30 Μαρτίου 2011
Τι άλλο να περιμένω απ' τη ζωή μου μετά το ΟΣΚΑΡ των bloggers;
Άρες μάρες κουκουνάρες... η απάντηση του Παπαγιάννη στον Παναγιωτόπουλο του MEGA
"Διαβάσαμε (πληθυντικός μεγαλοπρέπειας, ο Παπαγιάννης εννοεί τον εαυτό του ως Λουδοβίκο της ενημέρωσης) σήμερα με έκπληξη τα όσα έγραψε ο Χρ. Παναγιωτόπουλος για το Fimotro και την αγωγή που κατέθεσε αυτός και οι δημοσιογράφοι του Μεγάλου Καναλιού. Επειδή εμείς γράφουμε πολύ πιο λιτά (...παρόλα τα "πτυχία" μας) θα του τα εξηγήσουμε εν συντομία:
1. Οι δημοσιογραφικές περγαμηνές αποκτούνται με...την σκληρή δουλειά και με τα (ανύπαρκτα) πανεπιστημιακά πτυχία. Δεν αποκτούνται κύριε Παναγιωτόπουλε με την σπέκουλα προς τις ιδιοκτησίες των ΜΜΕ. Ούτε φυσικά με την υπονόμευση του προκατόχου για να πάρετε την θέση, φοβούμενος από την ανασφάλειά σας τώρα την επιστροφή του. (Τα ονόματα Στέφανος Χίος, Άρης Σπίνος και Μ. Δημητρίου θυμίζουν κάτι στον Παπαγιάννη?).
2. Απόδειξη της Ελληνικής παρακμής είναι ο τρόπος που το κανάλι σας στηρίζει σε βαθμό εμετικό την εκάστοτε εξουσία (ενώ το Extra3 που εργάζεται ο Παπαγιάννης επί ΝΔ στήριζε πασοκ, τώρα επί πασοκ στηρίζει ΝΔ) και όχι η ανωνυμία στη bloggoσφαιρα, (ποιά ανωνυμία? όλοι ξέρουν ότι το fimotro είναι του Παπαγιάννη όπως παλιότερα το pressmme) θέμα το οποίο έχει λυθεί παγκοσμίως από τις αρχές της δεκαετίας του '90.
3. Ο δημοσιογράφος στον οποίο καταθέσατε αγωγή, δεν κρύβετε (Παπαγιάννειος ορθογραφία) πίσω από την κουκούλα της ανωνυμίας, διότι πολύ απλά από ΜΜΕ στα οποία εργάζεται σας έχει ασκήσει κατ΄ επανάληψη κριτική με πολύ σκληρούς αλλά πολιτικούς χαρακτηρισμούς (π.χ. παπαγαλάκια της εξουσίας) για την στάση του Μεγάλου Καναλιού.
4. Ο Χρ. Παναγιωτόπουλος αναφέρεται στην "κουκούλα του υβριστή". Δεν αναφέρεται όμως στην "κουκούλα του κινητού". Σε αυτήν δηλαδή που τηλεφωνούσε σε διευθυντές ΜΜΕ στα οποία εργάζονται bloggers δημοσιογράφοι ώστε να μην του ασκούν κριτική. (Ξεχνάει ο Παπαγιάννης τα sms από το Νίκο Χατζηνικολάου .)
5. Ο διευθυντής του Mega αναφέρεται στα "ανώνυμα χτυπήματα", δεν γράφει ούτε μια λέξη όμως για το ότι ποτέ δεν έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας, την οποία εμείς (πληθυντικός μεγαλοπρέπειας, ο Παπαγιάννης εννοεί τον εαυτό του ως Λουδοβίκο της ενημέρωσης) θα δημοσιεύαμε ευχαρίστως. (ναι, γι’ αυτό δεν επιτρέπει και σχόλια σε αυτά που γράφει).
6. Και τέλος κύριε Παναγιωτόπουλε, φυσικά και δεν είμαστε όλοι οι δημοσιογράφοι οι ίδιοι. (Παπαγιάννειος σύνταξη) Εμείς, κύριε Παναγιωτόπουλε κυκλοφορούμε ελεύθερα παντού, δεν κρυβόμαστε στα λαγούμια της δημοσιογραφίας και δεν κινδυνεύουμε να μας λιντσάρουν ή να φάμε γιαούρτια όπως θα μπορούσε να συμβεί με μερικούς... άλλους!... (Αν είναι απειλή στον Παναγιωτόπουλο, ντροπή σου. Αν δεν είναι απειλή τότε μην ορκίζεσαι ότι κι εσύ δεν θα φας γιαούρτι)."
Γιάννης Δ.
Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ: Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΥ
Ο καιροσκοπισµός, η ανευθυνότητα και η ανακολουθία του κόµµατος του Γιώργου Καρατζαφέρη (στη φώτο τον βλέπτε να χειροκροτάει τον Καραμανλή), αποτελούν µοναδικό φαινόµενο στην πολιτική ζωή του τόπου. Η µέχρι τώρα αντιπολιτευτική τακτική που ακολουθεί, επιβεβαιώνει ότι ο συγκεκριµένος πολιτικός οργανισµός στερείται συγκεκριµένης ταυτότητας, ιδεολογίας και πολύ περισσότερο προτάσεων για την πορεία της χώρας.Χαρακτηριστική της πρακτικής του κόµµατος, είναι η αρχική επιλογή τους να λειτουργήσουν µετά τις εκλογές του 2009 ως εξαπτέρυγο και δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ και της κυβέρνησης, µε αποκορύφωµα την αµέριστη στήριξη του Μνηµονίου και η µετέπειτα στροφή τους όταν κατάλαβαν ότι το ρεύµα πάει αλλού. Οι πολλές αντιφατικές δηλώσεις του αρχηγού του ΛΑ.ΟΣ, ο οποίος κατά το δοκούν, πότε επιβραβεύει την κυβέρνηση θεοποιώντας το Μνηµόνιο και παράλληλα συκοφαντεί την αξιωµατική αντιπολίτευση και πότε, -αντιλαµβανόµενος σαφώς τη δυσαρέσκεια του ελληνικού λαού-, τίθεται κατά των µέτρων του Μνηµονίου και της κυβέρνησης αποδεικνύουν τον τρόπο µε τον οποίο επιλέγει να πολιτεύεται και τη σοβαρότητα των όσων πρεσβεύει.
∆ηλώσεις ΥΠΕΡ του ∆ΝΤ:
«Εγώ αυτό το οποίο τώρα το σκέφτεται η κυβέρνηση το είχα πει την πρώτη στιγµή, πηγαίνετε στο ∆ιεθνές Νοµισµατικό Ταµείο τρέχοντας». -25.2.10
«Είχαµε µιλήσει στην κυβέρνηση Καραµανλή πριν από 15 µήνες για αναδιάρθρωση του χρέους και προσφυγή στο ∆.Ν.Τ.». -18.3.10
∆ηλώσεις ΚΑΤΑ του ∆ΝΤ:
«Κάθε χώρα της ΕΕ και το ∆ΝΤ ξεχωριστά θα µας δώσουν χρήµατα. Αφού όµως πρώτα «τα τινάξουµε»! Η ΕΕ µε ένα τοκογλυφικό επιτόκιο 5%, παραπάνω δηλ. απ’ ό,τι δίνει ακόµη και σε χώρες του λεγόµενου τρίτου κόσµου. Ταυτόχρονα βάζει το ∆ΝΤ να µας δανείσει µε 2,8%, αλλά να µας κάνει «ντα-ντα»! Έχουµε πέσει σε µια διπλή παγίδα. Έχουµε δύο «θηλιές» και δεν µπορούµε να αποφύγουµε τουλάχιστον τη µία.» -14.4.10
«Πρέπει να συνειδητοποιήσουµε ότι δεν πάµε στο ∆ΝΤ αλλά µας πάνε». «Ακόµη και στο 12 παρά ένα µπορούµε να αποφύγουµε το ∆ΝΤ. [ ] Εσείς φαίνεται να επιλέγετε να χορέψετε «cheek to cheek» µε το ∆ΝΤ. Εµείς το σκληρό ροκ µε αυτούς που θέλουν να χορέψουν την Ελλάδα στο ταψί!» -20.4.10
«Λύση υπάρχει και καλώ τον κ. πρωθυπουργό να αναλάβει τις ευθύνες του πριν παραδοθούµε στην αγκαλιά του ∆ΝΤ, µε ό, τι αυτό συνεπάγεται» -21.4.10
∆ηλώσεις ΥΠΕΡ της κυβέρνησης και του Μνηµονίου:
«Το ΠΑΣΟΚ συµβαίνει να στηρίζεται σε µεγάλο κοµµάτι στο πρόγραµµά µας, το πρόγραµµα του 2004. Εγώ στηρίζω το πρόγραµµα µου, που συµβαίνει να το στηρίζει και το ΠΑΣΟΚ. Περί αυτού πρόκειται» -25.2.10
«∆εν µετανιώνω για το Μνηµόνιο. Κάθε άλλο. Είµαι περήφανος που υπάρχει σήµερα η Ελλάδα και µε τη δική µου ψήφο» -13.3.11
∆ηλώσεις ΚΑΤΑ της κυβέρνησης και του Μνηµονίου:
«Να επιστρέψουµε την πρώτη δόση του δανείου και να αποχωρήσουµε από το Μνηµόνιο βαδίζοντας τον δικό µας δρόµο» -1.7.10
«Λύση µέσα απ' την Τρόικα δεν υπάρχει. Η λύση έρχεται µέσα από εξωευρωπαϊκές επενδύσεις (Πούτιν, αραβικά κράτη, Κίνα κ.λπ.) που η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ στην αρχή απέτρεψε λόγω αµάθειας» -9.7.10
«Αυτή η κυβέρνηση δεν µπορεί να βγάλει την χώρα από την κρίση και δεν µπορεί να διαχειριστεί τα δύσκολα προβλήµατα που υπάρχουν µπροστά » -4.3.11
Θα γίνουμε όλοι εν δυνάμει δότες οργάνων (και ορθώς θα γίνουμε), σύμφωνα με το προσχέδιο νόμου για τις μεταμοσχεύσεις
Μόνο όσοι από εμάς θα έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους, όσο ζουν, με δήλωση στον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων, δεν θα είναι εν δυνάμει δότες.
Όπως αναφέρεται στο προσχέδιο κάθε πολίτης που έχει ενηλικιωθεί, μπορεί να δηλώνει την αντίθεσή του στην αφαίρεση οργάνων του μετά θάνατον, σε ειδικό αρχείο που θα τηρείται στον ΕΟΜ. Η σχετική δήλωσή του θα πρέπει να φέρει βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής.
Επίσης, το νέο προσχέδιο αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να γίνονται κατά περίπτωση μεταμοσχεύσεις και από ιδιωτικά νοσοκομεία. Η δυνατότητα για χειρουργική αφαίρεση οργάνων ή μεταμόσχευση δίνεται πλέον σε νοσηλευτικά ιδρύματα - νομικά πρόσωπα ιδιωτικού και δημοσίου δικαίου κοινωφελούς και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα αλλά και ιδιωτικές κλινικές.
Επίσης, από το προσχέδιο προσδιορίζονται με σαφήνεια οι περιπτώσεις στις οποίες θα πρέπει να γίνεται αφαίρεση οργάνων από ζωντανό δότη.
Το ζήτημα αυτό που αφορά κυρίως τους νεφρούς, μέρος του ήπατος και άλλα όργανα, επιτρέπει τη μεταμόσχευση από ζώντα δότη μόνο στον ή στη σύζυγό του, σε ασθενή με τον οποίο υπάρχει σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης, σε συγγενή μέχρι και 4ο βαθμό εξ αίματος και 2ο βαθμό εξ αγχιστείας και σε πρόσωπο που υπάρχει άμεση προσωπική και συναισθηματική σχέση.
Στην τελευταία περίπτωση θα πρέπει να δίνεται ειδική άδεια με δικαστική απόφαση αφού ελεγχθούν όλες οι προϋποθέσεις αφαίρεσης οργάνων από ζώντα δότη αλλά και η κατάσταση της ψυχικής του υγείας, της ουσιαστικής σχέσης και του συναισθηματικού δεσμού που έχει ο δότης με τον λήπτη.
Σε ό,τι αφορά τις τράπεζες βλαστοκυττάρων (αιμοποιητικών κυττάρων) θα ιδρύονται στο εξής με απόφαση του υπουργού Υγείας και σύμφωνη γνώμη του ΕΟΜ και θα λειτουργούν αποκλειστικά μόνο σε νοσηλευτικά ιδρύματα, στον Δημόκριτο και στο Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών.
Στο προσχέδιο προβλέπονται ποινές για όσους με τη δική τους συναίνεση δίνουν όργανά τους προς μεταμόσχευση και πολύ αυστηρότερες ρυθμίσεις του προβλέπουν ακόμη και κάθειρξη δέκα ετών και πρόστιμο 290.000 ευρώ για οργανωμένες ομάδες που συμμετέχουν στη διακίνηση και εμπορία οργάνων.
Η Επιτροπή ελέγχου των «πόθεν έσχες» αποφάσισε περαιτέρω έλεγχο του Άκη... ε και του Αλογοσκούφη για ξεκάρφωμα...
Η απόφαση της Επιτροπής προκάλεσε τη δυσφορία του Γιώργου Αλογοσκούφη, συνεργάτες του οποίου διακρίνουν σε δήλωσή τους «απαράδεκτη προσπάθεια πολιτικού συμψηφισμού», καθώς «τα στοιχεία του πόθεν έσχες του πρώην υπουργού κ. Αλογοσκούφη, είναι κατατεθειμένα διαχρονικά με ακρίβεια και σε καμία περίπτωση δεν προκύπτει αναντιστοιχία μεταξύ εισοδημάτων και περιουσιακών στοιχείων. Άλλωστε, έχει δώσει στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, όλες τις κινήσεις των τραπεζικών λογαριασμών του, παρότι δεν ήταν υποχρεωμένος».
Υπενθυμίζεται πως από τον περασμένο Νοέμβριο, η Επιτροπή έχει ζητήσει από τους ορκωτούς εκτιμητές και το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος τη διερεύνηση πιθανών αποκλίσεων ανάμεσα στις δηλώσεις «πόθεν έσχες» και τους τραπεζικούς λογαριασμούς δέκα υπουργών, τα ονόματα των οποίων έχουν εμπλακεί στην υπόθεση Ζήμενς. Πρόκειται για τους Τάσο Μαντέλη, Γιάννο Παπαντωνίου, Νίκο Χριστοδουλάκη, Χρίστο Βερελή, Άκη Τσοχατζόπουλο, Βύρωνα Πολύδωρα, Χρήστο Μαρκογιαννάκη, Γιώργο Αλογοσκούφη, Μιχάλη Λιάπη και Γιώργο Βουλγαράκη.
Ινδία: Απαγορεύτηκε βιβλίο που χαρακτηρίζει τον Μαχάτμα Γκάντι ως αμφιφυλόφιλο ρατσιστή
"Ο Μαχάτμα Γκάντι είναι ένα είδωλο όχι μόνο στην Ινδία αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο" δήλωσε ο κυβερνήτης.
Η βρετανική εφημερίδα Daily Mail έγραψε για το βιβλίο "Ο Γκάντι εγκατέλειψε την γυναίκα του για να ζήσει με τον εραστή του", ενώ η Daily Telegraph ανέφερε ότι "ο Γκάντι είχε ρατσιστικές απόψεις για τους μαύρους Νοτιοαφρικανούς".
Ο συγγραφέας κατήγγειλε την ερμηνεία του βιβλίου από αυτές τις εφημερίδες, σημειώνοντας ότι όπως φαίνεται προέκυψαν από την ανάλυσή του για τη σχέση του Γκάντι με έναν Γερμανό εβραίο αρχιτέκτονα Κάλενμπαχ Χέρμαν.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Wall Street Journal, το βιβλίο απεικονίζει τον Γκάντι ως έναν σεξουαλικά άρρωστο άνθρωπο και ανίκανο στην πολιτική.
"Δεν λέω ότι ο Γκάντι ήταν ρατσιστής ή αμφιφυλόφιλος. Η λέξη 'αμφιφυλόφιλος' δεν υπάρχει πουθενά στο βιβλίο" ανέφερε ο συγγραφέας.
Η νέα αυτή βιογραφία του Γκάντι δημοσιεύθηκε χθες Τρίτη στις ΗΠΑ αλλά ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει στην Ινδία.
Το υπουργείο Δικαιοσύνης της Ινδίας επέκρινε το νέο βιβλίο και σχεδιάζει να απαγορεύσει την κυκλοφορία του στην χώρα.
Eυτυχώς που υπάρχουν κι οι ξένοι... γιατί αν περιμέναμε από ΔραγωνοΡεπούστηδες...
Τηλεοπτικό σταθμό ετοιμάζουν οι Τούρκοι κοντά στον Έβρο
http://gatzoli.blogspot.com
Συγχωνεύσεις σχολείων με κομματικά κριτήρια... λογικό με Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ
Το Γυμνάσιο Ποντοκώμης με 40 περίπου μαθητές (κακιές γλώσσες λένε γύρω στα 30) συνδέεται με Κοζάνη με την Εγνατία. Διευθυντής στέλεχος του ΠΑΣΟΚ , αναπληρωματικό μέλος του ΑΠΥΣΔΕ Δυτ. Μακεδονίας , διορισμένο μέλος του ΠΥΣΔΕ Κοζάνης. Κακιές γλώσσες λένε (είναι πραγματικότητα) ενώ ψήφιζε να καταργηθούν τα άλλα σχολεία για το δικό του και την Ξηρολίμνη ψήφισε όχι.
Συμπέρασμα : Οι συγχωνεύσεις -καταργήσεις των σχολείων έγιναν, δυστυχώς, με λογιστικά και πολύ κομματικά κριτήρια.
Γ.Β.
Καθηγητής
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ: ΜΑΪΜΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ - ΜΑΜΟΥΘ ΧΡΕΟΣ !!!
Από εκεί και πέρα η συζήτηση δεν είχε κανένα νόημα και καμία ουσία.
Τελικά από τη συζήτηση βγήκε ότι ο Δήμος είναι 17 εκατομμύρια ευρώ μέσα ,με προοπτική να ανέβει και άλλο η ζημία. Πόσο ? Δεν ξέρουμε ακόμα αφού ο προϋπολογισμός είναι ούτως ή άλλως πλασματικός.
Πηγή: http://www.skalistiras.gr/
Πρώτος σε κοινοβουλευτική δραστηριότητα ο Μ.Κεφαλογιάννης
Β.Παπαγεωργόπουλος:"Για οποίους λόγους η Θεσσαλονίκη έχει μεταμορφωθεί σε "χωματερή"!
Αντί να παραδεχθεί ότι τα προηγούμενα 12 χρόνια η Θεσσαλονίκη ήταν μία από τις πιο καθαρές πόλεις της Ευρώπης, εκτός των προεκλογικών περιόδων που για λόγους που οι πάντες αντιλαμβάνονται αποκτούσε ξαφνικά πρόβλημα καθαριότητας:
2. Κατηγόρησε τους εργαζόμενους στον Δ.Θ. ότι δεν αποδίδουν, ότι δήθεν 150 δεν τους βρίσκει, ότι «ρουφάνε το πετρέλαιο» κ.λ.π., αλλά συγχρόνως τους ζήτησε να βάλουν «πλάτη»!
3. Κατηγόρησε τους συνδικαλιστές – τους είχε αποκαλέσει φασίστες στου προηγούμενο Δ.Σ. – αλλά συγχρόνως δήλωσε ότι είναι απαραίτητη η συνεργασία τους για να καθαρίσει η πόλη!
4. Παραδέχθηκε ότι πραγματοποίησε διαγωνισμό για 920 άτομα, αλλά συγχρόνως δήλωσε ότι ΔΕΝ τους προσλαμβάνει όλους, γιατί φοβάται μήπως τα Δικαστήρια δικαιώσουν τους προ 15νθημέρου απολυθέντες!
5. Παραδέχθηκε ότι το Δ.Σ. εδώ και 2 μήνες ενέκρινε συγκεκριμένα κονδύλια για χρησιμοποίηση εξωτερικών συνεργείων και μίσθωση οχημάτων, αλλά συγχρόνως δήλωσε ότι ΔΕΝ αξιοποίησε ούτε τη μία απόφαση ούτε την άλλη!
6. Κατήγγειλε τους Θεσσαλονικείς για τον τρόπο που συμπεριφέρονται, αλλά συγχρόνως ζήτησε τη συνεργασία τους!
7. Κατήγγειλε την σύμβαση με τον Σύνδεσμο ΟΤΑ Νομού Θεσσαλονίκης για την «Ανακύκλωση», αλλά συγχρόνως δήλωσε ότι δεν θέλει να παραδώσει τα απορριμματοφόρα και τους κάδους που έδωσε ο Σύνδεσμος στον Δ.Θ.!
8. Παραδέχθηκε ότι μέχρι 31.1.2011 θα έπρεπε να καταβάλει 1 εκ.€ στον Σύνδεσμο ΟΤΑ Ν.Θ., αλλά συγχρόνως δήλωσε ότι «ΘΑ πληρώσει όταν πρέπει»!
9. Καθημερινά δηλώνει ότι στηρίζει την Κυβέρνηση, αλλά συγχρόνως σήμερα δήλωσε ότι ο Νόμος της Κυβέρνησης για προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ δεν είναι σωστός διότι έχει κοινωνικά κριτήρια!
10. Δήλωσε ότι δεν θέλει να δώσει την καθαριότητα στους ιδιώτες, αλλά συγχρόνως εξέφρασε τον θαυμασμό του προς αυτούς διότι μεταφέρουν τα απορρίμματα φθηνότερα από ότι οι υπάλληλοι του Δήμου!
Μετά από αυτόν τον εκπληκτικό δεκάλογο, οι μεν Θεσσαλονικείς μπορούν αβίαστα να βγάλουν τα συμπεράσματά τους, ο δε κ.Γιάννης Μπουτάρης πιστεύω ότι δεν θα επαναλάβει τις αστήρικτες κατηγορίες του εναντίον της προηγούμενης Διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Vassilis Papageorgopoulos
http://papageorgopoulos.wordpress.com/
Κατάρρευση των εσόδων; Με 2 Ευρώ την αμόλυβδη, 23% ΦΠΑ, μείωση μισθών και συντάξεων; Ε, θα φταίει ο Καραμανλής!
Κατάρρευση των εσόδων, παρότι η κοινωνία μαστίζεται από κεφαλικούς φόρους, κυριολεκτικά. Διότι πρέπει κάποιος να είναι ηλίθιος για να μην καταλάβει ότι ο διπλασιασμός της οριζόντιας φορολογίας έγινε στην Ελλάδα μόνο επί Οθωμανικής κατοχής.
Πληρώνεις δηλαδή 1,2 Ευρώ φόρο ανά λίτρο αμόλυβδης, όταν πριν από 18 μήνες την αγόραζες 0,88 το λίτρο στη λιανική! Πληρώνεις 0,9 το πετρέλαιο θέρμανσης, όταν πριν από 18 μήνες το πλήρωνες 0,5. Αυτό ονομάζεται κεφαλικός φόρος.
Πληρώνεις διπλάσια τέλη κυκλοφορίας, προσαυξημένα ασφάλιστρα, 40% παραπάνω στις δημόσιες συγκοινωνίες και αυξημένα διόδια. Αυτό ονομάζεται κεφαλικός φόρος.
Πληρώνεις 23% ΦΠΑ και στα εσώρουχα, αντί 19%. Αυτό ονομάζεται κεφαλικός φόρος.
Κόπηκαν σε μία νύχτα μισθοί και συντάξεις. Αυτό είναι μέτρο εκτός σύγκρισης. Όπως και η αύξηση των ορίων ηλικίας. Ή το αφορολόγητο, τα επιδόματα, η αυθαίρετη ακύρωση επικουρικών συντάξεων κλπ. Μόνο επί κατοχής.
Για να μην μιλήσουμε για τσιγάρα, ποτά και ξενύχτια. Αυτά δεν είναι κεφαλικός φόρος γιατί μπορείς να τα κόψεις.
Παρ’ ότι λοιπόν αυτά τα απάνθρωπα μέτρα υλοποιήθηκαν, έρχεται τώρα ο Παπακωνσταντίνου να μας πει ότι υπάρχει υστέρηση στα έσοδα! Έχει το θράσος να το λέει, απέναντι σε μία κοινωνία που βλέπει την καθημερινότητα της σε επίπεδα εξαθλίωσης. Οι “θυσίες” δηλαδή, ανθρωποφαγία θα ταίριαζε καλύτερα, όχι μόνο δεν είχαν αντίκρυσμα αλλά επιδείνωσαν την οικονομική πορεία της χώρας!
Άρα ως λύση έρχεται τώρα ΚΑΙ το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας! Αφού διαλύσαμε τον πολίτη, διαλύουμε και την χώρα. Ναζιστική κατοχή, χωρίς τανκς στους δρόμους, αφού αυτόν τον ρόλο τον παίζουν τα ΜΜ”Ε”. Εκτός εάν ζεις στην Κερατέα, όπου έχεις την ευκαιρία να δεις την πλήρη αναπαράσταση του ’41-44.
Φαντάσου λοιπόν να είχε πάρει ΕΝΑ από αυτά τα μέτρα ο Καραμανλής. ΜΟΝΟ ΕΝΑ. Επιλέξτε εσείς ποιό. Δεν μπορούσε ή δεν ήθελε;
Δεν μπορούσε να γίνει φασίστας ή δεν ήθελε;
Δεν μπορούσε να γίνει νεοσουλτάνος ή δεν ήθελε;
Γιατί πολλά μπορεί κάποιος να του καταλογήσει, εκτός από ένα. Ήταν ο μοναδικός ηγέτης τις τελευταίες δεκαετίες που δεν μίσησε τον λαό που κυβερνά.
Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί η συμπεριφορά των πράσινων καθαρμάτων: Μίσος για τον λαό και την πατρίδα.
Αντικάφρος.
(και την λαμπάδα στο χέρι έτσι; όχι στο μανουάλι…όπως εδώ ο ΓΑΠ)
Υπερψηφίστηκε ο τροποποιημένος νόμος περί ευθύνης υπουργών
Ταυτόχρονα τα κόμματα ευαισθητοποιημένα σε σχέση με τις αποκαλύψεις που έρχονται τον τελευταίο καιρό για νέα σκάνδαλα και μίζες επανήλθαν σε παλαιότερες προτάσεις τους, ή κατέθεσαν και νέες.
Ο εισηγητής της ΝΔ Κώστας Τζαβάρας τόνισε ότι θα πρέπει να επέλθει «κάθαρση του πολιτικού κόσμου, από όσους έχουν δώσει λαβή, αναφορικά με ζητήματα ηθικής της πολιτικής ή επιλήψιμης διαχείρισης των αξιωμάτων τους που οδήγησε σε αθέμιτο πλουτισμό» και επανέλαβε την πρόταση του Αντώνη Σαμαρά για αναδρομικό έλεγχο της περιουσιακής κατάστασης διατελεσάντων υπουργών και υφυπουργών από το 1974.
Την ίδια ώρα οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Χρύσα Αράπογλου, Βασίλης Γιουματζίδης, Παναγιώτης Δημητρουλόπουλος, Γιάννης Δριβελέγκας, Νίκος Ζωίδης και Όλγα Ρεντάρη- Τέντε κατέθεσαν υπόμνημα προς τον υπουργό Δικαιοσύνης, με το οποίο επεκτείνουν τα προς έλεγχο της περιουσιακής κατάστασης πρόσωπα, προσθέτοντας και όλους τους διατελέσαντες βουλευτές, γενικούς και ειδικούς γραμματείς, προέδρους και διοικητές οργανισμών του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου κατά -τουλάχιστον- την τελευταία εικοσαετία.
Παρεμβαίνοντας ο υπουργός Χάρης Καστανίδης είπε ότι όλοι συμφωνούν με την πρόταση αυτή, αλλά δεν είναι του παρόντος, αλλά του νέου νόμου που θα έλθει και θα αφορά τον έλεγχο της περιουσιακής κατάστασης των πολιτικών, ενώ η πολιτική βούληση είναι να μην έχουν στη σχετική επιτροπή ελέγχου πλειοψηφία οι βουλευτές.
Κατά τα άλλα ο υπουργός υπενθύμισε ότι για όλα τα άλλα πρόσωπα πλην των βουλευτών, ο έλεγχος έχει περιέλθει με πρόσφατο νομοσχέδιο στην Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες.
Καρδιά του νομοσχεδίου συνιστά η ad hoc συγκρότηση τριμελούς γνωμοδοτικού συμβουλίου αποτελούμενου από ανώτερους δικαστές που θα αποφαίνεται μετά την κατάθεση πρότασης για συγκρότηση προκαταρκτικής επιτροπής για την ουσιαστική βασιμότητα των στοιχείων της υπόθεσης καθώς και για το αν συντρέχει περίπτωση διερεύνησης με την προκαταρκτική επιτροπή.
Στο σημείο αυτό υπήρξαν πολλές εναλλακτικές απόψεις με τον Προκόπη Παυλόπουλο να επαναφέρει παλαιότερη σκέψη για σύσταση μόνιμης ανά χρόνο γνωμοδοτικής επιτροπής που θα αποφαίνεται πριν επιληφθεί η Βουλή για κάθε υπόθεση που αφορά κυβερνητικά στελέχη.
Από πλευράς ΛΑΟΣ ο Θανάσης Πλεύρης πρότεινε η επιτροπή αυτή να αποφαίνεται μετά το πέρας της προκαταρκτικής έρευνας και πριν αποφανθεί η Βουλή για την άσκηση δίωξης ή μη.
Ο υπουργός απέρριψε και τις δύο προτάσεις ως αντισυνταγματικές ή πολιτικά επικίνδυνες, ενώ επανέλαβε την προσωπική και επιστημονική του άποψη ότι η Βουλή εν Ολομέλεια, ή ως προκαταρκτική επιτροπή μπορεί ανά πάσα στιγμή να αποφανθεί για τυχόν παραγραφή της υπόθεσης.
Κατά τα άλλα ο υπουργός επέφερε βελτιωτικές αλλαγές στο νομοσχέδιο αναφορικά με τη δυνατότητα άρσης της κατάσχεσης πιθανών οικονομικών ωφελημάτων κυβερνητικών στελεχών, την οποία κατάσχεση μπορεί να διατάξει η ίδια η προκαταρκτική επιτροπή.
Εξάλλου, τυχόν παραβίαση των περιοριστικών όρων που έχουν τεθεί σε υπουργό μπορεί να επιφέρει προσωπική κράτηση.
Τέλος, υιοθετείται τροπολογία των πέντε βουλευτών της Δημοκρατικής Συμμαχίας σύμφωνα με την οποία σε περίπτωση που ανακύπτει ζήτημα παραγραφής της ελεγχόμενης αξιόποινης πράξης, το Δικαστικό Συμβούλιο ή το Ειδικό Δικαστήριο να ερευνά την ουσία της κατηγορίας, όταν αυτό το ζητήσει ο κατηγορούμενος υπουργός.
Ανέστειλαν το εμπάργκο προς τους ασφαλισμένους του ΟΠΑΔ οι φαρκακοποιοί του Πειραιά
Από το ταμείο του δημοσίου έγινε σήμερα σαφές ότι η αποπληρωμή των φαρμακοποιών για τους δύο πρώτους μήνες του 2011, που φθάνει τα 100 εκατ. ευρώ, είναι ζήτημα ημερών.
Το ανέκδοτο της ημέρας: Ο Γ. Σμπώκος διαπραγματεύθηκε και υπέγραψε τη σύμβαση για τα υποβρύχια... αλλά δεν άκουσε τίποτα για μίζες... καλό ε;
Τέλος ανέφερε ότι θεωρεί "άδικη" την αποπομπή του από τα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ.
Μπόμπολας: Μείωση κατά 99,1% στα κέρδη της Ελλάκτωρ μετά από τους φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας... άντε και χειρότερα
Ειδικότερα:
O κατασκευαστικός κλάδος του ομίλου (κατασκευή και λατομεία) παρουσίασε κύκλο εργασιών, που ανήλθε σε 1.357 εκατ. ευρώ έναντι 1.804,4, μειωμένος κατά 24,8%, σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Από το σύνολο των εσόδων, το 70% προέρχεται από τα έργα στην Ελλάδα και το υπόλοιπο 30% από τα έργα του εξωτερικού. Τα λειτουργικά κέρδη (αποτελέσματα εκμετάλλευσης) της κατασκευής ανήλθαν στα 23,7 εκατ. ευρώ έναντι 68,4 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 65,4% και τα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε ζημίες 7,7 εκατ. ευρώ έναντι καθαρών κερδών 28,8 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μείωση κατά 127%, σε σχέση με τη χρήση 2009. Το ανεκτέλεστο είναι 2,5 δισ. ευρώ, ενώ υπάρχουν συμβάσεις προς υπογραφή, ύψους 408 εκατ. ευρώ.
Ο κλάδος των Παραχωρήσεων, για τη χρήση 2010, συνεισέφερε στα έσοδα του ομίλου 289,5 εκατ. ευρώ έναντι 323,5 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 10,5%, σε σχέση με πέρυσι. Τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης ανήλθαν στα 102,9 εκατ. ευρώ έναντι 138,9 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 25,9%. Το αντίστοιχο λειτουργικό περιθώριο είναι υψηλό στο 35,6%. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 14,9 εκατ. ευρώ έναντι 35,3 εκατ. ευρώ, μείωση κατά 57,9%, σε σχέση με τη χρήση 2009.
Στον κλάδο του Περιβάλλοντος, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 80,6 εκατ. ευρώ έναντι 119,4 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 32,4%, σε σχέση με το 2009.
Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης ήταν 19,4 εκατ. ευρώ έναντι 24,5 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 20,6%, σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα 7 εκατ. ευρώ έναντι 11 εκατ. ευρώ, μείωση 36,4%.
Ο κλάδος των αιολικών πάρκων παρουσίασε το 2010 αύξηση του κύκλου εργασιών της τάξης του 49,2% και διαμορφώθηκε στα 21,3 εκατ. ευρώ έναντι 14,3 εκατ. ευρώ.
Τα έσοδα προέρχονται εξ΄ ολοκλήρου από τη λειτουργία των αιολικών πάρκων. Τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης αυξήθηκαν κατά 59,6%, σε σχέση με το 2009 και ανήλθαν στα 9 εκατ. ευρώ έναντι 5,6 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 3,3 εκατ. ευρώ έναντι 1,8, αύξηση 78,8%, σε σχέση με τη χρήση 2009.
Ο κλάδος της ανάπτυξης ακινήτων του ομίλου εμφάνισε έσοδα 2,9 εκατ. ευρώ έναντι 4,5 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 36,1% και παρουσίασε ζημίες μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας 2,2 εκατ. ευρώ έναντι 1 εκατ. ευρώ, την προηγούμενη χρήση.
Η μητρική εταιρεία, για τη χρήση 2010, εμφάνισε κύκλο εργασιών 0,5 εκατ. ευρώ έναντι 0,4 εκατ. ευρώ, το 2009, αύξηση 19,5%. Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, διαμορφώθηκαν στα 0,3 εκατ. ευρώ έναντι 6,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων στα 8,1 εκατ. ευρώ έναντι 28,3 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 71,4%. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 6 εκατ. ευρώ έναντι 23,8, μειωμένα κατά 74,7%. Τέλος, τα κέρδη μετά από φόρους ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,035 ευρώ.
Η διοίκηση της εταιρείας, για τη χρήση 2010, θα προτείνει στη γενική συνέλευση των μετόχων μέρισμα 0,03 ευρώ ανά μετοχή, το οποίο θα προσαυξηθεί με το μέρισμα που αντιστοιχεί στις ίδιες μετοχές, που κατέχει η εταιρεία.
Ο "Δημόκριτος" γιορτάζει φέτος τα 50 χρόνια λειτουργίας του, με σειρά εκδηλώσεων και προώθηση της συνεργασίας με Έλληνες επιστήμονες της διασποράς
Οι δράσεις και πρωτοβουλίες του Κέντρου θα περιλαμβάνουν
-Οργάνωση διαλέξεων και εκπαιδευτικών σεμιναρίων εκ μέρους επιφανών επιστημόνων, με την συνδρομή του US National Science Fund και σε συνεργασία με άλλα ερευνητικά κέντρα και χορηγούς, με παράλληλη οργάνωση συνεντεύξεων και προβολή διακεκριμένων επιστημόνων στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, ώστε να αποτελέσουν πρότυπα για τη νεολαία.
-Στενή συνεργασία των επιστημόνων της διασποράς με αντίστοιχα εργαστήρια της Ελλάδας, και παρακολούθηση επιλεγμένων μετα-διδακτορικών φοιτητών (external advisors) από διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες της διασποράς, σύμφωνα με επιτυχή διεθνή παραδείγματα.
-Οργάνωση προγράμματος "αντίστροφων μετακινήσεων" (twinning exchanges) σε εργαστήρια διακεκριμένων Ελλήνων καθηγητών του εξωτερικού και σε συνεργασία με κοινωφελή Ιδρύματα (Φουλμπράιτ, Ωνάση κλπ.).
Η έναρξη των εκδηλώσεων θα γίνει με τη διάλεξη του καθηγητή Γ. Παυλάκη (μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Έρευνας και Τεχνολογίας) την 1η Απριλίου 2011, στο κεντρικό Αμφιθέατρο του "Δημόκριτου" και ώρα 13:00, με τίτλο "AIDS:30 χρόνια επιδημίας, και προοπτικές για νέα εμβόλια". Στις 15 Απριλίου θα ακολουθήσει διάλεξη του καθ. W. J. Koros του Georgia Institute of Technology (School of Chemical & Biomolecular Engineering).
"Ρητορικά" είναι τα ερωτήματα Καστανίδη προς τον εισαγγελέα του ΑΠ Ι. Τέντε για την πορεία έξι εκκρεμών υποθέσεων που απασχόλησαν το MEGA ;)
Στην ίδια επιστολή ο υπουργός Δικαιοσύνης χαρακτηρίζει τους εκπροσώπους των δικαστικών Ενώσεων «πολιτικολογούντες».
Ωστόσο, ο κ. Καστανίδης στη συνέχεια υπογραμμίζει ότι στις σκανδαλώδεις αυτές υποθέσεις εμπλέκονται και μη πολιτικά πρόσωπα και «ευλόγως, λοιπόν, δημιουργείται αξίωση των πολιτών να πληροφορηθούν, πώς οι δικαστικοί λειτουργοί επιτελούν το χρέος τους, τιμωρούντες με τον προσήκοντα τρόπο, όσους δεν είχαν ή έχουν την ιδιότητα υπουργού ή υφυπουργού ή δικάζοντες πρώην υπουργούς και υφυπουργούς για πιθανά αδικήματα που δεν σχετίζονται με τα υπουργικά τους καθήκοντα».
Οι ίδιοι δικαστικοί κύκλοι τονίζουν ότι είναι ρητορικά τα ερωτήματα που αναφέρει στην επιστολή του ο κ. Καστανίδης, καθώς στην ουσία αποδέκτης της επιστολής δεν είναι ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, αλλά οι εκπρόσωποι των δικαστικών Ενώσεων που διατύπωσαν τις απόψεις ότι η ατιμωρησία των πολιτικών προσώπων οφείλεται στο νόμο περί ευθύνης υπουργών. Παράλληλα, σημειώνουν οι ίδιοι κύκλοι, ότι επιπρόσθετα δεν είναι αποδέκτης ο κ. Τέντες της επίμαχης επιστολής, καθώς δεν είναι αρμόδιος επί της πορείας των εκκρεμών δικαστικών υποθέσεων.
Εξάλλου, τονίζουν οι δικαστικοί κύκλοι, ότι είναι γνωστό σε ποιό στάδιο είναι η κάθε μία από τις εκκρεμείς υποθέσεις που ζητά να πληροφορηθεί την πορεία τους ο κ. Καστανίδης.
Και εν πάσει περιπτώσει, συνεχίζουν οι δικαστικοί κύκλοι, με «καθυστερημένα αντανακλαστικά» αντιδρά από την πλευρά της η ηγεσία του υπουργείου Δικαιοσύνης, καθώς αναφορά στον νόμο περί ευθύνης υπουργών έγινε από τους εκπροσώπους των δικαστικών Ενώσεων κατά τις Γενικές Συνελεύσεις των Ενώσεών τους στην εκπνοή του 2010 και στην είσοδο του 2011.
Τέλος, οι ίδιοι κύκλοι αποδίδουν την επιστολή Καστανίδη σε «επικοινωνιακό τρικ» της ηγεσίας του υπουργείου Δικαιοσύνης, χωρίς όμως να αποκλείουν το ενδεχόμενο ότι ο κ. Τέντες θα απαντήσει στην επίμαχη επιστολή.
