιτικές ένταξης" των μεταναστών σε περίοδο μάλιστα πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης,ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ...ΚΕΠ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ,όπως αποκαλύπτει η "Καθημερινή"!!!

Η συνέχεια στο

hellas-orthodoxy.blogspot.com


Πρεμιέρα: Σήμερα στις εννέα...

Μετά το "λεφτά υπάρχουν" αλλά και το "γεμάτο όπλο στο τραπέζι"...
σήμερα στις εννέα, να (ΜΗΝ) είστε ΟΛΟΙ εκεί!

Επειδή, "Γιάννη μου το μαντήλι σου....το ‘χεις λερωμένο"....οι πολίτες δεν σας εμπιστεύονται κ. Δημαρά

Ο εξαπατημένος λαός κ.Δημαρά, που η "σοσιαλιστική" κυβέρνηση οδηγεί στην ταπείνωση, την ένδεια και την απελπισία, δεν ξεχνά ότι αυτή "εδραιώθηκε" και με την ψήφο των πολιτών που κι' εσείς προτρέπατε το 2009 να εμπιστευθούν το ΠΑΣΟΚ .
Διότι, ως κορυφαίος και έμπειρος ρεπόρτερ, γνωρίζατε- ή οφείλατε να γνωρίζετε-την οικονομική κατάσταση της χώρας αλλά, χάριν της ψήφου, προτιμήσατε να μην μιλήσετε για τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα και τα προεκλογικά πυροτεχνήματα του ΓΑΠ. Εάν πάλι δεν είχατε αντιληφθεί την μεγάλη πολιτική απάτη του "λεφτά υπάρχουν", τότε ίσως δεν σας "πάει" η πολιτική.

Δικαιούνται λοιπόν οι πολίτες, παρά την ειλικρίνεια της κοινοβουλευτικής σας στάσης στην μη ψήφιση του μνημονίου, ν' αμφιβάλουν για την οριστική αποκοπή σας από τον ομφάλιο λώρο του ΠΑΣΟΚ και ότι δεν είστε δούρειος ίππος του.

-Εάν πράγματι θέλετε να βοηθήσετε τον τόπο, αφήστε την πολιτική και ξαναγίνεται αποκαλυπτικός και δραστήριος ρεπόρτερ, μήπως και "ξεβρακώσουμε την πλέμπα", να πάει στα τσακίδια, για να σωθεί η πατρίδα.

Γ.Δ.

Επί ποδός και ο Καραμανλής

Το γράφουμε και το ξαναγράφουμε αυτές τις ημέρες, ότι ενδέχεται ο Καραμανλής να μιλήσει.

Αν απόψε ακούσει κάποιο πολύ χοντρό ψέμα ή εκτοξευτεί εναντίον του κάποια βαριά κατηγορία από τον Παπανδρέου, δεν θα την αγνοήσει.

Μπορεί να στείλει γραπτή δήλωση, για να μην «πέσει» πάνω στον Σαμαρά, σε συνεννόηση πάντα με τον αρχηγό της Ν.Δ.

Δεν πρόκειται πάντως ούτε ο πρώην πρωθυπουργός, ούτε ο αρχηγός της Ν.Δ. να τον αφήσουν έτσι.

«Αν χρειαστεί το χτύπημα θα είναι θεαματικό και ταυτόχρονα πολύ καίριο» αναφέρουν συνεργάτες του Καραμανλή.