29 Οκτωβρίου 2010

Ραγκούσης-Νταλάρας: Ναι κάνω ρουσφέτια σε δικούς μου... υπάρχει κανα πρόβλημα;

Απάντησε επιτέλους ο Ραγκούσης-Νταλάρας (αλήθεια αυτή η υπόθεση με τις πλαστογραφίες στο Λιμενικό Ταμείο Πάρου είναι ακόμα στο συρτάρι του εισαγγελέα Σύρου;) για τη ρουσφετολογική χορήγηση, μόνο με μια υπογραφή, των 70 επιπλέον μορίων λόγω “ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ” στους πρασινοφρουρούς που ήθελαν να γίνουν διευθυντές σε εφορίες της Αττικής. Ένα θέμα για το οποίο είχαμε γράψει στα τέλη Σεπτεμβίου (Είσαι "ήρωας"... επειδή είσαι ΠΑΣΟΚος; Πάρε 70 μόρια αέρα-πατέρα... όπως καταγγέλει με άλλα λόγια ο Ι. Βρούτσης). Και τι απάντησε ο Ραγκούσης-Νταλάρας;

Ότι όντως κατά παράβαση των προβλεπομένων από το Νόμο χορηγούν “ΕΥΦΗΜΟ ΜΝΕΙΑ” σε πρασινοφρουρούς, μόνο με την υπογραφή του ΓΓ του Υπουργείου, και δεν δίνουν λογαριασμό σε κανένα!!!

Μεταμέλεια καμία, για αναθεώρηση των ρουσφετολογικών διορισμών, ούτε λόγος και η ζωή συνεχίζεται με τη ΝΔ να εγκαλείται για πελατειακές σχέσεις...

Διαβάστε τι είπε ο Ι. Βρούτσης, που έφερε το θέμα στη Βουλή με την ερώτησή του:
«Με ερώτηση (3512) που κατέθεσα - στις 27/09/2010 – στη Βουλή, ζήτησα από τον Υπουργό Οικονομικών να απαντήσει, αν τηρήθηκε στις κρίσεις των Διευθυντών του Υπουργείου Οικονομικών, η νόμιμη διαδικασία που αφορά στην απονομή της “ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ” και κατ’ επέκταση στην χορήγηση 70 επιπλέον μορίων.

Από το γενικό και αόριστο, αλλά και αποκαλυπτικό περιεχόμενο της απάντησης του Υπουργού, επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μας, ότι δεν τηρήθηκε η νομιμότητα.

Αντίθετα, επικράτησε η ευνοιοκρατία, αφού οι τοποθετήσεις των Διευθυντών έγιναν με καθαρά ρουσφετολογικά και κομματικά κριτήρια.

Δόθηκε η “ΕΥΦΗΜΟΣ ΜΝΕΙΑ” με απλή υπογραφή ενός πολιτικού προσώπου (π.χ. Γεν. Γραμματέας), ενώ ο Νόμος προβλέπει ρητά, Απόφαση Υπηρεσιακού Συμβουλίου, Υπογραφή Υπουργού, Ανακοίνωση στις Υπηρεσίες του Υπουργείου και Δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Μετά από όλα αυτά, ο Υπουργός είναι εκτεθειμένος και οφείλει να επανορθώσει, να επαναξιολογήσει και να τηρήσει επιτέλους τη νόμιμη διαδικασία.

Για τα περαιτέρω, ο πλήρης φάκελος που αφορά την υπόθεση για την “ΕΥΦΗΜΟ ΜΝΕΙΑ”, θα αποσταλεί στον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης».

Κ. Χατζηδάκης για το αλλαλούμ με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

«Η κυβέρνηση σε νέες περιπέτειες…Το ζήτημα με τη μεταφορά της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή από το Υπουργείο Ανάπτυξης στο Υπουργείο Εργασίας εξελίσσεται με τρόπο τραγελαφικό.

Συγκεκριμένα:

- Φάση πρώτη: Στον ανασχηματισμό, η κυβέρνηση, διεκδικώντας βραβείο παγκόσμιας πρωτοτυπίας, ανακοίνωσε τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή από το Υπουργείο Ανάπτυξης στο Υπουργείο Εργασίας, προφανώς για να ικανοποιήσει προσωπικές προτεραιότητες Υπουργών. Και αυτό ενώ οι αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και της Υπηρεσίας Εποπτείας της Αγοράς παρέμειναν στο Υπουργείο Ανάπτυξης.

- Φάση δεύτερη: Το προεδρικό διάταγμα 96/2010 για την υλοποίηση της απόφασης, αντί να επιλύσει, δημιούργησε προβλήματα. Η μεταφορά αρμοδιοτήτων σήμαινε στην πράξη ότι οι υπάλληλοι της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, που στελέχωναν μέχρι σήμερα τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και είχαν εμπειρία στο συγκεκριμένο τομέα, θα έδιναν τη θέση τους στους υπαλλήλους του Υπουργείου Εργασίας που δεν είχαν ανάλογη εξειδίκευση.

- Φάση τρίτη: Μετά από, περίπου, δύο μήνες αδράνειας της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η κυβέρνηση, προφανώς αντιλαμβανόμενη το λάθος της, έρχεται να το «διορθώσει» με εσπευσμένη τροπολογία στο νομοσχέδιο για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, που συζητείται τη Δευτέρα στη Βουλή. Με την τροπολογία προκαλούνται νέες δυσλειτουργίες. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή θα στελεχωθεί τελικά από υπαλλήλους της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου. Με αποσπάσεις που δεν θα χρειάζονταν αν δεν είχε προηγηθεί αυτή η ανεξήγητη απόφαση για τη μεταφορά της Γραμματείας. Το ζήτημα της μισθοδοσίας και των κρίσεων των υπαλλήλων παραμένει εκκρεμές. Θα είναι άραγε αρμόδιο το Υπουργείο Ανάπτυξης ή το Υπουργείο Εργασίας; Τέλος, επιβεβαιώνοντας η κυβέρνηση το συνολικά λανθασμένο σχεδιασμό της στον τομέα αυτό, με την ίδια τροπολογία προβλέπει πως δράσεις του ΕΣΠΑ για την προστασία του καταναλωτή θα προωθούνται από το Υπουργείο Ανάπτυξης αυτή τη φορά !

Καθώς ο Υπουργός Ανάπτυξης δηλώνει, συχνά τις τελευταίες μέρες, ότι η ομαλή λειτουργία της αγοράς και η προστασία του καταναλωτή είναι βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης , θα είχε την καλοσύνη η κυβέρνηση να μας απαντήσει ποια είναι η προστιθέμενη αξία αυτού του αλαλούμ; »

Το ανέκδοτο της ημέρας

Έρχεται αυτή τη φορά από το MEGA:

Σύγκρουση Παπανδρέου-Μέρκελ για την εξαίρεση ψήφου!!!

Της τράβηξε και τ' αυτί ρε καραγκιόζηδες;


Επιβεβαιώνει την αργομισθία Τατούλη η ανακοίνωση του "Γεννηματάς"

Καμία απάντηση δεν δίνει ο Τατούλης στις καταγγελίες ότι πέρα από τη σύνταξή του σαν βουλευτής τσεπώνει και περί τα 10.000 ευρώ σαν αργόμισθος Διευθυντής του Νοσοκομείου "ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ" εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τις "δυνατότητες" που του προσφέρει το "σάπιο" Κράτος που δήθεν θέλει να αλλάξει.

Δηλώσεις στον τηλεοπτικό σταθμό Best της Μεσσηνίας και της Περιφέρειας Πελοποννήσου έκανε η βουλευτής Α' Αθηνών και Γραμματέας ΜΚΟ της Νέας Δημοκρατίας Φωτεινή Πιπιλή, επανερχόμενη στα "ζητήματα και ερωτήματα ηθικής τάξης" που έχει θέσει για τον Πέτρο Τατούλη, για τα οποία και σήμερα, τρίτη κατά σειρά μέρα, έκανε αναφορές σε πρωτοσέλιδά του ο περιφερειακός Τύπος.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η εφημερίδα "Αδέσμευτη" της Μεσσηνίας, το πρωτοσέλιδο της οποίας βλέπετε στην ανάρτηση. Αφορμή να επανέλθει ακόμη δυναμικότερα η κ. Πιπιλή, αποτέλεσε η απάντηση της διοίκησης του νοσοκομείου "Γ. Γεννηματάς" αναφορικά με το καθεστώς απασχόλησης του υποψηφίου ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ για την Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Πιπιλή στις δηλώσεις της στο Best:

«Έκανα ένα μήνα έρευνα για τον κ. Τατούλη βρήκα τα στοιχεία που έπρεπε, έκανα μια δημόσια καταγγελία ως βουλευτής, και δεν έκανα διαρροές ούτε χρησιμοποιώ εκπροσωπάκο τύπου!!! Ο κ. Τατούλης είναι αποδεδειγμένα συνταξιούχος βουλευτής από τα 55 του, όταν η Ελλάδα βογγά εάν θα βγει ποτέ στο μέλλον σε σύνταξη, ταυτοχρόνως είναι διορισμένος διευθυντής σε νοσοκομείο που αυτός επέλεξε, ένας κατάπτυστος νόμος του ΠΑΣΟΚ που τον υπηρετεί και δεν του επιτρέπεται με περίπου υπολογίζω χοντρικά 10.000 ευρώ το μήνα να παρουσιάζεται υποστηρικτής του μνημονίου και της καταστροφής των εμπόρων, των συνταξιούχων και των μισθωτών. Ο διοικητής του Νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς» θα πρέπει να ελεγχθεί και από τον επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης ειρήσθω εν παρωδώ είναι αδερφός του αρχιστελέχους του ΠΑΣΟΚ και προέδρου του ΟΛΠ κ. Ανωμερίτη και του θέτω και ένα ερώτημα. Γιατί έκανε 4 μέρες για να απαντήσει στην ουσία ότι ναι, ο κ. Τατούλης είναι αργόμισθος στο «Γ. Γεννηματάς»; Προσπάθησαν να… μαγειρέψουν κάτι και δεν τους βγήκε; Αυτά όμως θα τα βρει και ο επιθεωρητής δημόσιας διοίκησης ή όλοι όσοι ασχολούνται, μεταξύ των οποίων και ο Πρωθυπουργός, για τη διαφάνεια, που λέει ο κ. Παπανδρέου που στηρίζει τον κ. Τατούλη, και το κυριότερο, για τις απειλές του κου Παπανδρέου ότι θα γίνουν… αυστηρές περικοπές στις δημόσιες σπατάλες. 10.000 επί 12 είναι τα έξοδα ενός ΚΑΠΗ στην Καλαμάτα ή την Σπάρτη που θέλει τώρα η κυβέρνηση να περικόψει».

Σε πολιτικό επίπεδο, η κ. Πιπιλή, είχε επίσης διάφορα σημεία κριτικής να προσάψει στον υποψήφιο ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ:

«Ο κ. Πέτρος Τατούλης είναι ένα κακό παράδειγμα πολιτικής σταθερότητας… Μετεξελίχθηκε σε έναν σκληρό νεοφιλελεύθερο, τώρα επειδή τον βολεύει είναι ΠΑΣΟΚ, αλλά θυμηθείτε με. Είναι αυτός που όχι μόνο στήριξε το μνημόνιο, με την πολιτική του θα στηρίξει και τις περαιτέρω περικοπές και την εξόντωση της ελληνικής αγοράς και της ελληνικής μεσαίας τάξης και των συνταξιούχων».

Επιπλέον, η κ. Πιπιλή προέβη σε νέα καταγγελία με τα πρακτικά της βουλής για όσα έλεγε ο Π. Τατούλης το 2005 κατά του Γ. Παπανδρέου:

«Και έχω κι ένα ντοκουμέντο γιατί ξέρετε εγώ παρακολουθώντας διαχρονικά την πολιτική μετάλλαξη του κ. Τατούλη παίρνω και καμία δραμαμίνη γιατί ζαλίζομαι από τις πολλές μετακινήσεις, ανακάλυψα ότι ο κ. Τατούλης σε ομιλία του στη Βουλή των Ελλήνων την 1η Σεπτεμβρίου του 2005 είχε καταγγείλει τον σημερινό υποστηρικτή του, πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργό, τον κ. Παπανδρέου, ότι χρησιμοποιεί τα μυστικά κονδύλια, για να δημιουργήσει - ο κ. Παπανδρέου ο προστάτης του – έναν μηχανισμό που θα τον φέρει στην εξουσία (τον κ. Παπανδρέου) και θα ανατρέψει τον τότε πρωθυπουργό της χώρας κ. Σημίτη. Δηλαδή ο κ. Τατούλης την 1η Σεπτεμβρίου στη Βουλή κατήγγειλε ότι ο κος Παπανδρέου «κλέβει» μυστικά κονδύλια από το υπουργείο Εξωτερικών, που ήταν υπουργός για να συγκεντρώσει χρήματα, να ρίξει τον τότε πρωθυπουργό κ. Σημίτη. Τη δραμαμίνη μου, παρακαλώ…»

Ο Κρασσανάκης, ο ΠΡόεδρος των υπαλλήλων του ΥΠΠΟ έχει θέση για τους απλήρωτους συμβασιούχους;

http://item.slide.com/r/1/155/i/ZshF_UWa7D8jX2yKRs-g5jod3AIbeamJ/ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ
ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ "ΕΝΙΑΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ",
Α. ΚΡΑΣΣΑΝΑΚΗ,
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟYΣ;

Στην φωτογραφία ο πρωθυπουργός με τον κ. Κρασσανάκη Αδαμάντιο (για τον οποίο έχουμε ξαναγράψει), πολιτευτή του ΠΑΣΟΚ στο Λασίθι και ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ "ΕΝΙΑΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ"

Ο κύριος αυτός μάλιστα είναι και ο "αδιάφθορος" του ΥΠΠΟ!!! Προϊστάμενος στο Τμήμα Διοικητικών Εξετάσεων του υπουργείου που είναι υπεύθυνος για τις ΕΔΕ!!!!...

Τι απέγινε αλήθεια, εκείνη η ιστορία με τη δήθεν κατάχρηση 9 εκ. ευρώ από ΝΔιτη υπάλληλο, την οποία περιέφερε ο Καρχιμάκης στα κανάλια; Κανένα όνομα θα μας πουν οι κ. Κρασσανάκης-Καρχιμάκης ή ήταν κι αυτή άλλη μια μαιμουδία προκειμένου να ρίξουν λάσπη;

Όχι... δεν δείχνει αυτό...

Δήλωση του πρωθυπουργού της χώρας, κυρίου Γεωργίου Παπανδρέου:

"Ζήτησα ψήφο ευθύνης στις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές για να έχουμε συνέπεια και σταθερότητα στην πορεία των μεγάλων αλλαγών. Το ότι ανέβηκαν τα spread δείχνει το πόσο ευάλωτη είναι η χώρα μας απέναντι σε κινήσεις που μπορούν να ερμηνευθούν ως αστάθεια".

Α αυτό δείχνει... όχι ότι είσαι μαλάκας με περικεφαλαία!!!

Είμαι σίγουρος ότι τα ΠΑΣΟΚια προσκυνούν μετά από αυτή τη φράση του μεγάλου ποδηλάτη!!! Για τόσο χαχόλους μιλάμε...

Πάμε στοίχημα ότι και αυτή η δήλωση θα "ερμηνευθεί" ως αστάθεια;

vaspersview.blogspot.com

Το νέο ανέκδοτο είναι η δήλωση Χρυσοχοϊδη ότι θα οριστεί Υπουργός Αθήνας!

Τα τρομερά προβλήματα και οι ολοένα αυξανόμενες καταγγελίες για την εγκληματικότητα και την εγκληματική αδιαφορία των πολιτικών για το τεράστιο θέμα της λαθρομετανάστευσης, που πλέον παίρνουν την μορφή χιονοστοιβάδας και ακόμη και οι “γλύφτες” δημοσιογράφοι δεν μπορούν να καλύψουν, οδήγησαν την κυβέρνηση να μας δηλώσει δια στόματος Χρυσοχοϊδη ότι προτίθεται να δημιουργήσει “υπουργείο Αθήνας” για να χτυπηθεί η εγκληματικότητα, η παραβατικότητα, το παρεμπόριο, και η οργή των κατοίκων, ιδιαίτερα του κέντρου της Αθήνας.

Αυτά επισήμανε ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μ. Χρυσοχοΐδης μετά τη συνάντησή του χθες με το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας (ΕΣΑ), θα αναλάβει, με εξουσιοδότηση από τον πρωθυπουργό, ένας υπουργός υπ’ ευθύνη του να παρακολουθεί την πορεία του σχεδίου αναβάθμισης του κέντρου της Αθήνας, ώστε να αναδειχθεί σε ελκυστικό τόπο επιχειρηματικότητας και κατοικίας.

Η κατάσταση είναι τραγελαφική πλέον. Η ανικανότητα της κυβέρνησης να συμμαζέψει την παραπέουσα χώρα αποδεικνύεται καθημερινά όλο και περισσότερο. Αν επιχειρηθεί τελικά κάτι τέτοιο ποιες θα είναι τελικά οι αρμοδιότητες του, δημάρχου του περιφερειάρχη; Ή πάλι θα κάνουμε κανένα εξάμηνο να διευκρινιστούν οι αρμοδιότητες;

Απίστευτο μπάχαλο και τρικυμία εν κρανίω!!!!

filologos10.wordpress.com

Σαν σήμερα: Κάποτε έκανε εφόδους... τώρα είναι αμπαρωμένος στο Μαξίμου και αναμένει την έφοδος των πολιτών

Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαίς... Που είναι οι εποχές που ο Γιωργάκης έκανε "εφόδους" στο ΙΚΑ όπως σαν σήμερα πριν ένα χρόνο όταν αιφνιδιαστικά επισκέφθηκε το ΙΚΑ στην πλατεία Αττικής; Τώρα κλειδωμένος στο Μαξίμου καλεί τους δημοσιογράφους για να επικοινωνήσει με τον κόσμο μιας και ξέρει ότι δεν τον παίρνει πια για "εφόδους"... αλλά αναμένει την "έφοδο" του κόσμου:

«Έφοδος» Παπανδρέου στο ΙΚΑ πλατείας Αττικής
28.10.2009

Νωρίτερα ο Γ.Παπανδρέου πραγματοποίησε επίσκεψη στο υποκατάστημα του ΙΚΑ στην πλατεία Αττικής μόνος του χωρίς την παρουσία δημοσιογράφων και καμερών (ΣΣ. Χωρίς την παρουσία δημοσιογράφων αλλά με την παρουσία προσωπικού φωτογράφου... που τράβηξε και τις φώτο που βλέπουμε...).

Ο κ. Παπανδρέου μίλησε με υπεύθυνους του καταστήματος και πολίτες που περίμεναν να εξυπηρετηθούν και διαπίστωσε την εικόνα που είχε και ο ίδιος για την ταλαιπωρία που υφίστανται, τόσο οι εργαζόμενοι όσο και οι πολίτες.
Ο πρωθυπουργός εκτίμησε ότι θα πρέπει να αξιοποιηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό η εμπειρία των εργαζομένων για την εγκαθίδρυση ηλεκτρονικού συστήματος διακυβέρνησης.
Επιπλέον, ο πρωθυπουργός συνομίλησε με το ιατρικό προσωπικό του ΙΚΑ και ενημερώθηκε για το τεράστιο πρόβλημα από την έλλειψη προσωπικού καθώς έχουν αρκετά χρόνια να προσληφθούν νέοι γιατροί.

Ο κ. Παπανδρέου μίλησε ακόμη με προσωπικό stage του ΙΚΑ και είπε ότι τόσο το θέμα των stage όσο και της ανεργίας θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με πάγιο τρόπο από εδώ και πέρα

Ένα χρόνο μετά όλα τα προβλήματα που αντιμετώπιζε το ΙΚΑ, οι πολίτες, οι γιατροί και οι stage και για τα οποία ο GAP είχε πλήρη εικόνα...
έχουν λυθεί καθώς...
«
εγκαθιδρύθηκε με απόλυτη επιτυχία το ηλεκτρονικό σύστημα διακυβέρνησης
»

άρα η "έφοδος" απέδωσε...
μηδέν εις το πηλήκιο...
που λέει και ι ίδιος

Μη μιλάς ρε "τιμημένε" θα μας διαλύσεις τελείως!!!

Μεγάλη άνοδος του spread στα ομόλογα πάνω από τις 800 μονάδες

Μέσα σε μία εβδομάδα (ΣΣ. Από την ώρα που άνοιξε πάλι το στόμα του ο "τιμημένος" ο GAP) το spread ενισχύθηκε κατά 130 μονάδες περίπου
Πάνω από 30 μονάδες ενισχύθηκε την Παρασκευή το spread στα ομόλογα, καθώς εντείνονται οι πιέσεις στα κρατικά ομόλογα των περιφερειακών χωρών της ευρωζώνης, λόγω των ανησυχιών για τα δημοσιονομικά, ενώ παράλληλα υπάρχει αβεβαιότητα για το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, η διαφορά απόδοσης μεταξύ του 10ετούς κρατικού ομολόγου αναφοράς με τον αντίστοιχο γερμανικό τίτλο διευρύνθηκε μέχρι τις 821 μονάδες, στο υψηλότερο επίπεδο από την 1η Οκτωβρίου, από 785 στο άνοιγμα.

Λίγο πριν τις 13:30 ήταν στις 815 μονάδες.

Το επιτόκιο ανήλθε μέχρι το 10,74%, ενώ αργότερα υποχώρησε στο 10,71% από 10,41% στο άνοιγμα της συνεδρίασης.

Σημειώνεται ότι μέσα σε μία εβδομάδα το spread ενισχύθηκε κατά 130 μονάδες περίπου, καθώς την περασμένη Παρασκευή ήταν στις 688 μονάδες.

Ανοδικά κινούνται και τα ασφάλιστρα κινδύνου (CDS) και διαμορφώνονται στις 820 μονάδες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όγκος των συναλλαγών είναι σχετικά περιορισμένος, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλύτερη μεταβλητότητα στις τιμές.

Πιέσεις εκδηλώνονται και στα κρατικά ομόλογα άλλων περιφερειακών χωρών της ευρωζώνης.

Στην Ιρλανδία το spread βρίσκεται κοντά στις 425 μονάδες (+20 μονάδες σε μία εβδομάδα) και στην Πορτογαλία στις 355, από 339 στα τέλη της περασμένης εβδομάδας.

Οι ισχυρές πιέσεις στους ελληνικούς τίτλους τις τελευταίες ημέρες, οφείλονται, έως ένα βαθμό, στην έντονη φημολογία που υπάρχει στις διεθνείς αγορές περί «αναπόφευκτης» αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους, μέσω κυρίως της παράτασης της περιόδου αποπληρωμής.

Αυτά τα σενάρια, βεβαίως, διαψεύδονται επισήμως, τόσο από την κυβέρνηση όσο και από την ΕΕ, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ.

Επιπλέον, αυτή η φημολογία ενισχύεται και από τη στάση της κυβέρνησης Μέρκελ, η οποία επιμένει στην καθιέρωση ενός μόνιμου μηχανισμού «ελεγχόμενης χρεοκοπίας» χωρών της Ευρωζώνης.

Newsroom ΔΟΛ

Δεν ανήκει στην ελληνική επικράτεια;...

Ποιος ο λόγος που συμφωνήσατε να συζητηθεί ξεχωριστά το Καστελλόριζο, κύριε Παπανδρέου;

Η συνέχεια στο koinos-topos.blogspot.com

ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ.....

Πριν από λιγο ο Καρατζαφερης ζητησε Οικουμενική Κυβέρνηση.....
 
Μετα απο λιγο ειπε... πως δεν θα συμμετέχει σε αυτήν!!!!!
 
 
τα σχολια δικα σας

Φιάσκο Ρέππα με τον ΟΣΕ

Άπατο πήγε το σχέδιο ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ αφού η χθεσινή συνάντηση του Ρέππα με τον υπουργό Μεταφορών της Γαλλίας και τους επικεφαλής των γαλλικών σιδηροδρόμων για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέληξε άδοξα.

Όπως μεταδίδουν τα πρακτορεία ειδήσεων, οι Γάλλοι δεν έδειξαν κανένα ουσιαστικό ενδιαφέρον ενώ η είδηση της συνάντησης του έλληνα υπουργού Μεταφορών με τον Γάλλο ομόλογό του στο Παρίσι, δεν έτυχε καμίας προβολής από τα γαλλικά ΜΜΕ, ένδειξη του μηδενικού ενδιαφέροντος για την ελληνική εταιρεία.

Μετά από αυτές τις εξελίξεις ο ΟΣΕ θα αναγκαστεί να προχωρήσει σε σύναψη δανείου 800 εκατ. ευρώ ενώ οι εργαζόμενοι κάθονται σε πολύ ... αναμμένα κάρβουνα

Τα διλήμματα του ανεύθυνου ΓΑΠ και η ώρα ευθύνης των πολιτών

O Πρωθυπουργός με την γνωστή ανευθυνότητα που τον διακρίνει -ήδη από την προεκλογική περίοδο των ψευδών ψηφοθηρικών υποσχέσεων- μάς ανακοίνωσε, ερμηνεύοντας ελεύθερα την πρόχειρα σκηνοθετημένη συνέντευξη τύπου που έδωσε, ότι ή ψηφίζετε τους υποψηφίους μου ή έρχεται καταστροφή.

Η πρώτη ανάγνωση των εντυπώσεων της συνέντευξης τύπου δηλώνει το προφανές «αυτογκόλ» του Παπανδρέου (σε συνδυασμό με την εγγενή αδυναμία έκφρασης που τον χαρακτηρίζει). Είναι πρόβλημα δικό του κι η αντιπολίτευση το δέχθηκε, υποθέτω, με περισσή χαρά. Δεν είναι όμως η κακή εικόνα του ΓΑΠ αυτό που χρήζει ανάλυσης μετά τη πολυδιαφημισμένη συνέντευξη τύπου.

Με τις δηλώσεις του αυτές ο Πρωθυπουργός κλώτσησε την «καρδάρα με το γάλα» που μάζευε η Πατρίδα μας με κόπο τους τελευταίους μήνες. Το αποτέλεσμα ήταν να εκτιναχθούν την Τρίτη 26/10 τα spreads στις 730 από τις 685 μονάδες βάσης

Ανατρέχοντας στο κοντινό παρελθόν θα θυμηθούμε ότι μετά την εκλογική νίκη του Πασόκ τον Οκτώβριο του ’09 και ενώ τα επιτόκια δανεισμού ήταν σε χαμηλά επίπεδα ο Πρωθυπουργός, αρχικά αποφεύγει να προβεί σε δανεισμό και να εξασφαλίσει χρήματα για το επόμενο διάστημα και στη συνέχεια, με τις περίφημες πλέον δηλώσεις του περί «Τιτανικού» και το διεθνή διασυρμό της χώρας, κατορθώνει την εκτόξευση των spreads σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, καθιστώντας την προσφυγή στο ΔΝΤ αναγκαία.

Τώρα, για δεύτερη φορά σε ένα έτος καταφέρνει με δική του αποκλειστική ευθύνη, όχι μόνον να καταστήσει τις συνθήκες δανεισμού της χώρας μας εκ νέου εξαιρετικά δυσχερείς, αλλά με τα συνήθη εκβιαστικά και καθόλου σοσιαλιστικά διλήμματα να εκβιάσει τον Ελληνικό λαό, τρομοκρατώντας τον και ουσιαστικά να βάλει τη χώρα σε μακρά προεκλογική περίοδο με άγνωστες οικονομικές επιπτώσεις!

Αγαπητές φίλες και φίλοι, οι εκλογές του Νοεμβρίου ’10 είναι ίσως οι πρώτες εκλογές που, δυστυχώς, η αυτοδιοίκηση έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Είναι οι εκλογές, που πάλι με ευθύνη του Πασόκ, απέκτησαν τόσο έντονη πολιτική χροιά. Πρέπει η οργή των πολιτών ΟΛΩΝ των πολιτικών ιδεολογιών και παρατάξεων να αποτυπωθεί στην κάλπη. Είναι συμφέρον όλων των Ελλήνων ανεξαιρέτως η Κυβέρνηση αυτή να πάρει επιτέλους το μήνυμα ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Εάν παρ’ ελπίδα «πρασινίσει» ο χάρτης το βράδυ της Κυριακής αυτό θα εκληφθεί από τους κυβερνώντες ως ψήφος εμπιστοσύνης και θα ακολουθήσουν ακόμη σκληρότερα μέτρα. Δυστυχώς, με την ανηλεή προπαγάνδα των κυβερνητικών ΜΜΕ μάς κατέστησαν παθητικούς δέκτες των όσων απίθανων συμβαίνουν γύρω μας και, είτε από φόβο, είτε από απογοήτευση έχουμε "κολλήσει" στους καναπέδες μας.

Μόνο μία πράξη αντίδρασης και διαμαρτυρίας μας έμεινε που, πιστέψτε με, είναι απολύτως απαραίτητη στην παρούσα συγκυρία:

ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!!!

Αργυράκης Παναγιώτης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Νεάπολης-Συκεών
με τη Δυναμική Ενότητα Πολιτών του Δημήτρη Ζιγκερίδη
http://p-argyrakis.blogspot.com/

Ανακοίνωση για την Ανεργία από τον ενωτικό συνδυασμό "Συμμαχία υπέρ των Πολιτών" του Κ. Αγοραστού

"Την ώρα που η ανεργία στη Μαγνησία και ειδικότερα στη Νέα Ιωνία έχει εκτοξευθεί σε πρωτοφανή ύψη, ο απερχόμενος νομάρχης αντί να κάνει την αυτοκριτική του για τις υποσχέσεις του το 2006 τις οποίες δεν τήρησε, δίνει τώρα ακριβώς τις ίδιες υποσχέσεις σ’ ολόκληρη την Θεσσαλία."

Αυτό επισημαίνει ο ενωτικός συνδυασμός «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» με επικεφαλής τον κ. Κώστα Αγοραστό σε ανακοίνωσή του, στην οποία αναφέρονται:"Καθημερινά πλέον ο κ. Παπατόλιας συνεχίζει να αποδεικνύει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι έχει πάρει διαζύγιο… με την αλήθεια, θεωρώντας ότι μπορεί να παραπλανήσει τους πολίτες της Θεσσαλίας για το δήθεν πρόγραμμα του συνδυασμού του.

Χωρίς ενδοιασμό επανήλθε, επισκεπτόμενος πρόσφατα τα Τρίκαλα, σε εξαγγελίες για την ανεργία και την απασχόληση, χρησιμοποιώντας τα ίδια «παχιά» λόγια με το 2006 για το Παρατηρητήριο Απασχόλησης καθώς και για «Φορέα τόνωσης της Απασχόλησης»!

Θυμίζουμε τι υποσχόταν το 2006 ο υποψήφιος νομάρχης Μαγνησίας κ. Παπατόλιας στους πολίτες του νομού:

«- Πρωταρχικό μέλημά μας είναι η δημιουργία των προϋποθέσεων για την ενίσχυση της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής.

- Παρακολουθούμε τις εξελίξεις στην αγορά εργασίας και παρεμβαίνουμε για να ενισχύσουμε εκείνες τις επενδύσεις που εξασφαλίζουν σταθερές θέσεις εργασίας.

- Παρεμβαίνουμε δραστικά με πολιτικές που εξασφαλίζουν ισότητα ευκαιριών σε άνδρες και γυναίκες, με πολιτικές που είναι «φιλικές προς την οικογένεια»».

Οι πολίτες της Μαγνησίας μπορούν να αξιολογήσουν τι απ’ όλα όσα έλεγε (δεν) έκανε.

Μπορούν όμως και οι πολίτες συνολικά της Θεσσαλίας να αξιολογήσουν το μέγεθος της αναξιοπιστίας του καθώς το 2010, τελευταία χρονιά της διοίκησης του κ. Παπατόλια και πρώτη χρονιά εφαρμογής του Μνημονίου, οι απολύσεις και η ανεργία στη Μαγνησία έχει εκτοξευθεί σε ιστορικά υψηλά επίπεδα.

Ένα στοιχείο μόνο αρκεί: Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Απασχόλησης η ανεργία στη Νέα Ιωνία «χτύπησε» οροφή, ξεπερνώντας το 28% του ενεργού πληθυσμού!

Τι έκανε ο κ. Παπατόλιας για αυτό τα τέσσερα χρόνια της θητείας του; Πότε, που και πως παρενέβη να «ενισχύσει» την απασχόληση;

Πως συμβιβάζονται οι υποσχέσεις του 2006 που επαναλαμβάνει το 2010 όταν σε εταιρεία της ίδιας της νομαρχίας Μαγνησίας (ΚΕΚΑΝΕΜ) υπάρχουν απλήρωτοι εργαζόμενοι επί πολλούς μήνες;

Ο κ. Παπατόλιας το μόνο που έκανε και μάλιστα στο τέλος της θητείας του –με καθυστέρηση δύο ετών από τότε που το εξήγγειλε- ήταν να ιδρύσει Γραφείο Ευρέσεως Εργασίας, δαπανώντας πολύτιμους πόρους 150.000 ευρώ. Μπορεί να πει με στοιχεία σε πόσους ανέργους βρήκε δουλειά το περίφημο και πολυδάπανο Γραφείο Ευρέσεως Εργασίας;

Δυστυχώς η ανεργία καλπάζει παντού ως αποτέλεσμα των μέτρων του Μνημονίου που ο ίδιος ο κ. Παπατόλιας υποστηρίζει.

Δυστυχώς η ανεργία καλπάζει στη Μαγνησία και ο ίδιος ο κ. Παπατόλιας την… παρατηρεί!

Με την ευκαιρία να επισημάνουμε ότι ο πρωθυπουργός έθεσε προχθές το δίλημμα στους Έλληνες «ή ψηφίζετε τους κυβερνητικούς υποψήφιους ή χρεωκοπία». Ειδικά, για την Θεσσαλία ο κυβερνητικός υποψήφιος κ. Παπατόλιας εκπροσωπεί και τη χρεωκοπία αφού σε 4 χρόνια κατόρθωσε (περί κατορθώματος πρόκειται) να υπερχρεώσει τη νομαρχία Μαγνησίας, την οποία παρέλαβε με πλεόνασμα 1 εκατ. 830 χιλ. ευρώ σύμφωνα με τον πρώην νομάρχη κ. Γιάννη Πρίντζο, χωρίς μάλιστα να κάνει έργο".

Πρόστιμα 100.000 ευρώ στο Δήμο Ηρακλείου για παραβάσεις και καταπατήσεις αιγιαλού στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Καμπάνα 100.000 ευρώ έριξε το αρμόδιο Υπουργείο στον Δήμο Ηρακλείου Κρήτης για τα παράνομα έργα που γινόταν στην περιοχή του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας στην παραλιακή λεωφόρο .

Οι παραβάσεις του Δήμου Ηρακλείου αφορούσαν για μπαζώματα της παραλίας δυτικά του Μουσείου φυσικής Ιστορίας και για εργασίες που έγιναν μπροστά από το Μουσείο πάνω στον αιγιαλό χωρίς την σχετικές άδειες.

Κουράκης: "είναι ντροπή"

Ο Δήμαρχος Ηρακλείου Γιάννης Κουράκης με δηλώσεις του στην τοπική εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ τονίζει ότι θα καταθέσει ένσταση και θεωρεί ανεπίτρεπτο το γεγονός ότι επιβλήθηκε ένα τέτοιο τεράστιο πρόστιμο για ένα ζήτημα ήσσονος σημασίας.

Ωστόσο προβληματισμό προκαλεί τόσο στην Περιφέρεια Κρήτης όσο και στην Κεντρική Διοίκηση το γεγονός ότι το έργο αυτό είχε χρηματοδοτηθεί από κοινοτικά κονδύλια τα οποία ενδεχομένως τώρα να ζητηθεί να επιστραφούν αφού το έργο στερείτο των νομίμων αδειοδοτήσεων.

http://irakliotikosteki.blogspot.com/2010/10/100000.html

Ο Προβόπουλος αν θέλει περικοπές να ξεκινήσει απ' το μισθό του

Ένα από τα σημεία της περίπου 280 σελίδων έκθεσης Προβόπουλου που παρουσιάστηκαν (γιατί άραγε μόνο κάποια, μήπως για να έχουμε να συζητάμε) ήταν και το "να μπει μαχαίρι στο κονδύλι για τη μεταφορά μαθητών σε από απομακρυσμένα χωριά, το οποίο στον προϋπολογισμό του 2010 ήταν 280 εκατομμύρια ευρώ!".

Δεν θα πω ότι το σύστημα μεταφορών μαθητών λειτουργεί αγγελικά, αλλά μήπως αυτοί οι γελοίοι κάτοικοι της Εκάλης και θαμώνες του Κολωνακίου, έχουν καμιά ιδέα από την γεωφυσική διαμόρφωση της χώρας μας;;; Δεν θυμούνται το ποιηματακι, "τι είναι η πατρίδα μας, μην είναι οι κάμποι, τα άσπαρτα βουνά [...]και κάθε χώρα της με τα χωριά";;;

Δεν αστειεύομαι καθόλου. Γνωρίζουν οι κύριοι αυτοί ότι πχ σε ένα νομό της Ηπείρου (που τυγχάνει να γνωρίζω από πρώτο χέρι καθώς υπηρετώ εκεί), το ΚΤΕΛ μαζεύει από τις 7 ως τις 8 παιδιά από πολλά χωριά για να τα πάει στην πλησιέστερη κωμόπολη για να πάνε όχι μόνο Λύκειο, αλλά και Γυμνάσιο και Δημοτικό ακόμα;; (θυμίζω οτι η εκπαιδευση παραμένει υποχρεωτική για 9 χρονια).

Τι θα έπρεπε να γίνει εκεί; Να μην πάνε σχολείο οι μαθητές; Να πληρώνουν οι ίδιοι; Και τότε που είναι η ισότητα και ισονομία σε σχέση με την Αθήνα πχ, που έχει συγκοινωνίες σε κάθε στενό; Αναλογίστηκαν ότι σε άγονες γραμμές η επιδότηση του ΚΤΕΛ είναι η μοναδική ελπίδα συγκοινωνίας των κάτοικων την ίδια στιγμή που οι Αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα έχουν τεράστια ελλείμματα για να μην θίγονται οι συνδικαλιστές Σταμουλοκολλάδες που όταν επιχειρήθηκε η εξυγίανση του ΟΑΣΑ ξεβράκωναν κόσμο στην Αθήνα;

Βρε ουστ ρε Προβόπουλε! Οταν γινόταν παιχνίδια με το έλλειμμα έκανες την πάπια και τον κινέζο... και τώρα προκειμένου να εξασφαλίσει τις εκατοντάδες χιλιάδες μισθό που παίρνεις από εμάς, ήρθες να μας πεις να κόψουμε τη μεταφορά των μαθητών...

Αλλά αυτός είναι ο στόχος σας: να μας έχετε αγράμματους για να μη μιλάμε...
ούστ... και πάλι ουστ... κι αν θες περικοπές ξεκίνα απ' το μισθό σου

Σ.Α.
Ήπειρος

Επί ΠΑΣΟΚ κάποιοι Αστυνομικοί μπορούν να σπάνε χέρια ανενόχλητοι... κανένα κανάλι δεν πρόκειται να τους ενοχλήσει

Θυμάστε το σκάνδαλο της "ζαρντινιέρας" που το MEGA το έκανε σημαία και ζητούσε την παραίτηση του Πολύδωρα επειδή ένας αναρχοαριστερός έφαγε μερικές ψιλές καθώς αντιστάθηκε στη σύλληψη; Διαβάστε τι έγινε στην Πάτρα και αν δείτε καμία αντίδραση από κανένα κανάλι γράψτε μου:

Του έσπασαν το χέρι, τον τραυμάτισαν στα πλευρά, ενώ ο 25χρονος έχει μώλωπες σε όλο του το σώμα

Άφωνη έχει μείνει η κοινωνία της Πάτρας από την αγριότητα τριών αστυνομικών. Όπως καταγγέλλουν οι γονείς του νεαρού που αντιμετωπίζει προβλήματα, χθες το πρωί οι τρεις αστυνομικοί τον σταμάτησαν για έλεγχο.

Ο 25χρονος όμως δεν είχε μαζί του την ταυτότητά του και πανικοβλήθηκε. Άρχισε να φωνάζει και προσπάθησε να τους απωθήσει. Τότε όπως λένε οι γονείς του οι αστυνομικοί των “στρίμωξαν” σε μια γωνία και άρχισαν να τον χτυπάνε αλύπητα.

Το απίστευτο είναι ότι ο νεαρός είναι γνωστός και συμπαθής σε όλη την πόλη της Πάτρας και προφανώς οι μόνοι που δεν τον γνωρίζουν είναι... οι τρεις αστυνομικοί.

Αποκομένο το "Καστελόριζο" του GAP

Θυμάστε τον Απρίλιο που ο GAP βγήκε από το Καστελόριζο να μας αναγγείλει την υπαγωγή μας στο ΔΝΤ; Θυμάστε που είπε ότι βγαίνει συμβολικά από το ακριτικό νησί; Τότε είχε πεί: «Η έμπνευση, η πίστη μας είναι ετούτος εδώ ο τόπος, από το Καστελλόριζο, μέχρι την Κέρκυρα, από την Κρήτη μέχρι τον Έβρο». Δείτε λοιπόν, μέσα από την επιστολή που του έστειλε ο Δήμαρχος, Πανηγύρης, τι κάνει για να αποκόψει το Καστελόριζο από «ετούτο εδώ τον τόπο» και να αναγκάσει τον πληθυσμό να το εγκαταλείψει στα χέρια της Τουρκίας:

«Τις τελευταίες 15 ημέρες η επικοινωνία μας με τη Ρόδο γίνεται μέσω Τουρκίας, καθώς και όλες μας οι προμήθειες. Ο λόγος: Η ενέργεια του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας να σταματήσει τα τρία επιδοτούμενα δρομολόγια που εκτελούσε το Ε/Γ - Ο/Γ "Πρωτεύς" χωρίς να τα αντικαταστήσουν»

Αναγκάζουν τους κατοίκους όχι μόνο να πηγαίνουν στην Τουρκία για να ψωνίσουν τρόφιμα ή φάρμακα αλλά και να πηγαίνουν στη Ρόδο μέσω Τουρκίας μιας και έχουν καλύτερα δρομολόγια!!!

Η πλάκα είναι ότι άμα τους πεις προδότες και σε πάνε σε κανένα δικαστήριο... θα πρέπει και να αποδείξεις την προδοσία τους!!

Άλλος ένας άθλος GAP... θα τρέξει και στο μαραθώνιο

http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/18394.jpg«Ο κ. Παπανδρέου αποφάσισε τελικά να βρεθεί στην αφετηρία μαζί με 21.000 επώνυμους και ανώνυμους δρομείς , ενώ μαζί του θα τρέξει και ο υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας στο μπλοκ των αθλητών των 10.000 μέτρων που θα ξεκινήσουν από το Καλλιμάρμαρο.

Αντιθέτως δεν θα τρέξει ο υπουργός Πολιτισμού Παύλος Γερουλάνος αν και όπως λένε στενοί του συνεργάτες είναι απολύτως έτοιμος και σε πλήρη φόρμα και μπορεί άνετα να βγάλει τη διαδρομή

Η είδηση είναι από τη σελίδα του Νικολάκη και γι αυτό το γλύψιμο ειδικά στον Γερουλάνο... που είναι σε πλήρη φόρμα και θα κέρδιζε αν έτρεχε... ΟΠΑΠ είναι αυτός... διαφημίσεις μοιράζει... και τις μοιράζει δίκαια ;)

Ραγκούσης-Νταλάρας και Πεταλωτής με Ψυχάρη

Την ώρα που τους ψέλνει...

http://4.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/TMm1FIJ2CoI/AAAAAAABa2E/w46ZHbPG2X8/s1600/untitled.png

Δημαράς: Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε πρόβλημα στην κυβέρνηση,θα σταθούμε δίπλα στην κυβέρνηση και όχι απέναντί της.

Όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε και να ξεκινήσουμε έναν αγώνα ανάτασης. Περιφέρεια, κυβέρνηση, δήμοι, φορείς, συνδικάτα, πρέπει να συνεργαστούμε για ένα καλύτερο αύριο για εμάς και τα παιδιά μας. Δεν περισσεύει κανένας».

Με αυτές τις φράσεις, ξεκίνησε την ομιλία του ο Γιάννης Δημαράς προς τους παρευρισκόμενους, κατά την επίσημη παρουσίαση της υποψήφιας Αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αττικής με το «Άρμα Πολιτών», Κατερίνας Πιπιλή και των υποψήφιων περιφερειακών συμβούλων στο εκλογικό κέντρο του συνδυασμού στην πλατεία Δημοκρατίας στα Μέγαρα.

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης, ξεκαθάρισε πως: «Πρέπει να βάλουμε στην άκρη ό,τι μας πλήγωσε και μας πληγώνει. Το ξεκαθαρίζω για μια ακόμη φορά. Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε πρόβλημα στην κυβέρνηση, οι εκλογές αφορούν την Τοπική Αυτοδιοίκηση και σε περίπτωση εκλογή μας, περιμένουμε να σταθούμε δίπλα στην κυβέρνηση και όχι απέναντί της.

http://magoulaonline.gr/2010/10/8931
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_8867.html

28 Οκτωβρίου 2010

Αυτή την ώρα ο Άρης Γιαννακίδης μαζί με τον Αχμέτ Χατζηοσμάν στο Δέρειο!!!

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Αν. Μακεδονιάς και Θράκης Άρης Γιαννακίδης αυτή την ώρα βρίσκεται στο Μ. Δέρειο του νομού Έβρου μαζί με τον μουσουλμάνο βουλευτή Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ Αχμέτ Χατζηοσμάν και γυρνάνε σπίτι-σπίτι μέσα στο σκοτάδι...

Τι δουλειά έχει ο Χατζηοσμάν στον Έβρο;;;

Δίνει γραμμή στους μουσουλμάνους τι να ψηφίσουν;;;

Πιέζουν τους Πομάκους να ψηφίσουν Γιαννακίδη;

Στις βουλευτικές εκλογές του 2009 ο Αχμέτ Χατζηοσμάν κυκλοφορούσε προεκλογικές αφίσες του στα τουρκικά, ενώ το τουρκικό κρατικό κανάλι ΤRΤ έπαιζε διαφημιστικό σποτάκι που απευθυνόταν στους μουσουλμάνους της Ελληνικής Θράκης, όπου έλεγε: «οι Τούρκοι να ψηφίσουν τους Τούρκους» και συγκεκριμένα προέτρεπαν τους Έλληνες μουσουλμάνους να ψηφίσουν τον Αχμέτ Χατζηοσμάν.

Ως πότε θα κάνουν "κουμάντο" στις εκλογές μας οι Τούρκοι και το τουρκικό προξενείο; ...

Συγχαρητήρια κ. Γιαννακίδη, συνεχίστε να κυκλοφορείτε μαζί με τους αυτοαποκαλούμενους "τούρκους" και ο λαός θα σας δώσει την απάντηση στις εκλογές...

alexpolisonline.blogspot.com και exomatiakaivlepo.blogspot.com

Η θλιβερή αποτυχία του κυβερνητικού προγράμματος

Από τις δηλώσεις του προέδρου του Eurogroup κ. Γκιούνγκερ, προέκυψε και ότι από το τέλος του 2008 είχε ενημερωθεί ο Γ. Παπανδρέου επί της δραματικής εξελίξεως του δημοσίου χρέους της Ελλάδος. Εξέφρασε μάλιστα τότε και δισταγμούς, ως προς το αν έπρεπε να διεκδικήσει την εξουσία, με τόσο άθλιες οικονομικές συνθήκες. Μετά ένα όμως μήνα, ήτοι από τον Ιανουάριο του 2009 ζήτησε επιμόνως να γίνουν πρόωρες εκλογές, με την αιτιολογία ότι η κυβέρνηση του κ. Καραμανλή δεν ήταν σε θέση να διαχειρισθεί την οικονομία της χώρας και τα εθνικά της θέματα.

Όταν δε προκηρύχθηκαν οι εκλογές, σε πολλές προεκλογικές ομιλίες του, όχι μόνον απέκρυψε τις προθέσεις του να φθάσει και μέχρι περικοπής των μισθών και συντάξεων, αλλά αντιθέτως υποσχόταν απεριφράστως και απατηλώς αυξήσεις των μισθών και συντάξεων, τουλάχιστον μέχρι του 90% του ποσοστού αυξήσεως του πληθωρισμού. Και όταν απέκτησε την πρωθυπουργία, ενώ εγνώριζε τις δανειακές ανάγκες της χώρας, αντί να σπεύσει να καλύψει αυτές, τουλάχιστον για το 2010, με το τότε τρέχον επιτόκι8ο 2-3% περίπου, περιήρχετο τα διεθνή φόρα και διεκήρυττε ότι η χώρα του ευρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και στο βούρκο της διαφθοράς.

Και βεβαίως, με αυτές τις διακηρύξεις, δεν ήταν δυνατόν να μη σπεύσουν οι κερδοσκόποι «των αγορών» να ανεβάσουν τα επιτόκια δανεισμού της Ελλάδος εις τα ύψη. Ο κ. Παπανδρέου τότε διεκήρυξε πως η Ελλάδα θα αντιμετωπίσει το χρέος της μόνη. Έσπευσαν όμως στον Άγιο Δομίνικο να συναντήσει τον πρόεδρο του ΔΝΤ Στροςς Καν, όπως απεκάλυψαν ο κ. Τσίπρας και η εφημερίδα «Times» της Νέας Υόρκης, δια σχετικού άρθρου συνεργάτιδός της, προκειμένου να αρχίσουν οι διαπραγματεύσεις δανεισμού της Ελλάδος από το ΔΝΤ.

Έτσι φθάσαμε στην υπογραφή του Μνημονίου, το οποίο μάλιστα, η αξιώσασα την εις αυτό συμμετοχή του ΔΝΤ κ. Μέρκελ δεν υπέγραψε. Αντί της Γερμανίας υπέγραψε την δανειακή σύμβαση ως δανειστής ένας χρηματοπιστωτικός οίκος (K$W), «που υπόκειται στις οδηγίες και τελεί υπό την εγγύηση και ενεργεί προς το δημόσιο συμφέρον της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας», όπως αναγράφεται στη σχετική από 8.5.2010 σύμβαση δανείου.

Γιατί άραγε δεν υπέγραψε η Γερμανία όπως όλες οι άλλες δανείστριες χώρες; Ευλόγως υποστηρίζουν κάποιοι, ότι αυτό έγινε για να αποφευχθεί η ενδεχόμενη προβολή από την Ελλάδα ενστάσεως συμψηφισμού στο μέλλον, για ανταπαίτησή της κατά της Γερμανίας, εκ του αναγκαστικού δανείου, που της επέβαλαν τα στρατεύματα της γερμανικής κατοχής.

Η κυβέρνηση εδήλωσε ψευδώς προς τον ελληνικό λαό ότι χωρίς το άνω δάνειο δεν θα ηδύνατο να πληρώσει μισθούς και συντάξεις. Ενώ είναι βέβαιο ότι τα χρήματα του δανείου δόθηκαν εξ ολοκλήρου προς δανειστές της Ελλάδας. Περαιτέρω απέκρυψε από το λαό ότι το 2013 το δημόσιο χρέος της χώρας θα ανέλθει στα 450 δις ευρώ και συνεπώς θα είναι αδύνατον να δυνηθεί αυτή να πληρώσει το αναλογούν στο ποσό τούτο τοκοχρεολύσιο.

Το οικονομικό πρόγραμμα του υπουργού Οικονομίας απέτυχε πλήρως. Οι προβλέψεις του διαψεύσθηκαν πανηγυρικώς. Περιέκοψε μισθούς και συντάξεις, για να εξοικονομήσει ελάχιστο ποσό, σε σύγκριση με το ύψος του όλου δημοσίου χρέους και εβύθισε στη δυστυχία και την ανέχεια εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες, που κινούσαν σε σημαντικό βαθμό την εγχώρια αγορά. Προεκάλεσε έτσι μια θανάσιμη για την οικονομία ύφεση, με αποτέλεσμα να κλείσουν άπειρα καταστήματα.

Μετέβαλε τους Έλληνες σε ρακοσυλλέκτες αποδείξεων, χωρίς να επιτύχει τα έσοδα που ανέμενε. Και, ναι μεν, ενδεχομένως να κατορθώσει να προσεγγίσει αυτά, το τρέχον έτος, αλλά μόνο με τα έκτακτα οικονομικά μέτρα, όπως είναι η «περαίωση» των φορολογικών υποθέσεων, που δεν είχαν ελεγχθεί, η «ρύθμιση» των οφειλών από φόρους και εισφορές, που είχαν επιβληθεί και η υποβολή τριών εκτάκτων εισφορών σε επιχειρήσεις, εντός μικρού χρονικού διαστήματος. Αυτά τα μέτρα όμως δεν θα είναι δυνατόν να επαναληφθούν και το 2011. Και τότε από πού θα αντλήσει χρήματα, ο υπουργός Οικονομικών, σε μια χώρα, με οικονομία σε τραγική ύφεση και τους περισσότερους πολίτες σε πενία;

Εξάλλου, από 1-1-2011 θα τεθεί επιπολαίως σε εφαρμογή ο «Καλλικράτης», δια την οποίαν απαιτείται δαπάνη, κατά τις μελέτες αρμοδίων της κυβερνήσεως, ύψους 4 δις ευρώ, αντί των οποίων η κυβέρνηση θα διαθέσει μόνον 1,2 δις. Είναι φανερό ότι τα ελλείποντα χρήματα θα εξοικονομηθούν μοιραίως με αθρόες απολύσεις δημοτικών και νομαρχιακών υπαλλήλων άνω των 150.000 συνολικώς. Τούτο άλλωστε αποδέχεται και το σχέδιο του προϋπολογισμού, υπολογίζον άνοδο της ανεργίας σε ποσοστό 14%. Βεβαίως η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ υπολογίζουν ότι η ανεργία το επόμενο έτος να ανέλθει σε 20%. Αυτό είναι και το λιγότερο, δεδομένου ότι θα προστεθούν και οι απολύσεις υπαλλήλων των ΔΕΚΟ. Επομένως θα ακολουθήσει αναποτρέπτως ανακύκλωση και αύξηση της υφέσεως.

Ο Οργανισμός ανεργίας (ΟΑΕΔ) εδήλωσε ότι στερείται διαθεσίμων για την καταβολή επιδομάτων ανεργίας. Κατά συνέπεια, θα υπάρξουν στρατιές ανέργων, χωρίς δυνατότητα εισπράξεως, έστω και ελαχίστου ποσού επιδόματος ανεργίας. Οι κοινωνικές επιπτώσεις της καταστάσεως, που θα δημιουργηθεί, είναι ευνόητες, όπως και οι αντιδράσεις όλων των θιγομένων από τα σκληρότατα κυβερνητικά μέτρα.

Ο ισχυρισμός του υπουργού Οικονομικών, ότι το επόμενο έτος θα δημιουργηθεί ανάπτυξη, από τα μέτρα που θα ληφθούν, είναι αστείος. Ποια ανάπτυξη είναι δυνατόν να αναμένεται, όταν ο ίδιος υπολογίζει αύξηση της ανεργίας; Διότι η ανάπτυξη συνεπάγεται δημιουργία θέσεων εργασίας και μείωση της ανεργίας. Κατά συνέπεια οι προβλέψεις του κ. υπουργού είναι αντιφατικές και αντίθετες προς τη λογική και τη σημερινή πραγματικότητα.

Το πρόσφατο επιχείρημα του πρωθυπουργού ότι δεν δανείσθηκε η Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2010 τα προσφερθέντα εις αυτήν στην αγορά 25 δις ευρώ, γιατί δεν ήταν δυνατόν να αποκρύψει από την αγορά την πραγματική οικονομική κατάστασή της, είναι πρωτοφανές και απίστευτο.

Η κυβέρνηση οφείλει να ομολογήσει, ότι απέτυχε στις προβλέψεις της, τους υπολογισμούς της και το πρόγραμμά της. Προς αποφυγή δε πλήρους εξαθλιώσεως μεγάλων μαζών του λαού, οφείλει να επιδιώξει άμεση τροποποίηση της δανειακής συμβάσεως δια νέας. Επιβάλλεται όχι μόνο να επιμηκυνθεί ο χρόνος εξοφλήσεως των οφειλών μας, τουλάχιστον κατά 15 έτη, αλλά και να προβλεφθεί μείωση των επιτοκίων, ώστε να καταστεί δυνατή η εκπλήρωση όλων των υποχρεώσεων της χώρας μας, χωρίς να εξακολουθήσουν τα βάναυσα και πρωτόγονα μέτρα περικοπής μισθών και συντάξεων. Για να περιορισθεί η εξαθλίωση του λαού και να αποφευχθούν οι άλλως αναπότρεπτες εκδηλώσεις της διογκούμενης οργής του.

Πολλοί σκεπτόμενοι Έλληνες πιστεύουν ότι η κυβέρνηση ανέλαβε να πραγματοποιήσει ένα ευρύτερο σχέδιο των Αμερικανών και της Ε.Ε., δια του κ. πρωθυπουργού, που είναι άνθρωπος των Η.Π.Α., όπως εκπρόσωποι αυτών εδήλωσαν. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός, ότι τα αυτά έντυπα, που κατηγορούσαν παλαιότερα την Ελλάδα, σήμερα επαινούν τον κ. πρωθυπουργό δια τις επιτυχίες του, χωρίς να υπολογίζουν καν την επελθούσα πτώχευση των Ελλήνων πολιτών. Ούτε το γεγονός, ότι η χώρα μας υποχρεώθηκε σε αλόγιστες δαπάνες, όπως λ.χ. για αγορά του συστήματος ασφαλείας C4I, κατόπιν φορτικής πιέσεως εκπροσώπων των ισχυρών προστατών της.

Ο Τζώρτζ Σόρος εδήλωσε προσφάτως ότι η κυβέρνηση ευρίσκεται στο σωστό δρόμο και είναι πάντοτε αισιόδοξος για την εξέλιξη της οικονομίας μας. Δεν είναι γνωστή η ιδιότητά του, υπό την οποίαν ενδιαφέρεται για την Ελλάδα, ο άνω μεγαλοεπενδυτής. Ευλόγως κάποιοι υποθέτουν ότι η ικανοποίησή του προέρχεται εκ του γεγονότος ότι τα πρώτα χρήματα του δανείου μας δόθηκαν για την εξόφληση παλαιών δανειστών.

Η οικονομική ισχύς μιας χώρας ή μιας ομοσπονδίας κρατών αντανακλάται στο νόμισμά της. Και εφόσον τα κράτη της ευρωζώνης ευρίσκονται σε οικονομική ύφεση, δια την διευκόλυνση των εξαγωγών τους θα έπρεπε να υποτιμηθεί το ευρώ έναντι του δολαρίου. Αλά η κ. Μέρκελ, υπείκουσα προφανώς στις αμερικανικές συστάσεις και εκλαμβάνουσα το ευρώ ως γερμανικό εθνικό νόμισμα, επιμένει να διατηρεί τούτο σε τιμή κατά πολύ υψηλοτέρα του δολαρίου. Με τον τρόπο αυτό, διευκολύνει μεν τις αμερικανικές εξαγωγές, αλλά καταβαραθρώνει τις οικονομίες των χωρών της ευρωζώνης.

Θα έπρεπε επομένως για την ανάπτυξη των τελευταίων να υποτιμηθεί το ευρώ έναντι του δολαρίου, στην τιμή του 1,10 τουλάχιστον. Αλλά οι Ευρωπαίοι ηγέτες, αντιμετωπίζοντες ο καθένας χωριστά προβλήματα, που δημιουργούνται μυστηριωδώς, όταν η υπερδύναμη θέλει να επιβάλει τα σχέδιά της, δεν τολμούν να λάβουν σωτήριες για την ευρωζώνη πρωτοβουλίες.
Ο λαός οφείλει να επιδιώξει την απαλλαγή του από τους σημερινούς οικονομικούς δυνάστες του. Και ως πρώτο μέλημά του πρέπει να είναι η καταψήφιση όλων των κομματικών υποψηφίων του κυβερνώντος κόμματος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές. Διαφορετικά θα δώσει την ευκαιρία εις αυτούς που απέτυχαν στη διαχείριση του προβλήματος, που το αυτό κόμμα εδημιούργησε, κατά μέγα μέρος, να καυχηθούν ότι ο λαός εγκρίνει την πολιτική τους και να λάβουν ακόμη δυσμενέστερα μέτρα για τους μισθωτούς και συνταξιούχους, τους οποίους ήδη ποικιλοτρόπως απομυζούν.

Η Γερμανική πολιτική έναντι της Ελλάδος πριν την 28η Οκτωβρίου 1940

Η επίσημη εξωτερική πολιτική που είχε ακολουθήσει η Ελλάδα μετά την έναρξη του Β΄ παγκοσμίου πολέμου ήταν αυστηρή ουδετερότητα έναντι των δύο εμπόλεμων παρατάξεων. Σε μια προσπάθεια να υποστηρίξει την πολιτική του αυτή, ο Ιωάννης Μεταξάς είχε αυξήσει τις εμπορικές συναλλαγές με την ναζιστική Γερμανία, ενώ είχε επιτρέψει την προβολή προπαγανδιστικού κινηματογραφικού υλικού υπέρ των απόψεων της Γερμανίας στην Αθήνα.


Μεταξάς - Γκαίμπελς
Οι επιφανειακές αυτές κινήσεις καλής θέλησης δεν είχαν ξεγελάσει την ανώτατη Γερμανική πολιτική ηγεσία που όπως φαίνεται από τις απόρρητες διπλωματικές εκθέσεις, γνώριζε πολύ καλά ότι η Ελλάδα ήταν απολύτως προσανατολισμένη προς την Αγγλία.

Ο προσανατολισμός της Ελλάδας υπέρ της Αγγλίας ήταν αποτέλεσμα των απόψεων του Βασιλιά Γεώργιου Β΄, ο οποίος είχε περάσει τα χρόνια του ως έκπτωτος στην Αγγλία και είχε ισχυρότατους δεσμούς με την εκεί πολιτική και πολιτειακή ανώτατη ηγεσία. Ο Ιωάννης Μεταξάς γνώριζε τους δεσμούς αυτούς, ενώ από εγγραφές στο ημερολόγιο του φαίνεται πως είχε καταλάβει ότι για την σταθεροποίηση του στην εξουσία, είχε ανάγκη την στήριξη του Αγγλικού παράγοντα.


Μεταξάς, Γεώργιος και Παπάγος με Βρετανούς αξιωματούχους
Ταυτόχρονα ο Μεταξάς παρά την ιδεολογική του συγγένεια με ταφασιστικά καθεστώτα της Ιταλίας και της Γερμανίας αναγνώριζε πως η Ελλάδα ως παραθαλάσσιο κράτος δεν είχε άλλη επιλογή παρά την συμμαχία της με την Αγγλία. Η στενή αυτή πολιτική σχέση των δύο χωρών είχε επισφραγιστεί με την εγγύηση που έδωσε 2 φορές η Αγγλία για την εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδος μέσα στο 1939, αλλά και από την συμφωνία των Άγγλων με τον Έλληνα επιχειρηματία Μποδοσάκη για την αγορά πολεμικού υλικού.


Η θέση της Ελλάδας έγινε πολύ δύσκολη όταν η Ιταλία κήρυξε τον πόλεμο στην Αγγλία και στην Γαλλία στις 10 Ιουνίου του 1940 καταλαμβάνοντας χωρίς μάχη την Αλβανία και ξεκινώντας μια σειρά ασήμαντων μεθοριακών επεισοδίων σκοπίμως σκηνοθετημένων (επεισόδιο Νταούτ Χότζα) που δυναμίτιζε το κλίμα ανάμεσα στις δύο χώρες. Τα επεισόδια αυτά σε συνδυασμό με την συνεχή ενίσχυση των Ιταλικών δυνάμεων στην Αλβανία ανησύχησαν τους Γερμανούς που όπως φαίνεται δεν επιθυμούσαν σε καμία περίπτωση πολεμική εμπλοκή στα Βαλκάνια.

Ρίμπεντροπ - Χίτλερ
Η "φιλλεληνική" αυτή πολιτική του Χίτλερ δεν υπαγορευόταν από τον αδιαμφισβήτητο θαυμασμό του προς την Αρχαία Ελλάδα, η την γενικότερη συμπάθεια των Γερμανών προς την φυλετική καταγωγή των Ελλήνων, αλλά από την πολιτική και στρατιωτική κατάσταση που επικρατούσε την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Αρχικώς ο Χίτλερ ανάγκασε τον Μουσσολίνι να δηλώσει επίσημα ότι δεν είχε επεκτατικές βλέψεις στα Βαλκάνια. Στις 7 Ιουλιου 1940 στο Βερολίνο, ο ίδιος ο Χίτλερ τόνισε στον Τσιάνο πως κάθε επέκταση του πολέμου στα Βαλκάνια θα έβλαπτε τα συμφέροντα του Άξονα, καθώς επίθεση κατά της Γιουγκοσλαβίας και της Ελλάδας θα έβαζε σε κίνδυνο τις πολύτιμες Ρουμανικές πετρελαιοπηγές στο Πλοέστι.

Είναι επίσης σίγουρο πως οι Γερμανοί ιθύνοντες δεν έτρεφαν αυταπάτες για τους προσανατολισμούς της Ελλάδας την οποία κατέτασσαν στις "εχθρικά διακείμενες χώρες". Έτσι σε ένα μεταπολεμικό Γερμανικό σχεδιασμό της νέας τάξης πραγμάτων, η Μεσόγειος θεωρούταν ως περιοχή αποκλειστικής Ιταλικής επιρροής. Εκείνη την στιγμή πάντως επεδίωκαν την αποφυγή εμπλοκής στα Βαλκάνια. Έτσι όταν στις 9 Αυγούστου οι Ιταλοί ξεκίνησαν να σχεδιάζουν την επίθεση κατά της Ελλάδας και ζήτησαν την βοήθεια Γερμανών στρατιωτικών, ο Χίτλερ απαγόρευσε την συνεργασία των δύο επιτελείων. Μετά τον προκλητικό και άνανδρο τορπιλισμό της "Έλλης", ο υπουργός εξωτερικών της Γερμανίας Ρίμπεντροπ επανέλαβε σε διάβημα του προς τους Ιταλούς (Αλφιέρι) στις 19 Αυγούστου, πως πρέπει να διατηρηθεί η ειρήνη στα Βαλκάνια πάση θυσία κάτι που επανέλαβε και ο υφυπουργός του Βέρμαν στις 24 Αυγούστου στον Ιταλό επιτετραμένο στο Βερολίνο Τζαμπόνι.


Χίτλερ Μουσολίνι το 1943
Στους δύο μήνες που ακολούθησαν (Σεπτέμβριος - Οκτώβριος) , οι Ιταλοί προσπαθούσαν εμμέσως να αποσπάσουν μια Γερμανική συγκατάθεση για ελεύθερη δράση στα Βαλκάνια, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Από την άλλη πλευρά, οι Γερμανοί λάμβαναν συνεχώς ενδείξεις για την επικείμενη Ιταλική επίθεση, αλλά εκτός από χλιαρές φραστικές παραστάσεις δεν λάμβαναν κάποιααποφασιστική πρωτοβουλία για να παρεμποδίσουν τις εξελίξεις. Η πυρετώδης Ελληνική προσπάθεια στους δύο αυτούς μήνες εκδηλώθηκε με τις συνεχείς παραστάσεις του Έλληνα πρέσβη στην Γερμανία Ραγκαβή, αλλά και με την ειδική αποστολή του διευθυντή του Υπουργείου Εξωτερικών Κύρου στην Γερμανία. Και οι δύο Έλληνες αξιωματούχοι μετέφεραν τις θέσεις του Μεταξά και της Ελληνικής κυβέρνησης στους Γερμανούς για την απόλυτη Ελληνική ουδετερότητα που είχε τηρηθεί ως τότε, και για τις συνεχείς Ιταλικές ενοχλήσεις και προκλήσεις που έδειχναν ξεκάθαρα τις Ιταλικές διαθέσεις. Οι Γερμανοί ιθύνοντες (Ρίμπεντροπ, Βέρμαν) σιωπούσαν είτε αποφεύγοντας να απαντήσουν, είτε υπογραμμίζοντας ότι η Ελληνική ουδετερότητα ήταν επιφανειακή και η Ελλάδα βρισκόταν στο πλευρό της Αγγλίας.

Το νέο του Ιταλικής επίθεσης κατά της Ελλάδας έφτασε στον Χίτλερ όταν βρισκόταν κοντά στην Μπολόνια καθ΄οδόν προς την Φλωρεντία. Η Ιταλική πρωτοβουλία εξαγρίωσε τον Χίτλερ ο οποίος αφού είπε πως οι καιρικές συνθήκες θα αποτελούσαν μεγάλο εμπόδιο για την Ιταλική επίθεση, καταφέρθηκε κατά των Γερμανών αξιωματούχων στην Ιταλία κατηγορώντας τους ότι "ενώ ήξεραν τα καλύτερα εστιατόρια της Ρώμης, ήταν οι χειρότεροι κατάσκοποι". Μετά κατηγόρησε τους Ιταλούς για διπλοπροσωπία φωνάζοντας "κάθε δεύτερος Ιταλός είναι είτε προδότης είτε χαφιές".

Η αμαξοστοιχία του Χίτλερ έφτασε στις 10 το πρωί στην σημαιοστολισμένη Φλωρεντία. Ο Μουσολίνι υποδέχθηκε τον Χίτλερ θριαμβολογώντας για την "επιτυχία" του. Ο Χίτλερ συγκρατήθηκε και τον συνεχάρη, αλλά στο ταξίδι της επιστροφής μιλώντας προς τους επιτελείς του χαρακτήρισε την ιταλική εισβολή ως "επικίνδυνο εγχείρημα που θα κατέληγε σε σίγουρη πανωλεθρία".

I. B. Δ.

Πηγές

Αννίβας Βελιάδης, Μεταξάς - Χίτλερ (ελληνογερμανικές σχέσεις στην μεταξική δικτατορία 1936-1941), εκδόσεις Ενάλιος

Ιωάννης Μεταξάς, Ημερολόγιο

Ιωάννης Κολιόπουλος, η δικτατορία του Ιωάννη Μεταξά και ο πόλεμος του ΄40, εκδόσεις Βάνιας

www.istorikathemata.com

Μήνυμα της ΟΝΝΕΔ για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

Σήμερα η χώρα μας γιορτάζει τη συμπλήρωση 70 χρόνων από την 28η Οκτωβρίου 1940. Την ημέρα του ιστορικού «Όχι» των Ελλήνων στην υποταγή στις δυνάμεις του Άξονα και την απώλεια της εδαφικής και εθνικής μας κυριαρχίας.

Ο ελληνικός λαός μέσα από το καθολικό του αίτημα για ελευθερία, ανεξαρτησία και δημοκρατική διακυβέρνηση, έδειξε πως δεν υπάρχουν μονόδρομοι, ψευτοδιλήμματα και ανάγκες για ξένη κηδεμονία. Η αγάπη για τη χώρα και οι θυσίες των Ελλήνων κράτησαν ζωντανή την ελπίδα και το φρόνημα υψηλό σε εποχές δύσκολες ακόμη και την περίοδο της Κατοχής.

Σήμερα, 70 χρόνια μετά το ιστορικό αυτό «Όχι», καλούμαστε ως Έλληνες πολίτες να αρνηθούμε μια νέα προσπάθεια περιορισμού της εθνικής μας κυριαρχίας. Σε ένα νέο, ψεύτικο μονόδρομο που θέλουν να μας επιβάλουν.

Ο εχθρός αυτή τη φορά δεν ζητάει απλά την υποταγή μας στις αποφάσεις του. Θέλει να μας επιβάλει το μέλλον που ορίζει αυτός για μας. Όμως η ελληνική Ιστορία και το πάθος των νέων ανθρώπων δεν παραγράφεται. Αντίθετα, έχει δείξει πως το πείσμα και ο πατριωτισμός των Ελλήνων δε λογίζουν από δύσκολες στιγμές.

Όπως στο παρελθόν, έτσι και τώρα θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για μια Ελλάδα ισχυρή και ανεξάρτητη.

Για μία χώρα που θα γεμίζει με περηφάνια όλους τους Έλληνες και θα αντιστέκεται στην καθημερινή προσπάθεια για Κατοχή της ελπίδας των νέων ανθρώπων.

Το σχέδιο αποστασίας προσκρούει σε ακοπέλους

Πριν μια εβδομάδα, αποκαλύπταμε το πρώτο "ΟΧΙ", βουλευτή της Κ.Ο. της ΝΔ, στην νέα προσπάθεια Αποστασίας της Ντόρας.
Ήταν ο.. Σίμος Κεδίκογλου, από τους βασικότερους συνομιλητές της πρώην υπουργού Εξωτερικών.

Το "Έθνος" σήμερα, επιβεβαιώνει τις προσπάθειες της Ντόρας να προσελκύσει βουλευτές της ΝΔ, αλλά χωρίς επιτυχία.

Και όπως συνεχίζουμε να γράφουμε..
Ξυδάκι Καλαματιανό

«Βασίλης Μιχαλολιάκος:Επέτειο Μνήμης Και Τιμής Στον Ηρωϊσμό Των Ελλήνων του 40’»

«Τιμή και ευγνωμοσύνη στους ήρωες του 40’. Το Έθνος σύσσωμο γιορτάζει σήμερα τον ηρωϊσμό και τη θυσία των Ελλήνων εκείνων που με το παράδειγμά τους φώτισαν ακόμα μία φορά την ανθρωπότητα.

Σήμερα που η πατρίδα μας βρίσκεται στην πιο δύσκολη στιγμή μετά την μεταπολίτευση, όλοι εμείς οφείλουμε να αγωνιστούμε και να δώσουμε ένα ηχηρό ΟΧΙ στην πολιτική του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. Μία πολιτική που παραχωρεί την εθνική μας κυριαρχία, κάνει τους φτωχούς-φτωχότερους,αυξάνει την ανεργία, χτυπάει τους μισθούς και τις συντάξεις, κλείνει τα ΚΑΠΗ καθιστώντας τους Έλληνες και τις Ελληνίδες όμηρους στο ΔΝΤ.

Το Έθνος οφείλει να ξαναβρεί το βηματισμό του. Και είμαι βέβαιος ότι θα το πράξει. Θα σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων, κάνοντας το καθήκον μας με λεβεντιά και φιλότιμο, όπως αρμόζει σε απογόνους των ηρώων του 40’».

Η Ταινία της Εβδομάδας: TOWN

Το Charlestown της Βοστώνης διατηρεί εξέχουσα θέση στην παραγωγή εγκληματιών στις Η.Π.Α. Μία τετράδα εξ αυτών, έχει καταφέρει να μείνει ασύλληπτη ληστεύοντας χρηματαποστολές και τράπεζες. Όταν θα χρειαστεί εν μέσω μίας επιχείρησης σε τοπική τράπεζα να πάρουν για λίγο όμηρο τη διευθύντρια (Rebecca Hall), ο Doug (Ben Affleck), εγκέφαλος της ομάδας, καταλήγει να την ερωτευτεί.

Η συνέχεια στο tainiomanhs.blogspot.com

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ: «Να γίνουμε και εμείς μυσταγωγοί της Ιδέας της αντίστασης»

Κάθε γιορτή για μια μεγάλη ιστορική επέτειο του Έθνους μας αποτελεί και μια ευκαιρία να αναζωογονήσουμε τις γνώσεις μας αλλά και να διατηρήσουμε ζωντανή την ιστορική μας συνείδηση.

Η 28η Οκτωβρίου 1940, είναι για την Ελλάδα και τους Έλληνες, το φωτεινό μετέωρο της Λευτεριάς.

Η μεγάλη επέτειος που θυμίζει τον τιτάνιο αγώνα των ολίγων εναντίον των πολλών.
Το νικηφόρο αγώνα της ελευθερίας και των δικαίων της πατρίδας μας κατά της αδικίας και της υποταγής.

Το βροντερό «ΟΧΙ» των Ελλήνων του ΄40 παραμένει ζωντανό και δείχνει το ιερό μας χρέος κι ας πέρασαν από τότε εβδομήντα ολόκληρα χρόνια.

Η φιλοπατρία, η πίστη, το θάρρος και η λεβεντιά των προγόνων μας, πρέπει να αποτελούν για όλους μας πολύτιμη παρακαταθήκη, παράδειγμα και πηγή έμπνευσης και ελπίδας.

Σήμερα, καλούμαστε όλοι, λαός και ηγεσία, όχι απλώς να πανηγυρίσουμε αλλά να γίνουμε μυσταγωγοί της Ιδέας που εμψύχωσε και δικαίωσε τα όνειρα και τους αγώνες του λαού μας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Ερημώνουν τα ελληνικά χωριά της Βορείου Ηπείρου και ρημάζουν τα σχολεία αφού δεν υπάρχουν παιδιά για να φοιτήσουν.

Με αφορμή την σημερινή επέτειο της 28ης Οκτωβρίου μπορείτε να δείτε-από το προσωπικό αρχείο του Αργύρη Ντινόπουλου- αυτό το βίντεο που αναφέρεται στον αφελληνισμό της Βορείου Ηπείρου.

Δείτε το βίντεο:

Τι διδάσκει τα παιδιά το παιδικό περιοδικό που εκδίδει η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ;... Οτιδήποτε άλλο εκτός από Ελλάδα...

Το περιοδικό είναι μέρος του προγράμματος "Εθνική Παίδων". Ας δούμε τι περιέχει το 4ο τεύχος του 2010. Δείτε εδώ τι πρέπει να θυμηθούν τα παιδιά σας για το μήνα Οκτώβριο.



28 Οκτωβρίου ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;;;
Δείτε σελ 9


Είναι δυνατόν;;; Κι όμως...

Συνεχίζουμε σελ 22-23
Πρέπει τα παιδιά να κάνουν και γιόγκα!!! Δεν το ξέρατε; Ε μάθετέ το. Πλήρης νομιμοποίηση των ανατολικών - αποκρυφιστικών θρησκειών και παραθρησκειών. Μάλιστα λέει το περιοδικό ότι ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!! Τα παιδιά πρέπει να κάνουν 2 φορές τη βδομάδα γιόγκα για να ωφεληθούν και καλό είναι να ξεκινήσουν από 3-6 ετών! Το δισέλιδο άρθρο για τη γιόγκα, είναι κάποιας κ. Ζόρζου αν καταλάβαμε καλά. Η κυρία λογικό είναι τη δουλειά της θέλει να κάνει... Για όλες αυτές τις θρησκείες θα σας συνιστούσαμε να βρείτε και να διαβάσετε το βιβλίο " Οι Γκουρού, ο νέος και ο Γέροντας Παίσιος."



Πάμε παρακάτω.
σελ 24


Τι λέτε ρε! Να γίνουν τα παιδιά DIABOLΟ;;; Να γίνουν τα δικά σας ρε αλήτες και λίγα σας λέμε! Φυσικά δε θα πουν στα παιδάκια ότι ο διάβολος είναι κακός, αλλά του περνάν υποσυνείδητα από μικρό ότι ο διάβολος είναι ένας... ζογκλέρ! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!

Και φτάνουμε στη σελ 42... Μέχρι στιγμής κουβέντα για Ελλάδα...Μάθετε όμως ελληνόπουλα ότι,


Για Ελλάδα ΤΙΠΟΤΑ. Για τη σημερινή επέτειο του ΕΠΟΥΣ του 1940 κουβέντα!
50 σελίδες περιοδικό και δε χώρεσε τίποτα.
Τι κέρδισαν λοιπόν τα παιδιά από αυτό το περιοδικό;

Συγκεντρωτικά έμαθαν ότι.
28 Οκτωβρίου είναι μέρα των κινουμένων σχεδίων.
Πρέπει να κάνουν γιόγκα από μικρά, γιατί το λέει κάποια κ. Ζόρζου.
Ο διάολος είναι καλός.
Οτι ο ύμνος της... Ουρουγάης διαρκεί 5 λεπτά.

Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά για το ρόλο των τραπεζικών ιδρυμάτων. Τα αφήνουμε στη κρίση σας. Σκεφτείτε τι μαθαίνουν στα παιδιά και για πιο λόγο τα "εκπαιδεύουν" έτσι. Κάποιο σκοπό δε θα έχουν; Η μήπως είναι τυχαία όλα;

Το περιοδικό το βλέπετε σε pdf μορφή EΔΩ!
Το email τους είναι ethnikipaidon@nbg.gr

Ο καθένας ας πράξει όπως νομίζει. Εμείς δε θα σας πούμε να τους στείλετε email, ή οτιδήποτε άλλο. Απλώς σας δώσαμε το ερέθισμα...

Ευχαριστούμε πάρα πολύ, το http://anavaseis.blogspot.com που μας "αφύπνισε" και βρήκαμε όλα τα παραπάνω με τη βοήθειά του!!!

ypotheto.blogspot.com

Toni vs. Ribery



«Στραβώνει το κλήμα» για την Αθήνα, στα ύψη τα spreads

Δυσαρέσκεια σε ΔΝΤ και Ευρώπη για τη στάση Παπανδρέου

"Στραβώνει το κλήμα" για την Αθήνα σε Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, Βρυξέλλες και αγορές μετά το δίλημμα που έθεσε ο έλληνας πρωθυπουργός για πρόωρες εθνικές εκλογές στην Ελλάδα.

Το spread του ελληνικού δεκαετούς ομολόγου έναντι του αντίστοιχου γερμανικού εκτοξεύτηκε την Τετάρτη ακόμη και στις 800 μονάδες, από 685 τη Δευτέρα, στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων δύο εβδομάδων.

Σε ανεπίσημες συνομιλίες, μεσαία και ανώτερα στελέχη του ΔΝΤ επισημαίνουν ότι μια συζήτηση περί πρόωρων εκλογών, ακόμα και σε θεωρητικό επίπεδο, βλάπτει την ελληνική οικονομία.

Στέλεχος του ΔΝΤ που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του δήλωσε στον ανταποκριτή του ΣΚΑΪ στην Ουάσιγκτον "δείτε τα spreads τα τελευταία 24ωρα και βγάλτε τα συμπεράσματά σας."

Σε προφορική και ηλεκτρονική επικοινωνία του ΣΚΑΪ με την εκπρόσωπο του ΔΝΤ, τόνισε ότι το Ταμείο δεν σχολιάζει επισήμως τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα.

Σημειώνεται ότι η προγραμματισμένη επίσκεψη του επικεφαλής του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος Καν είναι προγραμματισμένη για έναν ακριβώς μήνα μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές, στις 7 Δεκεμβρίου, αλλά σε περίπτωση πρόωρων εκλογών δεν πρόκειται να έρθει.

Δυσαρέσκεια για τη στάση του πρωθυπουργού παρασκηνιακά επικρατεί και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή αλλά και σε εταίρους μας στην ΕΕ.

Επισήμως δεν υπάρχει σχόλιο για το δίλημμα Παπανδρέου, αλλά η διάσωση της Ελλάδας από τη χρεοκοπία είναι το μεγάλο στοίχημα της Κομισιόν, και δεν επιθυμεί την διακύβευσή του.

Ο κ. Παπανδρέου, θα συμμετάσχει την Πέμπτη και την Παρασκευή στη Συνάντηση των Ηγετών του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος και στη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, στις Βρυξέλλες.

VIDEO

Στους 10 καλύτερους "βουτηχτές ο Καραγκούνης"... όλων των εποχών εννοείται, όχι ότι κι ότι

10) Καραγκούνης



9) Gary Lineker
Για τα δυο πέναλτυ μαιμού που κέρδισε στα προημιτελικά του μουντιάλ του 1990 με τα οποία γύρισε το παιχνίδι και η Αγγλία κέρδισε το Καμερούν 3-2

8) Luca Toni

7) Bernd Hölzenbein
Για το πέναλτυ που κέρδισε στο τελικό του 1974 και με το οποίο η Γερμανία ισοφάρισε την Ολλανδία

6) Francis Lee
Ο ηγέτης της Μ. City του 60 και του 70

5) Pippo Inzaghi

4) Andreas Möller
Για ένα μαιμού πέναλτυ που κέρδισε με το Dortmund και για το οποίο έγινε ο πρώτος παίκτης που τιμωρήθηκε με αποκλεισμό εκ των υστέρων, με βάση το βίντεο

3) Paul Alcock (referee)
Άγγλος διαιτητής που έπεσε σαν χάρτινος πύργος όταν τον ακούμπησε ο Ντι Κάνιο σον οποίο προηγουμένως είχε δείξει κόκκινη (γι αυτή την κόκκινη -είχε κλωτσήσει έναν αντίπαλο στην ψύχρα- ο Ντι Κάνιο είχε φάει 11 αγωνιστικές)

2) Roberto Rojas
Ο τερματοφύλακας της Χιλής που το 1989, στον αγώνα Βραζιλίας-Χιλής, στο 70' και ενώ το σκόρ ήταν 1- και η Χιλή αποκλειόταν από το Μουντιάλ του 90, έπεσε στο έδαφος επειδή τον χτύπησε μια φωτοβολίδα και άρχισε να αιμορραγεί, με αποτέλεσμα οι Χιλιανοί να τον πάρουν σηκωτό και να αποχωρήσουν από το γήπεδο... αργότερα αποκλείστηκε δια βίου και η Χιλή αποκλείστηκε από τα δύο επόμενα μουντιάλ γιατί βίντεο έδειξε ότι η φωτοβολίδα έσκασε στο 1 μέτρο μακριά του και την αιμορραγία την προκάλεσε μόνος του με ξυραφάκι που είχε κρυμμένο στην κάλτσα του!!!

1) Jürgen Klinsmann

Για λόγους που μόνο οι Άγγλοι ξέρουν...

“Τατόι: Μια πρόκληση Πολιτισμού”

Οι Φίλοι του Κτήματος Τατοΐου διοργανώνουν εκδήλωση δημόσιου διαλόγου με θέμα «Τατόι: Μια Πρόκληση Πολιτισμού» και ομιλητή τον κ. Κώστα Σταματόπουλο, Ιστορικό, Συγγραφέα του έργου «Το Χρονικό του Τατοΐου» και μέλος ΔΣ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Περιβάλλοντος & Πολιτισμού.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου και ώρα 19:00 στο χώρο εκδηλώσεων του δισκοπωλείου Μetropolis (Metropolis Live Stage, Πανεπιστημίου 54 & Εμ. Μπενάκη, 4ος όροφος) στην Αθήνα.

Στόχος της εκδήλωσης είναι η εμπλοκή της κοινωνίας των πολιτών σε ένα ζήτημα που την αφορά, ώστε να ενισχυθεί η μέχρι τώρα ανεπαρκής προσπάθεια της πολιτείας να προστατέψει, να αποκαταστήσει και να αξιοποιήσει το Κτήμα και να το αποδώσει στο κοινό ως ένα χώρο αναψυχής και πολιτισμού, από τους ωραιότερους στη χώρα μας.

Ήδη από τον Μάρτιο του 2003, το Τατόι περιήλθε στην κυριότητα του κράτους και τον Σεπτέμβριο του ιδίου έτους κηρύχθηκε διατηρητέο από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων, ύστερα από εισήγηση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού. Από τότε λίγα και αποσπασματικά έχουν γίνει, με αποτέλεσμα το Τατόι, τόπος ιστορικός, τόπος αρχιτεκτονικού ενδιαφέροντος, καθώς και ένας από τους τελευταίους μείζονες πνεύμονες πρασίνου της Αττικής, να δίνει την σκανδαλώδη εικόνα προϊούσας καταστροφής και ερήμωσης.

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

Ευχαριστούμε θερμά τα Metropolis για την ευγενική φιλοξενία της εκδήλωσης.

Πληροφορίες

Βασίλης Κουτσαβλής

Mob.: 6944837406