15 Δεκεμβρίου 2010
ΣΩΣΤΟΣ ο ΣΑΒΒΑΣ
Τέλειωση η "αντίσταση" και η Λούκα έβγαλε τη μάσκα: Διέγραψε την πρόβλεψη για 12μηνη ισχύ των Επιχειρησιακών ΣΣ
Η υπουργός επικαλέστηκε νομικές εκτιμήσεις πως η σχετική αναφορά συνιστά «νομικό πλεονασμό», προκαλώντας ωστόσο έντονες διαμαρτυρίες εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ, (Παπαδημούλης, Λαφαζάνης), που υποστήριξαν πως με τον τρόπο αυτό, ανοίγει ο δρόμος για πολυετείς, μισθολογικά υποβαθμισμένες, επιχειρησιακές συμβάσεις.
Σε τροποποίηση προχώρησε και ο υπουργός Οικονομικών μετά από ενστάσεις της Αντιπολίτευσης. Ο Γ.Παπακωνσταντίνου τροποποίησε την διάταξη που αφορά την χρονική μετάθεση του φόρου 20% στις τηλεοπτικές διαφημίσεις, ανακοινώνοντας ότι η αναστολή αυτή θα ισχύσει μέχρι το τέλος του 2011, οπότε αναμένεται η οικονομία να μπει σε τροχιά ανάπτυξης.
TA NEA
Rivaldo: "«παράνομο» πριμ είχε τάξει ο Ολυμπιακός στη La Coruna το 2005"... κάτι μας είπες μεγάλε....

Εφόσον συνέβαινε κάτι τέτοιο, οι «ερυθρόλευκοι» θα εξασφάλιζαν την πρόκριση ακόμα κι αν έχαναν στο δικό τους παιχνίδι, ως φιλοξενούμενοι της Liverpool.
Τελικά τα πράγματα πήγαν ανάποδα για τους Πειραιώτες, που αποκλείστηκαν χάνοντας με 3-1 στο «Anfield», την ώρα που η La Coruna γνώριζε συντριβή με 5-0 στο Μόντε Κάρλο, παρά την υπόσχεση του Ολυμπιακού για πριμ…
«Υπήρξε μια ομάδα μου, που έδινε χρήματα για έναν εκτός έδρας αγώνα για το Champions League. Χρειάστηκε να τηλεφωνήσω σ’ένα φίλο μου και να του πω ότι «η ομάδα μου προσφέρει τόσα για να νικήσετε…». Τελικά όμως έχασαν και μάλιστα με πολλά γκολ! Μερικές φορές τα πράγματα δεν γίνονται όπως τα θέλεις. Οι αντίπαλοι έχουν περισσότερη ποιότητα και κερδίζουν», λέει χαρακτηριστικά ο Rivaldo στο σχετικό video, ενώ στο συνοδευτικό δημοσίευμα της βραζιλιάνικης ιστοσελίδας φιλοξενούνται δηλώσεις του ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες:
«Αφού είχα αγωνιστεί στο παρελθόν και στη La Coruna, τηλεφώνησα σε έναν ποδοσφαιριστή που έπαιζε εκεί και του είπα ότι η ομάδα μου θα τους πρόσφερε λεφτά αν κέρδιζαν τη Monaco. Αν αυτό συνέβαινε, αυτομάτως θα προκρινόμασταν. Τελικά όμως, αυτό δεν συνέβη. Πιστεύω ότι το να δώσεις χρήματα σε μια άλλη ομάδα για να νικήσει, δεν είναι πρόβλημα. Αυτό που δεν γίνεται είναι να δώσεις λεφτά σε κάποιον για να χάσει. Αυτό δεν θα το έκανα ποτέ».
Η αποκάλυψη αυτή, πάντως, μπορεί να προκαλέσει σοβαρότατες κυρώσεις για τον Ολυμπιακό έστω και με καθυστέρηση τόσων ετών, αφού η UEFA δεν επιτρέπει τη χορήγηση πριμ νίκης σε τρίτες ομάδες και θεωρεί ότι πρόκειται για μορφή δωροδοκίας! Οι «βαλίτσες» με τα χρήματα προς βαθμολογικά αδιάφορες ομάδες αποτελούν συνήθη πρακτική στην Ευρώπη και σε κάποιες χώρες (όπως στην Ισπανία) δεν απαγορεύονται, αλλά στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις είναι αλλιώς…
Δείτε τo υποτιτλισμένο video με την εξομολόγηση του Rivaldo:
aplomenos.blogspot.com
Απέκλεισε την πρόσβαση στα έγγραφα της wikileaks και η USAF
14 Δεκεμβρίου 2010
Άρχισε την επίδειξη ψευτοπροοδευτισμού ο Μπουτάρης
Αυτή τη φορά επίδειξη προοδευτισμού έκανε ο Μπουτάρης, τοποθετώντας τον κ. Χασδάι Καπόν, αντιδήμαρχο Διαχείρισης Πόρων και Οικονομικής Ανάπτυξης. Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση:-)
Ο κ. Καπόν βέβαια δεν είναι ένας τυχαίος Έλληνας κάτοικος της Θεσσαλονίκης. Αυτό έλλειπε, να έκανε τον προοδευτικό ο Μπουτάρης, επιλέγοντας στο ψηφοδέλτιό του και ορίζοντας μετά ως αντιδήμαρχο, έναν τυχαίο! Ο κ. Χασδάι έχει σπουδές στα οικονομικά και στη διοίκηση επιχειρήσεων, έχει καταλάβει θέσεις ευθύνης σε μεγάλες εταιρείες, ενώ επί σειρά ετών υπήρξε μέλος στο διοικητικό συμβούλιο της Ισραηλιτικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης. Άλλωστε όπως δήλωσε ο μπαρμπα Γιάννης, η Θεσσαλονίκη όταν ελευθερώθηκε -καταλήφθηκε ήθελε κατά βάθος να πει αλλά το κατάπιε- από τον Ελληνικό Στρατό, αποκαλούταν η Ιερουσαλήμ των Βαλκανίων. Αυτό βέβαια που δεν μας είπε ο μπαρμπα Γιάννης ήταν τι είπε τότε, στη συνάντησή του με τον Στρατηλάτη Κωνσταντίνο, ο αρχιραβίνος της Θεσσαλονίκης, ο οποίος παραδέχθηκε ότι με μεγάλη προθυμία θα πολεμούσε κι αυτός και όλοι οι Εβραίοι της πόλης στο πλευρό της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Αυτοδιοίκηση Ηλεκτρονική (e-aftodioikisi.gr): Η νέα «κυβέρνηση» του Γιάννη Μπουτάρη
Ψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο... διεγράφη ο Παπαχρήστος που τόλμησε να μην το ψηφίσει
τέθηκε από τον ΓΑΠ ο βουλευτής Πρεβέζης , Ευάγγελος Παπαχρήστος, ο οποίος ψήφισε «όχι» επί της αρχής του πολυνομοσχεδίου για τις αλλαγές στα εργασιακά και τις ΔΕΚΟ .
Το νομοσχέδιο έγινε δεκτό με 156 ψήφους υπέρ έναντι 130 κατά.
Άδικο έχει όταν λέει ότι η Μέρκελ με την επιμονή της θα ξελασπώσει την Ελλάδα
Η πρόκριση του ΠΑΟΚ θα πείσει τους Άραβες;
Αυτά είναι τα δυο σημεία κλειδιά για να ολοκληρωθεί το deal που θα αλλάξει το επίπεδο του «δικεφάλου». Σύμφωνα με πληροφορίες οι Άραβες είναι απόλυτα θετικοί στο project που τους έχει παρουσιάσει ο πρόεδρος της ομάδας, όμως θέλουν να έχουν γραπτές εγγυήσεις και για τον πλήρη έλεγχο του γηπέδου, γεγονός που στο παρελθόν έχει χαλάσει πολλές ασπρόμαυρες συμφωνίες.
Από την άλλη η Ευρώπη αποτελεί τη βιτρίνα της ομάδας στο εξωτερικό και ο Ζαγοράκης ξέρει πολύ καλά ότι σε περίπτωση πρόκρισης στο Ζάγκρεμπ αύριο, θα έχει ακόμα ένα δυνατό χαρτί στα χέρια του για να πείσει τους Άραβες να βάλουν τις τελικές υπογραφές!
Άλλωστε ο ΠΑΟΚ έχει πολλά χρόνια να κάνει κάτι καλό στην Ευρώπη και όσο πιο μακρινή είναι η φετινή του πορεία τόσο το καλύτερο για όλους. Πάντως, πολλά αναμένεται να ξεκαθαρίσουν στο συγκεκριμένο θέμα μέχρι το τέλος του χρόνου, αφού οι Θεσσαλονικείς θέλουν να ξέρουν αν θα έχουν μαζί τους τους νέους επενδυτές ή όχι.
Έτσι ώστε να καθορίσουν και το μπάτζετ για τον Ιανουάριο, αφού σε άλλα οικονομικά δεδομένα θα κινηθεί χωρίς του Άραβες και σε άλλα με αυτούς μέσα στην ομάδα.
Αναζητείται αδέκαστος δικαστής για τους Τηλεμαραθώνιους στην ΕΡΤ! Που είναι τα χρήματα για τα παιδιά της Γάζας;
Σ’ αυτό τον κωλοτόπο δεν τα τρώμε μαζί!Κάποιοι επιτήδειοι τα "εξαφανίζουν" και μετά τα χρεώνουν στους πολίτες!
Τώρα στην ΕΡΤ κάνουν τηλεμαραθώνιο και συγκεντρώνουν χρήματα για τα «παιδιά που υποφέρουν…».
Πριν δύο χρόνια -και η unisef- συγκέντρωσε για τα παιδιά της Γάζας (υπέφεραν εκείνες τις μέρες, όπως και σήμερα, από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς) 1,2 εκατομμύρια €!
Τότε ήταν ο κ. Παυλόπουλος, τώρα η κυρία Νταλάρα.
Κυρία Νταλάρα, τώρα που είσαι στη θέση του κ. Παυλόπουλου, ας μας απαντήσεις: που είναι το 1,2 εκατομμύρια ευρώ για τα παιδιά της Γάζας;
Η ξεφτίλα!
Που είναι τα χρήματα του ελληνικού λαού για τα παιδιά της Γάζας;
Ένας, ένας εισαγγελέας δεν υπάρχει σ’ αυτό τον τόπο;
Αυτή η ξεφτίλα της ΕΡΤ, ως πότε θα συνεχιστεί;
Αιδώς Αργείοι!
http://sibilla-gr-sibilla.
Αννούλα: Μελέτες, μελέτες, μελέτες και κόντρα μελέτες από εξωτερικούς φορείς εννοείται
Διαβάστε και την είδηση από το edulll.gr
Το αμερικανικό διαστημόπλοιο Voyager 1 πλησιάζει πλέον προς την έξοδο από το ηλιακό μας σύστημα
Προς το παρόν, το Voyager 1 βρίσκεται σε 17,4 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τον ήλιο «σε μια περιοχή όπου η ταχύτητα του θερμού ιονισμένου αερίου (...) που προέρχεται από τον ήλιο έχει πέσει στο μηδέν», εξήγησε η NASA.
«Οι επιστήμονες εικάζουν ότι οι ηλιακοί άνεμοι γίνονται πλευρικοί υπό την πίεση των διαστρικών ανέμων», συνεχίζει η Υπηρεσία, η οποία παρουσίασε τα στοιχεία αυτά ή σε μια σύνοδο της Αμερικανικής Γεωφυσικής Ένωσης στο Σαν Φρανσίσκο.
Η NASA είχε ήδη εντοπίσει ότι οι άνεμοι αυτοί έπεφταν στο μηδέν τον Ιούνιο, αλλά ήθελε να επιβεβαιώσει αυτήν την ανακάλυψη συνεχίζοντας την ανάλυση των δεδομένων.
«Όταν αντιλήφθηκα ότι (αυτοί οι άνεμοι) είχαν μια ταχύτητα που είχε πέσει στο μηδέν, έμεινα κατάπληκτος», δήλωσε ο Ρομπ Ντέκερ, ένας από τους επιστήμονες που είναι επιφορτισμένος με τον τομέα των σωματιδίων με χαμηλή ενέργεια της αποστολής Voyager και ερευνητής του Πανεπιστημίου Τζον Χόπκινς.
«Και να που ο Voyager, αυτή η διαστημική βολίδα που εργάστηκε σαν «μουλάρι» εδώ και 33 χρόνια, εξακολουθεί να μας δείχνει ακόμη και σήμερα κάτι το εντελώς νέο», πρόσθεσε ο ερευνητής.
Η NASA χαρακτήρισε αυτήν την ανακάλυψη του Voyager «ως ορόσημο του ταξιδιού του μέσα από την ηλιόσφαιρα και (...) της προσεχούς του εξόδου από το ηλιακό μας σύστημα».
Ο Παπανδρέου ψάχνει για συνένοχους
Όταν τα πάντα είναι προ αποφασισμένα για το νομοσχέδιο που αλλάζει δραματικά την ζωή χιλιάδων εργαζομένων, όταν φέρνεις στη βουλή νομοσχέδιο προς ψήφιση με την διαδικασία του κατ’επείγοντος δίνοντας μόνο λίγα λεπτά στην ΝΔ να καταθέσει τις αντιρρήσεις και τις προτάσεις της, όταν λίγες μέρες πριν τις εκλογές του Νοέμβρη είχες πει ότι δεν θα πάρεις νέα μέτρα σε βάρος των εργαζομένων και των συνταξιούχων...ΟΧΙ δεν θα σας κάνουμε την χάρη “κύριε” πρωθυπουργέ να βουλλιάξουμε μαζί…ο πάτος των επιλογών σας, σας περιμένει ή αλλιώς όπως στρώσατε ας κοιμηθείτε!
chrisovergis.wordpress.comΑπέσυρε (προσωρινά όμως, μην τρελένεστε) το άρθρο που χάριζε τα χρέη που έχουν τα λαμόγια στο Κράτος
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Δεξί Εξτρέμ: Προφανώς εννοεί ότι θα φέρει τη διάταξη σε άλλο νομοσχέδιο που θα συζητείται τα άγρια μεσάνυχτα γιατί αυτό συζητήθηκε απόγευμα και τον πήρανε χαμπάρι...
Ελεύθερος (τρόπος του λέγειν...) με εγγύηση θα είναι σε 48 ώρες ο ιδρυτής του WikiLeaks
Οι δικηγόροι του ιδρυτή του WikiLeaks Τζούλιαν Ασάνζ επιχείρησαν και κατάφεραν σήμερα, να αφεθεί ο πελάτης τους προσωρινά ελεύθερος με εγγύηση. Ο ίδιος δηλώνει ότι θα συνεχίσει να φέρνει στο φως της δημοσιότητας απόρρητα αμερικανικά διπλωματικά έγγραφα.
"Οι πεποιθήσεις μου παραμένουν ακλόνητες. Μένω πιστός στα ιδανικά μου, όπως τα έχω εκφράσει. Οι περιστάσεις δεν με επηρεάζουν. Αντίθετα, εντείνουν την αποφασιστικότητά μου", δήλωσε σε επικοινωνία που είχε με τη μητέρα του Κριστίν, που παραχώρησε γραπτώς τις δηλώσεις του στο Channel 7 της αυστραλιανής τηλεόρασης.
Στις δηλώσεις αυτές, ο Ασάνζ παρουσιαζόταν επικριτικός στις εταιρείες Visa, Mastercard και Paypal, κατηγορώντας τις ότι ανέστειλαν πληρωμές προς το Wikileaks.
"Γνωρίζουμε ότι οι Visa, Mastercard και Paypal καθώς και άλλες εταιρίες, είναι όργανα της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής. Αυτό δεν το γνωρίζαμε προηγουμένως. Κάνω έκκληση στον κόσμο να προστατεύσει το έργο μου και τους ανθρώπους μου από αυτές τις παράνομες και ανήθικες επιθέσεις", είπε ο Ασάνζ.
Να υπενθυμίσουμε πως ήδη, ακτιβιστές, οι επονομαζόμενοι "anonymous" ξεκίνησαν την επιχείρηση "Payback" ως αντίποινα προς εκείνους που εμπόδισαν τη λειτουργία του WikiLeaks. Προσωρινά έπληξαν τους ιστότοπους των εταιριών Visa και MasterCard, καθώς κι εκείνον της σουηδικής κυβέρνησης, την περασμένη εβδομάδα.
Η Κριστίν Ασάνζ φέρεται πως είπε στο γιο της, ότι έχει παγκόσμια υποστήριξη: "του είπα πως άνθρωποι από όλο τον κόσμο, όλες τις χώρες, κρατώντας πλακάτ φωνάζουν για την απελευθέρωσή του και για απονομή δικαιοσύνης και πήρε πολύ κουράγιο από αυτό", είπε.
Ο Ασάνζ κρατείται στην Βρετανία με κατηγορίες για σεξουαλική επίθεση στη Σουηδία. Οι δικηγόροι του όμως εκφράζουν την ανησυχία τους ότι οι αμερικανικές εισαγγελικές αρχές πιθανώς προετοιμάζουν την παραπομπή του με την κατηγορία της κατασκοπείας.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Live streaming ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Ronaldo, Zidane & Friends
Για τις “μειονοτικές ενώσεις” λεφτά υπάρχουν…
Η συνέχεια στο http://citizengr.wordpress.com
Α. Κοντός: Για τα δημοσιεύματα που αφορούν στην αποστολή δικογραφίας από τον εισαγγελέα του ΑΠ κ. Ιωάννη Τέντε στη Βουλή για το Ειδικό Ταμείο Δασών
Στο Νομικό αυτό πρόσωπο προεδρεύει ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΑ&Τ.
Όλες οι δαπάνες του εν λόγω Κεντρικού Ταμείου πραγματοποιήθηκαν με τις απολύτως νόμιμες διαδικασίες, συντάσσονταν από την Οικονομική Διεύθυνση, υποβάλλονταν προς έγκριση στον Προϋπολογισμό του έτους, αποστέλλονταν στο Υπουργείο Οικονομικών κι εγκρίνονταν στα πλαίσια του Προϋπολογισμού του Κράτους από τη Βουλή.
Όλοι οι προϋπολογισμοί και οι δαπάνες του εν λόγω Ταμείου από το 2005 έως το 2009 ήταν εγκεκριμένοι, όλες οι δαπάνες που έγιναν έχουν ελεγχθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο και ουδεμία ατασθαλία, ούτε ενός ευρώ υπήρξε στην πραγματοποίηση των δαπανών αυτών.
Η ενεργοποίηση του Ειδικού Ταμείου Δασών, ως αυτόνομου Ταμείου, έγινε το 2007 επί Υπουργίας μου, με Υφυπουργό τον κ. Κώστα Κιλτίδη.
Κατά συνέπεια οι πιστώσεις του Κεντρικού Ταμείου Γεωργίας, Κτηνοτροφίας και Δασών μπορεί να μην κατευθύνθηκαν αποκλειστικά σε έργα δασικής πολιτικής, αλλά κάλυπταν - όπως συνέβαινε και στο παρελθόν επί των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ- εγκεκριμένες δαπάνες του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σύμφωνα με το Ν. 3399/2005
Α. ΚΟΝΤΟΣ».
ΤΟΥΡΚΟΣ Ο... ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ! ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Τι ξεστόμισε ο παπα – Άνθης (πρόεδρος της Επιτροπής (Λαθρο-) Μεταναστών της Ελλαδικής Εκκλησίας) ανήμερα του Αγίου Νικολάου στον επίσημο Ραδιοσταθμό της Εκκλησίας; Μεταφέρω επί λέξει τα λόγια του για να μη λέτε ότι τον παρερμήνευσα…Ψάξαμε όλες τις εγκυκλοπαίδειες και τα συναξάρια, ρωτήσαμε τον κατ’ εξοχήν ειδικό ιστορικό μελετητή κ. Άγγελο Σακκέτο... Όλοι συμφωνούν πως ο Άγιος Νικόλαος εγνώριζε θαυμάσια Ελληνικά (γι’ αυτό άλλωστε και πρωταγωνίστησε στην Α΄ Οικουμενική Σύνοδο το 325 μ.Χ. χαστουκίζοντας τον Άρειο!), και είχε γεννηθεί στην Ελληνικότατη πόλη της Μικράς Ασίας, Πάταρα. Η πόλις αυτή ήταν άντρο Ελληνισμού και Ελληναράδων, είχε ιδρυθεί από τον γιό του Απόλλωνος τον Πάταρο, διέθετε φημισμένο Μαντείο και την είχαν ιδρύσει Κρήτες Δωριείς.
Ούτε μία πηγή δεν αφήνει το παραμικρό υπονοούμενο πως ο Προστάτης των Ελλήνων Ναυτικών, Επίσκοπος Μύρων της Λυκίας, Άγιος Νικόλαος δεν ήταν Έλληνας. Μόνο ο λάτρης των Λαθρομεταναστών παπα – Τιμόθεος Άνθης υποστηρίζει δημοσίως τέτοιου μεγέθους αρλούμπα, με το επιχείρημα ότι σήμερα τα Μύρα της Λυκίας είναι περιοχή της Τουρκιάς!!!..
Ιερώνυμε Λιάπη, τρέχα να ξυρίσεις εδώ και τώρα τον Τιμόθεο Άνθη, πρίν το πάρουν χαμπάρι οι Έλληνες Ναυτικοί και μπουκάρουν στο Αρχιεπισκοπικό Μέγαρο για να ζητήσουν εξηγήσεις, που τουρκέψατε τον αγαπημένο τους Άγιο…
"ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ"
http://www.stoxos.gr