Δείτε όλο τον διάλογο του κ. Πάγκαλου με τους δημοσιογράφους:
28 Σεπτεμβρίου 2011
Πάγκαλος ταυτίζεται με το κίνημα "Δεν πληρώνω" για να μας κάνει να το σιχαθούμε: «Δεν έχω 7.500 να πληρώσω το χαράτσι για τα ακίνητα!» (βίντεο)
Δείτε όλο τον διάλογο του κ. Πάγκαλου με τους δημοσιογράφους:
Ψωροκώσταινα, ο Γιώργος σου πού πάει;
Επειδή ακόμα και για τόσο λίγο που λείπει, μας λείπει ο Γιώργος, τον δώσαμε στο freezer alert χωρίς τηλέφωνα. Όποιος τον βρει (κατά προτίμηση ιδιοκτήτης χασαποταβέρνας), να τον κρατήσει στον καταψύκτη του φρέσκο και δροσερό για να τον παραδώσουμε άφθαρτο στις επόμενες γενιές. Εμείς σωθήκαμε. Να σκεφτόμαστε όμως και πιο μακροπρόθεσμα…
* βλ. "Η ποδηλάτισσα" του Ελύτη
Της Τζένης Κ.
http://topontiki.gr/article/22390
Έδιωξαν το "Πίρις Ρέις" Aμερικανοί, Ρώσοι και Βρετανοί και Ισραηλινοί;
Στην περιοχή υπάρχουν επίσης ισραηλινά σκάφη. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το Πιρι Ρεις έχει εκδιωχθεί από την περιοχή του οικοπέδου 12 από τα σκάφη των τεσσάρων χωρών που προαναφέρθηκαν. Πάντως, αν έτσι έχουν τα πράγματα, το μήνυμα της διεθνούς κοινότητας είναι και προφανές και σαφές.
Το «Πίρι Ρέις» άρχισε από τις 4.30 χθες το απόγευμα έρευνες για εντοπισμό πετρελαίου και φυσικού αερίου στη Μεσόγειο.
Σύμφωνα με πληροφορίες το «Πίρι Ρεϊς» κινείτο σήμερα κατά μήκος του οικοπέδου 12 και συγκεκριμένα 50 ναυτικά μίλια ανοιχτά της Πάφου, με τη συνοδεία δυο πλοίων του τουρκικού πολεμικού ναυτικού. Μάλιστα στις 11 το πρωί, τέσσερα ζεύγη τουρκικών F16 πετάξαν πάνω από το οικόπεδο «Αφροδίτη».
Οι κινήσεις του Πιρι Ρεϊς, αλλά και του τουρκικού στόλου βρίσκονται υπό το άγρυπνο μάτι των Υπουργείων Εξωτερικών και Άμυνας.
Η προσοχή ωστόσο της Λευκωσίας στρέφεται αυτή τη στιγμή στα τρία ερευνητικά σκάφη της Νορβηγικής εταιρίας «Βερίτας», τα οποία έχει εκμισθώσει η Άγκυρα και κατευθύνονται προς τη Μεσόγειο. Ήδη η κυβέρνηση έχει προβεί σε έντονα διαβήματα στο Όσλο, το οποίο διαβεβαίωσε ότι υποστηρίζει το κυρίαρχο δικαίωμα της Κυπριακής Δημοκρατίας να προβαίνει σε έρευνες.
Την ίδια στιγμή, διπλωματικές πηγές στην Αθήνα εκτιμούν, ότι η Τουρκία προσπαθεί να δημιουργήσει τετελεσμένα, αμφισβητώντας πλέον ανοιχτά τα κυριαρχικά δικαιώματα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας εκτιμά, ωστόσο, ότι η ανακοίνωση πως το «Πίρι Ρέις» θα διεξάγει έρευνες στην Ανατολική Μεσόγειο έγινε περισσότερο για επικοινωνιακούς και για λόγους εσωτερικής κατανάλωσης.
Τι δήλωσε ο πλοίαρχος του "Πιρί Ρεΐς"
Χθες, το “Πιρί Ρεΐς” έφτασε σε θαλάσσια περιοχή 50 μίλια ανοιχτά της Κύπρου και θα πραγματοποιήσει έρευνες “σε μία γραμμή 1.000 χιλιομέτρων”, δήλωσε ο πλοίαρχος του πλοίου Ουμούτ Γιενίτζε στο τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων “Ανατολού” . Ο Γιενίτζε, είπε πως το πλοίο ξεκίνησε τις έρευνες του στις τέσσερις χθες το απόγευμα, ότι “έχουν προγραμματιστεί έρευνες σε μια γραμμή 1.000 χιλιομέτρων” και ότι “έχουν ολοκληρωθεί οι έρευνες σε μια περιοχή 150 χιλιομέτρων”.
Ο Γιενίτζε είπε επίσης ότι το πλοίο είναι σε συχνή επικοινωνία με τις τουρκικές φρεγάτες που το συνοδεύουν και ότι “πετούν πού και πού στην περιοχή και τουρκικά αεροσκάφη”.
Η αντίδραση της Λευκωσίας
«Έχουμε προβεί και σε προφορικά διαβήματα και εμείς και η ελληνική Κυβέρνηση ιδιαίτερα προς την Νορβηγία αλλά και με επιστολές, τις οποίες έχουμε στείλει προς όλες τις κατευθύνσεις που είναι απαραίτητο», δήλωσε η υπουργός Εξωτερικών, Ερατώ Κοζάκου Μαρκουλλή.
Εξάλλου, η Υπουργός Εμπορίου ενημέρωσε τους Ευρωπαίους ομολόγους της ότι με τον πιθανό εντοπισμό κοιτασμάτων στην ΑΟΖ της Κύπρου, η χώρα μπορεί να συμβάλει στην ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης.
Επιμένει προκλητικά ο «Ερντογάν»
Συνεχίζει ψηλά την “παντιέρα” ο Τούρκος πρωθυπουργός και με νέες του δηλώσεις του σήμερα επανέλαβε ότι «τα συμφέροντα της χώρας στις θάλασσες ξεκινούν από τη διώρυγα του Σουέζ και απλώνονται μέχρι τον Ινδικό ωκεανό. Η Τουρκία περιστοιχίζεται στις τρεις πλευρές της από θάλασσα και θα υπερασπιστεί μέχρι τέλους τα οικονομικά της συμφέροντα και την ασφάλειά της».
Τις δηλώσεις έκανε κατά την τελετή παράδοσης της τουρκικής φρεγάτας “Χεϊμπελιαντά” στο τουρκικό πολεμικό ναυτικό, στα ναυπηγεία Τούζλα της Κωνσταντινούπολης.
«Θα αξιοποιήσουμε μέχρι τέλους τις δυνατότητες της ειρήνης. Αλλά θα υπερασπιστούμε μέχρι τέλος το δίκαιο της χώρας μας. Γνωρίζουμε ότι είμαστε μία μεγάλη και ισχυρή χώρα. Και καθορίζουμε την πολιτική μας ανάλογα με το μέγεθος και την ισχύ μας», είπε.
Και συνέχισε να τονίζει –προς εσωτερική κατανάλωση κυρίως, αλλά και προς την αντιπολίτευση- ότι μπροστά στις έρευνες πετρελαίου και φυσικού αερίου που προχώρησε μονομερώς η ελληνοκυπριακή διοίκηση στην ανατολική Μεσόγειο, πήρε αμέσως τα αναγκαία μέτρα και μετά τη συμφωνία που υπέγραψε στη Νέα Υόρκη με το ψευδοκράτος, έστειλε στην περιοχή το «Πίρι Ρέις». «Και στο εξής –είπε με πολεμικό ενθουσιασμό- θα συνεχίσουμε να κάνουμε πράξη δίχως δισταγμό ό,τι ορίζουν τα εθνικά μας συμφέροντα».
Στο βίντεο που ακολουθεί δείτε πως εκτιμά την κατάσταση αλλά και τους χειρισμούς της κυβέρνησης στο θέμα, ο πρώην υπουργός εξωτερικών Γιώργος Λιλλήκας.
sigmalive.com
Άντε πάλι να ψάχνει τον Ψωμιάδη η Αστυνομία...
Από το απόγευμα που έλαβε το σχετικό έγγραφο των δικαστικών αρχών η ασφάλεια, ο πρώην μεγαλοπαράγοντας της ΠΑΕ-Καβάλας και κατηγορούμενος για την υπόθεση των στημένων αγώνων αναζητήθηκε σε σπίτια που χρησιμοποιεί, αλλά δεν κατάφερε να εντοπιστεί.
Η Αστυνομία συνεχίζει τις έρευνες εξετάζοντας και το ενδεχόμενο να έχει φύγει στο εξωτερικό κάτι όμως που δεν προκύπτει μέχρι στιγμής.
Πρώτη ξεκάθαρη κοινοτική δήλωση υπέρ των κυπριακών ερευνών
Μιλώντας και για λογαριασμό της παριστάμενης Υπατης Εκπροσώπου για την Εξωτερική Πολιτική και Πολιτική Ασφάλειας, Κάθριν Αστον, ο κ. Φούλε εξέφρασε τη βαθειά του ανησυχία για την κλιμάκωση των εντάσεων από την πλευρά της Τουρκίας και αφού υπογράμμισε ότι η Ευρωπαϊκή Ενωση αναγνωρίζει, ως κράτος, μόνον την Κυπριακή Δημοκρατία (σ.σ. και όχι το ψευδοκράτος όπως επιμένει να πράττει η Αγκυρα συνάπτοντας μάλιστα συμφωνία οριοθέτησης υφαλοκρηπίδας) κατέστησε απολύτως σαφές ότι η ΕΕ δεν μπορεί να δεχθεί να χρησιμοποιούνται απειλές, μεταξύ γειτόνων.
«Καταδικάζουμε κάθε δήλωση που έρχεται σε αντίθεση με τη φιλική διευθέτηση τέτοιων διαφορών και διακηρύσσουμε ότι η Κύπρος, ως κράτος-μέλος της ΕΕ, έχει το δικαίωμα να συνάπτει συμφωνίες με τρίτες χώρες, για εξορύξεις υδρογονανθράκων εντός της ΑΟΖ της», ξεκαθάρισε ο κ. Φούλε και κατέληξε διαμηνύοντας στην Τουρκία ότι «θα πρέπει και εκείνη να εργαστεί, για τον σκοπό της ειρήνης και της συνεργασίας στην περιοχή και έχει πολύ περισσότερα να κερδίσει από τη συνεργασία με την ΕΕ, παρά με τη δημιουργία εντάσεων».
Στην αρχή της συζήτησης στο ΕΚ, η Κάθριν Αστον σημείωσε πως είναι προς το συμφέρον της Ευρωπαϊκής Ενωσης να κατευνάσει τις εντάσεις και να πείσει την Τουρκία να προσυπογράψει τους στόχους, που θα την οδηγήσουν στην πλήρη ένταξη της στην ΕΕ. Παράλληλα απέδωσε την κλιμάκωση των τουρκικών εντάσεων στην εντατικοποίηση των δραστηριοτήτων της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής.
Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατη δήλωσή της για το θέμα, η Υπατη Εκπρόσωπος είχε ζητήσει αυτοσυγκράτηση και από τις δύο πλευρές χωρίς να πάρει θέση ενώ ανάλογη ήταν και η τοποθέτηση εκπροσώπου του κ. Φούλε. Επείγουσα ερώτηση για το περιεχόμενο των δηλώσεων της κ. Αστον είχε καταθέσει στην Επιτροπή ο ευρωβουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. Ν. Σαλαβράκος καταλογίζοντάς της ότι εξισώνει θύμα και θύτη
Άφησαν τον Παπακωνσταντίνου έξω από το υπoυργείο!
Σοκάρει η φωτογραφία του νεκρού Michael Jackson! (video)
"Οι αποδείξεις θα δείξουν ότι ο Michael Jackson άφησε πράγματι τη ζωή του στα χέρια του Κόνραντ Μάρεϊ", δήλωσε ο εισαγγελέας, σημειώνοντας ότι ο διάσημος τραγουδιστής "έδειξε εσφαλμένα εμπιστοσύνη" στο γιατρό του.
Αντιθέτως ο συνήγορος του Μάρεϊ δήλωσε ότι ο Michael Jackson "προκάλεσε ο ίδιος το θάνατό του" λαμβάνοντας ένα φάρμακο ενώ ο γιατρός του δεν βρισκόταν εκεί μαζί του.
Η υπεράσπιση εμφάνισε μάλιστα ένα ηχητικό ντοκουμέντο, στο οποίο ακούγεται ο Jackson να λέει: «Πρέπει να είμαι εκπληκτικός. Όταν ο κόσμος θα φεύγει από το σόου μου, θέλω να λένε: δεν έχω ξαναδεί τίποτα τέτοιο στη ζωή μου. Είναι εκπληκτικό. Είναι ο μεγαλύτερος τραγουδιστής στον κόσμο. Θα πάρω τα λεφτά, ένα εκατομμύριο παιδιά, παιδικό νοσοκομείο, το μεγαλύτερο του κόσμου: Νοσοκομείο Παίδων Michael Jackson».
Ο «Γερμανός σύμβουλος» πρόλαβε στη στροφή τον Αμερικανό εκκαθαριστή
Ας σημειωθεί ότι προκαταβολικός όρος της επίσκεψης Παπανδρέου στο Βερολίνο ήταν, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ότι θα πρέπει να είχε επιλέξει ευρωπαϊκό οίκο συμβούλων, γιατί «αυτός θα ήταν ο μόνος τρόπος για να ενισχύσει τη χαμένη αξιοπιστία στους συνομιλητές του».
Η πρόσληψη διεθνούς συμβούλου έχει σκοπό:
α) να εισηγηθεί τρόπους υλοποίησης όλων εκείνων των μέτρων που δεσμεύτηκε να υλοποιήσει η κυβέρνηση Παπανδρέου
β) να εξεύρει τρόπους για το πώς θα υλοποιηθούν και πώς θα εφαρμοστούν και
γ) να εξειδικεύσει τόσο την αύξηση των εσόδων όσο και τη μείωση των εξόδων με συγκεκριμένες προτάσεις, οι οποίες θα υλοποιούνται μέσα από το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο.
Σύμφωνα με τις πηγές της «Ε», στην ουσία «η εξειδίκευση της εφαρμογής των μέτρων μετατίθεται από τα υπουργεία, τα αρμόδια δηλαδή εκτελεστικά όργανα της κυβέρνησης, στο διεθνή σύμβουλο που θα αναλάβει το έργο».
Ο πρωταθλητής των αναδιαρθρώσεων
Η ευρωπαϊκή εταιρεία που φέρεται να έχει επιλεγεί λέγεται πως κέρδισε στο νήμα την ανάθεση του έργου έναντι της αμερικανικής εταιρείας Alvarez&Marsal. Με τους επικεφαλής τής Α&Μ, ευρέως γνωστής στη Γουόλ Στριτ ως «πρωταθλήτριας σε θέματα αναδιάρθρωσης», συναντήθηκε στην αμερικανική πρωτεύουσα, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος.
Το ραντεβού, που κρατήθηκε μυστικό από τους Ελληνες δημοσιογράφους, ενίσχυσε τις ενδείξεις ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου βαδίζει ολοταχώς για «κούρεμα» του ελληνικού χρέους.
Σε ερώτηση της «Ε» προς το περιβάλλον του υπουργού Οικονομικών σχετικά με το αντικείμενο της συνάντησης μάς μεταφέρθηκε ότι «συζητήθηκαν θέματα που έχουν να κάνουν με τη βελτίωση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού και θέματα που αφορούν τον τραπεζικό τομέα».
Ομως στις 29 Απριλίου 2011 το υπουργείο Οικονομικών είχε απορρίψει σε διαγωνισμό του την προσφορά της Α&Μ για την ανάθεση έργου ως «συμβούλου για την εφαρμογή μέτρων πάταξης της γενικευμένης φοροδιαφυγής και επίτευξης βιώσιμης φορολογικής συμμόρφωσης».
Το ερώτημα λοιπόν που τίθεται είναι γιατί, αφού απορρίφθηκε τότε ως εταιρεία που θα βοηθούσε σε θέματα φοροεισπρακτικού μηχανισμού, 5 μήνες αργότερα ο υπουργός Οικονομικών και οι συνεργάτες του κλείνουν μυστικό ραντεβού στην Ουάσιγκτον με τους επικεφαλής της. Η φήμη και το βιογραφικό της Alvarez & Marsal και το αντικείμενό της γεννούν σοβαρές υπόνοιες ότι τα δύο μέρη συζήτησαν το θέμα της αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους.
Εκκαθαριστής Enron και Lehman Brothers
Η Alvarez & Marsal λειτουργεί ως εκκαθαριστής έχοντας αναλάβει από τις μεγαλύτερες υποθέσεις χρεοκοπίας φημισμένων εταιρειών (Enron). Το όνομά της έγινε ευρέως γνωστό όταν συνδέθηκε με την κατάρρευση της Lehman Brothers το 2008, η οποία σηματοδότησε τη μεγαλύτερη υπόθεση χρεοκοπίας στην ιστορία των ΗΠΑ.
Στην ιστοσελίδα της η Α&Μ διαφημίζει τον εαυτό της ως «πρωτοπόρο στην αναδιάρθρωση» ή ως «ιδρυτή της σύγχρονης βιομηχανίας αναδιάρθρωσης». Οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι να προβαίνει σε εκκαθάριση όταν μια εταιρεία δεν μπορεί να επληρώσει τις δανειακές της υποχρεώσεις.
«Εκτιμώ ότι την Alvarez & Marsal υπέδειξε στην ελληνική κυβέρνηση το IIF (σ.σ.: Διεθνές Χρηματοπιστωτικό Ινστιτούτο) που "τρέχει" το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων στον ιδιωτικό τομέα μέσω του επικεφαλής του Τσαρλς Νταλάρα», είπε στην «Ε» ανώτερο στέλεχος επενδυτικής εταιρείας που βρέθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ουάσιγκτον για να συμμετάσχει στη συνέλευση του IIF. «Υποθέτω ότι το IIF πρότεινε τη συγκεκριμένη εταιρεία ως εκκαθαριστή για να αποτιμήσει όλες τις συναλλαγές που έχουν να κάνουν με ελληνικά ομόλογα». *
Την ουρά κάτω απ' τα σκέλια έβαλαν οι αμερικανοί μετά τις δηλώσεις Σόιμπλε
Σε ομιλία του που δόθηκε στη δημοσιότητα, ο Τ.Γκάιτνερ δηλώνει ότι «η παγκόσμια οικονομία αναδύθηκε από την κρίση και αντιμετωπίζει σήμερα πάρα πολλές προκλήσεις οι οποίες κυμαίνονται από τις δυσκολίες της ανάκαμψης στις ΗΠΑ ώς τη διατήρηση της αβεβαιότητας στην Ευρώπη».
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Αμερική «δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία θέσεων εργασίας, την άνοδο της ανταγωνιστικότητας και την εγκαθίδρυση σταθερών βάσεων για να επιτραπεί μια μακροπρόθεσμη ευημερία».
Η Χίλαρι Κλίντον από την πλευρά της, μετά τη συνάντηση που είχε με τον Πορτογάλο ομόλογό της Πάουλο Πόρτας, είπε ότι η ίδια έχει «προσωπικά εμπιστοσύνη» στους Ευρωπαίους ηγέτες ότι θα «πάρουν τις δύσκολες αποφάσεις» και παραδέχθηκε ότι οι ΗΠΑ «αντιμετωπίζουν πολλές από τις ίδιες προκλήσεις».
«Καλούμε τις χώρες να συνεχίσουν τις προσπάθειες που θα φέρουν μια άνθιση της ανάπτυξης και μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα στο μέλλον» δήλωσε, σημειώνοντας ότι η Πορτογαλία βρίσκεται «στο σωστό δρόμο» και πως «κι άλλες χώρες και κυβερνήσεις συνεχίζουν να εργάζονται για να πάρουν αυτόν το δρόμο».
«Αναμένουμε από τους Ευρωπαίους ηγέτες να συνεχίσουν να δρουν κατά τρόπο που η απάντηση στην κρίση να είναι ισχυρή, ευέλικτη και κυρίως αποτελεσματική» υπογράμμισε.
«Υποστηρίζουμε τις αποτελεσματικές και προς τη σωστή κατεύθυνση προσπάθειες που έκανε εδώ ο πρόεδρος (Μπαράκ) Ομπάμα και στην Ευρώπη πολλοί ηγέτες. Θέλουμε απλώς να είναι σαφές ότι οφείλουμε να συνεχίσουμε στο δρόμο αυτόν, δεν υπάρχει συντομότερος δρόμος» κατέληξε.
Οι παραπάνω δηλώσεις μετριάζουν αυτές του προέδρου των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα, ο οποίος είχε δηλώσει τη Δευτέρα πως η κρίση στην Ευρωζώνη «προκαλεί φόβο σε ολόκληρο τον κόσμο» και είχε επικρίνει τους Ευρωπαίους ηγέτες ότι δεν ενεργούν αρκετά γρήγορα για να την επιλύσουν.
Έντονη ήταν η αντίδραση του Γερμανού υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε. «Αντίθετα απ' ό,τι πιστεύει ο Ομπάμα, δεν πιστεύω ότι τα προβλήματα της Ευρώπης είναι η αιτία για τα προβλήματα των ΗΠΑ» είπε, τονίζοντας:
«Είναι πάντα πολύ πιο εύκολο να δίνεις συμβουλές σε άλλους από το να παίρνεις αποφάσεις που σε αφορούν άμεσα. Μπορώ κι εγώ να δώσω συμβουλές στην αμερικανική κυβέρνηση».
«Με βρίζουν ακόμα και στη Γερμανία» δηλώνει η Ανγκελα Μέρκελ
Έστειλε, δε, μήνυμα απευθείας στους Έλληνες: «Η Ελλάδα είναι μια θαυμάσια χώρα και θέλω να το πω αυτό στους Έλληνες». Θύμισε επίσης ότι πολλοί Έλληνες ζουν στη Γερμανία. Και «όλοι ανήκουμε στην Ευρώπη, ακόμα και αν είμαστε καμιά φορά αυστηροί».
Ακόμη, η Γερμανίδα καγκελάριος θύμισε ότι οι δεσμοί της με την Ελλάδα ανάγονται στην εποχή που ο Μίκης Θεοδωράκης είχε φυλακιστεί από την χούντα.
«Τότε από την Ανατολική Γερμανία στέλναμε κάρτες ζητώντας την απελευθέρωσή του» ανέφερε και σημείωσε ότι οι κάρτες ήταν γραμμένες στα ελληνικά από την μητέρα της που είχε διδαχθεί στο γυμνάσιο Αρχαία Ελληνικά.
in.gr
Αφαίμαξη και με... αποδείξεις
Αυτές οι αποδείξεις, τόνισε ο κ. Βενιζέλος, θα είναι ηλεκτρονικές, οι αποδείξεις θα είναι συγκεντρωμένες με ηλεκτρονικό τρόπο και δεν θα παίρνεις καμία επιστροφή. Πρέπει να οικοδομήσεις το επίπεδο του δικού σου εισοδήματος με αποδείξεις οι οποίες θα είναι ηλεκτρονικές.
Αυτό το μέτρο θα ισχύσει με την φορολογική δήλωση του 2012 για τα εισοδήματα του 2011. Όλα τα μέτρα αυτά προκειμένου να αποδώσουν το 2012 πρέπει εφόσον αφορούν την φορολογική δήλωση του 2012 να αφορούν τα εισοδήματα του 2011.
Ήδη από το καλοκαίρι, στον εφαρμοστικό νόμο, θεσπίστηκε διάταξη η οποία ορίζει ότι το ποσό των αποδείξεων δαπανών, που απαιτείται να προσκομισθούν, ορίζεται σε ποσοστό 25% του ατομικού εισοδήματος του φορολογουμένου του δηλούμενου και φορολογούμενου σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις και για ποσό εισοδήματος μέχρι 60.000 ευρώ. Αν το ποσό των προσκομιζόμενων αποδείξεων δαπανών του φορολογουμένου υπολείπεται του πιο πάνω ποσού, τότε επί της διαφοράς επιβάλλεται φόρος με συντελεστή 10%.
Συγκεκριμένα ο κ. Βενιζέλος ανέφερε:
«Πρώτον το αφορολόγητο όριο ανακοινώσαμε ότι τοποθετείται στα 5.000 ευρώ. Τα 5.000 ευρώ είναι το μέσο ευρωπαϊκό όριο για το αφορολόγητο. Δεν μπορεί η Ελλάδα με τα δεδομένα της, με το κατά κεφαλήν εισόδημα που έχει και με το δημοσιονομικό πρόβλημα που έχει, να είναι πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Αυτό λοιπόν είναι το αφορολόγητο όριο. Το αφορολόγητο όριο πιάνει τους πάντες με μια εξαίρεση που είχαμε κάνει και την προηγούμενη φορά: Νέους μέχρι 30 και συνταξιούχους άνω των 65 με μόνο έσοδο την σύνταξή τους.
Βεβαίως τώρα που έχουμε κατέβει από το 8.000 στο 5.000, θα γίνει ανάλογη προσαρμογή και αυτού του ορίου. 'Αρα, εκεί που είχαν μείνει οι μέχρι 30 ετών και οι συνταξιούχοι άνω των 65 στις 12.000 ευρώ, θα τοποθετηθούν ανάλογα τώρα με την επεξεργασία που κάνουμε, σε ένα επίπεδο μεταξύ 9.000 και 10.000 ευρώ -ας πούμε 9.500 θα είναι το αφορολόγητο όριο γι' αυτούς- και θα γίνουν ανάλογες προσαρμογές για όλες τις φοροαπαλλαγές. Δεν μπορείς να έχεις 5.000 ευρώ όριο και κάποιος να φτάνει να έχει αφορολόγητο όριο 25.000 ευρώ. Θα υπάρξουν ανάλογες προσαρμογές.
Οι αποδείξεις δεν αφορούν το αφορολόγητο όριο, αφορούν το επίπεδο που πρέπει να φτάνεις με αποδείξεις, ανάλογα με τα εισοδήματά σου. Δηλαδή, αν τα εισοδήματά σου είναι 100.000 ευρώ, στο Εθνικό Φορολογικό Σύστημα θα προβλέπεται ότι πρέπει να εμφανίσεις 60.000 ευρώ σε αποδείξεις -ας πάρω ένα αισιόδοξο παράδειγμα γιατί μόνο 25.000 Έλληνες κάνουν δήλωση εισοδήματος άνω των 100.000 για να καταλάβουμε τι συμβαίνει με το φορολογικό σύστημα.
Μόνο 160.000 άτομα δηλώνουν εισόδημα πάνω των 50.000 ευρώ. Αν δηλώσεις 50.000 ή 60.000 ευρώ, πρέπει να έχεις αποδείξεις οι οποίες είναι 30.000 όχι 5.000 ευρώ. Αυτές οι αποδείξεις θα είναι ηλεκτρονικές, οι αποδείξεις θα είναι συγκεντρωμένες με ηλεκτρονικό τρόπο και δεν θα παίρνεις καμία επιστροφή. Πρέπει να οικοδομήσεις το επίπεδο του δικού σου εισοδήματος με αποδείξεις οι οποίες θα είναι ηλεκτρονικές.
Πότε θα αρχίσει να ισχύει το μέτρο αυτό; Αυτό το μέτρο θα ισχύσει με την φορολογική δήλωση του 2012 για τα εισοδήματα του 2011. Όλα τα μέτρα αυτά προκειμένου να αποδώσουν το 2012 πρέπει, εφόσον αφορούν την φορολογική δήλωση του 2012, να αφορούν τα εισοδήματα του 2011» κατέληξε ο κ.Βενιζέλος.
Κύριοι Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ οι λέξεις ντροπή σας και αίσχος είναι λίγες και πολύ μικρές
¨Ολοι εσεις οι μεγάλοι ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ είπατε χωρίς συνείδηση ένα δυνατό ΝΑΙ με τη ψήφο σας στο αποτελείωμα των Ελλήνων και με την τελευταία σας αυτή κίνηση αποδείξατε περίτρανα ότι και οι 154 είσθε ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ..
Τώρα όσον αφορά τον βουλευτή Γιάννη Βούρο δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί του γιατί σαν θεατρίνος που είναι με θεατρινισμούς προσπάθησε να δικαιολογήσει τη δική του κίνηση για την θετική ψήφο που έδωσε για το χαράτσι στα ακίνητα.
΄Υστερα από την ενέργειά σας αυτή τώρα τι σκέφθεσθε βρε λεβέντες σοσιαλιστές, θα μας επισκεφθείτε στα χωριά μας και να μας πείτε τι ; ΄Ότι αν δεν ψηφίζατε για το χαράτσι στα ακίνητα θα χρεοκοπούσαμε ; Θα έχετε την τόλμη, θα έχετε την δύναμη, θα έχετε το θάρρος, θα έχετε καθαρή συνείδηση να περιοδεύσετε ανά την Ελλάδα ;
΄Εχετε σκεφθεί τώρα τι είδος υποδοχή σας περιμένει στην επαρχία από αυτούς που θεωρείτε μαλάκες και χαζοέλληνες ;
Γιατί βρε σαίνια του ΠΑΣΟΚ προτιμήσατε να μας δολοφονήσετε με τη μέθοδο του αργού θανάτου με τη ψήφο σας και δεν είχατε το σθένος να βροντοφωνάξετε στον αρχηγό σας το Γιωργάκη να απαιτήσει με προθεσμία να εισπράξει τα τεράστια χρέη που οφείλουν στο Δημόσιο οι Εφοπλιστές, οι Βιομήχανοι, οι Καναλάρχες, οι Μεγαλοεκδότες, κάποιοι τραγουδιστές, κάποιες ποδοσφαιρικές ομάδες και τόσοι άλλοι χρεοφειλέτες ; Μήπως σας έχει δώσει κάποια εξουσιοδότηση ο Ελληνικός λαός και ψηφίσατε ΝΑΙ ;
΄Ολοι εσείς λοιπόν που υπερψηφίσατε τα μέτρα αυτά γίνατε αμέσως ηθικοί αυτουργοί στη δολοφονία ενός λαού και τη παράδοση των πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας στους τοκογλύφους κατακτητές.
Τώρα δεν πιστεύω να έχετε την απαίτηση να σας ξαναψηφίσουν οι ΄Ελληνες μετά από αυτό το δώρο που τους προσφέρατε χθες στη Βουλή.
Ο λαός έξω βροντοφωνάζει ότι δεν υπάρχει ….. περιεχόμενο ανδρεισμού μέσα στα βρακιά σας γιαυτό λουφάξατε όλοι σας και ψηφίσατε κατ΄εντολή Δ.Ν.Τ., Ε.Ε. και Γιώργου Παπανδρέου και όχι κατά δική σας συνείδηση.
Τουλάχιστον να θυμάσθε ότι ένας Γιώργος Λιάνης πρώην Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και νυν ανεξάρτητος τίμησε τα παντελόνια που φοράει και σαν γνήσιος ΄Ελληνας Μακεδόνας είπε και χθες στη Βουλή και παλαιότερα ένα πολύ μεγάλο ΟΧΙ στη θυσία του Ελληνικού Λαού για χάρη ξένων συμφερόντων και προτίμησε μάλιστα να απομακρυνθεί από το μαντρί του ΠΑ:ΣΟΚ.
Αναγνώστης ( Κ.Π )
Μ. Κεφαλογιάννης: Πήραν πίσω την διάταξη για τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες
β) τα τουριστικά καταλύματα, τις μικρές δηλαδή τουριστικές μονάδες
Στις έντονες πιέσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ Μανώλη Κεφαλογιάννη που πήρε τον λόγο αμέσως μετά τον Υπουργό, ο κ. Βενιζέλος αρνήθηκε επίσης να ξεκαθαρίσει αν οι απαλλαγές αυτές αφορούν και τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις που σε άλλες εποχές το ΠΑΣΟΚ ονόμαζε "ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας".
Ο κ.Μανώλης κεφαλογιάννης για το λόγο αυτό θα καταθέσει επίκαιρη ερώτηση στην Βουλή .
ΠΟΑΣΥ: Δεν επαιτούμε, απαιτούμε!
Ειδικότερα, 53 συνάδελφοί μας εισέπραξαν το απόλυτο ΜΗΔΕΝ (μηδενικές μισθοδοσίες), ενώ το 2% των συναδέλφων (1095) είχαν απολαβές από 1 ευρώ έως 500 ευρώ!
Το ίδιο αποκαρδιωτικά είναι τα στοιχεία για τη συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων:
Το 49% (24.700) αμείβεται από 500 έως 1000 ευρώ
Το 43% (21.670) από 1000 έως 1500 ευρώ
Το 4,8% (2.400) από 1500 έως 2000 ευρώ
Το 0,5% (257) από 2000 έως 2300 ευρώ…
Συνάδελφοι και συναδέλφισσες
Δεν ζητάμε ειδικά προνόμια και διαφορετική μεταχείριση. Για την επιβίωση και την αξιοπρέπειά μας πασχίζουμε.
Tα λόγια είναι περιττά…
Ο αγώνας συνεχίζεται!
Κ. Καραμανλής: «Το ΠΑΣΟΚ προσφέρει κούφιες ελπίδες»
Το δίλημμα των «δύσκολων και υπεύθυνων επιλογών» της ΝΔ και των «ευχάριστων συνταγών» του ΠΑΣΟΚ έθεσε ο Κώστας Καραμανλής, κατά την ομιλία του στην Πάτρα.
Ο Κώστας Καραμανλής τόνισε ότι η χώρα έχει δύο επιλογές, εκείνη του ΠΑΣΟΚ, που σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, "μοιράζει ευχάριστες συνταγές, λέει να σταματήσουμε κάθε δύσκολη προσπάθεια, να καταναλώσουμε ό,τι έχουμε, να χρεωθούμε κι άλλο" και αυτή της ΝΔ, που προτείνει ένα συγκεκριμένο και υπεύθυνο, αλλά δύσκολο σχέδιο.
Ο πρωθυπουργός κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ ότι ασκεί πολιτική "λαϊκισμού, δημαγωγίας και ανευθυνότητας" και ότι προσφέρει "κούφιες" ελπίδες που είναι "χτισμένες στην άμμο των εξωπραγματικών και ανεύθυνων παροχών, που ξεπερνούν τα 10 δις ευρώ. Στην απουσία σχεδίου για την αντιμετώπιση της κρίσης". Ο Κώστας Καραμανλής υποστήριξε ότι οι παροχές αυτές "θα εκτινάξουν το έλλειμμα και το δημόσιο χρέος και θα είναι καταστροφικές για την οικονομία".
Παράλληλα, επανέφερε την αντιπαράθεση του "φυλλαδίου", λέγοντας ότι το ΠΑΣΟΚ "σε κάποιες περιπτώσεις, εμφανίζει δικές μας πολιτικές, εμφανίζει δράσεις και έργα που ήδη γίνονται πράξη σαν μελλοντικούς δικούς του στόχους".
"Το κάνει σε ό,τι αφορά το άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων, για το οποίο, μέχρι πολύ πρόσφατα, δεν είχε λέξη να πει: τις εγγυήσεις σε επιχειρήσεις που πλήττονται από την κρίση, τις μεταχρονολογημένες επιταγές, το διπλογραφικό σύστημα σε φορείς του Δημοσίου, την κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων.", κατέληξε.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=86351Β. Μπαλάφας: Τα νέα σκηνοθετικά στοιχεία

Την ώρα που για ακόμη μια φορά ο πρωθυπουργεύων Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, κ. Βενιζέλος, περιέλουζε με «καθηγητικό» λεξιλόγιο την έλευση και νέων μέτρων, στον αντίποδα, ως αντίμετρο, οι κυβερνητικές διαρροές χρησιμοποιούσαν τον Πρωθυπουργό της χώρας για να στήσουν ένα αδιευκρίνιστο θρίλερ σχετικά με το πού βρισκόταν.
Στην αρχή οι πληροφορίες έλεγαν ότι ξεκινούσε για πολυήμερο ταξίδι στις Ηνωμένες Πολιτείες, αργότερα ότι ανέβαλε το ταξίδι ενόψει της κρίσιμης τηλεδιάσκεψης και κατέβηκε από το αεροπλάνο για να συμπαρασταθεί στον πρωθυπουργεύοντα Αντιπρόεδρό του. Λίγο μετά οι νέες διαρροές μιλούσαν ξανά για το ταξίδι στις ΗΠΑ, έχοντας μέσα τους και λίγο Αιγαίο, μιας και κυκλοφορούσε συνεχώς η υφέρπουσα εκδοχή για θερμό επεισόδιο στο Καστελόριζο.
Σύμφωνα με αυτή την τελευταία πληροφορία, το σενάριο έλεγε ότι το θερμό επεισόδιο βρισκόταν σε εξέλιξη και η κυβέρνηση το χειριζόταν μυστικά για να μην επαναληφθούν τα όσα τραγικά συνέβησαν στα Ίμια. Μάλιστα, η ιστορία πήγαινε ακόμα παραπέρα. Η διαρροή μιλούσε για μυστικό στρατηγείο που είχε στηθεί σε απόρρητη τοποθεσία, από όπου η Κυβέρνηση χειριζόταν με μυστικότητα και «πρωτοφανή» υπευθυνότητα το θερμό επεισόδιο. Η πληροφορία όμως είχε ένα σοβαρό πρόβλημα. Από το πρωί της ίδιας ημέρας, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Μπεγλιτης, έδινε συνεντεύξεις σε 2-3 ραδιοφωνικούς σταθμούς. Άρα λοιπόν, θερμό επεισόδιο, μυστικά στρατηγεία και διαχείριση κρίσης, χωρίς τον Υπουργό Άμυνας δεν μπορούν να υπάρχουν και κάπως έτσι κατέρρευσε γρήγορα και αυτή η διαρροή.
Λίγο αργότερα, νέα διαρροή μιλούσε για παρουσία του Πρωθυπουργού στο Λονδίνο από όπου ενημερωνόταν για τις εξελίξεις των συνομιλιών με την Τρόικα. Η παρουσία Παπανδρέου στο Λονδίνο τελικώς επιβεβαιώθηκε επίσημα, αν και κάποιοι «κακεντρεχείς» υποστήριξαν ότι παρέτεινε την εκεί παραμονή του για ψώνια. Δεν θα μπορούσε εύκολα κανείς να αποκλείσει και αυτό το ενδεχόμενο, μιας και οι μνήμες είναι ακόμα νωπές από τον περασμένο Ιούνιο, όταν ο κ. Παπανδρέου επισκεπτόταν το πανάκριβο «Ζούμα» του Λονδίνου για σούσι, πριν από τη συνάντηση με τον Γιουνγκέρ για την 5η δόση του δανείου. Έτσι και αλλιώς, σε μια κυβερνητική πολιτική που εξελίσσεται και εφαρμόζεται με σενάρια «Δυναστείας» και «Τόλμης και Γοητείας», ο καθένας μπορεί να προσθέσει το δικό του λιθαράκι στην προσπάθεια εμπλουτισμού των όποιων σεναρίων.
Όλη την εβδομάδα που πέρασε, εναγωνίως ο ελληνικός λαός μπήκε από τους ίδιους τους κυβερνόντες στη διαδικασία να αναζητεί τον Πρωθυπουργό, για τον οποίο μόλις την Τετάρτη μάθαμε ότι συμμετείχε στη συνεδρίαση της κυβερνητικής επιτροπής που αποφάσισε τη λήψη νέων μέτρων για ακόμη μια εβδομάδα.
Αυτή τη φορά, η κυβερνητική «επιστήμη» κατόρθωσε να εξαφανίσει και τον κο Βενιζέλο, αφού μετά από δύο ημέρες με κλειστές τις ενημερωτικές κάνουλες της ΝΕΤ, εμφανίστηκε ο κ. Μόσιαλος και ανακοίνωσε τα νέα μέτρα που καρατομούν για μια ακόμη φορά μισθούς και συντάξεις. Όσο να ‘ναι πάντως ... το κόλπο ήταν εντυπωσιακό γιατί το να εξαφανίσεις τον κ. Βενιζέλο δεν είναι και εύκολο πράγμα !
Πιστεύω πάντως ότι οι σκηνοθετικές καινοτομίες δεν θα τελειώσουν εδώ, μιας και εκκρεμεί για την επόμενη εβδομάδα η επίσκεψη της Τρόικας, οπότε όλο και κάποιο νέο μέτρο θα προκύψει. Για να δούμε σε ποιον θα πέσει ο κλήρος της ανακοίνωσης αυτή τη φορά.
Το μήνυμα της Θεσσαλονίκης
Το περασμένο σαββατοκύριακο από την 76η ΔΕΘ, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, εξέπεμψε το δικό του μήνυμα για την πολιτική εξόδου από την κρίση. Ευτυχώς ο Σαμαράς ήταν συνεπής στα χρονοδιαγράμματα και συμμετείχε σε όλες τις δραστηριότητες του προγράμματός του. Δεν είχαμε δηλαδή φαινόμενα σαν εκείνα της αντίστοιχης παρουσίας του κ. Παπανδρέου με όσα «καταπληκτικά» συνέβησαν, ειδικά την ημέρα της συνέντευξης τύπου.
Το μήνυμα του Σαμαρά ήταν ξεκάθαρο : «Εμείς οι Έλληνες μπορούμε». Μεταφρασμένο σε όλες τις γλώσσες, έδωσε το στίγμα μιας διαφορετικής πολιτικής στάσης και κουλτούρας. Της πολιτικής πρακτικής που έχει ως κεντρικό πυρήνα την ισχυροποίηση της χώρας τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό. Μιας χώρας που δεν θέλει να φέρνει σε σύγκρουση μεταξύ τους τις κοινωνικές και επαγγελματικές ομάδες, μιας χώρας που εμπνέει εμπιστοσύνη και προοπτική, μιας χώρας που δεν εκπέμπει μηνύματα «Τιτανικών» και «διαφθοράς».
Η ομιλία του ξεκίνησε με τη φράση «Πέρσι, από το βήμα αυτό, σας είχε πει τι προτείνω. Φέτος θα σας πω τι θα κάνω.», φράση που δείχνει ότι ο Σαμαράς έχει συγκεκριμένο πλάνο και θέλει να το εφαρμόσει. Δεν περιορίζεται απλώς σε στείρα αντιπολίτευση και κορώνες τύπου «Λεφτά υπάρχουν», όπως έκανε ο κ. Παπανδρέου το 2009. Επιδιώκει να αναλάβει τη διακυβέρνηση του τόπου, με καθαρή λαϊκή εντολή και ισχυρή πλειοψηφία, χωρίς να ζητά αποκούμπια, άλλοθι και δεκανίκια για την εφαρμογή του προγράμματός του.
Ο Σαμαράς επιμένει στην επαναδιαπραγμάτευση και αυτή τη φορά, τα ίδια τα γεγονότα δικαιώνουν και αυτή του τη θέση. Διότι όλα μα όλα συνηγορούν στο ότι αυτό το πρόγραμμα δεν βγαίνει. Και όχι μόνο δεν βγαίνει, αλλά δυσχεραίνει ουσιαστικά την κατάσταση της χώρας. Όλοι οι στόχοι βρίσκονται εκτός πραγματικότητας και το σοκαριστικό ενδεχόμενο για χρέος στο 189 % του ΑΕΠ μέχρι το 2012 δεν αφήνει πολλά περιθώρια ερμηνειών. Αυτό το μείγμα που εφαρμόζεται έχει αποτύχει παταγωδώς. Η κυβέρνηση βρίσκεται εκτός λαϊκής νομιμοποίησης για όσα κάνει και βρίσκονται σε πλήρη αντιδιαστολή με το προεκλογικό πρόγραμμά της, συνεπώς οι εκλογές έρχονται όλο και πιο κοντά. Και παύουν πλέον να φαντάζουν ως καταστροφικός εκβιασμός από πλευράς κυβέρνησης. Όλο και περισσότερο αναδεικνύονται ως η καλύτερη λύση για τον τόπο, για να προκύψει ένα συγκεκριμένο πλάνο κυβερνητικής δράσης εν μέσω θαλασσοταραχής.
Η δικιά μας Έκθεση
Εν μέσω όλων αυτών των γεγονότων, την Τετάρτη άνοιξε τις πύλες της η 3η Πανελλήνια Έκθεση «Κορινθία 2011». Μια πραγματική αχτίδα φωτός μέσα στο βαθύ σκοτάδι της ύφεσης, ξεπηδά από την Κόρινθο και συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους τους πολίτες να την επισκεφθούν. Και φέτος δεν υπάρχουν δικαιολογίες, γιατί η είσοδος είναι δωρεάν.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους επαγγελματίες και επιχειρηματίες που, ειδικά αυτή τη χρονιά, συμμετέχουν ως εκθέτες και τολμούν να πηγαίνουν στην κυριολεξία κόντρα στο ρεύμα. Θέλει μεγάλη δύναμη αυτή την εποχή της απίστευτης ύφεσης και της ανεργίας, να πολλαπλασιάζεις ουσιαστικά τους χρόνους εργασίας σου και να συντηρείς εκθεσιακό περίπτερο. Εκτός όλων των άλλων, στους φετινούς εκθέτες εντόπισα και πολλές πρωτοτυπίες αγαθών και υπηρεσιών, ενώ τα περίπτερα είναι περιποιημένα και πλούσια αναμένοντας τους επισκέπτες. Μέχρι την Κυριακή φροντίστε να κάνετε τουλάχιστον μια επίσκεψη και δεν θα χάσετε.
Ξεχωριστή μνεία όμως πρέπει να γίνει και στον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Κορινθίας, κ. Β.Νανόπουλο. Κατόρθωσε μαζί με τους συνεργάτες του να αυξήσει και φέτος τους εκθέτες, μέσα σε μια χρονιά οικονομικής καθίζησης. Πρόκειται για προσωπική του δικαίωση, μιας και πολύ νωρίς εφέτος τα διάφορα «παπαγαλάκια» τον είχαν στήσει στον τοίχο, σχεδόν ειρωνευόμενα, διατυμπανίζοντας ότι η Έκθεση δεν θα προσελκύσει εκθέτες και θα αποτύχει. Η προσπάθεια εμπέδωσης αυτής της επιθυμίας τους στην κοινή συνείδηση, είχε γίνει έμμονη ιδέα με μοναδικό στόχο την αποδυνάμωση του Νανόπουλου ενόψει και των εκλογών στα Επιμελητήρια. Όλα στο βωμό δηλαδή …
Δεν τους βγήκε και ο Νανόπουλος ακόμα μια φορά απέδειξε ότι ξέρει να δουλεύει μεθοδικά και αποδοτικά. Πιστεύω ότι η επανεκλογή του θα είναι δικαιωματική και νομίζω ότι η πόλη της Κορίνθου δεν έχει πια την πολυτέλεια τέτοιους ανθρώπους να τους κρατά μακριά από τις διοικητικές της δομές, ακόμα και όταν οι ίδιοι αποφεύγουν επιμελώς να εμπλακούν με αυτές.
Από την εφημερίδα "ΣΗΜΕΡΑ" του Σαββάτου, 24 Σεπτεμβρίου 2011, σελίδα 7
Βασίλειος Μπαλάφας
Πτυχιούχος Τηλεπληροφορικής & Διοίκησης – ΤΕΙ Ηπείρου
MSc in Data Communications – U of Kingston/Τμήμα Αυτοματισμού ΤΕΙ Πειραιά
Μέλος Πολιτικής Επιτροπής Νέας Δημοκρατίας
Δείτε το απόκομμα της εφημερίδας στο scribd, εδώ.
vbalafas.blogspot.com
Η ΟΝΝΕΔ «Πληρώνει δίκαια»

Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας στόχος της οργάνωσης ειναι να επεκταθεί η πρωτοβουλία σε ολόκληρη τη χώρα.
Στην προσπάθεια ανάδειξης της συγκεκριμένης Πρωτοβουλίας, αλλά προσέλκυση νέων ανθρώπων Μέσα από την διαδραστική ιστοσελίδα plironodikaia.gr μπορεί ο καθένας να καταθέσει τα σχόλια του, να πάρει πληροφορίες και γνώμες σημαντικών οικονομολόγων αλλά και να δει αναλυτικά τις προτάσεις.
Τα 14 βασικά σημεία της πρωτοβουλίας «Πληρώνω δίκαια.»
- Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% για προσλήψεις νέων εργαζομένων έως 32 ετών.
- Ένταξη των τιμολογίων ΔΕΚΟ και κινητής τηλεφωνίας στο σύστημα συλλογής αποδείξεων για το αφορολόγητο.
- Αναστολή της επιβολής ΦΠΑ σε επιστημονικά συγγράμματα, τεχνικά βιβλία και λοιπές πηγές γνώσης για όσο διάστημα ο νέος διατηρεί τη φοιτητική ή σπουδαστική του ιδιότητα, όπως συμβαίνει στη Σουηδία.
- Διατήρηση του ΦΠΑ στα βασικά είδη διατροφής στον εκάστοτε χαμηλό συντελεστή.
- Μείωση ΦΠΑ στο σύνολο των υπηρεσιών και των προϊόντων που αφορούν τον τουρισμό στο 4.5% έτσι ώστε να υπάρχει ισότιμη φορολογική διαχείριση με τα λοιπά κράτη της ΕΕ. (Αύξηση ανταγωνιστικότητας της Ελλάδος)
- Στηρίζουμε την επιδότηση του επιτοκίου δανεισμού, για την απόκτηση πρώτης κατοικίας κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες για δέκα χρόνια.
- Ενοποίηση των παροχών και βοηθημάτων που αφορούν πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες και αντικατάστασή τους με ενοποιημένο ποσό με εφάπαξ καταβολή στην αρχή του έτους.
- Κλαδική συμμετοχή* με περίοδο χάριτος όσον αφορά την εθνική συμμετοχή στα κονδύλια του ΕΣΠΑ (2007-2013).
- Κατάργηση του κώδικα βιβλίων και στοιχείων, ο οποίος δημιουργεί επιπλοκές και αποτελεί εστία διαφθοράς στις σχέσεις εφορίας και επιχειρηματικής κοινότητας.
- Αύξηση του ποσοστού επιστροφής ΦΠΑ στο 100% για τους νέους παραγωγούς για χρονικό διάστημα πέντε ετών από την ημέρα εγγραφής τους σε σχετικό ηλεκτρονικό μητρώο που θα συσταθεί για το σκοπό αυτό.
- Ίδρυση ζωνών νεανικής επιχειρηματικότητας και καινοτομίας στην περιφέρεια, με ταυτόχρονη ένταξη τους στα Τομεακά Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα για τη χρηματοδότηση των υποδομών και της οργάνωσης τους.
- Απαλλαγή από κάθε φοροεπιβάρυνση της δανειοδότησης / επιχορήγησης σχεδίων νεανικής επιχειρηματικότητας.
- Απαλλαγή από το φόρο μεταβίβασης και ΦΠΑ για ακίνητη περιουσία που αφορά την άσκηση παραγωγικής δραστηριότητας, νέων αγροτών - εφόσον είναι εως 32 ετών ή μακροχρόνια άνεργοι ή προέρχονται από αστικές περιοχές και μετακινούνται στην περιφέρεια για άσκηση γεωργικής/κτηνοτροφικής δραστηριότητας. Για το σκοπό αυτό θα συσταθεί αρμόδιο ηλεκτρονικό μητρώο.
- Μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στα καύσιμα.
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΗΓΕΤΗΣ
Η Ν.Δ. είχε την μεγάλη ευκαιρία της και την έχασε. Τον άλλο μήνα η διαφορά από το ΠΑΣΟΚ μπορεί να πάει στις 10 μονάδες. Ε και !!!!!
Το ΠΑΣΟΚ ήθελε εξουσία πάσι θυσία..Οι ΠΑΣΟΚΟΙ ότι και να γίνει κάτω από 20-25 % δεν πέφτουν.Ο ΠΑΣΟΚΟΣ και τυρόπιτα να τον κεράσει ο ΒΟΥΡΟΣ θα το θεωρήσει τιμή και καθήκον του να ψηφίσει ΠΑΣΟΚ.
Ότι πιο σκάρτο έχει μείνει είναι το τελευταίο αυτό κατακάθι στο ΠΑΣΟΚ.
ΛΑΜΟΓΙΑ ,ΖΑΡΑΚΗΔΕΣ ,ΧΑΡΤΟΠΑΙΧΤΕΣ ,ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ, ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ, ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ, ΓΛΥΦΤΕΣ, ΚΟΛΑΟΥΖΟΙ, ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ και πάνω από όλα ΦΑΣΙΣΤΕΣ.
Αυτοί είναι και οι τελευταίοι ΠΑΣΟΚΟΙ.,οι οποίοι ακόμα και τη γυναίκα τους, την αδελφή τους και τη μάνα τους τη δίνουν για το ΚΌΜΜΑ.
Νομίζω όμως προσωπικά ότι φθάνει και το τέλος της Ν.Δ. με την υπάρχουσα σύνθεσή της.
Ο ΣΑΜΑΡΑΣ έχει ακόμα μια μικρή ελπίδα .
Θα πρέπει όμως να κάνει γενική επίθεση ΧΘΕΣ. Όχι σήμερα, γιατί σήμερα είναι πολύ αργά...
Γελάνε και τα μουστάκια του του Herr Focus μετά το 2-0 της Bayern επί της M. City
Τους κυρίους στην πάνω σειρά της φώτο οι περισσότεροι τους ξέρουν: αριστερά είναι ο Karl-Heinz Rummenigge (Πρόεδρος της ΠΑΕ για να το πούμε ελληνικά) και δεξιά είναι Uli Hoeneß (Πρόεδρος του ερασιτέχνη και επιβλέπων την ΠΑΕ). Ο κύριος στην μπροστινή σειρά είναιManchester United - Basel 3-3 (video goals)
CSKA Moscow - Inter 2-3 (video goals)
Απίστευτες εξελίξεις με το "σκάνδαλο του Ταχ.Ταμ. στη Θεσσαλονίκη"
Επιπλέον δήλωσε ότι θα προσφύγει στην δικαιοσύνη για αυτό το απίστευτο παιχνίδι που παίζεται στην πλάτη της ώστε να δικαιολογηθεί το μέγα σκάνδαλο μίσθωσης του ακινήτου της πεθεράς του Παπανδρέου!!
Επειδή λοιπόν κύριε Κλέωνα Παπαδόπουλε αυτές οι συζητήσεις δεν γίνονται στο μιλητό, δώστε στην δημοσιότητα τα εξώδικα και τις επιστολές που στείλατε. Έτσι για να δούμε ως που φτάνει το θράσος σας…
Και μια συμβουλή από το taxalia: Σταματήστε να λέτε χαζά ψέμματα, γιατί θα εκτεθείτε τόσο, που θα ντρέπεστε να κυκλοφορήσετε στο δρόμο. Γιατί θα σας παρουσιάσουμε προσφορές γειτονικών ξενοίκιαστων καταστημάτων, ίσης προβολής, ίσων τετραγωνικών, στο 1/3 της τιμής που νοικιάσατε. Θα γίνετε ρόμπα, σας το λέμε, μετά λόγου γνώσεως!
Κύριε Βενιζέλε, όταν απαντήσετε στην ερώτηση του Σάββα Αναστασιάδη, συντάξτε προσωπικά την απάντηση και μην παίρνετε πάνω σας βάρος που θα αμαυρώσει την τεράστια πολιτική σας ιστορία. Στην υπόθεση αυτή τίποτε δεν θα μείνει κρυφό. Ήδη, η Διοίκηση του Τ.Τ. έχει εκτεθεί με την φαιδρή απάντησή της, η οποία θυμίζει παραμύθι του Αισώπου.
Η αλήθεια σώζει. Πείτε την. Μην το ξεχνάτε αυτό.
Α, και κρατήστε την επόμενη λέξη "κωλομάγαζο" (το "κωλόσπιτο" το θυμάστε;)
taxalia.blogspot.com
27 Σεπτεμβρίου 2011
Είναι πολλά τα λεφτά που μοιράζει το ΤΤ σε διαφημίσεις γι αυτό θάφτηκε το σκάνδαλο του Αντρίκου Παπανδρέου
Όπως μπορείτε να δείτε κάποιοι βγήκαν ήδη να υπερασπιστούν το ΤΤ που όπως γράψαμε χθες νοίκιασε με χοντρά λεφτά το κατάστημα της πεθεράς του Αντρίκου Παπανδρέου παρόλο που λειτουργούσε ήδη άλλο υποκατάστημα στα διακόσια μέτρα.Φαγοπότι ΠΑΣΟΚ: 75 συνεργάτες έχουν οι Χρυσοχοΐδης (40), Σαχινίδης (14) και Τζερτζάκης (21)!!!
Δείτε στο ΦΕΚ πως τους μοίρασαν και τι έχουν:
Μεγάλες οι ζημιές στον οβελίσκο της Ουάσιγκτον, λόγω του σεισμού του Αυγούστου (βίντεο)
Ψηφίστηκε το χαράτσι για τα ακίνητα
"Απάντηση" Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου για το σκάνδαλο της ...πεθεράς
Μόνο απάντηση δεν είναι η απάντηση του Τ.Τ. που κατανοούμε τη δύσκολη θέση στην οποία βρέθηκε, για αυτό άλλωστε η "απάντηση" είναι αστείαΣε περιπτώσεις καταστημάτων, όπου οι ιδιοκτήτες αρνήθηκαν να μειώσουν το μίσθωμα, η τράπεζα προέβη στη διερεύνηση αγοράς για τη μεταστέγαση των εν λόγω καταστημάτων σε ακίνητα που γειτνιάζουν με τα υπάρχοντα ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση της πελατειακής του βάσης. Τα κριτήρια με τα οποία επιλέγονται τα νέα ακίνητα είναι αντικειμενικά και κοινά για όλο το δίκτυο και αφορούν μεταξύ άλλων χωρητικότητα, πλεονέκτημα θέσης, λειτουργικότητα και κυρίως ευνοϊκότερους οικονομικούς όρους.
Ειδικότερα, για το ακίνητο επί της Βασιλίσσης Όλγας, στο οποίο αναφέρεται ο κύριος Αναστασιάδης, η μίσθωσή του είχε διερευνηθεί από την τράπεζα στο παρελθόν λόγω της πλεονεκτικής του θέσης (σε κεντρικό σημείο της πόλης, με μεγαλύτερη πρόσοψη, έναντι ΙΚΑ) και της μεγάλης χωρητικότητάς του (χώρο για περισσότερα ταμεία εξυπηρέτησης, υπόγειο για τη στέγαση αρχείου του δικτύου καταστημάτων της Θεσσαλονίκης), ωστόσο δεν ήταν ελεύθερο.
Η εκ νέου διαπραγμάτευση απέδωσε για την τράπεζα πολύ χαμηλότερη τιμή ανά τ.μ. και χαμηλότερη ετήσια αναπροσαρμογή.
Το ΤΤ λειτουργεί με αποκλειστικό κριτήριο την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, την αποτελεσματικότερη κάλυψη του δικτύου και το όφελος των μετόχων του. Η ταυτότητα της ιδιοκτησίας, εφόσον πληροί όλες τις προδιαγραφές, που προβλέπονται από το Νόμο, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση κριτήριο συνυπολογισμού κατά τη διαδικασία επιλογής ακινήτου στέγασης καταστήματος του δικτύου της τράπεζας."
....
Η απάντηση μπορεί με μερικά Lexotanil να πείσει κάποιον στην ...Ικαρία ή στη Γαύδο.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
1) Τα δύο άλλα καταστήματα που βρίσκονται κοντά, δεν έχουν καθόλου κόσμο. Δεν υπάρχει περίπτωση να δείτε μέσα πάνω από 3 πελάτες ταυτόχρονα. Σαφώς και δεν υπάρχει ανάγκη μετεγκατάστασης.
2) Το νέο κατάστημα δεν είναι απέναντι από ΙΚΑ αλλά δίπλα από ένα ΙΚΑ, που δεν έχει και ιδιαίτερη σχέση με το ΤΤ. Όσο για το "κεντρικό σημείο" η απάντηση είναι αυτονόητη: αν ήταν τόσο πλεονεκτικό το σημείο, δεν θα έκλεινε το EXPERT !!!!!!!!!!!
3) Για την ταμπακέρα κουβέντα:
Ι) Πόσο το νοικιάσατε κύριοι; (εμείς ξέρουμε πολύ καλά, αλλά περιμένουμε από εσάς να μας το πείτε)
ΙΙ) Με ποιά απόφαση Δ.Σ.; Υπάρχει απόφαση Δ.Σ; Ξαναρωτάμε: Υπάρχει απόφαση Δ.Σ.;
ΙV) "Η ταυτότητα της ιδιοκτησίας δεν αποτελεί κριτήριο...". Τελικά, είναι ή δεν είναι πεθερά του Ανδρέα Α. Παπανδρέου η "ιδιοκτησία" ; (είναι φυσικά, αλλά κι αυτό περιμένουμε να το ακούσουμε από εσάς)
http://taxalia.blogspot.com/2011/09/blog-post_6972.html
Ενοχλημένος ο Σόιμπλε από την παρέμβαση Ομπάμα για την κρίση
Εμφανώς ενοχλημένος, ο Γερμανός υπουργός δήλωσε ότι είναι «πάντα πολύ πιο εύκολο να δίνεις συμβουλές σε άλλους από το να παίρνεις αποφάσεις που σε αφορούν άμεσα. Μπορώ κι εγώ να δώσω συμβουλές στην αμερικανική κυβέρνηση».
Χθες, Δευτέρα, το βράδυ ο Ομπάμα εξέφρασε για μία ακόμη φορά την ανυπομονησία των ΗΠΑ μπροστά στη βραδύτητα με την οποία δρουν οι Ευρωπαίοι πολιτικοί των χωρών της ευρωζώνης για να αντιμετωπίσουν την κρίση χρέους, που «τρομάζει όλο τον κόσμο».
Για να βγει από την κρίση η Ευρώπη «δεν υπάρχει εύκολος δρόμος, πρέπει να συνεχίσουμε τη δημοσιονομική σταθεροποίηση», υπογράμμισε ο Σόιμπλε, την ώρα που οι ΗΠΑ ζητούν από την ευρωζώνη να προχωρήσει σε προγράμματα τόνωσης της οικονομίας.
Την ίδια ώρα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χαιρέτισε την «εποικοδομητική» συμβολή του υπουργού Οικονομικών των ΗΠΑ, Τίμοθι Γκάιτνερ, στη δημόσια συζήτηση για το ευρωπαϊκό χρέος και τους κινδύνους διάδοσης της κρίσης. Ο Γκάιτνερ κάλεσε την Δευτέρα την Ευρώπη, για τρίτη φορά μέσα σε τρεις εβδομάδες, να αναλάβει τις ευθύνες της. Ζήτησε κυρίως από τους Ευρωπαίους να ενισχύσουν τις δράσεις τους και να θέσουν σε εφαρμογή ένα «πιο ισχυρό» πλαίσιο για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους.
Ερωτηθείς για τα σχόλια του Γκάιτνερ, ο Αμαντέου Αλταφάζ, ο εκπρόσωπος του Επίτροπου Οικονομικών Υποθέσεων της ΕΕ, Όλι Ρεν, χαρακτήρισε «ζωτικής» σημασίας τη διατήρηση του διατλαντικού διαλόγου.
Αποκλεισμένο από αστυνομικές δυνάμεις το Σύνταγμα εν όψει της ψηφοφορίας στη Βουλή
Συγκεντρώσεις προγραμματίζουν οι «Αγανακτισμένοι», αλλά και οι ειδικοί φρουροί.
Διστακτική η γερμανική βιομηχανία για επενδύσεις στην Ελλάδα... παρά την εφορία Χρυσοχοΐδη
(Νικολόπουλος + Μανώλης)² = Γιάννης Μαγκριώτης
βάλαμε 10% γιατί κάτι έπρεπε να απαντήσουμε στην τρόικα που πίεζε
και είπαμε ας βάλουμε ένα οριζόντιο 10%...
Περίγελος στα ξένα ΜΜΕ ο Μπένυ
Τι σημαίνει αυτό: Ότι αν δεν φτάσουμε να μαζέψουμε το 90% των ομολόγων δεν θα προχωρήσει το κούρεμα κατά 21% (PSI) που αποφασίστηκε τον Ιούλιο και ουσιαστικά θα ναυαγήσει όλο το δεύτερο πακέτο διάσωσης με άγνωστες συνέπειες...
Ανοιχτά της Πάφου το «Πίρι Ρέις»-Έρευνες εντός της Κυπριακής ΑΟΖ άρχισαν οι Τούρκοι
Το τουρκικό ωκεανογραφικό σκάφος «Πίρι Ρέις» προσάραξε στη θαλάσσια περιοχή δυτικά της Πάφου, εκτός των χωρικών υδάτων της Κυπριακής Δημοκρατίας, και άρχισε σεισμολογικές έρευνες για τον εντοπισμό υδρογονανθράκων. Η πραγματικότητα είναι πως το «Πίρι Ρέις» είναι ένα απαρχαιωμένο σκάφος με πεπαλαιωμένο εξοπλισμό και περιορισμένες δυνατότητες. Με την έξοδό του στη Μεσόγειο η Τουρκία δεν προσδοκά ότι θα εντοπίσει κοιτάσματα πετρελαίου, αλλά να αμφισβητήσει την κυριαρχία της Κύπρου επί της Αποκλειστικής Οικονομικής της Ζώνης.
Το «Πίρι Ρέις». Αρκετά γέρικο για έρευνες αλλά αρκετό για μια προβοκάτσια... Οπως είναι γνωστό η Τουρκία δεν έχει υπογράψει τη σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας με την οποία υιοθετήθηκαν οι μέθοδοι καθορισμού των ΑΟΖ των παράκτιων χωρών και των νήσων. Η Τουρκία θεωρεί τη Μεσόγειο κλειστή θάλασσα και υποστηρίζει ότι τα νησιά δεν έχουν υφαλοκρηπίδα. Με τον τρόπο αυτόν κατέβασε τη δική της υφαλοκρηπίδα στα δυτικά της Πάφου και διεμβολίζει τέσσερα από τα ερευνητικά τεμάχια της Κύπρου. Σε αυτά τα τεμάχια είναι που προσπαθεί να κάνει έρευνες η Τουρκία, με την έξοδο του «Πίρι Ρέις», για να αμφισβητήσει με πράξεις την κυριαρχία της Κύπρου επί της ΑΟΖ της.
Πρόταση
Ταυτόχρονα με την κλιμάκωση της κρίσης, ο ηγέτης των Τουρκοκυπρίων, Ντερβίς Ερογλου, υπέβαλε πρόταση στο γενικό γραμματέα του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν, από τέσσερα σημεία:
1Να ανασταλούν όλες οι έρευνες μέχρι να λυθεί το Κυπριακό.
2Αν αυτό δεν είναι δυνατόν να συσταθεί μια κοινή επιτροπή από τις δύο κοινότητες που θα χειριστεί το ζήτημα των αδειών για έρευνες.
3Τα έσοδα να χρησιμοποιηθούν για χρηματοδότηση της λύσης.
4Η διευθέτηση αυτή να μη δεσμεύει τις θέσεις των δύο πλευρών.
Ο Ερογλου ισχυρίστηκε ότι οι Τουρκοκύπριοι έχουν δικαιώματα σε όλο τον υποθαλάσσιο πλούτο γύρο από την Κύπρο. Με βάση τη «συμφωνία» που υπέγραψαν με την Τουρκία, έχουν εκχωρήσει αυτά τα δικαιώματα στην τουρκική κρατική εταιρεία ΤΡΑΟ. Σύμφωνα με τον Ερογλου, τα δικαιώματα αυτά αφορούν «και τον Βορρά και τον Νότο της Κύπρου». Δηλαδή, το ψευδοκράτος παραχώρησε δικαιώματα στην Τουρκία, η οποία έστειλε το ερευνητικό σκάφος «Πίρι Ρέις» να τα διεκδικήσει, με την προστασία του τουρκικού στόλου.
Δίλημμα
Η κυβέρνηση της Κύπρου παρακολουθεί τις εξελίξεις και προγραμματίζει τα βήματά της. Δεν αναμένεται ότι η Τουρκία θα παρενοχλήσει το γεωτρύπανο της Noble Energy, που κάνει την πρώτη ερευνητική γεώτρηση νότια της Κύπρου. Το δίλημμα είναι πώς θα αντιδράσει η κυβέρνηση στην παραβίαση της ΑΟΖ της από την Τουρκία, πέρα από την προσφυγή στα ευρωπαϊκά όργανα.
Σχολιάζοντας την πρόταση του Ερογλου, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφανος Στεφάνου είπε πως «ο Τουρκοκύπριος ηγέτης επιχειρεί να υποβιβάσει ένα κυριαρχικό δικαίωμα κράτους-μέλους του ΟΗΕ και της Ε.Ε. σε θέμα δικοινοτικό, και αυτό απορρίπτεται».
Σχολιάζοντας τις τουρκικές αντιδράσεις ο κ. Στεφάνου είπε ότι η κυβέρνηση της Κύπρου «ενεργεί πλήρως σεβόμενη τη Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, την οποία η Τουρκία δεν αναγνωρίζει, δεν έχει υπογράψει, δεν σέβεται και δεν εφαρμόζει». Επίσης, ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει θέμα διακοπής της ερευνητικής γεώτρησης. «Η κυβέρνηση σταθμίζοντας όλα τα δεδομένα αποφάσισε να προχωρήσει η διαδικασία της ερευνητικής γεώτρησης και τώρα βρισκόμαστε στη διενέργειά της».
Τα κόμματα της αντιπολίτευσης επέκριναν τη θέση που πήρε στη Νέα Υόρκη ο πρόεδρος Χριστόφιας, ότι οι Τουρκοκύπριοι θα πάρουν το μερίδιό τους από τα έσοδα του φυσικού αερίου, είτε λυθεί το Κυπριακό είτε όχι.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Νίκος Αναστασιάδης κάλεσε την κυβέρνηση να προσφύγει στο Σ.Α. του ΟΗΕ και παράλληλα να ζητήσει να συζητηθεί σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Συμβουλίου το θέμα των προκλητικών ενεργειών της Αγκυρας, σε ό,τι αφορά το φυσικό αέριο και τα κυριαρχικά δικαιώματα της Κύπρου. *
enet.gr
Η επιμονή του κ. Βενιζέλου με την περιουσία των Ελλήνων
Δυο ερωτήματα:
Πρώτον, την έχει …υποσχεθεί κάπου ως εγγύηση αυτή την περιουσία;
Δεύτερον, αυτό το 10% το είπε τυχαία ή μήπως αποκαλύπτει τις μελλοντικές του προθέσεις;
http://www.antinews.gr/2011/09/27/124439
