10 Σεπτεμβρίου 2022

Σποτ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ του ΣΥΡΙΖΑ: «Δε θέλεις άλλες υποσχέσεις που ΔΕΘαγίνουν πότε»


Νέο σποτ δημοσίευσε ο ΣΥΡΙΖΑ-Προoδευτική συμμαχία εν όψει της εμφάνισης του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ αυτό Σαββατοκύριακο. Το σποτ, με τίτλο «ΔΕΘαγίνουμε πότε», ξεκινά σημειώνοντας «Μετά από αυτό το βίντεο 45% των καταναλωτών έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές και οι απλήρωτοι λογαριασμοί φτάνουν το 1 δισ. ευρώ».

Στη συνέχεια εμφανίζεται απόσπασμα συνέντευξη Τύπου του Κυριάκου Μητσοτάκη στην 84η ΔΕΘ στο οποίο ο Πρωθυπουργός ακούγεται να λέει για τις αυξήσεις στους λογαριασμούς ρεύματος «Κάνουμε μία πολύ σημαντική παρέμβαση μαζί με τη ΔΕΗ ώστε να περιορίσουμε στο ελάχιστο τις όποιες αυξήσεις των τιμών του ρεύματος».

Το βίντεο κλείνει με τη φράση «δεν θέλεις κι άλλες υποσχέσεις που ΔΕΘαγίνουν ποτέ».

📺Cobra Kai: Το Netflix «τρολάρει» τη σειρά - «Το σωστό, το ελληνικό»


Η 5η σεζόν του Cobra Kai είναι γεγονός και τα επεισόδια από τις νέες περιπέτειες του Ντάνιελ Λαρούσο με τον αιώνιο αντίπαλό του, Τζόνι Λόρενς, προβάλλονται εδώ και μερικές ώρες στην πλατφόρμα του Netflix.

Όπως όλες οι σειρές που είναι διαθέσιμες στη χώρα μας, έτσι και αυτή μεταφράζονται στην ελληνική γλώσσα. Ωστόσο, το ελληνικό Netflix έκανε τη... δική του μετάφραση.

Μέσα από μία χιουμοριστική ανάρτησή του, ο επίσημος λογαριασμός της πλατφόρμας στο Instagram «τρόλαρε» τους τίτλους των νέων επεισοδίων με φωτογραφίες που παραμέμπουν στην Ελλάδα. Σε μία από αυτές δείχνει τον Ντάνιελ Λαρούσο έτοιμο για ακόμη έναν αγώνα Τάε Κβο Ντο, με φόντο... γύρο.

Οι τίτλοι των νέων επεισοδίων... αλά ελληνικά ήταν: «Σουβλάκι - Ντο», «Ταξί - Ντο» και «Καφενείο - Ντο». Στη λεζάντα της δημοσίευσης γράφει: «Το Cobra Kai το σωστό, το ελληνικό».

Δείτε τη δημοσίευση και τις φωτογραφίες





Τι θα δούμε στη νέα σεζόν του Cobra Kai

Το Cobra Kai του Netflix διαδραματίζεται 30 χρόνια μετά το Τουρνουά Καράτε Ολ Βάλεϊ του 1984 ενώ συνεχίζεται η αναπόφευκτη διαμάχη ανάμεσα στον Ντάνιελ Λαρούσο (Ραλφ Μάτσιο) και τον Τζόνι Λόρενς (Γουίλιαμ Ζάμπκα). Παρόλα αυτά, οι δυο άνδρες αναγκάζονται να τα βρουν για να αντιμετωπίσουν την απειλή του Cobra Kai.

Μετά τα συγκλονιστικά αποτελέσματα του τουρνουά Ολ Βάλεϊ, η πέμπτη σεζόν βρίσκει τον Τέρι Σίλβερ να επεκτείνει την αυτοκρατορία του Κόμπρα Κάι και να προσπαθεί να κάνει το στιλ καράτε "χωρίς έλεος" το μοναδικό παιχνίδι στην πόλη. Με τον Κριζ στη φυλακή και τον Τζόνι Λόρενς να αφήνει το καράτε στην άκρη για να επικεντρωθεί στην αποκατάσταση της ζημιάς που έχει προκαλέσει, ο Ντάνιελ Λαρούσο πρέπει να καλέσει έναν παλιό φίλο για βοήθεια.

Δείτε το τρέιλερ

Επεισόδια στα Εξάρχεια στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την κατασκευή του Μετρό


Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έγινε χθες βράδυ στα Εξάρχεια κατά της κατασκευής σταθμού μετρό στην πλατεία Εξαρχείων.

Στη συγκέντρωση συμμετείχαν κυρίως ΑΠΛΥΤΟΙ ρεμπεσκεδες, ενώ στο σημείο βρίσκονταν και αστυνομικές δυνάμεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από την πλευρά των συγκεντρωμένων εκτοξεύθηκαν πέτρες κατά των ΜΑΤ, με τους αστυνομικούς να απαντούν με χρήση χημικών και βομβίδων κρότου-λάμψης.







Σκληρή απάντηση Αθήνας σε Τουρκία για τον «ψευδομουφτή» της Ξάνθης: «Δείξτε μας το άρθρο της Συνθήκης της Λωζάνης»


Την έντονη αντίδραση του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών προκαλούν οι νέοι τουρκικοί ισχυρισμοί αναφορικά με την Μουσουλμανική Μειονότητα στη Θράκη αλλά και η «εκλογή ψευδομουφτή» με τις «ευλογίες» της Άγκυρας. Το ελληνικό ΥΠΕΞ σχολιάζει ότι η Τουρκία επιχειρεί με αυτόν τον τρόπο να καθιερώσει σε ένα τρίτο κράτος, διαδικασίες εκλογής θρησκευτικών ηγετών, οι οποίες δεν εφαρμόζονται στην δική του επικράτεια.

Καλεί παράλληλα την Τουρκία να υποδείξει στην ελληνική πλευρά το άρθρο της Συνθήκης της Λωζάνης που επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς της, σημειώνοντας πως για ακόμα μία φορά διαστρεβλώνει την πραγματικότητα.

Νωρίτερα, το τουρκικό ΥΠΕΞ, με ανακοίνωσή του συνεχάρη για την «εκλογή» του νέου «ψευδομουφτή» της Ξάνθης Μουσταφά Τράμπα αφήνοντας μάλιστα αιχμές για «πιέσεις» της Ελλάδας, καλώντας την να κάνει σεβαστά τα θρησκευτικά δικαιώματα των μουσουλμάνων πολιτών της.

Στην ανακοίνωσή του το ελληνικό ΥΠΕΞ υπογραμμίζει ότι η Τουρκία συνεχίζει να καταπατά τα δικαιώματα της σχεδόν αφανισμένης Ελληνικής Μειονότητας σε Κωνσταντινούπολη, Ίμβρο και Τένεδο.

Η ανακοίνωση του ελληνικού ΥΠΕΞ

Η τουρκική πλευρά επιχειρεί, για μία ακόμη φορά την διαστρέβλωση της πραγματικότητας και την προβολή ψευδών ειδήσεων αναφορικά με τη Μουσουλμανική Μειονότητα στη Θράκη. Είναι άξιον απορίας σε ποια διάταξη της Συνθήκης της Λωζάννης, την οποία, συστηματικά, παραβιάζει η Τουρκία, αναφέρεται ότι οι μουφτήδες της Μουσουλμανικής Μειονότητας στη Θράκη εκλέγονται. Αναμένουμε από την τουρκική πλευρά να μας υποδείξει το συγκεκριμένο άρθρο.

Είναι τουλάχιστον οξύμωρο ότι η Τουρκία επιχειρεί να καθιερώσει σε ένα τρίτο κράτος διαδικασίες εκλογής θρησκευτικών ηγετών, τις οποίες η ίδια δεν εφαρμόζει στην δική της επικράτεια. Ως γνωστόν, η Βουλή των Ελλήνων ψήφισε πρόσφατα νόμο για τον εκσυγχρονισμό των Μουφτειών. Ο νόμος αυτός δημιουργεί ένα σύγχρονο και ολοκληρωμένο θεσμικό πλαίσιο για τις Μουφτείες και τους Μουφτήδες στην Θράκη.

Πλαίσιο πλήρως συμβατό με το Σύνταγμα της Ελλάδας και τις διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας, όπως ορίζονται από τη Συνθήκη της Λωζάννης, την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, τη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, καθώς και τις αρχές και τα νενομισμένα του Ισλάμ.

Η Ελλάδα, ευρωπαϊκή δημοκρατία και κράτος δικαίου, τηρεί στο ακέραιο τις υποχρεώσεις της έναντι της Μουσουλμανικής Μειονότητας στη Θράκη που απορρέουν από την Συνθήκη της Λωζάννης. Θα συνεχίσει να ακολουθεί μία συγκροτημένη μειονοτική πολιτική η οποία προάγει την ευημερία της Μειονότητας.

Αντιθέτως, η Τουρκία συνεχίζει να καταπατά τα δικαιώματα της σχεδόν αφανισμένης Ελληνικής Μειονότητας σε Κωνσταντινούπολη, Ίμβρο και Τένεδο.

Συγκρατείται μάλιστα, ότι η Τουρκία προέβη σε σχετική ανακοίνωση λίγες ημέρες μετά τη θλιβερή επέτειο των «Σεπτεμβριανών» του 1955, κάτι που, αν μη τι άλλο θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή για αναστοχασμό από την πλευρά της Τουρκίας.

Η ανακοίνωση του τουρκικού ΥΠΕΞ

Μετά το θάνατο του Μουφτή Αχμέτ Μετέ, οι συμπατριώτες μας στην Ξάνθη εξέλεξαν τον νέο τους μουφτή ως αποτέλεσμα των εκλογών που έκαναν με ενότητα και αλληλεγγύη.

Συγχαίρουμε τον νέο Μουφτή Ξάνθης Μουσταφά Τράμπα, που κέρδισε τις εκλογές στις οποίες είδαμε έντονη συμμετοχή και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στις προσπάθειές του για προστασία και προώθηση των δικαιωμάτων και ελευθεριών της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης.

Εκτιμούμε επίσης τις προσπάθειες του Συμβουλευτικού Συμβουλίου της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης, το οποίο έχει καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για τη διοργάνωση των εκλογών με τρόπο που να αντανακλά τη βούληση της Μειονότητας, παρόλες τις πιέσεις.

Με την ευκαιρία αυτή, αναμένουμε από την Ελλάδα να σεβαστεί τα θρησκευτικά δικαιώματα και ελευθερίες της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης, τα οποία διασφαλίζονται από τις διεθνείς συμφωνίες και τους διεθνείς κανόνες ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ιδιαίτερα τη Συνθήκη Ειρήνης της Λωζάνης, και στο ίδιο πλαίσιο τη βούληση της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης.

Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τα δικαιώματα και τις ελευθερίες της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης, όπως κάναμε μέχρι τώρα», καταλήγει η ανακοίνωση.

📺Στη Θεσσαλονίκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Έκανε βόλτα στην πλατεία Αριστοτέλους


Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ενόψει της παρουσίας του στην 86η ΔΕΘ. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε βόλτα στην πλατεία Αριστοτέλους, ο οποίος είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει χειραψίες με περαστικούς και να συνομιλήσει μαζί τους.

Συνοδευόμενος από τον γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Παύλο Μαρινάκη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έφτασε αρχικά στο καφέ Ολύμπιον όπου έκανε χειραψίες με πελάτες.

Στη συνέχεια κατευθύνθηκε στην Πλατεία Αριστοτέλους, όπου βρίσκεται το περίπτερο της Νέας Δημοκρατίας, το οποίο στήθηκε για τις μέρες της 86ης ΔΕΘ.

Εκεί ήταν συγκεντρωμένοι αρκετά στελέχη, αλλά και βουλευτές και υπουργοί.

Οι υπεύθυνοι του περιπτέρου τον ενημέρωσαν για τη λειτουργία του που άρχισε σήμερα και του είπαν ότι οι πολίτες που επισκέπτονται μπορούν να παίρνουν ενημερωτικό φυλλάδιο ή επιτόπου να πληροφορούνται για το πρόγραμμα και τις δράσεις της Κυβέρνησης. Ένα δεύτερο περίπτερο της Νέας Δημοκρατίας λειτουργεί στον πεζόδρομο της Καλαμαριάς.

Ο Πρωθυπουργός συνομίλησε μαζί τους όπως και με πολίτες που ήταν στην πλατεία εκείνη την ώρα και ανταποκρίθηκε σε όσους του ζήτησαν να φωτογραφηθούν μαζί του.


Στόλτενμπεργκ και Μπλίνκεν σε Ερντογάν: «Οι διαφορές με την Ελλάδα να επιλυθούν με τη διπλωματία»


«Η Τουρκία και η Ελλάδα είναι δύο πολύτιμοι σύμμαχοι», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενμπεργκ, κληθείς να σχολιάσει τις επιθετικές δηλώσεις του Προέδρoυ της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, κατά της Ελλάδας.

Ερωτηθείς κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε από κοινού με τον υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Άντονι Μπλίνκεν, στις Βρυξέλλες, ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ απάντησε σχετικά με τις επιθετικές δηλώσεις του Τούρκου Προέδρου:

«Η Τουρκία και η Ελλάδα είναι δύο πολύτιμοι σύμμαχοι. Συμμετέχουν και συμβάλλουν στο ΝΑΤΟ με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Οι όποιες διαφορές μεταξύ τους πρέπει να επιλυθούν με διπλωματικά μέσα. Στο ΝΑΤΟ έχουμε ένα μηχανισμό αποκλιμάκωσης – ο οποίος έχει ήδη χρησιμοποιηθεί – μέσω του οποίου η Τουρκία και η Ελλάδα δεσμεύονται να παρέχουν πληροφορίες και τρόπους για την αποκλιμάκωση κάθε επικίνδυνης κατάστασης ή συμπεριφοράς στο Αιγαίο».

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Aντονι Μπλίνκεν, είπε ότι συμφωνεί με τον Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ ότι η Ελλάδα και η Τουρκία είναι «δύο πολύτιμοι και σημαντικοί σύμμαχοι» – φίλοι των ΗΠΑ. «Έχουν διαφορές και θέλουμε να τους δούμε να τις επιλύουν με εποικοδομητικό τρόπο, μέσα από το διάλογο – έχει ξαναγίνει αυτό στο παρελθόν και αυτό αναμένουμε ότι θα ξαναγίνει».

Εξάλλου, ερωτηθείς αν η Τουρκία θέτει σε κίνδυνο την ενότητα της Συμμαχίας με τη στάση της σε σειρά ζητημάτων (π.χ. Ρωσία, προσχώρηση Φινλανδίας και Σουηδίας), ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ απάντησε ότι οι προκλήσεις λόγω της επιθετικότητας της Ρωσίας στην Ουκρανία, είναι σημαντικές για όλους τους Συμμάχους. «Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι επικεντρώνουμε την προσοχή και τα μέσα μας στη στήριξη της Ουκρανίας. Αυτό που εξέλαβα σήμερα μέσα στην αίθουσα, με παρόντες όλους τους συμμάχους του ΝΑΤΟ, ήταν μια πολύ ισχυρή επαναβεβαίωση αυτής της ενότητας», ανέφερε ο Άντονι Μπλίνκεν.

Από την πλευρά του, ο Γενς Στόλτενμπεργκ είπε ότι είναι φυσικό να υπάρχουν διαφορές μέσα στο ΝΑΤΟ. 

«Είμαστε 30 διαφορετικές Δημοκρατίες και φυσικά δεν συμφωνούμε πάντα σε όλα τα ζητήματα», είπε ο Γενς Στόλτενμπεργκ. 

Στο τέλος – σημείωσε – οι διαφωνίες ξεπερνιούνται, κάτι το οποίο αποδείχθηκε στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη.

📺Κρήτη: Πρόστιμο στο ΒΛΑΜΜΕΝΟ που κλώτσησε την γάτα


“Καμπάνα” έπεσε στην 15χρονη μαθήτρια που κακοποίησε μία γάτα σε περιοχή του Ρεθύμνου, στην Κρήτη.

Η 15χρονη ταυτοποιήθηκε από την αστυνομία και σήμερα κλήθηκε σε απολογία λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ekriti.gr της επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ για την κακοποίηση της γάτας.

Στο βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας, η ανήλικη φαίνεται να προσεγγίζει αρχικά την γάτα, να την κρατάει στα χέρια της, να την αφήνει κάτω και στη συνέχεια να την κλωτσά με τέτοια δύναμη που το τετράποδο εκσφενδονίστηκε αρκετά μέτρα μακριά.

Μάλιστα, η ανήλικη γελούσε με το κατόρθωμά της.

Όπως ήταν αναμενόμενο, το βίντεο έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων.

📺Βασιλιάς Κάρολος: Το πρώτο του διάγγελμα στον βρετανικό λαό


Το πρώτο του διάγγελμα στον Βρετανικό λαό απευθύνει νέος βασιλιάς της Βρετανίας Κάρολος Γ'. Αρχικά δήλωσε ότι έχει «αισθήματα βαθιάς θλίψης» για τον θάνατο της μητέρας του και απέτισε φόρο τιμής για την «αγάπη, τη στοργή, την καθοδήγηση, την κατανόηση και το παράδειγμα» της βασίλισσας Ελισάβετ, που έφυγε από τη ζωή την Πέμπτη σε ηλικία 96 ετών.

Ο βασιλιάς τόνισε : «Σε όλη της τη ζωή, η Αυτής Μεγαλειότης Βασίλισσα - η αγαπημένη μου μητέρα - ήταν έμπνευση και παράδειγμα για μένα και για όλη την οικογένειά μου και της οφείλουμε το πιο ειλικρινές χρέος που μπορεί να οφείλει μια οικογένεια στη μητέρα της».

Ο νέος μονάρχης της βρετανικής Κοινοπολιτείας πρόσθεσε: «Η Βασίλισσα Ελισάβετ έζησε μία καλή ζωή. Η υπόσχεση που έδωσε με το πεπρωμένο τηρήθηκε και σήμερα ο θάνατός της θρηνείται βαθύτατα. Αυτή την υπόσχεση της ισόβιας υπηρεσίας ανανεώνω σε όλους σας σήμερα».

Ο βασιλιάς είπε ακόμα ότι η «στοργή, ο θαυμασμός και ο σεβασμός» που ενέπνευσε η βασίλισσα «έγινε το σήμα κατατεθέν για τη βασιλεία της», προσθέτοντας: «Και, όπως κάθε μέλος της οικογένειάς μου μπορεί να δηλώσει, συνδύαζε αυτές τις ιδιότητες με ζεστασιά, χιούμορ και μια αλάνθαστη ικανότητα να βλέπει πάντα το καλύτερο στους ανθρώπους».

Ο βασιλιάς δήλωσε ότι η μητέρα του δεσμεύτηκε να αφιερώσει τη ζωή της «στην υπηρεσία των λαών της» στα 21α γενέθλιά της το 1947. Συγκεκριμένα τόνισε: «Αυτό ήταν κάτι περισσότερο από μια υπόσχεση: ήταν μια βαθιά προσωπική δέσμευση που καθόρισε ολόκληρη τη ζωή της».

«Έκανε θυσίες για το καθήκον»

«Η αφοσίωση και η αφοσίωσή της δεν κλονίστηκαν ποτέ, σε περιόδους αλλαγών και προόδου, σε περιόδους χαράς και εορτασμού και σε περιόδους θλίψης και απώλειας».

Διάδοχός μου ο Γουίλιαμ
 
Ο βασιλιάς δήλωσε ότι ορίζει τον γιο και διάδοχό του, Γουίλιαμ, ως πρίγκιπα της Ουαλίας, προσθέτοντας: «Ο νέος μας Πρίγκιπας και η νέα μας Πριγκίπισσα της Ουαλίας, ξέρω ότι θα συνεχίσουν να εμπνέουν και να ηγούνται των εθνικών μας συζητήσεων, βοηθώντας να φέρουν το περιθωριακό στο επίκεντρο, όπου μπορεί να δοθεί ζωτικής σημασίας βοήθεια».

Το μήνυμα στον Χάρι και την Μέγκαν

Έστειλε επίσης ένα τρυφερό μήνυμα στον μικρότερο γιο του Χάρι και τη σύζυγό του Μέγκαν Μαρκλ, σε μια προφανή ένδειξη της επιθυμίας του να τερματίσει τις ρήξεις που προέκυψαν μετά την απόφαση του Δούκα και της Δούκισσας του Σάσεξ να αποσυρθούν από τα βασιλικά καθήκοντα και να ζήσουν στις ΗΠΑ.

«Θέλω επίσης να εκφράσω την αγάπη μου για τον Χάρι και τη Μέγκαν καθώς συνεχίζουν να χτίζουν τη ζωή τους στο εξωτερικό», δήλωσε.

📺Η Τερέζα Μέι περιέγραψε σπαρταριστά τι συνέβη όταν έκανε μια... ζημιά στο κάστρο της βασίλισσας -Και η Ελισάβετ την είδε


Η Τερέζα Μέι, απρόσμενα, έκανε την έκπληξη σήμερα, επιλέγοντας στο λόγο της στο βρετανικό κοινοβούλιο να επιστρατεύσει τον κωμικό της εαυτό και να κάνει αναπαράσταση κάποιων αστείων στιγμών με την βασίλισσα.

Η πρώην πρωθυπουργός της Βρετανίας Τερέζα Μέι, επέλεξε πέρα από τα λόγια για την αφοσίωση και την ευγένια της βασίλισσας Ελισάβετ, χαρακτηριστικά της στα οποία αναφέρθηκαν όλοι, να αναφερθεί στο λόγο της στην βασίλισσα με χιούμορ. Μοιράστηκε στιγμές που φανερώνουν την άλλη πλευρά της βασίλισσας Ελισάβετ, την πιο χιουμοριστική.

Και μάλιστα, η Τερέζα Μέι μοιράστηκε τις στιγμές αυτές με ιδιαίτερη εκφραστικότητα κάνοντας άπαντες να σκάσουν στα γέλια. Είναι πραγματικά διασκεδαστικό το βίντεο στο οποίο αφηγείται αστεία περιστατικά με την βασίλισσα.

Ξεκίνησε το λόγο της λέγοντας ότι ανάμεσα σε όλους τους ηγέτες του κόσμου που έχει γνωρίσει, η βασίλισσα Ελισάβετ ήταν η πιο ξεχωριστή, ενώ σημείωσε ότι η βασίλισσα ήταν το πρόσωπο στο δωμάτιο στο οποίο πάντα όλοι, ανεξαρτήτως του ποιος ήταν, ήθελαν να μιλήσουν.

Και κάπου ανάμεσα στα αστεία περιστατικά που διηγήθηκε ήταν και αυτό από ένα μπάρμπεκιου στο Μπαλμόραλ στο οποίο την είχε προσκαλέσει η βασίλισσα. Περιέγραψε πως αποφάσισε να μεταφέρει στο τραπέζι ένα πιάτο που είχε επάνω του ένα κομμάτι τυρί, όταν καθώς πήγαινε να το βάλει στο τραπέζι, το τυρί της... έπεσε στο χώμα. Ηταν πραγματικά απίθανη η περιγραφή της για το πώς το σήκωσε από το χώμα το έβαλε στο τραπέζι και το τοποθετήσε στο τραπέζι σαν να μην συμβαίνει τίποτα, όταν ξαφνικά κατάλαβε ότι όλο αυτό το σκηνικό το είχε παρατηρήσει από την αρχή ως το τέλος η βασίλισσα Ελισάβετ.

Δείτε την σπαρταριστή περιγραφή της Τερέζα Μέι στο 6:20 του βίντεο:


«Η Μεγαλειότητά της αγαπούσε την ύπαιθρο και ήταν προσγειωμένη και γυναίκα της κοινής λογικής.

Θυμάμαι ένα πικνίκ στο Μπαλμόραλ, το οποίο γινόταν σε κάποιο σημείο του κτήματος. Τα καλάθια ήρθαν από το κάστρο και όλοι βοηθήσαμε να βάλουμε τα τρόφιμα και τα ποτά στο τραπέζι.

Πήρα κάποιο τυρί, το έβαλα σε ένα πιάτο και το μετέφερα στο τραπέζι. Το τυρί όμως μού έπεσε κάτω.

Έπρεπε να πάρω μια απόφαση στο κλάσμα του δευτερολέπτου.

Πήρα το τυρί, το έβαλα στο πιάτο και το έβαλα στο τραπέζι.

Και γυρνώ και βλέπω ότι κάθε μου κίνηση παρακολουθείτο πολύ προσεκτικά από την Αυτού Μεγαλειότητα τη Βασίλισσα.

Την κοίταξα. Με κοίταξε. Και απλώς χαμογέλασε.

Και το τυρί παρέμεινε στο τραπέζι!».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πήρε «κεφάλι» ο Σεμπαστιάν Λεμπ


Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε τέσσερις από τις έξι ειδικές της ημέρας

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ με Ford προηγείται στη γενική κατάταξη του Ράλι Ακρόπολις μετά τη διεξαγωγή των έξι σημερινών ειδικών διαδρομών, συνολικού μήκους 108,31 χιλιομέτρων. Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε τέσσερις από τις έξι ειδικές της ημέρας και βρίσκεται στην πρώτη θέση της γενικής, έχοντας 1.7 δευτερόλεπτα πίσω του τον -συμπατριώτη και «ομόσταυλό» του- Πιέρ-Λουί Λουμπέ.

Ο 48χρονος Λεμπ επικράτησε στις πρώτες τρεις σημερινές ειδικές (Λουτράκι 1, Χαρβάτι και Λουτράκι 2) και «σκαρφάλωσε» προσωρινά στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, ωστόσο ένα λάθος σε φουρκέτα της 5ης ειδικής (Δάφνη) τού κόστισε 6.6 δευτερόλεπτα. Αυτό εκμεταλλεύθηκε ο 25χρονος Λουμπέ και, σημειώνοντας -για πρώτη φορά στην καριέρα του σε επίπεδο WRC- τον ταχύτερο χρόνο σε μια ειδική, τέθηκε επικεφαλής στον αγώνα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Λεμπ.

Μάλιστα, ο Λουμπέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική της ημέρας (Λιβαδειά), με αποτέλεσμα να αυξήσει το υπέρ του προβάδισμα έναντι του Εσαπέκα Λάπι της Toyota (+7.8 δευτερόλεπτα), ο οποίος «έριξε» τον Λεμπ στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης (+8.3 δεύτερα).



Όμως, στην τελευταία ειδική της ημέρας (Βωξίτες) ο Λεμπ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, καθώς ήταν 9.2 ταχύτερος από τον Λάπι. Παράλληλα, εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα του Λουμπέ (σ.σ. ο 25χρονος δήλωσε ότι είχε ένα θέμα με τα φρένα στο ξεκίνημα της ειδικής και κάποιο θέμα με το σύστημα διεύθυνσης στο τέλος, με αποτέλεσμα να είναι συντηρητικός στην οδήγησή του) και ήταν δέκα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον συμπατριώτη του, με αποτέλεσμα ο Λεμπ να επιστρέψει στην κορυφή της γενικής, μολονότι στη διάρκεια της τελευταίας ειδικής το αυτοκίνητό του βρέθηκε στους δύο τροχούς, καθώς υπήρχε μια πέτρα στο έδαφος, την οποία το Ford χτύπησε στο πλάι, με αποτέλεσμα αυτή να «σηκώσει» το αυτοκίνητο.



Αξίζει να σημειωθεί ότι ο -πρωτοπόρος της βαθμολογίας των οδηγών- Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος είχε τον... άχαρο ρόλο να «καθαρίζει» τον δρόμο για τους επόμενους, καθώς ξεκινούσε πρώτος την προσπάθειά του στις σημερινές ειδικές, βρίσκεται στην ένατη θέση της γενικής, περίπου 68 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.

Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Hyundai i20 N Rally 2 βρίσκεται 4 λεπτά και 15.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.



Το Σάββατο (10/9) είναι η πιο... απαιτητική ημέρα του Ράλι Ακρόπολις με έξι ειδικές (Πύργος 1 & 2, Περιβόλι 1 & 2, «Ταρζάν» 1 & 2), συνολικού μήκους 147,98 χιλιομέτρων.

Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση της σημερινής (9/9) ημέρας, έχει ως εξής:

1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Ford) 1 ώρα 12:11.9

2. Πιέρ-Λουί Λουμπέ (Γαλλία/Ford) + 1.7

3. Εσαπέκα Λάπι (Φινλανδία/Toyota) + 8.7

4. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) + 16.0

5. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) + 22.2

6. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) + 31.1

7. Γκας Γκρίνσμιθ (Μ. Βρετανία/Ford) + 33.9

8. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) + 34.5

9. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) + 1:07.8

10. Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) + 1:38.9

09 Σεπτεμβρίου 2022

Η κλήση Πολάκη στο κινητό του Σπίρτζη που παρακολουθείται... viral στα social media


Mία χρονική σύμπτωση που δεν πέρασε απαρατήρητη από τους χρήστες

Δεν… γλίτωσε τα σχόλια των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μία χρονική σύμπτωση την ώρα που ο Χρήστος Σπίρτζης επεδείκνυε το link το οποίο φέρεται να περιέχει το λογισμικό με το οποίο ο ίδιος καταγγέλλει ότι παρακολουθείτο το κινητό του.

Συγκεκριμένα, την ώρα που ο κ. Σπίρτζης έδειχνε στους δημοσιογράφους το επίμαχο μήνυμα, «έσκασε» κλήση από τον Παύλο Πολάκη, με το αποτέλεσμα όπως φαίνεται στις φωτογραφίες:










Αυτό είναι το πρόγραμμά του Κυριάκου Μητσοτάκη για την 86η ΔΕΘ


Το πρόγραμμα των επισκέψεων του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, για την 86η διοργάνωση της ΔΕΘ Θεσσαλονίκης έχει ως εξής:

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 

Άφιξη του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 

10:30 Συνάντηση με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΘ
11:00 Περιήγηση στα περίπτερα της Έκθεσης
20:00 Ομιλία του Πρωθυπουργού στα εγκαίνια της 86ης ΔΕΘ, στο «Βελλίδειο» Συνεδριακό Κέντρο

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 

13:00 Συνέντευξη Τύπου του Πρωθυπουργού στο «Βελλίδειο» Συνεδριακό Κέντρο

Ράλλυ Ακρόπολις: ΜΠΕΤΟΣΤΟΚΟΣ μπήκε στην πίστα, κινδύνευσε και τσακώθηκε και με υπάλληλο ασφαλείας (βίντεο)


Ο  άνδρας όχι μόνο δεν συμμορθώθηκε αλλά απάντησε με ειρωνικό και εριστικό τόνο στον υπάλληλο της διοργάνωσης. 

Να κάνει μια βόλτα μέσα στην χωμάτινη πίστα της ειδικής διαδρομής του Ράλλυ Ακρόπολις αποφάσισε ένας… φυσιολάτρης θεατής, ο οποίος μάλιστα κινδύνεψε να παρασυρθεί από όχημα που έπαιρνε μέρος στον αγώνα και πέρασε ξυστά δίπλα του. 

Ένας υπάλληλος ασφαλείας του Ράλλυ προσέγγισε τον θεατή και του έκανε παρατήρηση. Ο ασυνείδητος άνδρας όχι μόνο δεν συμμορθώθηκε αλλά απάντησε με ειρωνικό και εριστικό τόνο στον υπάλληλο της διοργάνωσης. 

«Τι δουλειά έχετε κύριε μέσα στην ειδική; Απαγορεύεται!» του λέει ο εργαζόμενος της διοργάνωσης.

«Αυτό αγόρι μου δεν είναι δικό σου, το βουνό είναι όλου του κόσμου» του απάντησε ο εξαγριωμένος θεατής. 

Όπως σχολίασε και στο Twitter η διοργάνωση – που ανέβασε και το σχετικό βίντεο - «χωρίς λόγια…». 

📺Σκηνές χάους στη Θεσσαλονίκη: Λογιστής σε αμόκ «πιάστηκε» με εργαζόμενο, έσπασε πόρτα με μπουνιά και πήρε ένα όπλο... ρέπλικα


Ένταση επικράτησε το μεσημέρι της Παρασκευής στη Θεσσαλονίκη, όταν δύο άνδρες «πιάστηκαν» στα χέρια. Όλα ξεκίνησαν, όταν ένας λογιστής κινήθηκε εναντίον εργαζόμενου σε internet cafe.

Αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ο λογιστής κινούνταν κατά του εργαζόμενου του internet cafe με σκοπό να τον χτυπήσει. Εκείνος απομακρυνόταν για να γλιτώσει, όπως μεταδίδει το thestival.gr. Τότε, ο λογιστής επέστρεψε στο γραφείο του, έσπασε το τζάμι της εισόδου, πήρε ένα πιστόλι και βγήκε στον δρόμο...

«Ήταν απίστευτο αυτό που είδαμε. Έσπασε με μια μπουνιά την πόρτα του μαγαζιού του. Κόπηκε στο πόδι και είχε αίματα. Βγήκε με ένα πιστόλι στο χέρι. Έψαχνε αυτόν που είχαν μαλώσει. Εκείνος έφυγε για να γλιτώσει. Είναι ήσυχο παιδί και δεν έχει δώσει δικαιώματα. Δεν ξέρω τι έπαθε σήμερα. Σαν να είχε τρελαθεί ή σαν να πήρε κάτι. Ευτυχώς που ήρθαν οι αστυνομικοί γρήγορα και του έβαλαν χειροπέδες. Δεν ξέρω τι θα είχε γίνει» δήλωσε στο ίδιο μέσο περίοικος.

Θεσσαλονίκη: Λογιστής σε αμόκ «πιάστηκε» με εργαζόμενο, έσπασε πόρτα με μπουνιά και πήρε ένα όπλο... ρέπλικαΘεσσαλονίκη: Λογιστής σε αμόκ «πιάστηκε» με εργαζόμενο, έσπασε πόρτα με μπουνιά και πήρε ένα όπλο... ρέπλικα

Οι αστυνομικοί μόλις έφτασαν στο σημείο έριξαν τον πρωταγωνιστή του επεισοδίου στο έδαφος και του πέρασαν χειροπέδες. Εντός του γραφείου του εντόπισαν το πιστόλι που κρατούσε και αποδείχθηκε ότι ήταν... ρέπλικα.

Ο λογιστής βρισκόταν σε κατάσταση αμόκ και οι αστυνομικοί τον επιβίβασαν σε περιπολικό και τον οδήγησαν στο Αστυνομικό Τμήμα Χαριλάου.

📺Στο Λονδίνο ο βασιλιάς Κάρολος με την Καμίλα—Χαιρέτησε τους συγκεντρωμένους έξω από το παλάτι


Στο παλάτι του Μπάκιγχαμ στο Λονδίνο έφτασε ο βασιλιάς Κάρολος ο 3ος συνοδευόμενος από την βασιλική σύζυγο Καμίλα. Και οι δυο τους είναι ντυμένοι στα μαύρα σε ένδειξη πένθους για τον θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ. 

Έξω από τα ανάκτορα είχε ήδη συγκεντρωθεί πλήθος κόσμου, που έσπευσε να χαιρετήσει τον Κάρολο.

Ο Κάρολος χαμογέλασε καθώς κατέβηκε από το όχημά του και κατευθύνθηκε προς τους πολίτες που περίμεναν, ευχαριστώντας τους για την υποστήριξη και την παρουσία τους.

Μερικοί από το πλήθος φώναξαν: «Ο Θεός να σώσει τον βασιλιά». Γενικότερο όμως το κλίμα είναι υποτονικό και οι περισσότεροι εκφράζουν τα συλλυπητήριά τους.

Ο Κάρολος αναμένεται να απευθύνει σήμερα (στις 20:00 ώρα Ελλάδας) το πρώτο διάγγελμα προς τους Βρετανούς πολίτες, ενώ θα ανακηρυχθεί επισήμως βασιλιάς αύριο, Σάββατο, στη διάρκεια συνεδρίασης του Συμβουλίου Διαδοχής στο Λονδίνο.




Άδωνις Γεωργιάδης: Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για ΑΠΕ


Στις τεράστιες δυνατότητες που έχει η Ελλάδα στην παραγωγή ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο Άδωνις Γεωργιάδης, υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κατά την ομιλία του στο συνέδριο «Η πράσινη οικονομία στην εποχή της ενεργειακής κρίσης», το οποίο συνδιοργανώνουν η Next is Now και η Dome Consulting Firm και τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας.

«Η ενεργειακή κρίση που βιώνουμε είναι η μεγαλύτερη κρίση που έχει αντιμετωπίσει η Ευρωπαϊκή Ενωση τα τελευταία χρόνια. Θα μπορούσε αυτή η τεράστια κρίση, ωστόσο, να αναδειχθεί σε μία οικονομική και πολιτική ευκαιρία για την Ελλάδα, αναλόγως πώς θα αντιδράσουμε εμείς», είπε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης, επισημαίνοντας ότι «η Ελλάδα θα έπρεπε στις ΑΠΕ να έτρεχε με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από άλλους. Έχουμε κάνει πράγματα, αλλά με βάση τις αντικειμενικές μας δυνατότητες έχουμε μείνει πίσω».

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων τόνισε, μάλιστα, πως η ενεργειακή κρίση και η αύξηση των τιμών ενέργειας ωθούν τη χώρα στην επιτάχυνση παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ, όχι μόνο επειδή είναι κλιματικά ωφέλιμες, αλλά επειδή τώρα είναι εξαιρετικά προσοδοφόρες. Ανέδειξε, δε, και το ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον γύρω από τις ΑΠΕ, λέγοντας: «Ο καπιταλισμός λειτουργεί με το συμφέρον. Το συμφέρον λοιπόν είναι να παράγεις ενέργεια από ΑΠΕ. Γι’ αυτό και αιτήματα επενδύσεων για ΑΠΕ που έρχονται κάθε μέρα στο υπουργείο είναι απεριόριστες. Είναι υπερβολικά περισσότερες από το διαθέσιμο δίκτυο, στο οποίο θα “κουμπώσουν” αυτά τα έργα. Τα επόμενα 4-6 χρόνια θα είναι χρόνια κοσμογονίας για το δίκτυο και τις επενδύσεις στις ΑΠΕ».

Ο Αδ. Γεωργιάδης είπε επίσης ότι για την Ελλάδα η «πράσινη» ενέργεια μπορεί να γίνει το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά της και να αποκτήσει εξαγωγική δύναμη, ενώ, μεταξύ άλλων, τόνισε ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει θεσπίσει τις μεγαλύτερες επιδοτήσεις σε ολόκληρη τη Ευρώπη. «Το ρεύμα είναι σαν χρυσάφι και πρέπει να το καταναλώνουμε με σύνεση», κατέληξε.

Της Εύας Οικονομάκη
enikos.gr

Σύνοδος υπουργών Ενέργειας: Kαμία απόφαση-15 κράτη υπέρ της ελληνικής πρότασης για οριζόντιο πλαφόν στο φυσικό αέριο


Δεν κατέληξαν σε συμφωνία σχετικά με το πλαφόν για την τιμή του φυσικού αερίου οι υπουργοί Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Οι υπουργοί Ενέργειας της ΕΕ εξουσιοδότησαν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξετάσει και άλλα πιθανά έκτακτα μέτρα, όπως ένα συνολικό πλαφόν σε όλο το εισαγόμενο φυσικό αέριο.

Στη συνέντευξη Τύπου η επίτροπος Ενέργειας, Κάντρι Σίμσον, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «θα πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σε όλα τα μέτωπα» και πρόσθεσε ότι «τίποτα δεν είναι εκτός του τραπεζιού της συζήτησης. Εξετάζουμε όμως και άλλους τρόπους να μειώσουμε τις τιμές, είναι πολύ σημαντικό να μειώσουμε τον ρωσικό εφοδιασμό με εναλλακτικές προμήθειες από αξιόπιστους εταίρους, είναι σημαντικό να διαφοροποιηθούμε, να συνάψουμε συμφωνίες με αξιόπιστους εταίρους».

Τι αναφέρει η κοινή δήλωση των υπουργών Ενέργειας

Σύμφωνα με το Bloomberg, οι υπουργοί Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης δήλωσαν την Παρασκευή ότι το εκτελεστικό σκέλος του μπλοκ, δηλαδή η Κομισιόν, θα πρέπει να υποβάλει επείγουσες προτάσεις για την παροχή ρευστότητας στους εμπόρους ενέργειας, ώστε τα κεφάλαια να ανακατευθυνθούν στους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα.

«Ελπίζω ότι θα είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε τις συζητήσεις μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου», δήλωσε ο Τσέχος υπουργός Βιομηχανίας Jozef Sikela στους δημοσιογράφους.

Οι υπουργοί ζήτησαν από την Κομισιόν να προτείνει επείγουσες παρεμβάσεις, συμπεριλαμβανομένου του πλαφόν στις τιμές φυσικού αερίου. «Ειδικά μέτρα στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει επίσης να συμβάλουν στον περιορισμό των επιπτώσεων των υψηλών τιμών του φυσικού αερίου στις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας της ΕΕ και στις τιμές ενέργειας για τους πελάτες», σύμφωνα με την κοινή δήλωση που συνέταξαν οι υπουργοί Ενέργειας.

Η επίτροπος Κάντρι Σίμσον δήλωσε ότι το μπλοκ θα προτείνει «πρωτοφανή» μέτρα την επόμενη εβδομάδα, καθώς οι χώρες αντιμετωπίζουν «τρομακτικές προκλήσεις». Πρόσθεσε ότι η ομάδα της Κομισιόν επεξεργάζεται ένα ευρύτερο σχέδιο για την προσαρμογή της δομής της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, το οποίο ελπίζει ότι θα είναι «έτοιμο στις αρχές του επόμενου έτους».

Οι υπουργοί συζήτησαν επίσης τρόπους για τη μείωση της ζήτησης, αλλά απέφυγαν να υποστηρίξουν την έκκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για υποχρεωτικές περικοπές. Στην κοινή δήλωσή τους ζήτησαν να δοθούν «κίνητρα» για συντονισμένες μειώσεις.

Διαφωνία για το πλαφόν -15 χώρες θέλουν πλαφόν γενικά στο εισαγόμενο φυσικό αέριο, τρεις θέλουν μόνο στο ρωσικό

Σύμφωνα με το Bloomberg, μια ομάδα Ευρωπαίων υπουργών Ενέργειας πιέζει επίσης για την επιβολή πλαφόν σε όλο το εισαγόμενο φυσικό αέριο, και όχι μόνο στο ρωσικό, καθώς οι υπουργοί αναζητούν λύσεις για να αποτρέψουν η αύξηση των τιμών να πλήξει την οικονομία.

Η ιδέα της επιβολής πλαφόν γενικά στο εισαγόμενο φυσικό αέριο και όχι μόνο στο ρωσικό ισχυροποιήθηκε κατά τη διάρκεια των συνομιλιών, αφού αρκετά κράτη-μέλη κατέστησαν σαφές ότι δεν ήθελαν να εξετάσουν την ιδέα του πλαφόν μόνο για το ρωσικό φυσικό αέριο.

Η Μόσχα έχει δηλώσει ότι θα διακόψει την προμήθεια σε όποιον υπογράψει το πλαφόν στο ρωσικό αέριο.

Στο τέλος, οι υπουργοί συμφώνησαν ότι χρειάζεται περισσότερη δουλειά προτού υιοθετηθεί οποιοδήποτε τέτοιο μέτρο.

«Δεκαπέντε χώρες μίλησαν ξεκάθαρα υπέρ της επιβολής πλαφόν στις τιμές γενικά του εισαγόμενου φυσικού αερίου και όχι μόνο στο φυσικό αέριο που εισάγεται από έναν φορέα ή μια χώρα», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Ρομπέρτο Τσινγκολάνι, υπουργός Οικολογικής Μετάβασης της Ιταλίας. «Υπήρχαν τρεις χώρες που πρότειναν να μπει πλαφόν μόνο στις τιμές του ρωσικού φυσικού αερίου».

Ο πρωθυπουργός του Βελγίου, Αλεξάντερ Ντε Κρο, είναι ένας από τους υποστηρικτές της ιδέας για πλαφόν μόνο στο ρωσικό αέριο. Το πλαφόν θα πρέπει να είναι προσωρινό και «δυναμικό», προσφέροντας ένα περιθώριο στις ασιατικές τιμές, οι οποίες σήμερα είναι στο μισό από αυτές που πληρώνουν οι Ευρωπαίοι πελάτες, δήλωσε την Πέμπτη σε συνέντευξή του. Αυτό θα δώσει χρόνο για να σκεφτούμε πώς θα αναδιαρθρώσουμε τον μηχανισμό τιμολόγησης της ηλεκτρικής ενέργειας για το μέλλον, πρόσθεσε.

Δεν είναι άμεσα σαφές αν τα κράτη-προμηθευτές θα συμφωνούσαν να έχουν ανώτατο όριο στα έσοδά τους -ιδιαίτερα σε μια εποχή που η ΕΕ προσπαθεί να εξασφαλίσει περισσότερες προμήθειες. Στους σημαντικότερους προμηθευτές περιλαμβάνονται η Νορβηγία, το Κατάρ και οι ΗΠΑ.

Ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας, Ρόμπερτ Χάμπεκ, δήλωσε ότι ένα ανώτατο όριο τιμών θα μπορούσε να είναι μια επιλογή, αλλά είναι μόνο η δεύτερη καλύτερη. «Η σωστή επιλογή θα ήταν να μην αφήσουμε καν τις τιμές να φτάσουν τόσο ψηλά και στη συνέχεια να τις μειώσουμε, αλλά εμείς και όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες να μη βρεθούμε καν αντιμέτωποι με τόσο υψηλές τιμές», δήλωσε.

Γιατί η Ευρώπη θέλει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τιμολογείται το ρεύμα

Γράφει το Bloomberg: «Μία εβδομάδα αφότου η Μόσχα έκλεισε ξαφνικά τον κύριο αγωγό της προς την Ευρώπη, η ήπειρος αναζητά τρόπους για να ανακόψει μια ενεργειακή κρίση που απειλεί να μετατραπεί και σε οικονομική, κοινωνική και χρηματοπιστωτική κρίση. Οι σκανδιναβικές κυβερνήσεις και το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν λάβει ξεχωριστά μέτρα για να αποτρέψουν τη χρηματοοικονομική μετάδοση της κρίσης, με το Ηνωμένο Βασίλειο να δημιουργεί ένα ταμείο 40 δισεκατομμυρίων στερλινών (46,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων) τελευταίας ευκαιρίας για τους εμπόρους ενέργειας».

Η συνάντηση της Παρασκευής είναι μόνο το πρώτο βήμα: Οι υπουργοί ζήτησαν από την Επιτροπή να προτείνει λεπτομερή κανονισμό και στη συνέχεια οι κυβερνήσεις θα πρέπει να τον υπογράψουν. Η πρόεδρος της Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, θα μιλήσει στις 14 Σεπτεμβρίου στο Ευρωκοινοβούλιο και αναμένεται να παρουσιάσει τις παρεμβάσεις της Κομισιόν.

Ορισμένοι υπουργοί προειδοποίησαν ότι η ΕΕ θα χρειαστεί χρόνο για να καταλήξει σε συμφωνία σχετικά με τις διάφορες προτάσεις.

«Υπάρχουν 27 κράτη με εντελώς διαφορετικά ενεργειακά μείγματα, με εντελώς διαφορετικές γεωγραφικές θέσεις, που σημαίνει βαρύτερα ή λιγότερο βαριά καλοκαίρια και χειμώνες, με εντελώς διαφορετικές διασυνδέσεις», δήλωσε ο Τσινγκολάνι. «Πρέπει να δεχτείτε ότι με ένα τόσο ετερογενές μείγμα, δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί γρήγορα η χρυσή τομή, η λύση που να ικανοποιεί τους πάντες».

Σύνοδος υπουργών Ενέργειας: 15 κράτη υπέρ της ελληνικής πρότασης για οριζόντιο πλαφόν στο φυσικό αέριο


Θετική ανταπόκριση των Ευρωπαίων για τις παρεμβάσεις της ελληνικής κυβέρνησης
«ΗΕλλάδα έχει προετοιμάσει το ενεργειακό της σύστημα για πιθανές διακοπές στον εφοδιασμό και η κυβέρνηση συνεχίζει να παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση» σημείωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας κατά το έκτακτο Συμβούλιο των αρμόδιων υπουργών στις Βρυξέλλες.

Οι υπουργοί Ενέργειας της Ε.Ε. εξέτασαν μέτρα για την αντιμετώπιση των υψηλών τιμών ενέργειας και επεξεργάστηκαν σενάρια για τη διασφάλιση της επάρκειας εφοδιασμού της Ευρώπης, κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Ο ελληνικός μηχανισμός ανάκτησης εσόδων, ο οποίος προτάθηκε ως ένα από τα μέτρα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και ο οποίος εφαρμόζεται από τις 7 Ιουλίου στην Ελλάδα, έτυχε ευρείας αποδοχής από τα κράτη- μέλη της Ε.Ε., όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Η επίτροπος Ενέργειας, Kάντρι Σίμσον, απευθυνόμενη προς τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα, ανέφερε ότι «ο ελληνικός μηχανισμός είναι ενδιαφέρων και λειτουργεί σωστά», επισημαίνεται επίσης.

O κ. Σκρέκας επανέλαβε την πρόταση που ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε αποστείλει στην πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την επιβολή ενός γενικού πλαφόν στο φυσικό αέριο και τη δημιουργία ενός διαφορετικού μοντέλου τιμολόγησής του, αλλά εξέφρασε τη διαφωνία της Ελλάδος για την επιβολή πλαφόν αποκλειστικά στο ρωσικό φυσικό αέριο, δεδομένου ότι θα έχει το ακριβώς αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα στις τιμές ενέργειας. Επιπλέον, επισήμανε τη μείωση ζήτησης φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού που έχει επιτύχει η Ελλάδα τους τελευταίους μήνες, αλλά ζήτησε η όποια σχετική πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να είναι ισορροπημένη ώστε να μην έχει επίπτωση στη λειτουργία της οικονομίας. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, 15 κράτη-μέλη της Ε.Ε. και η Γερμανία (υπό προϋποθέσεις) πρότειναν την επιβολή οριζόντιου πλαφόν στις τιμές χονδρικής του φυσικού αερίου, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Ο κ. Σκρέκας, κατά την τοποθέτησή του, επισήμανε ότι η Ελλάδα έχει ήδη πετύχει τον στόχο μείωσης της κατανάλωσης φυσικού αερίου κατά 15% χάρη στη μεγάλη αύξηση των ΑΠΕ στο ενεργειακό μας μείγμα που φέτος θα προσθέσουν πάνω από 1700 MW, και προσέθεσε ότι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη έχει διπλασιαστεί από 10% σε 20%. Επίσης, ο Έλληνας υπουργός αναφέρθηκε στη δυνατότητα εναλλαγής λειτουργίας των πέντε μονάδων διπλού καυσίμου από φυσικό αέριο σε diesel, καθώς και στον διπλασιασμό της αποθηκευτικής ικανότητας στον σταθμό LNG της Ρεβυθούσας, με την προσθήκη μιας πλωτής δεξαμενής σε χρόνο ρεκόρ.

Επιπροσθέτως, σημείωσε ότι η ελληνική κυβέρνηση θα εισάγει κίνητρα για τη μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας από νοικοκυριά με τη χορήγηση υψηλότερων επιδοτήσεων, όταν επιτυγχάνεται μείωση της τάξεως του 10%. Ανάλογα κίνητρα εξετάζεται να θεσπιστούν και για τις επιχειρήσεις, όπως γνωστοποιείται. Ο Έλληνας υπουργός ανακοίνωσε την υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης με τον Ιταλό ομόλογό του για την αποθήκευση φυσικού αερίου 1,5 TWh στην Ιταλία, ποσότητα η οποία μπορεί να μεταφερθεί στην Ελλάδα μέσω της αντίστροφης ροής. Στη συνέχεια, εξήγησε στους ομολόγους του τον μηχανισμό ανάκτησης των υπερεσόδων από τους παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας, που εφαρμόζεται από τις 7 Ιουλίου στην Ελλάδα, και ο οποίος έχει αποφέρει πάνω από 1,5 δισ. ευρώ τους πρώτους δύο μήνες της λειτουργίας του.

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, προσερχόμενος το πρωί στην έκτακτη Σύνοδο των υπουργών Ενέργειας δήλωσε: «Σήμερα, η Ευρωπαϊκή Ένωση καλείται να λάβει άμεσα αποφάσεις, ώστε να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις πρωτοφανείς προκλήσεις που συνεπάγεται η χειρότερη ενεργειακή κρίση των 50 τελευταίων ετών. Αυτό που η Ελλάδα και ο πρωθυπουργός της πρότειναν από την πρώτη φάση της κρίσης, είναι ανάγκη να το υιοθετήσει η Ευρώπη ως βάση μιας συγκροτημένης και ισχυρής απάντησης. Ζούμε ιστορικές στιγμές και δεν έχουμε την πολυτέλεια να καθυστερήσουμε ούτε μια μέρα για να ορθώσουμε το ανάστημά μας. Οφείλουμε να ακούσουμε την κραυγή αγωνίας των Ευρωπαίων πολιτών και με πνεύμα αλληλεγγύης να κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να θωρακίσουμε την ενεργειακή ασφάλεια και την κοινωνική συνοχή σε όλη την Ευρώπη».

Der Spiegel: Η Μόσχα όλο και πιο συχνά προσπαθεί να στρατολογήσει Γερμανούς που επισκέπτονται τη Ρωσία


Οι ρωσικές μυστικές υπηρεσίες όλο και πιο συχνά προσπαθούν να στρέψουν τους Γερμανούς που φθάνουν στη Ρωσία προς την συνεργασία ως πληροφοριοδότες, γράφει το περιοδικό Der Spiegel επικαλούμενο την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Προστασία του Συντάγματος

Το τελευταίο διάστημα αυξήθηκαν τα περιστατικά, που οι ρωσικές μυστικές υπηρεσίες προσπαθούν να στρατολογήσουν Γερμανούς πολίτες, που επισκέπτονται τη Ρωσία, γράφει σήμερα το εβδομαδιαίο γερμανικό περιοδικό Der Spiegel που έχει στη διάθεση του αναλυτική έκθεση εσωτερικής χρήσεως της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας για την Προστασία του Συντάγματος (Bundesamt für Verfassungsschutz, BfV).

Στην έκθεση αναφέρεται, ότι στόχος των μυστικών υπηρεσιών της Ρωσίας μπορούν να γίνουν οι συνεργάτες των διπλωματικών αντιπροσωπειών της Γερμανίας. Ωστόσο υποψήφιοι στόχοι μπορεί να είναι και όσοι ταξιδεύουν ατομικά, είτε για επιχειρηματικούς λόγους θεωρεί η BfV. Η BfV προβλέπει ότι στη συνέχεια οι ρώσοι πράκτορες θα «στρατολογούν» Γερμανούς πολίτες, χρησιμοποιώντας πιθανόν «πιο σκληρούς και κυνικούς τρόπους» ώστε να τους κάμψουν να συνεργαστούν. Για τον λόγο αυτό μπορεί να χρησιμοποιήσουν στοιχεία εκβιασμού, είτε να δημιουργούν καταστάσεις μέσω των οποίων θα τους ασκούν πιέσεις

Το υπουργείο Εξωτερικών της Γερμανίας προειδοποιεί ευθέως όσους πρόκειται να επισκεφθούν τη Ρωσία να μην χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Οι κριτικές απόψεις για τα τρέχοντα πολιτικά γεγονότα» μπορούν να «επιφέρουν απρόβλεπτους προσωπικούς κινδύνους» αναφέρει το γερμανικό υπουργείο Εξωτερικών. Στην Μόσχα η αστυνομία έχει ήδη πραγματοποιήσει ελέγχους σε κινητά τηλέφωνα ατόμων για τα οποία δείχνουν ενδιαφέρον οι μυστικές υπηρεσίες, οι οποίες μελετούν τα όσα γράφουν στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τον Ιούνιο, η υπουργός Εσωτερικών της Γερμανίας Νάνσι Φέζερ αξιολογώντας τη δραστηριότητα των ρωσικών μυστικών υπηρεσιών στην Γερμανία, επέστησε την προσοχή στο ότι «ιδιαίτερα σε τέτοιες ευαίσθητες τοποθεσίες όπως είναι το κυβερνητικό τετράγωνο στο Βερολίνο, οι κίνδυνοι υποκλοπής όπως και οι κίνδυνοι διαρροής στοιχείων είναι πραγματικοί και δεν πρέπει να υποτιμώνται».

Η Φέζερ προειδοποίησε επίσης, για το ότι οι συνομιλίες που γίνονται μέσω συνηθισμένων τηλεπικοινωνιακών δικτύων «στην ουσία δεν προστατεύονται από τις υποκλοπές». Πρέπει να υποθέσουμε ότι οι ξένες μυστικές υπηρεσίες «καταβάλλουν σημαντικές προσπάθειες για να υποκλέψουν και να καταγράψουν τηλεπικοινωνιακές συνδέσεις», δήλωσε η υπουργός.

Συνελήφθη παραγωγός περιφερειακών καναλιών για πορνογραφία ανηλίκων και γενετήσιες πράξεις με ανήλικους


Ένας συνταξιούχος δάσκαλος που τα τελευταία χρόνια εργαζόταν ως παραγωγός σε περιφερειακά κανάλια, σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr, συνελήφθη από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καλαμάτας στην Αττική, κατηγορούμενος για πορνογραφία ανηλίκων, γενετήσιες πράξεις με ανήλικους, κατάχρηση ανηλίκων και παράβαση της νομοθεσίας για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Είχε προηγηθεί καταγγελία μίας γυναίκας, σύμφωνα με την οποία συγγενικό της πρόσωπο αποδέκτης μηνυμάτων, τα οποία περιείχαν φωτογραφίες ερωτικού περιεχομένου της καταγγέλλουσας όταν ήταν ανήλικη, ενώ συγχρόνως ο άγνωστος αποστολέας απαιτούσε από το συγγενικό της πρόσωπο, παρόμοιες πράξεις έναντι χρηματικού ανταλλάγματος.

Έπειτα από αστυνομική έρευνα που πραγματοποιήθηκε, ταυτοποιήθηκε η εμπλοκή του 62χρονου στην παράνομη δραστηριότητα, ενώ παράλληλα εξακριβώθηκε και η εμπλοκή του σε κατ’ εξακολούθηση ασελγείς πράξεις σε βάρος ακόμα τεσσάρων ανηλίκων.

Η σύλληψή του έγινε την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022 στην Αττική, στο πλαίσιο συντονισμένης αστυνομικής επιχείρησης με τη συνδρομή αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αθηνών.

Σε έρευνα που ακολούθησε στο σπίτι του συλληφθέντα, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, φορητός σκληρός δίσκος με πλήθος οπτικοαστικού υλικού ερωτικού περιεχόμενου του δράστη με τις ανωτέρω ανήλικες, 203 ψηφιακοί δίσκοι “CD “, επτά φορητοί σκληροί δίσκοι, δύο κάμερες, πέντε κινητά τηλέφωνα, τρεις φορητές μονάδες αποθήκευσης “usb” και φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή, ενώ διερευνάται το πλήρες εύρος της εγκληματικής του δραστηριότητας.

Πρετεντέρης: Ντεφορμέ


"Είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει στον Ερντογάν ο ρόλος της Τουρκίας στην περιοχή και οι σχέσεις της με την Ευρώπη ή την Δύση περνούν (και) από την Ελλάδα" γράφει στα ΝΕΑ ο Γ. Πρετεντέρης: