12 Απριλίου 2011

Αφιέρωμα στον παπατζή: Γιάλιζε το μάτι του...

Εμείς δεν πάμε για δουλειά και δεν θα χρειαστεί να περιμένετε τόσο...
στις 10μμ ένας κλασικός εκβιασμός...
για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι:


Ποιός λάδωσε στελέχη του ΟΤΕ με 536.000 $ ;;;

Σύμφωνα με την SECURITIES AND EXCHANGE COMMISSION (Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς) του υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ, η εταιρεία Comverse,μέσω τρίτων, κατέβαλε (λάδωσε) σε ιδιώτες στον ΟΤΕ  536.000 $.


Πιο συγκεκριμένα η SECURITIES AND EXCHANGE COMMISSION αναφέρει στο πόρισμα της, ότι :
Το διάστημα 2003-2006, η Comverse Limited, έκανε ανάρμοστες πληρωμές συνολικού ύψους περίπου 536.000 $ σε άτομα που συνδέονται με τον ΟΤΕ, συμπεριλαμβανομένων εργαζόμενους των θυγατρικών του ΟΤΕ Cosmote, Cosmofon, και της Cosmorom, για την απόκτηση ή τη διατήρηση εργασιών-παραγγελιών με τον ΟΤΕ. Οι αθέμιτες πληρωμές οδήγησαν σε 1,2 εκατ. $ όφελος της Comverse Limited.

"Between 2003 and 2006, Comverse Limited, using Fintron, made improper payments totaling approximately $536,000 to individuals connected to OTE, including employees of OTE's subsidiaries Cosmote, Cosmofon, and Cosmorom to obtain or retain OTE's business. The improper payments resulted in $1.2 million of improper benefit to Comverse Limited, which flowed through to Comverse"

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/04/2003-2006-comverse-limited-536000.html

Πόσο πάει ρε Πτωχέ η διαφήμιση στον Χατζηνικολάκη;

Με διαφημιστικές καταχωρήσεις κάποιοι προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα και να προκαταλάβουν τις όποιες αποφάσεις του Σαμαρά... ας έχουν όμως υπόψη τους ότι ειδικά όσοι είναι βουλευτές δύσκολα θα βγούνε από το ψηφοδέλτιο και καλό θα ήταν να τους βγάλει ο κόσμος... άσε δε που και υποψήφιοι να κατέβουν οι παγκοσμίως άγνωστοι τύποι στύλ Πτωχού, αν κρίνουμε από την "επιτυχία" την οποία είχαν με τον Δράκο...

πρέπει να θεωρείται σίγουρο ότι έχουν καπαρώσει την τελευταία θέση... ε αν έκαναν και τον κόπο και απαντούσαν κάποια στιγμή και στις κατηγορίες των συμπολιτών τους, ότι ήθελαν να κάνουν παραλία της Μεσσήνης κλειστό πριβέ κλάμπ, θα ήταν ακόμα καλύτεροι...

Η 4η Σταυροφορία

Η Δ' Σταυροφορία ξεκίνησε με πρωτοβουλία του Πάπα Ινοκέντιου Γ' το 1201, για την κατάληψη των Αγίων Τόπων, που κατείχαν οι Μουσουλμάνοι. Ολοκληρώθηκε στις 12 Απριλίου 1204, με την κατάληψη της Κωνσταντινούπολης και την προσωρινή κατάλυση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, χωρίς τη θέληση του Ποντίφικα.

Μετά την αποτυχία της τρίτης Σταυροφορίας (1189-1192) για την κατάληψη των Αγίων Τόπων, το ενδιαφέρον των δυτικοευρωπαίων ατόνησε. Την Ιερουσαλήμ, όπως και το μεγαλύτερο μέρος της Συρίας και της Αιγύπτου, ήλεγχε η μουσουλμανική δυναστεία των Αγιουβιδών. Το λατινικό Βασίλειο της Ιερουσαλήμ μόνο κατ' όνομα υπήρχε, περιορισμένο σε λίγες πόλεις στις ακτές της Παλαιστίνης.

Το ενδιαφέρον για μια νέα σταυροφορία ανακίνησε ο πάπας Ινοκέντιος Γ' το 1198. Στην αρχή συνάντησε τη γενική αδιαφορία των εστεμμένων της Ευρώπης, που είχαν τα δικά τους προβλήματα να επιλύσουν. Τον επόμενο χρόνο, κάποιοι ευγενείς, κυρίως από τα εδάφη της σημερινής Γαλλίας, πείσθηκαν να συγκροτήσουν ένα εκστρατευτικό σώμα, με επικεφαλής τον Κόμη Τιμπό της Καμπανίας. Ο Τιμπό πέθανε τον επόμενο χρόνο και αρχηγός της Δ' Σταυροφορίας ανακηρύχθηκε ο ιταλός κόμης Βονιφάτιος ο Μομφερατικός. Το σχέδιο προέβλεπε τη συγκέντρωση των Σταυροφόρων στη Βενετία και από εκεί θα κατευθύνονταν στην Αίγυπτο, όπου θα άρχιζαν τις στρατιωτικές επιχειρήσεις, με σκοπό την κατάληψη της Ιερουσαλήμ.

Τη δύναμη των Σταυροφόρων συγκροτούσαν 33.500 άνδρες και 4.500 άλογα και τη διεκπεραίωσή τους στην Αίγυπτο ανέλαβαν έναντι ανταλλαγμάτων οι Ενετοί το 1200. Ζήτησαν 85.000 αργυρά μάρκα, τα μισά εδάφη που θα κατακτούσαν οι Σταυροφόροι και προθεσμία ενός έτους για τις ετοιμασίες της φιλόδοξης εκστρατείας. Το 1201 το μεγαλύτερο μέρος των Σταυροφόρων έφθασε στη Βενετία. Όμως, οι ηγέτες τους δεν τήρησαν τη συμφωνία και μόλις και μετά βίας συγκέντρωσαν 51.000 αργυρά μάρκα. Οι Ενετοί εξοργίσθηκαν και τους φυλάκισαν στο νησάκι Λίντο, έως ότου αποφασίσουν για την τύχη τους.

Ο γηραιός δόγης Ερρίκος Δάνδολος αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την περίσταση και να χρησιμοποιήσει τους Σταυροφόρους για τους δικούς του σκοπούς. Στη Βασιλική του Αγίου Μάρκου, όπου έγινε η επίσημη τελετή υποδοχής τους, ο δόγης πρότεινε στους αρχηγούς τους να επιτεθούν πρώτα στο λιμάνι της Ζάρας στη Δαλματία (σημερινή Κροατία), προκειμένου να ξεπληρώσουν τα χρέη τους. Η Ζάρα, που προμήθευε με ξυλεία τον στόλο του δόγη, είχε αποσκιρτήσει από τη Βενετία και βρισκόταν υπό προστασία του βασιλιά των Ούγγρων Έμερικ. Οι κάτοικοί της ήταν χριστιανοί και μάλιστα καθολικοί.

Για την επιχείρηση συμφώνησε απρόθυμα ο παπικός αντιπρόσωπος Καρδινάλιος Καπουάνο, όχι όμως και ο Πάπας Ινοκέντιος, που απείλησε με αφορισμό όσους σταυροφόρους στραφούν εναντίον χριστιανών. Τη σχετική επιστολή του φρόντισαν να την κρατήσουν μυστική οι επικεφαλής της εκστρατείας. Η επιχείρηση τελικά πραγματοποιήθηκε. Η πόλη της Ζάρας καταλήφθηκε, ύστερα από σύντομη πολιορκία και ο Πάπας Ινοκέντιος Γ' πραγματοποίησε την απειλή του.

Ο αρχηγός των Σταυροφόρων Βονιφάτιος ο Μομφερατικός δεν πήρε μέρος στην εκστρατεία κατά της Ζάρα, φοβούμενος ίσως τις παπικές κυρώσεις. Πήγε να επισκεφθεί τον εξάδελφό του Φίλιππο της Σουηβίας, ο οποίος φιλοξενούσε τον συγγενή του βυζαντινό πρίγκηπα Αλέξιο Άγγελο, γιο του ανατραπέντος αυτοκράτορα Ισαάκιου Β' Άγγελου. Ο Αλέξιος Άγγελος ζήτησε βοήθεια από τον Βονιφάτιο για να ανατρέψει τον θείο του αυτοκράτορα Αλέξιο Γ' Άγγελο και να επαναφέρει στον θρόνο τον τυφλό πατέρα του. Στα ανταλλάγματα που προσέφερε ήταν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, στρατιωτικές δυνάμεις για την ενίσχυση της εκστρατείας των Σταυροφόρων στην Αίγυπτο και την υποταγή της Εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης στον Πάπα.

Ο Βονιφάτιος θεώρησε δελεαστική την πρόταση και μαζί με τον Αλέξιο Άγγελο μετέβησαν στην Κέρκυρα για να συναντήσουν τους Σταυροφόρους που συμμετείχαν στην κατάληψη της Ζάρα και να ενημερώσουν τους αρχηγούς της Σταυροφορίας. Κάποιοι συμφώνησαν με την εκτροπή της Σταυροφορίας, άλλοι διαφώνησαν και αποχώρησαν, επιστρέφοντας στις πατρίδες τους.

Ανάμεσα σε αυτούς που είδαν με καλό μάτι την πρόταση του Αλέξιου ήταν και οι Ενετοί. Λαός ναυτικός, επιζητούσαν την αύξηση της επιρροής τους στην Ανατολή εις βάρος της Γένουας και της Πίζας, που ήταν οι κύριοι ανταγωνιστές τους. Επιπροσθέτως, τους μισούσαν και ήθελαν να πάρουν εκδίκηση για τη σφαγή των συμπατριωτών τους, στη διάρκεια των αντιπαπικών ταραχών στην Κωνσταντινούπολη το 1182. Από την άλλη πλευρά, το Βυζάντιο σπαρασσόταν από εμφύλιες διαμάχες και την καταστροφική πολιτική των τελευταίων Κομνηνών και της δυναστείας των Αγγέλων. Βρισκόταν σε προφανή παρακμή, ενώ είχαν αρχίσει οι αποσχιστικές τάσεις από φιλόδοξους τοπάρχες. Ο λαός στέναζε από τη βαριά φορολογία.

Ο στόλος των Ενετών και Σταυροφόρων έφθασε προ των τειχών της Κωνσταντινούπολης στις 23 Ιουνίου 1203. Οι νεοφερμένοι έμειναν κατάπληκτοι από όσα έβλεπαν τα μάτια τους: «Δεν μπορούσαν να φαντασθούν ότι υπήρχε στον κόσμο τόσο οχυρή πόλη. Είδαν τα υψηλά τείχη, τους ισχυρούς πύργους, τα θαυμαστά παλάτια, τις μεγάλες εκκλησίες, που ήταν τόσες πολλές ώστε κανείς δεν θα το πίστευε αν δεν τις έβλεπε με τα μάτια του. Το μήκος της, το πλάτος της, έδειχναν πως ήταν βασιλεύουσα». Με τα λόγια αυτά περιγράφει τις πρώτες του εντυπώσεις ο ιστορικός και εκ των ηγετών της Σταυροφορίας Γοδεφρείδος Βιλλεαρδουίνος.

Αρχικός τους στόχος ήταν να αποκαταστήσουν στον θρόνο τον Ισαάκιο Β' Άγγελο. Οι κάτοικοι της Πόλης τους υποδέχθηκαν εχθρικά, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις του Αλέξιου Άγγελου. Στις 17 Ιουλίου οι Σταυροφόροι αποβιβάσθηκαν στη στεριά και επιτέθηκαν από τη νοτιοανατολική πλευρά της Πόλης. Έβαλαν μία μεγάλη φωτιά, που προκάλεσε μεγάλες καταστροφές στην Πόλη. Οι κάτοικοι στράφηκαν κατά του αυτοκράτορα Αλέξιου Γ' Άγγελου, ο οποίος έφυγε την ίδια νύχτα από την Πόλη. Ο Ισαάκιος Β' Άγγελος αφέθηκε ελεύθερος και αποκαταστάθηκε στο θρόνο του. Την 1η Αυγούστου ο γιος του Αλέξιος Άγγελος αναγορεύθηκε σε αυτοκράτορα, ως Αλέξιος Δ' Άγγελος. Το Βυζάντιο βρισκόταν και πάλι σε κατάσταση εμφυλίου πολέμου, αφού υπήρχαν δύο νόμιμοι αυτοκράτορες (Αλέξιος Γ' Άγγελος και Αλέξιος Δ' Άγγελος).

Ο νέος ηγεμόνας βρήκε τα ταμεία άδεια και γρήγορα συνειδητοποίησε ότι δεν θα μπορούσε να ικανοποιήσει τις δεσμεύσεις του προς τους Σταυροφόρους. Διέταξε τότε να καταστραφούν εικόνες και αντικείμενα λατρείας, μόνο και μόνο για να πάρει τον χρυσό και τον άργυρο που περιείχαν. Ο λαός εξαγριώθηκε και θεώρησε ιεροσυλία την απόφαση αυτή του αυτοκράτορα. Ο αυλικός Αλέξιος Δούκας, γνωστός και ως Μούρτζουφλος, εξαιτίας των πυκνών φρυδιών του, εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση. Τον ανέτρεψε και τον στραγγάλισε. Ο Αλέξιος Δούκας ανέβηκε στο θρόνο ως Αλέξιος Ε'. Ο πρώην αυτοκράτορας Ισαάκιος Β' Άγγελος πέθανε ύστερα από λίγο, από φυσικά αίτια.

Οι Σταυροφόροι και οι Βενετοί, χωρίς προστάτες πλέον σε μια εχθρική γι' αυτούς περιοχή, βρέθηκαν προς στιγμή σε αμηχανία. Πάντως, στις 8 Απριλίου 1204 επιτέθηκαν στην Κωνσταντινούπολη για μια ακόμη φορά, προκειμένου να τιμωρήσουν τον δολοφόνο του Αλέξιου Δ' Άγγελου. Ο Αλέξιος Ε' αντέταξε ισχυρή άμυνα, με σύμμαχο τον άσχημο καιρό. Οι επιτιθέμενοι το θεώρησαν θεϊκό σημάδι και θέλησαν να λύσουν την πολιορκία. Οι καθολικοί κληρικοί που τους συνόδευαν κατόρθωσαν να τους πείσουν να παραμείνουν και να καταλάβουν την Πόλη, με τα επιχειρήματα ότι οι Βυζαντινοί είναι προδότες και δολοφόνοι επειδή σκότωσαν τον σεβαστό Αλέξιο Δ' και ότι είναι χειρότεροι από τους Εβραίους. Ο Πάπας Ινοκέντιος Γ', για μια ακόμη φορά, είχε διαμηνύσει στους Σταυροφόρους να μην επιτεθούν και να μην σκοτώσουν ούτε ένα χριστιανό, αλλά και πάλι η σχετική επιστολή του απεκρύβη από τους παπικούς απεσταλμένους.

Στις 12 Απριλίου 1204, οι Σταυροφόροι πραγματοποίησαν την τελική τους έφοδο κατά της Κωνσταντινούπολης, βοηθούμενοι και από τον καλό καιρό. Ο αυτοκράτορας Αλέξιος Ε' Μούρτζουφλος την είχε εγκαταλείψει κι έτσι την κατέλαβαν με σχετική ευκολία, παρά την αντίσταση της αυτοκρατορικής φρουράς, που την αποτελούσαν οι σκανδιναβοί Βάραγγοι. Για τρεις μέρες οι «Στρατιώτες του Χριστού» επιδόθηκαν σε παντός είδους βανδαλισμούς και φρικαλεότητες. Δεν δίστασαν να βεβηλώσουν ακόμη και ιερούς χώρους, ανεβάζοντας στον πατριαρχικό θρόνο μία πόρνη, σύμφωνα με τον ιστορικό Νικήτα Χωνιάτη. Όταν ο Πάπας έμαθε για τις βδελυρές πράξεις των Σταυροφόρων εξέφρασε την ντροπή και τον αποτροπιασμό του.

Για τα επόμενα 59 χρόνια ο ελλαδικός χώρος θα ζήσει υπό καθεστώς Φραγκοκρατίας. Η τάξη θα αποκατασταθεί το 1261, με την εκδίωξη των Λατίνων και την ανασύσταση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας από τον Μιχαήλ Η' Παλαιολόγο.

Η Τέταρτη Σταυροφορία, μόνο κατ' όνομα υπήρξε. Σχεδόν κανένας από τους λατίνους μαχητές δεν πάτησε το πόδι του στους Αγίους Τόπους, παρά μόνο διοχέτευσαν όλη τους την ενέργεια στην καταστροφή του Βυζαντίου. Η κληρονομιά που άφησε πίσω της η Τέταρτη Σταυροφορίας είναι η ολοκλήρωση του Σχίσματος μεταξύ Καθολικής Δύσης και Ορθόδοξης Ανατολής και ο τεμαχισμός της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας σε λατινικά (Πριγκιπάτο της Αχαΐας, Βασίλειο της Θεσσαλονίκης, Βασίλειο των Αθηνών, Βασίλειο του Αιγαίου, Ηγεμονία της Κωνσταντινούπολης) και ελληνικά κρατίδια (Δεσποτάτο της Ηπείρου, Αυτοκρατορία της Τραπεζούντας, Αυτοκρατορία της Νικαίας). Η αποτυχία του να ελέγξει του Σταυροφόρους έγινε μάθημα στον Ινοκέντιο και τους διαδόχους του στην Αγία Έδρα κι έτσι δεν υποστήριξαν αμέσως καμία από τις επόμενες Σταυροφορίες.

Οκτακόσια χρόνια αργότερα, ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β' εξέφρασε τη λύπη του για τις ωμότητες των Σταυροφόρων, οι οποίοι «εστράφησαν εναντίον των εν Χριστώ αδελφών μας», όπως ανέφερε το 2001 σε επιστολή του προς τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο. Ανάλογη ήταν και η συγγνώμη του προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο Α', κατά τη συνάντησή τους στο Βατικανό το 2004.

Προσωρινή άρση της δέσμευσης των καταθέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης... λογικό μιας και τώρα κυβερνάνε

Με αποφάσεις του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης, ήρθη το μέτρο της δέσμευσης του 50% των καταθέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης στους λογαριασμούς του στις τράπεζες και τα λοιπά πιστωτικά ιδρύματα, το οποίο είχε επιβληθεί με πράξεις της Θ’ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης.

Η άρση είναι προσωρινή και ισχύει μέχρι την έκδοση οριστικών αποφάσεων επί των προσφυγών που άσκησε ο δήμος.

Η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης θα συνεχίσει τις προσπάθειες της ώστε να υπάρξει πλήρης ανάκληση και των λοιπών περιοριστικών μέτρων που είχαν επιβληθεί σε βάρος του, δηλαδή στέρησης φορολογικής ενημερότητας και εγγραφή προσημειώσεων υποθήκης επί της ακίνητης περιουσίας του.

Αυστρία-πυρηνικό δυστύχημα της Ιαπωνίας: Οι κίνδυνοι για την υγεία δεν είναι πιο "υψηλοί σήμερα από χθες", εκτιμά ο ΠΟΥ

http://english.kyodonews.jp/photos/assets/201104/0412029-thumbx300.jpgΟι κίνδυνοι για την υγεία από το δυστύχημα στην πυρηνική μονάδα της Φουκουσίμα στην Ιαπωνία δεν είναι πιο "υψηλοί σήμερα από χθες" παρά την αύξηση του επιπέδου συναγερμού από τις ιαπωνικές αρχές, εκτίμησε σήμερα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ).

"Η εκτίμηση των κινδύνων για την υγεία δεν έχει αλλάξει για τη ζώνη πέραν των 40 χιλιομέτρων γύρω από τη μονάδα, δήλωσε ο εκπρόσωπος του ΠΟΥ, Γκρέγκορι Χαρτλ, ερωτηθείς από το Γαλλικό Πρακτορείο.

"Αυτό που συμβαίνει, είναι ότι έχουν νέες εκτιμήσεις για το συνολικό επίπεδο της ραδιενεργής ακτινοβολίας" επειδή "συνδύασαν τις ακτινοβολίες από τους αντιδραστήρες, ένα, δυο και τρία", δήλωσε.

http://english.kyodonews.jp/photos/assets/201104/0412031-thumbx300.jpgΕπανέλαβε ότι οι κίνδυνοι για την υγεία στη ζώνη αυτή πέραν των 40 χλμ. "είναι κατά πάσα πιθανότητα ελάχιστοι", εκτιμώντας ότι τα μέτρα που έχουν ληφθεί από τις ιαπωνικές αρχές "φαίνονται επαρκή για την ώρα".

Ωστόσο, η κατάσταση πρέπει να παρακολουθείται στενά, διότι όλα μπορεί να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, αναγνώρισε ο κ. Χαρτλ.

Η ιαπωνική Υπηρεσία πυρηνικής ασφάλειας αποφάσισε να αυξήσει σημαντικά από το 5 στο 7, στο υψηλότερο σημείο, τη βαθμίδα του δυστυχήματος της Φουκουσίμα στην κλίμακα των πυρηνικών και ραδιολογικών γεγονότων (INES), τοποθετώντας την στο επίπεδο εκείνης του Τσερνομπίλ.

Περισσότερο από ένα μήνα μετά την τριπλή καταστροφή--σεισμός-τσουνάμι πυρηνικό δυστύχημα στις 11 Μαρτίου--ο ιάπωνας πρωθυπουργός Ναότο Καν, θέλησε να είναι καθησυχαστικός δηλώνοντας σήμερα ότι η κατάσταση σταθεροποιείται "βήμα-βήμα" στη μονάδα Φουκουσίμα Νταΐτσι στη βορειοανατολική Ιαπωνία.

Κανονικά θα καταβληθουν οι συντάξεις σύμφωνα με τους εργαζόμενους του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους

Κανονικά σύμφωνα με τους εργαζόμενους του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους θα καταβληθουν τόσο οι συντάξεις όσο και το δώρο του Πάσχα στους συνταξιούχους, ενώ για το ίδιο διαβεβαιώνουν και για την προκαταβολη της μισθοδοσίας του Απριλίου στο δημόσιο.

Μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση που εξέδωσαν σχετικά με την τετραήμερη απεργία που ξεκίνησαν σήμερα σημειώνεται οτι " οι εργαζόμενοι στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους με αίσθημα ευθύνης και επιδεικνύοντας έμπρακτα την κοινωνική τους ευαισθησία και την αλληλεγγύη τους προς τους δοκιμαζόμενους συνταξιούχους, δεσμεύονται οτι τόσο οι συντάξεις όσο και το δώρο του Πασχα, θα καταβληθουν κανονικά".

Αίγυπτος: Στρατός και αστυνομία επιχειρούν να διαλύσουν την πενθήμερη καθιστική διαμαρτυρία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών στην πλατεία Ταχρίρ

Αιγύπτιοι στρατιώτες και αστυνομικές δυνάμεις επέδραμαν στην κεντρική πλατεία της πρωτεύουσας σήμερα για να διαλύσουν την πενθήμερη καθιστική διαμαρτυρία χιλιάδων πολιτών που ζητούν να υπάρξει πολιτική διακυβέρνηση στη χώρα και την ταχύτερη προσαγωγή στην δικαιοσύνη των πρώην αξιωματούχων του καθεστώτος του Χόσνι Μουμπάρακ.

Ένας φωτογράφος του ειδησεογραφικού πρακτορείου Ρόιτερς κατήγγειλε ότι είδε εκατοντάδες στρατιώτες στην πλατεία Ταχρίρ του Καΐρου και πολλά στρατιωτικά οχήματα σε κάθε είσοδο της πλατείας που προσπαθούσαν να ανοίξουν τις διόδους που είχαν κλειστεί από τους πολυάριθμους διαδηλωτές.

Χιλιάδες εκατοντάδες πολίτες συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Ταχρίρ από την Παρασκευή, στις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις που έγιναν αφότου ο πρώην πρόεδρος Μουμπάρακ εξαναγκάστηκε σε παραίτηση. Ο στρατός απέτυχε να διαλύσει το συγκεντρωμένο πλήθος που παρέμεινε στην πλατεία μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου.

Η αλήθεια πίσω από τις λέξεις ! - Πάμε για παύση πληρωμών ;

Πριν από λίγο κυκλοφόρησε σε όλη τη χώρα η είδηση για την απεργία στο Λογιστήριο του Κράτους.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι μέσα στην είδηση αυτή περιγράφεται κατά περίεργο τρόπο και το εξής : "αναμένεται να προκαλέσει προβλήματα στην καταβολή των επιδομάτων του Πάσχα στους συνταξιούχους και στους εργαζόμενους στο Δημόσιο αλλά και στην καταβολή των μισθών στο Δημόσιο ".

Ποιος συνδικαλιστής θα έβγαζε ένα δελτίο τύπου για απεργία και θα περιέγραφε έτσι τις πιθανές συνέπειές της με αποτέλεσμα να προκληθούν φοβερές αντιδράσεις ;

Μην ξεχνάτε ότι τον Ιούνιο η Τρόικα θα εξετάσει την τριμηνιαία πρόοδο του Μνημονίου προκειμένου να εγκρίνει τη νέα δόση ή όχι.

Η Ελλάδα έχει ήδη 1,2 δις ? υστέρηση εσόδων.

Αν δεν πληρώσει μισθούς και συντάξεις το Μάιο, μήπως έρθει να ισοφαρίσει αυτή την υστέρηση ενόψει και των εσόδων που θα έλθουν από τις φορολογικές δηλώσεις ;

Την Πέμπτη η Κυβέρνηση ανακοινώνει νέα μέτρα. Και ήδη γίνεται φαγωμάρα γιατί κανείς δεν θέλει να είναι εκείνος που θα τα ανακοινώσει ...

Λέμε εμείς τώρα ...

Μήπως βολεύει πολύ η απεργία στο Λογιστήριο του Κράτους ;

Diogenis-press.blogspot.com

Ας αφήσουν τους θεατρινισμούς

Το χαρτί των πρόωρων εκλογών και καλά ρίχνει στο τραπέζι ο Γ.Παπανδρέου για να "σωπάσει" δήθεν κάποιες εσωκομματικές αντιδραστικές φωνές που ακούγονται και κάνουν κριτική στο Κυβερνητικό έργο,αφού θεωρητικά σε μια τέτοια περίπτωση ,όχι μόνο απλοί βουλευτές αλλά και μέλη της Κυβέρνησης δεν θα καταφέρουν να εκλεγούν.

Το δούλεμα πέφτει σύννεφο.
Όλοι ξέρουμε ότι ακόμη και αν το νομοσχέδιο για τα νέα οικονομικά μέτρα θα απαιτεί αυξημένη πλειοψηφία,θα την πάρει άνετα ακόμη και από αυτούς που σήμερα τα "χώνουν" στον Παπακωνσταντίνου.
Για Έλληνες βουλευτές συζητάμε.
40 χρόνια με την ανοχή του λαού έχουν αναγάγει την πολιτική,σε προαγωγή του προσωπικού συμφέροντος. Έτσι λοιπόν περιορίζονται μόνο σε φτηνές-μέσω του φιλικού τύπου-διαρροές από δήθεν διαφωνίες στα Κυβερνητικά όργανα,μόνο και μόνο για την εκλογική τους πελατεία

Ας αφήσουν λοιπόν τους θεατρινισμούς και όποιος θέλει αλλά κυρίως ΜΠΟΡΕΙ να εκφράσει τις διαφωνίες με τη ψήφο του στην Ελληνική βουλή.

http://cobra-argos.blogspot.com/2011/04/blog-post_9419.html

Κράξιμο Μπέη από τους συμβασιούχους του δήμου Αθηναίων

Με το δημαρχείο υπο κατάληψη,αποφασίστηκε το δημοτικό συμβούλιο να συνεδριάσει στον 9,84. Στην προσπάθεια των συμβασιούχων να προσεγγίσουν τον χώρο δέχτηκαν την βίαιη επίθεση της αστυνομίας και την ρίψη χημικών. Παρόλα αυτά οι συμβασιούχοι κατάφεραν και πέρασαν στον προαυλιο του σταθμού. Οι εικόνες στο βίντεο είναι από την είσοδο του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Π. Μπέη μισή ώρα μετά τα επεισόδια.



athinapoli.gr

Και γι αυτό ο Καραμανλής φταίει...

Αν πιστέψουμε τον Χατζηνικολάου:

http://www.spiegel.de/images/image-201918-galleryV9-xcmd.jpg

Το μεσημέρι ο Πρετεντέρης τρώει μαζί με τον Παπακ και το βράδυ του κάνει αντιπολίτευση

Πως λέμε: Το πρωί μαθήτρια το βράδυ πόρνη;
Ε... κάτι τέτοιο:

http://www.tsantiri.gr/wp-content/media/2011/04/pretenteris_papakonstantinou2-300x215.jpg

Συλλήψεις για διακίνηση παιδικής πορνογραφίας μέσω ίντερνετ

(Αυτά να τα βλέπει ο Παπατζής που έχει προαναγγείλει πολλάκις τη σύλληψή μου... αν υπάρχει αδίκημα η δίωξη συλλαμβάνει τους αλήτες σε χρόνο dT... όπως ξέρει άλλωστε και από τον εαυτόν του)

Για διακίνηση παιδικής πορνογραφίας μέσω ίντερνετ κατηγορούνται τέσσερα άτομα εκ των οποίων τρεις συνελήφθησαν (δύο στην Αθήνα και ένας στα Χανιά) και αναζητείται ο τέταρτος από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία ο συλληφθείς στα Χανιά καταζητούνταν και με ένταλμα σύλληψης από τον 27ο ανακριτή Αθηνών για αποπλάνηση ανηλίκων κατά συρροή και κατά εξακολούθηση.

Οι κατηγορούμενοι εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια διαδικτυακής έρευνας που διεξάγεται παγκόσμια εδώ και δύο μήνες και όπως προέκυψε κατείχαν και διακινούσαν υλικό πορνογραφίας ανηλίκων κάνοντας ανταλλαγή αρχείων με άλλους παιδόφιλους σε διάφορες χώρες.

Συνολικά κατασχέθηκαν οκτώ σκληροί δίσκοι ηλεκτρονικού υπολογιστή, τέσσερις φορητοί υπολογιστές που περιείχαν υλικό παιδικής πορνογραφίας, ενώ ο συνολικός αποθηκευτικός χώρος των κατασχεμένων δίσκων ανέρχεται στα 3.000 γιγαμπάιντ.

Τα κατασχεθέντα εξετάζονται στην εγκληματολογική υπηρεσία.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στους αρμόδιους εισαγγελείς.

Πειραιάς: Ένταση και επεισόδια έξω από το κτίριο του ΟΛΠ

Ένταση και επεισόδια σημειώθηκαν το μεσημέρι έξω από τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς μεταξύ δυνάμεων των ΜΑΤ και περίπου 400 εργαζομένων της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος, οι οποίοι πραγματοποιούσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

Οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι στην προσπάθειά τους να μπουν στον ΟΛΠ για να δουν κάποιο μέλος της διοίκησης, δέχθηκαν αναίτια επίθεση από τα ΜΑΤ με χρήση δακρυγόνων και γκλομπς.

Από τα επεισόδια τραυματίστηκαν τέσσερα άτομα τα οποία μεταφέρθηκαν στο Ασκληπιείο Βούλας όπου υποβλήθηκαν σε ιατρικές εξετάσεις.

Οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους ζητούν την άμεση χωροθέτηση της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης ώστε να μπορεί να συνυπάρξει με άλλες χρήσεις, να περάσουν τα ναυπηγεία Ελευσίνας και Σκαραμαγκά σε κρατικό έλεγχο και να λειτουργήσουν με κρατικές παραγγελίες, ενώ δηλώνουν ενάντια στην παραχώρηση της τρίτης προβλήτας από τον ΟΛΠ και να κατασκευαστεί πλωτή δεξαμενή.

«Για βάρβαρη και προσχεδιασμένη επίθεση που δέχθηκαν οι εργάτες της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης έξω από τον ΟΛΠ» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το ΚΚΕ .

«Για δολοφονική επίθεση εναντίον των διαδηλωτών εργατών της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης, έξω από το κτήριο του ΟΛΠ» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο βουλευτής Α Πειραιά Θ. Δρίτσας και αναφέρει ότι «καμιά ενέργεια των διαδηλωτών δεν μπορεί να δικαιολογήσει τη συμπεριφορά των ΜΑΤ και των ειδικών δυνάμεων του Λιμενικού Σώματος».

Τα πυρηνικά δυστυχήματα στην Φουκουσίμα και το Τσερνομπίλ, πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, δηλώνει η ΙΑΕΑ

Η απόφαση της Ιαπωνίας να αυξήσει το επίπεδο σοβαρότητας του πυρηνικού δυστυχήματος της Φουκουσίμα στον υψηλότερο βαθμό 7 δεν σημαίνει ότι αυτό είναι συγκρίσιμο με εκείνο του Τσερνομπίλ, δήλωσε σήμερα ένας ανώτερος αξιωματούχος της Διεθνούς Υπηρεσίας Ατομικής Ενέργειας (ΙΑΕΑ).

"Αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό δυστύχημα", δήλωσε σε συνέντευξη τύπου ο αξιωματούχος της ΙΑΕΑ Ντένις Φλόρι. Ο ίδιος τόνισε ότι το ποσό της ραδιενεργού ακτινοβολίας που απελευθερώθηκε από το Τσερνομπίλ το 1986 ήταν πολύ υψηλότερο.

Το Google τίμησε την 50η επέτειο από την πρώτη επανδρωμένη πτήση του Γιούρι Γκαγκάριν στο διάστημα

http://www.google.gr/logos/2011/firstmaninspace11-sr.jpgΟ αμερικανικός Διαδικτυακός όμιλος Google απέτισε σήμερα τιμή στον ρώσο κοσμοναύτη Γιούρι Γκαγκάριν, 50 χρόνια μετά την πρώτη επανδρωμένη πτήση στο διάστημα, προβάλλοντας ένα κινούμενο μήνυμα στην εναρκτήρια σελίδα της μηχανής αναζήτησής του.

Με εικονογραφικό ύφος που θύμιζε την τεχνοτροπία στις αφίσες της σοβιετικής εποχής, η εικόνα του πρώτου ανθρώπου που ταξίδευσε στο διάστημα και ένας πύραυλος που απογειώνεται αρχίζουν να προβάλλονται αμέσως μόλις ο κέρσορας σύρεται πάνω στο λογότυπο του Google. Το σκάφανδρο του Γκαγκάριν σχηματίζει το πρώτο Ο του λογότυπου, ενώ μία πορτοκαλιά Υδρόγειος Σφαίρα το δεύτερο.

Σήμερα η Ρωσία γιορτάζει την επέτειο της πτήσης, στις 12 Απριλίου 1961, του Γιούρι Γκαγκάριν, του πρώτου κοσμοναύτη στην Ιστορία και ενός από τους ήρωες της χώρας.

Το Google συνηθίζει να τιμά τις επετείους και άλλα σημαντικά γεγονότα με εικονογραφημένα, συχνά κινούμενα, λογότυπα.

Συμβάσεις και χειρόγραφες (!) εντολές πληρωμών στο ΑΠΕ διαψεύδουν τους κυβερνητικούς ισχυρισμούς περί χρηστής διαχείρισης

Αδιάσειστα στοιχεία, συμβάσεις και χειρόγραφες(!) εντολές πληρωμών, που διαψεύδουν τους κυβερνητικούς ισχυρισμούς περί παγώματος των προσλήψεων και χρηστής διαχείρισης στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων κατέθεσε ο Σίμος Κεδίκογλου, βουλευτής Εύβοιας, υπεύθυνος τομέα ΜΜΕ της ΝΔ κατά τη διάρκεια σχετικής επίκαιρης ερώτησής του στη Βουλή.

Αντικρούοντας τα όσα επικαλέστηκε ο υφυπουργός Εσωτερικών κ. Πεταλωτής προσκόμισε τα συμφωνητικά σύμβασης μίσθωσης έργου που σύναψε το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, χαρακτηρίζοντας ως σκάνδαλο τις προσλήψεις που έγιναν, ζητώντας παράλληλα να ενημερωθεί με ποια κριτήρια επελέγησαν τα πρόσωπα και πώς είναι δυνατόν στις Βρυξέλλες για παράδειγμα, να προκρίνεται η ανάγκη και τέταρτου ανταποκριτή τη στιγμή που υπήρχε η σκέψη να κλείσουν το γραφείο της Κωνσταντινούπολης.

Ιδιαίτερη δε αναφορά έκανε στους διωγμούς των δημοσιογράφων με κομματικά κριτήρια και στην εκτόξευση ηλεκτρονικής «λάσπης» μέσω παραποιημένων προσωπικών στοιχείων στα e-mail των συντακτών του Πρακτορείου, για τα οποία ο υφυπουργός δεν είπε κουβέντα, όπως και για τον εκδότη που ορίστηκε προϊστάμενος του τμήματος Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ακολουθώντας τακτικές εκφοβισμού των εργαζομένων.

Ο κ. Πεταλωτής απέφυγε, ακόμα, να απαντήσει σε μία σειρά ερωτημάτων σχετικά με την αποπομπή του Οικονομικού Διευθυντή και το κλείσιμο του τμήματος Διαφήμισης και Μάρκετινγκ χωρίς να υπάρχει απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου και για την παράδοσή τους στη συνέχεια σε ιδιώτη Οικονομικό Διευθυντή και διαφημιστή.

Σύμφωνα με τα όσα επισήμανε ο Σίμος Κεδίκογλου, για την έκτακτη συνεργασία οι πληρωμές γίνονται με ιδιόγραφα σημειώματα, στα οποία αναφέρονται ποσά 3.500 και 4.000 ευρώ.

Αναλυτικά η ομιλία έχει ως ακολούθως:



«Σε πρώτη φάση ,επειδή δεν μπορώ να δεχθώ αυτά τα οποία είπατε θα καταθέσω στη Βουλή συμφωνητικά σύμβασης μίσθωσης έργου που σύναψε το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Εσείς μπορεί να λέτε ότι προσλήψεις δεν γίνονται, συμβάσεις δεν γίνονται. Εδώ είναι όμως θα τα καταθέσω.

Αυτές οι προσλήψεις στη σημερινή συγκυρία είναι σκάνδαλο και εξακολουθώ να περιμένω να μου πείτε με ποια διαδικασία έγινε αυτό και με ποια κριτήρια επελέγησαν τα πρόσωπα και πώς είναι δυνατόν στις Βρυξέλλες για παράδειγμα, να προκρίνεται η ανάγκη και τέταρτου ανταποκριτή τη στιγμή που σκέφτονταν να κλείσουν το γραφείο της Κωνσταντινούπολης. Εδώ είναι κύριε Υπουργέ, να τα δείτε και να μου πείτε.

Το χειρότερο που συμβαίνει κύριε Υπουργέ είναι ότι βλέπουμε πρωτόγνωρα πράγματα, ανήκουστα πράγματα. Σας είπα για τους διωγμούς δημοσιογράφου. Δεν έχετε πει κουβέντα.

Για την ηλεκτρονική λάσπη που εκτοξεύεται, ένα καινούργιο κόλπο που θα το ζήλευε και ο Γκέμπελς, έχετε τίποτα να πείτε; Και δεν το λέω εγώ, το λέει ο επί χρόνια Διευθυντής Σύνταξης του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, κ. Νικόλας Βουλέλης που είναι ένα άνθρωπος που δεν ανήκει στο χώρο μας, που έχει το σεβασμό όλων των συναδέλφων δημοσιογράφων.

Υπάρχει μια καινούργια πρακτική που έγκειται στο ότι κάποιοι διοχετεύουν προσωπικά στοιχεία στα e-mail των συντακτών του Πρακτορείου. Τα συνήθως παραποιημένα στοιχεία συνοδεύονται από κουτσομπολιά αίσχιστου είδους και από ανεπίτρεπτους χαρακτηρισμούς, όπως «άχρηστος», «ανίκανος», ενώ «φουσκώνουν» τις αμοιβές των δημοσιογράφων για να προκαλέσουν την αντίδραση της κοινής γνώμης.

Για το θέμα αυτό, οι εργαζόμενοι έχουν προσφύγει στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ο κ. Βουλέλης είχε ζητήσει από τον κ. Μάτσικα να αποκηρύξει αυτήν την πρακτική. Ο κ. Μάτσικας όχι μόνο δεν το έκανε, όχι μόνο δεν καταδίκασε αυτήν την πρακτική, αλλά είπε ότι συμφωνεί με ορισμένα από τα e-mail.

Θα ήθελα, λοιπόν, τη δική σας θέση, γιατί αυτή η πρακτική εφαρμόστηκε στον «9,84». Βέβαια, ο «9,84» δεν είναι στην αρμοδιότητά σας, αλλά το Αθηναϊκό Πρακτορείο είναι. Εσείς εγκρίνετε αυτές τις μεθόδους;

Κύριε Υφυπουργέ, σας έχω θέσει μια σειρά ερωτήσεων. Ο Οικονομικός Διευθυντής αποπέμφθηκε χωρίς απόφαση του διοικητικού συμβουλίου. Το Τμήμα Διαφήμισης και Μάρκετινγκ έκλεισε χωρίς απόφαση του διοικητικού συμβουλίου. Και τα δύο δόθηκαν σε ιδιώτες. Ο μεν νέος Οικονομικός Διευθυντής επελέγη με έναν επιεικώς περίεργο τρόπο, όπως και ο διαφημιστής που εμφανίστηκε για να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε με το κλείσιμο του εμπορικού τμήματος και του τμήματος μάρκετινγκ

Κύριε Υπουργέ, πληρώνετε με τέτοια χαρτιά για έκτακτη συνεργασία. Το καταθέτω και αυτό.

Πρόκειται για ένα ιδιόγραφο σημείωμα που λέει «πληρώστε 3.500 ευρώ για έκτακτη συνεργασία». Υπάρχει και ένα άλλο από κάτω για 4.000 ευρώ πάλι για έκτακτη συνεργασία. Αυτός είναι ο σεβασμός στο δημόσιο χρήμα; Θέλουμε, λοιπόν, απαντήσεις!

Και βλέπετε τις συνέπειες αυτών των επιλογών στην κατρακύλα των εσόδων του Αθηναϊκού Πρακτορείου, αλλά και στην κατρακύλα της επισκεψιμότητας του site του.

Επίσης, δεν μας έχετε πει τι γίνεται μ’ αυτόν τον εκδότη που τον έχουν βάλει να προΐσταται του Τμήματος Τοπικής Αυτοδιοίκησης –οποία αντικειμενικότητα!- και εκφοβίζει εργαζομένους για το διωγμό του εκπροσώπου των εργαζομένων. Τώρα τον έβαλε να δουλέψει –και μάλιστα νυχτερινή βάρδια- για να μην έρχεται σε επαφή με τους άλλους δημοσιογράφους. Πραγματικά εσείς νιώθετε δικαιωμένος για την επιλογή σας; Απορώ!

Και τελικά επανέρχομαι στην αρχική ερώτηση. Θέλετε Εθνικό Πρακτορείο Ειδήσεων σε μια εποχή κρίσιμη για τα εθνικά μας θέματα που χρειάζεται η έγκυρη ενημέρωση στη διεθνή σκηνή από το Εθνικό Πρακτορείο Ειδήσεων; Εσείς τι θέλετε να το κάνετε; Θέλετε να το συρρικνώσετε; Θα πάτε μεθαύριο να πείτε «ή περικόπτουμε το προσωπικό στο μισό ή αλλιώς το κλείνουμε»; Θέλετε να αφήσετε αυτό το κενό στους ιδιώτες;

Και επειδή είπατε για τη διακυβέρνησή μας, θα ήθελα να σας πω ότι οι προσλήψεις που έγιναν επί Νέας Δημοκρατίας ήταν για τη δημιουργία νέων τμημάτων που πήραν και βραβεία -το «Web T.V»- όπως το Τηλεοπτικό Τμήμα και το Ιντερνετικό Ραδιόφωνο. Από αυτούς δεν έχουν μείνει -γιατί δεν ήταν μόνιμες οι προσλήψεις- περισσότεροι από πενήντα.

Και πάνω απ’ όλα, κύριε Πεταλωτή, τότε γιατί δεν μιλούσε κανένα κόμμα της Αντιπολίτευσης -ούτε το ΠΑΣΟΚ- και σήμερα έχει ξεσηκωθεί όλος ο πολιτικός κόσμος; Είναι τυχαίο»;

Ζητάει και τα ρέστα ο Άκης... με το δίκιο του αφού αν αρχίσει να κελαϊδάει θα πάρει όλο το ΠΑΣΟΚ η μπάλα

http://assets.tanea.gr/files/2009-09-08/thumbs/tsox_450x.jpgΤην αντίδραση του πρώην υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου προκάλεσε η πρωτοβουλία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ να προτείνει τη σύσταση Επιτροπής Προκαταρκτικής Εξέτασης για την υπόθεση των υποβρυχίων με "εγκαλούμενο" τον ίδιο.

Σε δήλωση που εξέδωσε, ο κ. Τσοχατζόπουλος κάνει λόγο για "στοχοποίησή" του, "ατόπημα" και "περίεργη σύμπνοια με τη ΝΔ" που "αποκαλύπτουν βαθιά κρίση πολιτικού προσανατολισμού του ΠΑΣΟΚ αυτή την περίοδο", ενώ αναφέρει ότι είναι έτοιμος να δώσει "αποστομωτικές απαντήσεις".

Το πλήρες κείμενο της δήλωσης του πρώην υπουργού έχει ως εξής:

«Το ατόπημα στο οποίο οδηγούν κάποιοι την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ δεν τους τιμά. Με την περίεργη διαδικασία που επιλέγουν αποκαλύπτουν, και στην περίπτωση αυτή, τη βαθιά κρίση πολιτικού προσανατολισμού του ΠΑΣΟΚ αυτή την περίοδο.

Λυπάμαι διότι αντί να ακολουθήσουν το δρόμο ανάδειξης όλης της αλήθειας, που την απαιτεί και το λαϊκό αίσθημα και η Δικαιοσύνη, οδηγούν -σε περίεργη σύμπνοια με τη Ν.Δ.- την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ σε πρωτοφανή μεθόδευση, επιδιώκοντας, μέσω της επιλεκτικής στοχοποίησης μου, μια βολική «αλήθεια» για ορατές πλέον πολιτικές σκοπιμότητες.

Τόσο επί της ουσίας, όσο και για τα περί «μαύρου χρήματος» χτύπησαν λάθος πόρτα. Είμαι έτοιμος μέσα από την όποια κοινοβουλευτική διαδικασία να συμβάλλω ενεργά για την ανάδειξη όλης της αλήθειας. Εξάλλου, από την πρώτη στιγμή που ανακινήθηκε η υπόθεση των υποβρυχίων από την Γερμανική και την Ελληνική Δικαιοσύνη η θέση μου ήταν: Όλα στο φως, πλήρης διαφάνεια παντού, ώστε ο λαός μας να μάθει όλη την αλήθεια.

Έτσι θα δοθούν αποστομωτικές απαντήσεις και απέναντι στις επιθέσεις λάσπης και ψεύδους, αλλά και στο κατασκευασμένο κλίμα από μεμονωμένα «βαποράκια» της ενημέρωσης.

Είναι χρέος μου να υπερασπιστώ και την προσωπική πορεία και προσφορά μου, αλλά και το κύρος των Ενόπλων Δυνάμεων.

Δηλώνω για μία ακόμη φορά υπερήφανος για τη σύμβαση συμπαραγωγής των νέων υποβρυχίων και τη μεταφορά της τεχνολογίας τους στην Ελλάδα, που διασφαλίζουν για το Πολεμικό Ναυτικό το στρατηγικό πλεονέκτημα στο Αιγαίο».

Σε νοσοκομείο εισήχθη ο πρώην πρόεδρος Μουμπάρακ.

Ο πρώην πρόεδρος της Αιγύπτου, Χόσνι Μουμπάρακ, έχει εισαχθεί σε νοσοκομείο της πόλης Σαρμ ελ-Σέιχ, ανέφερε πηγή των υπηρεσιών ασφαλείας της χώρας.

Σύμφωνα με την πηγή αυτή, που απέφυγε να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις για την ασθένεια ή την κατάσταση του πρώην προέδρου, ο Μουμπάρακ νοσηλεύεται στο διεθνές νοσοκομείο του Σαρμ ελ-Σέιχ, στη χερσόνησο του Σινά.

Τα μέτρα ασφαλείας στην πόλη έχουν ενισχυθεί.

Πηγή του νοσοκομείου είπε ότι δεν μπορεί να σχολιάσει τις πληροφορίες αυτές· το υπουργείο Υγείας αναμένεται σύντομα να εκδώσει μια ανακοίνωση για το θέμα.