Από νωρίς το πρωί είναι κλειστό το ανερχόμενο ρεύμα της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας από το ύψος της οδού Αμαλίας, ενώ σε λίγο αναμένεται να κλείσει και η κάθοδος.
Οι σταθμοί του μετρό στο Σύνταγμα και τον Ευαγγελισμό θα παραμείνουν κλειστοί μετά από απόφαση της αστυνομίας, στο πλαίσιο των μέτρων για την αποφυγή επεισοδίων στο κέντρο της Αθήνας.



