24 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ: "Εγώ δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα"

Δείτε τι λέει στο παρακάτω βίντεο ο Πάγκαλος στους Καμπουράκη-Οικονομέα: ότι εκείνος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΚΙΝΗΤΟ:

Βενιζέλος: "Αν παγώσουμε τους μισθούς..." που λέτε να το πηγαίνει ο Βάγγος; (βίντεο)

http://www.lifo.gr/uploads/image/335270/VENIZELOS-474x327.jpgΛίγες ημέρες πριν τις εκλογές του 2009, ο άρτι εμφανιστείς ως σπουδαίος οικονομολόγος, Ευ. Βενιζέλος αναλύει τις συνέπειες του παγώματος μισθών και συντάξεων...

«Απόπειρα φόνου» έκανε ο Βαγγέλης Μαρινάκης !!!

Mια συγκλονιστική, αλλά και "δύσκολη" είδηση, από αυτές που απαγορεύεται να "παίζουν", κάνει γνωστό ιστολόγιο, που ανήκει σε επίσης γνωστό αστυνομικό συντάκτη, ο οποίος είναι πάντα καλά πληροφορημένος. Μάλιστα, ο δημοσιογράφος που έκανε τη μήνυση, είναι κατά κάποιον τρόπο εργοδότης του blogger. Διαβάστε:

Έψαχναν όλο το βράδυ τον πρόεδρο 

Η συνέχεια στο taxalia.blogspot.com

Τρεμόπουλος: Χειροκροτάει τον Δημητρά που του λέει να αγωνιστεί για τους "Τούρκους και τους Μακεδόνες" της Ελλάδας (βίντεο)

http://exeisminima.gr/blog/wp-content/uploads/2010/01/tremopoulos-01.jpgΟι Οικολόγοι Πράσινοι, με πρώτους πρώτους τον Τρεμόπουλο και τον Χρυσόγελο, επιδοκιμάζουν με ιδιαίτερη θέρμη τον Παναγιώτη Δημητρά, εκπρόσωπο της ΜΚΟ «Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι», ο οποίος έκλεισε το χαιρετισμό του, στο προχθεσινό τους συνέδριο, με την ακόλουθη τοποθέτηση:

«Μισή ντροπή δική μας, μισή ντροπή δική τους» ή ...... Η απειλή της Επιτροπείας

(Scream, Edvard Munch, 1893)
του Γεωργίου I. Αναστασόπουλου*

Έχει υπερπαραγωγή «εθνικά υπερήφανων» τούτη δω η χώρα. Από κάθε πλευρά του πολιτικού φάσματος. Μόνο που η υπερηφάνεια τους είναι επιλεκτική. Και συνήθως με γνώμονα την διασφάλιση της πρόσβασης στην κρατική «κουτάλα». Τα εθνικά αισθητήρια κέντρα όλων αυτών των όψιμων εθνικιστών διεγείρονται κάθε φορά που τίθεται σε κίνδυνο η κρατικοδίαιτη φύση της εξουσίας τους.

Μία από τις περιόδους αυτές ζούμε και σήμερα. Η κυβέρνηση, κατά γενική ομολογία, απέτυχε να εφαρμόσει όλες τις μεταρρυθμιστικές διατάξεις της συμφωνίας της με τους δανειστές μας. Όλες αυτές, δηλαδή, που είτε απελευθερώνουν τις δυνάμεις της αγοράς, είτε μειώνουν το μέγεθος του αδηφάγου, σπάταλου κράτους. Αντίθετα, πλειοδοτούν σε μέτρα που σφαγιάζουν την αγορά, μαστιγώνουν μισθωτούς και συνταξιούχους και οδηγούν την χώρα σε βαθιά ύφεση.

Τι έγραφαν οι εφημερίδες κάθε χρόνο στις 23 Οκτωβρίου επί Σημίτη;

Αν βλέπατε το διπλανό εξώφυλλο του Ελεύθερου Τύπου σαν χθες πριν από 6 χρόνια (το 2005) θα λέγατε: Έλα μωρέ υπερβολές...

Δείτε όμως τρία άλλα εξώφυλλα της ίδιας ημεροομηνίας 23 Οκτωβρίου με διαφορά 1 έτους ακριβώς, δείτε δηλ. τι έγραφαν οι εφημερίδες κάθε χρόνο την ίδια μέρα:

23.10.2000

Τα ξέραμε αλλά δεν λέγαμε τίποτα για να μη δυσαρεστήσουμε τους "συμμάχους" μας

Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2-5-1962:

Σύνταγμα 20 10 2011 ΠΑΜΕ vs ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ (βίντεο απ' την καρδιά των γεγονότων)

Ένα 20λεπτο βίντεο για το πως εξελίσονταν τα πράγματα, που πάρθηκε με αυτοθυσία:

Υποδοχή Μ Παπαιωάννου στο Υπ. Δικαιοσύνης

"Θερμή" Υποδοχή επεφύλαξαν οι εργαζόμενοι της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Δικαιοσύνης, στον Υπουργό Μιλτιάδη Παπαϊωάννου "ευχαριστώντας" τον έτσι για το τελευταίο "σώσιμό" τους, μέσω της θετικής του ψήφου, στο Πολυνομοσχέδιο που επέβαλλαν οι ξένοι δανειστές μας.

Οι ΚΟΡΥΒΑΝΤΕΣ στο Αρχαιολογικο Φεστιβαλ του Biskupin της Πολωνίας

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjxr0dHFo-3et76SeuEUr2c1MSikqK8K5ba_Kc5QEyOJN-H8ObtGX9-0_zNXTlCrVggurgWE2dOjnjojf8y5auT0KNQ1jYHuNhAbMMrTj7f8e11XPraJu-z2eZOq34Aw6T-34gpzqAuzT1h/s640/DSC_0807+-+%25CE%2591%25CE%25BD%25CF%2584%25CE%25AF%25CE%25B3%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2586%25CE%25BF.JPGΟ Συλλογος Ιστορικών Μελετών ΚΟΡΥΒΑΝΤΕΣ , ανακοινώνει την πρώτη ιστορικά ακριβή παρουσιαση της πραγματικής Ελληνικής Οπλιτικής Μαχητικής Τέχνης σε Διεθνές Κοινό. Η παρουσίαση έγινε στα πλαίσια της Συμμετοχής στο Αρχαιολογικό Φεστιβάλ του Biskupin της Πολωνίας υπο την Αιγίδα του Πανεπιστημίου της Βαρσοβίας , της Ελληνικής και Κυπριακής Πρεσβείας και λοιπών φορέων.

Η συνέχεια στο http://koryvantes.blogspot.com/2011/10/biskupin-1.html

Άρης - ΠΑΟΚ 1-1 (βίντεο)

1-0 Λαζαρίδης 3' // 1-1 Παπάζογλου 48'

Νευρική κρίση στις Βρυξέλλες: Τι λέει η Μέρκελ για τον Σαρκοζί;

Η Μ. Δεναξά (η γνωστή ανταποκρίτρια απ'τη Γαλλία) αποκάλυψε στο twitter τι της είπε Γάλλος διπλωμάτης:

Νευρική κρίση στις Βρυξέλλες: Σφαλιάρα Σαρκοζί σε Κάμερον

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01494/cameron_sarkozy_1494990a.jpgΠριν από τη σύνοδο των 17 ηγετών των κρατών της Ευρωζώνης, έγινε συνάντηση και των 27 ηγετών των χωρών της ΕΕ. Σε συτή τη συνάντηση ο Σαρκοζί τα έδωσε όλα ώστε ο Βρετανός Κάμερον να μη συμμετέχει στη συνάντηση των ηγετών της Ευρωζώνης, κάτι που ο Άγγλος ήθελε πολύ. Σύμφωνα με διπλωμάτες που ήταν παρόντες κάποια στιγμή ο Σαρκοζί είπε εκνευρισμένος στον Κάμερον:

Χέρμαν Βαν Ρομπέι: Συμφωνήσαμε σε βιώσιμη λύση για την Ελλάδα

http://www.skai.gr/files/temp/ED148BB9EAADE524C546393F1B494614.jpgΣυμφωνήσαμε σε μια βιώσιμη λύση για την Ελλάδα δήλωσε την Κυριακή ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Χέρμαν Βαν Ρομπέι μετά τη σύνοδο των ηγετών της ΕΕ όπου τέθηκε και το ζήτημα του κουρέματος του ελληνικού χρέους.

23 Οκτωβρίου 2011

Το ανέκδοτο της ημέρας!!

Γ. Παπανδρέου (τώρα σε δηλώσεις απ' τις Βρυξέλλες):

ΠΑΟΚ vs. Παπανδρέου (βίντεο)

Ανοίξτε τ' αυτιά σας και ακούστε τα συνθήματα προσεκτικά από το 10" και μετά :))

Τι έγινε ρε Ευαγγελάτε; Κατάπιες τη γλώσσα σου με τον Σαρκοζί;

http://www.sofokleous10.gr/portal2/images/stories/sarkozy-_merkel.jpgΌπως γράψαμε απ' το απόγευμα ο Σαρκοζί κάρφωσε πολύ άσχημα την Ελλάδα λέγοντας ότι δεν είναι υπεύθυνος για χώρες που τα έκαναν μπάχαλο και μπήκαν στο Ευρώ χωρίς να πληρούν ούτε ένα κριτήριο... βέβαια για όλα αυτά, που μετέδωσε και το MEGA πριν λίγο, ο Ευαγγελάτος και οι λοιποί κάφροι κάνουν τους μουγγούς... ενώ αν τα είχε πει καμιά Μέρκελ θα ακούγαμε τα γνωστά, που αναμασάνε και τα ζώα, για ναζί κ.λπ

Προσφορά του ΝΑΤΟ στη Δύση: Ισλαμική Δημοκρατία της Λιβύης

http://gulfnews.com/polopoly_fs/mustafa-abdul-jalil-1.768970!image/2603462595.jpg_gen/derivatives/box_475/2603462595.jpgΤσιτώθηκε η ελληνική αριστερά που κάνει την έκπληκτη για την εξέλιξη των τελευταίων ωρών στη Λιβύη: Πριν από λίγη ώρα ο μεταβατικός (για μερικά χρόνια, όπως ο στρατός στην Αίγυπτο) ηγέτης της Λιβύης Mustafa Abdul-Jalil (να θυμίσουμε ότι ο εκλεκτός του ΝΑΤΟ ήταν απ' το 2007 έως το 2011 υπουργός Δικαιοσύνης του Καντάφι μέχρι που άλλαξε βάρκα) ανακοίνωσε ότι η βάση του νέου κράτους θα είναι ο ισλαμικός νόμος της σαρία. Όλοι οι Νόμοι που αντιτίθονται στο Ισλάμ καταργούνται και κάλεσε το λαό αντί να πυροβολεί στον αέρα για τη "νίκη" να φωνάζει "Allahu Akbar"!!!

Μετά τον Σάλλα και ο Παπαδήμος με το μέρος του λαού!!! Παιδιά μην μας πάθετε και τίποτα απ' το άγχος...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjWaLdKGN7eBnYi_Un1D6WR8BLSVn2q3E6aVgojY7dwqnE87FPH9BjEeJgMkhhXE4gOkbZVwAjtWZ_NFoq-xd1njQdkHX82NecbE8RJkE-ota39sQs8mfbFOpvOSPX3beU7hUn0CHe1L8NV/s400/papadimos.jpgΜετά τον πρασινοφρουρό Σάλλα βγήκε και ο άλλος πρασινοφρουρός Παπαδήμος να μας πει ότι το μεγάλο κούρεμα εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους μιας και θα μειώσει λίγο το δημόσιο χρέος ενώ θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις τράπεζες που θα μεταφερθούν στην πραγματική οικονομία... λες και τώρα οι Τράπεζες τροφοδοτούν την πραγματική οικονομία με τσουβάλια ευρώ!!! Ρε δεν πάτε να δείτε αν ερχόμαστε που μας παραμυθιάζετε για να μη χάσετε τα μαγαζιά σας;

Αποδέχονται οι Τράπεζες "εθελοντικό" κούρεμα 40%

Σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters που προέρχονται από υψηλόβαθμο γερμανό τραπεζίτη, οι Τράπεζες αποδέχονται πλέον "κούρεμα" 40% ενώ Γερμανία και Λαγκάρντ ζητάνε 60%. Να θυμίσουμε ότι χθες αποφασίστηκενα μπούνε περίπου 100 δις στις Τράπεζες (η πλειοψηφία σε τράπεζες των χωρών που έχουν υπογράψει μνημόνιο) προκειμένου να ενισχύσουν τα κεφάλαιά τους