03 Νοεμβρίου 2011

“Τελειωμένοι” για τον Σαμαρά οι βουλευτές που την κρίσιμη στιγμή συζητούσαν με το ΠΑΣΟΚ

Την ώρα που ο Παπανδρέου έπεφτε και η κυβέρνηση του Μνημονίου γκρεμιζόταν ορισμένοι βουλευτές της ΝΔ έσπευσαν να δώσουν χείρα βοηθείας στο ΠΑΣΟΚ συζητώντας με στελέχη και βουλευτές του τον σχηματισμό κυβέρνησης εθνικής ενότητας.

Ο Σαμαράς έχει εξοργιστεί από αυτήν άκομψη και προκλητική απόπειρα να τον προκαταλάβουν βουλευτές της ΝΔ που αυτήν την ώρα έπρεπε να είναι στοιχισμένοι στον αγώνα που δίνει η παράταξη για την σωτηρία της πατρίδας.

Βίντεο το τραγούδι της χορνιάς Fu@@ you Papandreou

Άπαιχτο:

Σαμαράς: Κανένας απ' τη ΝΔ δεν θα συμμετέχει σε μεταβατική κυβέρνηση

Κανένα κομματικό στέλεχος στην μεταβατική κυβέρνηση ούτε από ΠΑΣΟΚ ούτε από ΝΔ. Μόνο τεχνοκράτες και μοναδικό σκοπό την κύρωση της συμφωνίας και να πάρει την 6η δόση.

Η μοναδική υπευθυνότητα της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας είναι να επικυρώσει την συμφωνία της ΕΕ που υπογράφηκε στις 26 Οκτωβρίου και η χώρα να πάρει την 6η δόση.

Δεν λέει να παραιτηθεί ο τιμημένος!

Κυβερνητική ανακοίνωση λέει και τονίζει:

Στις 5μμ η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ "υπό την Προεδρεία του Πρωθυπουργού και Προέδρου του ΠΑΣΟΚ"

Δεν παραιτείται ο Καντάφι

Ο Λίβυος ηγέτης δήλωσε ότι δεν θα εγκαταλείψει την Τρίπολη

Ο Λίβυος ηγέτης Μουάμαρ Καντάφι δήλωσε ότι δεν θα παραιτηθεί και δεν θα εγκαταλείψει την Τρίπολη.

Σοβαρευτείται και ξεπεράστε την ξενοφοβία: Κανένας δεν θέλει και δεν μπορεί να μας διώξει απ' το ευρώ

Η θέση της Ελλάδας είναι μέσα στην Ευρωζώνη και υπάρχουν τα εργαλεία για να το διασφαλίσουμε αυτό, τόνισε την Πέμπτη εκπρόσωπος της Κομισιόν, προσθέτοντας ότι αυτή είναι η μόνη επιλογή που υπάρχει στο τραπέζι.

Ο άνθρωπος δεν παίζεται!!! Μπλόφα το δημοψήφισμα για να συναινέσει ο Σαμαράς, λέει!!!

http://bilder.bild.de/fotos/papandreou-19807210-mfbq-16129036/Bild/2.bild.jpgΤο άτομο θα μας στείλει στο ψυχιατρείο!!! Ακούστε πως ξεκίνησε την τοποθέτησή του στο Υπουργικό Συμβούλιο:

Έπρεπε να απειλήσουμε με δημοψήφισμα για να δεχθεί να συναινέσει ο Σαμαράς!!!

Ήμαρτον ρε καραγκιόζη! ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΑΣ!!! Ούτε ένα αξιοπρεπές τέλος δεν μπορείς να έχεις;

Έτσι επιβεβαιώνεται τουλάχιστον ότι θα δεχτεί την κυβέρνηση συνεργασίας

ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ

    Το έγραψε το ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ το ξαναγραφω και εγώ.ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΡΕΜΑΛΙΑ. Άμα γουστάρετε Βασούλα,πέστε το από τώρα και διαχωρείστε τη θέση σας.
     Κάντε και κυβέρνηση άμα θέλετε.Να το ξέρουμε όμως.
     Έτσι ΑΡΟΥΛΗ,ΑΚΗ ,ΔΑΚΗ ,ΓΑΚΗ κ.λ.π.

BBC: Ο Παπανδρέου θα παραιτηθεί μέσα στην επόμενη ώρα και θα αναλάβει ο Παπαδήμας

http://www.newsit.gr/files/Image/03-11-2011/resized/BBCNEW_579_355.jpgΌπως μεταδίδει αυτή την ώρα (14:30) το βρετανικό δίκτυο BBC, επικαλούμενο πληροφορίες από την Αθήνα, ο πρωθυπουργός αναμένεται να υποβάλει την παραίτηση του. Μετά την ολοκλήρωση του υπουργικού συμβουλίου ο πρωθυπουργός θα επισκεφθεί τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, γράφει το BBC για να του υποβάλει την παραίτηση του και να του προτείνει την δημιουργία κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας με πρωθυπουργό τον κεντρικό τραπεζίτη Λουκά Παπαδήμο.

Ακολουθεί η είδηση του BBC

Βίντεο με πρωτόγνωρες εικόνες επεισοδίων στις ΗΠΑ-Δακρυγόνα, φωτίες και χειροβομβιδες κρότου-λάμψης!

Το βίντεο είναι από την χθεσινή πορεία των αγανακτισμένων του κινήματος Οccupy Οakland:

Ακυρώνεται η υπογραφή κοινού κειμένου βουλευτών ΠΑΣΟΚ-ΝΔ για σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας μετά τη δήλωση Σαμαρά

Διεργασίες μεταξύ βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, προκειμένου να υπάρξει κοινή πρωτοβουλία για την προώθηση λύσης με κυβέρνηση συνεργασίας, βρίσκονταν σε εξέλιξη στο Μέγαρο της Βουλής μέχρι και πριν από λίγο όπως γράψαμε προηγουμένως.

Δήλωση Σαμαρά

http://www.neolaia.gr/wp-content/uploads/2009/11/antwnhs-samaras.jpg«Η Νέα Δημοκρατία είναι το κατ' εξοχήν Ευρωπαϊκό Κόμμα της Ελλάδας.

Ήταν, είναι και παραμένει ο εγγυητής της Ευρωπαϊκής μας πορείας και βεβαίως της παραμονής μας στο ευρώ.

Από την πρώτη στιγμή εκφράσαμε την απαίτηση να ματαιωθεί το δημοψήφισμα. Και ζητάμε από τον κ. Παπανδρέου δημόσια να το αποσύρει αμέσως.

Έλα μουν@ στον τόπο σου!*

*To Aman To Mati Mou ζητάει προκαταβολικά συγγνώμη για τον τίτλο του post αλλά ρωτάει ειλικρινά: Μπορείτε να σκεφτείτε κάποιον άλλο τίτλο που να μπορεί να περιγράψει τα παρακάτω;

Και μέσα στον γενικό χαμό, η Υπεύθυνη Λούτσων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Μαρία Δαμανάκη προέβη στην παρακάτω δήλωση:

Reuters: Μεταβατική κυβέρνηση με Παπαδήμο, σχεδιάζουν βουλευτές... γιατί δεν βάζουν κατευθείαν το Σημίτη;

Μια μικρή ομάδα βουλευτών  ετοιμάζει σχέδιο μεταβατικής κυβέρνησης για μια μεταβατική κυβέρνηση υπό τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Λουκά Παπαδήμο, μεταδίδει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.
Η συγκεκριμένη ομάδα προσπαθεί να πείσει τον Γιώργο Παπανδρέου να παραιτηθεί, ώστε ο κ. Παπαδήμος, μια «σεβαστή προσωπικότητα» στην Ελλάδα, να τεθεί επικεφαλής μια κυβέρνησης ενότητας που θα βγάλει την χώρα από το οικονομικό αδιέξοδο.

Τα ίδια περί Παπαδήμου έγραψε και πριν από λίγο το BBC

Σαμαράς: Μεταβατική Κυβέρνηση για δανειακή σύμβαση και εκλογές άμεσα

Να ματαιωθεί το δημοψήφισμα - Να το αποσυρει ο Παπανδρέου. Αδιαπραγμάτευτο το αίτημα για εκλογές. Το μόνο που δεχόμαστε η μεταβατική κυβέρνηση να που θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση και θα πάει αμέσως σε εκλογές.Πρέπει το συντομότερο δυνατόν να ξεμπλοκάρει η 6η δόση. Αναγκαία η νέα δανειακή σύμβαση. Εδώ που φτάσαμε η νέα δανειακή σύμβαση πρέπει να διασφαλιστεί. Διαφωνούμε με το μείγμα της πολιτικής και όχι με τους στόχους.

Βουλευτές ΠΑΣΟΚ-ΝΔ συζητάνε κυβέρνηση εθνικής ενότητας!!

Στη Βουλή συζητούσαν πριν από λίγο οι Βάσω Παπανδρέου, Βρεττός, Αντώναρος, Χατζηδάκης, Κ. Μητσοτάκης, Μ. ΒαρβιτσιώτηςΆρης Σπηλιωτόπουλος... θέμα του η κυβέρνηση εθνικής ενότητας. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA οι παραπάνω σχεδιάζουν να βγάλουν κοινό κείμενο!!! Ήμαρτον... με τη Βασούλα ρε;;; Που αντιπροσωπεύει ότι πιο σάπιο υπάρχει στο ΠΑΣΟΚ;;;

Στον Παπούλια ο ΓΑΠ μετά το υπουργικό συμβούλιο

Αυτή είναι η τελευταία εξέλιξη και φυσικά μην παραξενεύεστε που τα δεδομένα αλλάζουν κάθε 5 λεπτά μιας και ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι να κάνουν και απλά προσπαθούν να μας ξανακάτσουν στο σβέρκο με άλλη μάσκα

Σε πρωτοφανή ύψη το ελληνικό σπρεντ, στις 2.931 μ.β.

Oι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις τόσο στο εσωτερικό της Ελλάδας όσο και στην Ευρώπη, με το ερώτημα της παραμονής της χώρας στο ευρώ να πλανάται σαν φάντασμα πάνω από τις αγορές, έχει οδηγήσει σε πρωτοφανή εκτίναξη της επιτοκιακής ψαλίδας.Ειδικότερα, το σπρεντ των ελληνικών 10ετών τίτλων διογκώνεται σήμερα το πρωί στις 2.931 μονάδες βάσης.

Ρεγκίνα Βαρτζελή: Δεν παραιτείται ο ΓΑΠ!!!

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters η Ρεγκίνα Βαρτζελή (νομίζω Διευθύντρι του Γραφείου του ΓΑΠ) δήλωσε ότι ο ΓΑΠ δεν σκοπεύει να παραιτηθεί. Στην περίπτωση αυτή το επικρατέστερο σενάριο είναι αυτό που είπε ο ΠΑΣΟΚος Παπαχρήστος στο ΒΗΜΑ FM: Ο Γιωργάκης θα πάει μετά το υπουργικό συμβούλιο στην ΚΟ και θα ζητήσει την επιβεβαίωσή του με κάλπη από τους βουλευτές.

Βίντεο-Ξαναρωτάμε: Τι διαφορετικό θα έκανε ο Στρατός απ' αυτό που κάνει ο Βενιζέλος;

Η μόνη λύση είναι οι εκλογές... αλλιώς όλα τ' άλλα θυμίζουν πραξικόπημα Βενιζέλου όπως δείχνει και το παρακάτω εκπληκτικό βίντεο: