05 Νοεμβρίου 2011
Όκλαντ: Δεύτερος διαδηλωτής στην εντατική από την αστυνομική βία
Σκεφτήκατε την πιο απλή εκδοχή;
του Θέμου Παχυδερμιάδη
Ελπίζουμε να μην ξημερώσει η Δευτέρα με διερευνητική εντολή για το αν υπάρχει συναίνεση μεταξύ Παπανδρέου και... Ε. Βενιζέλου για το τι δέον γενέσθαι με την Δανειακή Σύμβαση. Προς το παρόν, αυτή την εβδομάδα καταφέραμε τρία μοναδικά πολιτικά ρεκόρ:
Πρώτον, προκηρύξαμε δημοψήφισμα για ένα θέμα που κανένας δεν είχε θέσει, το ευρώ. Και μετά το πήραμε πίσω.
Ελπίζουμε να μην ξημερώσει η Δευτέρα με διερευνητική εντολή για το αν υπάρχει συναίνεση μεταξύ Παπανδρέου και... Ε. Βενιζέλου για το τι δέον γενέσθαι με την Δανειακή Σύμβαση. Προς το παρόν, αυτή την εβδομάδα καταφέραμε τρία μοναδικά πολιτικά ρεκόρ:
Πρώτον, προκηρύξαμε δημοψήφισμα για ένα θέμα που κανένας δεν είχε θέσει, το ευρώ. Και μετά το πήραμε πίσω.
«Ο Παπανδρέου κέρδισε και ψάχνει κυβέρνηση ενότητας» μεταδίδουν τα ξένα ΜΜΕ
Άμεσα μετέδωσαν την «επιβίωση» του Γ.Παπανδρέου από την ψήφο εμπιστοσύνης στη Βουλή τα ξένα ΜΜΕ, υπογραμμίζοντας πως το «ναι» εξασφαλίστηκε με τη δέσμευση ότι θα ξεκινήσουν άμεσα συνομιλίες για νέα κυβέρνηση συνεργασίας.
Η δήλωση που περίμενε όλη η Ελλάδα-Καλτσοδέτα Καϊλή: «Τα δύσκολα δεν πέρασαν»
«(Ο ΓΑΠ) Υποσχέθηκε αυτό που απαιτούν οι περιστάσεις. Τα δύσκολα δεν πέρασαν όμως. Νέα κυβέρνηση (με Μπένυ) ως τη Δευτέρα και σύντομα εκλογές (για να ξαναβγεί ο Μπένυ)», είπε η Εύα η καλτσοδέτα και εννοούσε πως τα δύσκολα θα περάσουν όταν τη Δευτέρα θα είναι Πρωθυπουργός ο Μπένυ.
Λοιπόν Έλληνες! Υπομονή ως τη Δευτέρα...
ΥΓ. Σαν πολύ δε βιάζεται ή βιάζεται το κορίτσι;
Λοιπόν Έλληνες! Υπομονή ως τη Δευτέρα...
ΥΓ. Σαν πολύ δε βιάζεται ή βιάζεται το κορίτσι;
Σαμαράς: Ψηφίζουμε τη δανειακή σύμβαση και όχι μέτρα και μόνο αν έρθει με 150
Ο Σαμαράς διευκρίνησε ότι θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση μόνο αν έρθει μόνη της χωρίς συνοδευτικά μέτρα (ο Μπένυ βέβαια είπε στις προγραμματικές δηλώσεις του ότι δεν θα έρθουν άλλα μέτρα αλλά από εδω και πέρα μόνο θα εισπράτουμε) και μόνο αν έρθει για ψήφιση από 150, γιατί αν έρθει προς ψήφιση με 180 ψήφους σημαίνει ότι πρόκειται για εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας και δεν πρόκειται να συγκαταθέσει σ' αυτό.
Ναι κι απ' την καλτσοδέτα την Καϊλή
Εννοείται πως όλοι ψήφισαν ΝΑΙ, ακόμα και η "καλτσοδέτα" και συνεχίζει να είναι Πρωθυπουργός ο ΓΑΠ... Περαστικά σας
*Αποστολάκη και Παπαδημητρίου απούσες. Κουρουπλής ψήφισε όχι. Κατσέλη πήρε για επιβράβευση αντί για κόκκαλο, την επανένταξή της στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.
*Αποστολάκη και Παπαδημητρίου απούσες. Κουρουπλής ψήφισε όχι. Κατσέλη πήρε για επιβράβευση αντί για κόκκαλο, την επανένταξή της στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.
Βίντεο-Παναποκλειστικό σε λέω: Δηλώσεις Βάσως Παπανδρέου
Είναι η τελευταία φορά δεν θα το ξανακάνω! Αλήθεια σου λέω:
Μεγάλος μαλάκ@@ ο Χάρυ Πότερ!!! Δείτε ποιοι μας κυβερνάνε!!! (φώτο)
Σοβαρότης Ο! Προσέξτε το δεύτερο tweet, πού φαίνεται και δεξιά και αναρωτηθείται πως είναι δυνατόν να πάει η χώρα μπροστά με τέτοιους γελοίους:
Σαμαράς: Η μόνη λύση οι εκλογές
Οι μάσκες έπεσαν. Ο ΓΑΠ απέρριψε όλες τις προτάσεις μας. Η μόνη λύση είναι οι εκλογές
Ανακάτεψε την τράπουλα: Πάτε όλοι μια θέση πιο μέσα ρε...
"Κυρίες και κύριοι ζητώ ψήφο εμπιστοσύνης για να έχει η χώρα μια ικανή κυβέρνηση τους επόμενους μήνες"... αυτό τώρα η Καϊλή, η Βασούλα, ο Λιντζέρης, και τ' άλλα παιδία θα το εκλάβουν σαν παραίτηση!!!
04 Νοεμβρίου 2011
Άξιος Παπανδρέου!!! Κουβέντα για παραίτηση ο μπαγάσας!!
Αύριο θα πάει στον Παπούλια να γελάσουν μαζί για το πως κορόϊδεψαν για άλλη μια φορά!!!
Μπράβο του του βγάζω το καπέλο! Άξιος συνεχιστής του ονόματος Παπανδρέου
ΥΓ. Για όσους τυχόν δεν τον βλέπουν είπε πως αύριο θα πάει στο Παπούλια να του πει ότι θα ξεκινήσει συζητήσεις με όλα τα κόμματα για να δημιουργήσει μια κυβέρνηση ευρύτερης συνεργασίας... και όσο θα τα κάνει αυτά θα "ξεκινήσει και γεωτρήσεις νότια της κρίσης" όπως είπε χαρακτηριστικά
Μπράβο του του βγάζω το καπέλο! Άξιος συνεχιστής του ονόματος Παπανδρέου
ΥΓ. Για όσους τυχόν δεν τον βλέπουν είπε πως αύριο θα πάει στο Παπούλια να του πει ότι θα ξεκινήσει συζητήσεις με όλα τα κόμματα για να δημιουργήσει μια κυβέρνηση ευρύτερης συνεργασίας... και όσο θα τα κάνει αυτά θα "ξεκινήσει και γεωτρήσεις νότια της κρίσης" όπως είπε χαρακτηριστικά
Reuters: Ο Βενιζέλος σχεδιάζει να σφυρηλατήσει συμμαχία
Σύμφωνα με το Reuters ο Βενιζέλος έχει έρθει σε συμφωνία με κόμματα της αντιπολίτευσης προκειμένου να σχηματίσει κυβέρνηση συνασπισμού. Η συμφωνία αφορά μάλλον ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ της Ντόρας και ΔΗΜΑΡ του Κουβέλη. Στην κυβέρνηση δεν θα συμμετέχει και δεν θα την στηρίζει η ΝΔ.
Διαμαντοπούλου: Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου!
Τους συνεργάτες της υφυπουργούς ευχαρίστησε η Α. Διαμαντοπούλου που φαίνεται να είναι πεπεισμένη ότι ο ΓΑΠ θα παραιτηθεί!! Πολύ αισιόδοξη είναι...
Βέβαια η αισιοδοξία της φαίνεται και απ' το ότι μετά τα ευχαριστώ στους συνεργάτες της είπε ότι την Τρίτη θα καταθέσει κάποια πρόταση για την παιδεία στη διακομματική!!! Δηλ. είναι σίγουρη ότι θα φύγει ο ΓΑΠ και ότι την Τρίτη θα είναι πάλι υπουργός εθνικής παιδείας... για να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί;
Βέβαια η αισιοδοξία της φαίνεται και απ' το ότι μετά τα ευχαριστώ στους συνεργάτες της είπε ότι την Τρίτη θα καταθέσει κάποια πρόταση για την παιδεία στη διακομματική!!! Δηλ. είναι σίγουρη ότι θα φύγει ο ΓΑΠ και ότι την Τρίτη θα είναι πάλι υπουργός εθνικής παιδείας... για να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί;
Την παραίτηση του Δ. Χριστόφια αξιώνει η κυπριακή Βουλή
[Ας βάλουμε και καμιά σοβαρή είδηση μέχρι να μεταφράσουν την ομιλία του ΓΑΠ απ' τα αγγλικά στα ελληνικά και να αρχίσει να μιλάει]
Να παραιτηθεί ο Δημήτρης Χριστόφιας από την Προεδρία της Δημοκρατίας, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του για τη φονική έκρηξη στη ναυτική βάση, στο Μαρί, τον Ιούλιο, αξίωσε απόψε η κυπριακή Βουλή.
Υπέρ της πρότασης ψήφισαν 33 βουλευτές κατά 18, μετά από μια επτάωρη συζήτηση επί του πορίσματος της έρευνας για τα γεγονότα και τις συνθήκες που οδήγησαν στην έκρηξη.
Να παραιτηθεί ο Δημήτρης Χριστόφιας από την Προεδρία της Δημοκρατίας, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του για τη φονική έκρηξη στη ναυτική βάση, στο Μαρί, τον Ιούλιο, αξίωσε απόψε η κυπριακή Βουλή.
Υπέρ της πρότασης ψήφισαν 33 βουλευτές κατά 18, μετά από μια επτάωρη συζήτηση επί του πορίσματος της έρευνας για τα γεγονότα και τις συνθήκες που οδήγησαν στην έκρηξη.
Υποβάθμιση της Κύπρου από Moody's κατά δύο βαθμίδες...
Κατά δύο βαθμίδες, από BAA1 στο ΒΑΑ3/Ρ-3, υποβάθμισε σήμερα η Moody's την πιστοληπτική ικανότητα της Κύπρου με την προοπτική περαιτέρω υποβάθμισης.
Ο διεθνής οίκος αξιολόγησης σε σχετική του έκθεση επικαλείται την αυξημένη πιθανότητα να χρειαστεί το τραπεζικό σύστημα της χώρας κρατική στήριξη το 2012, καθώς και τη μικρότερη του αναμενομένου ικανότητα για έγκριση και εφαρμογή των απαιτούμενων δημοσιονομικών και διαρθρωτικών αλλαγών.
Ο διεθνής οίκος αξιολόγησης σε σχετική του έκθεση επικαλείται την αυξημένη πιθανότητα να χρειαστεί το τραπεζικό σύστημα της χώρας κρατική στήριξη το 2012, καθώς και τη μικρότερη του αναμενομένου ικανότητα για έγκριση και εφαρμογή των απαιτούμενων δημοσιονομικών και διαρθρωτικών αλλαγών.
Συνεχίζουν να μας δουλεύουν: Μιλούν για ηρωική έξοδο Παπανδρέου!!!
Για ηρωική έξοδο του πρωθυπουργού μέσα σε έντονα φορτισμένη ατμόσφαιρα μιλά πλέον το περιβάλλον του Γ. Παπανδρέου.
Τις ώρες πριν την κρίσιμη ομιλία του, ήταν μόνος του στο σπίτι στο Καστρί χωρίς τους στενούς του συνεργάτες οι οποίοι βρίσκονταν στη Βουλή από νωρίς το απόγευμα.
Τις ώρες πριν την κρίσιμη ομιλία του, ήταν μόνος του στο σπίτι στο Καστρί χωρίς τους στενούς του συνεργάτες οι οποίοι βρίσκονταν στη Βουλή από νωρίς το απόγευμα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)





