04 Μαρτίου 2023

📺Τέμπη: Το χρονικό της «στοιχειωμένης» σύμβασης για σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση – Αποκαλυπτικό έγγραφο του 2016


Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το χρονικό της αμαρτωλής σύμβασης 717/2014 της ΕΡΓΟΣΕ που παρουσίασε η εκπομπή “Ανοιχτή Επικοινωνία” του OPEN. Η σύμβαση, που βρίσκεται στο μικροσκόπιο μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, υπεγράφη τον Σεπτέμβριο του 2014.

Πρωταγωνιστής είναι ένα πρόσωπο που ονομάζεται Χρήστος Κατσιούλης. Ήταν από την πρώτη στιγμή βοηθός επιβλέποντος στην υλοποίηση της σύμβασης και στη συνέχεια έγινε ο πρόεδρος της Επιτροπής που αφορά στην ασφάλεια για τα έργα σηματοδότησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Στο έγγραφο με ημερομηνία 3/2/2016 που εστάλη από τον κ. Κατσιούλη (όταν ήταν βοηθός επιβλέποντος) προς τον διευθυντή έργων και προϊστάμενο της ΕΡΓΟΣΕ, καθώς και στον τότε διευθύνοντα σύμβουλο, γινόταν λόγος για «αδικαιολόγητες καθυστερήσεις» του αναδόχου για χρονικό διάστημα 12 μηνών, στην υποβολή μελετών και έναρξη εργασιών.


Όλη αυτή η ιστορία ουσιαστικά έγινε διότι η ανάδοχος εταιρεία που είχε αναλάβει το μεγάλο έργο της σηματοδότησης και την ασφάλεια των ελληνικών σιδηροδρόμων δεν υπέβαλε πιστοποιημένες μελέτες.

Μετά το 2016, η εταιρεία ζήτησε να γίνει μια συμπληρωματική σύμβαση. Υποστήριζε μεταξύ άλλων ότι δεν είχε στη διάθεσή της διάφορα υλικά. Όμως το ελεγκτικό συνέδριο το 2018 έκρινε ότι αυτοί δεν είναι λόγοι ανωτέρας βίας.  Έτσι, αποφάνθηκε ότι δεν είναι νόμιμο να γίνει συμπληρωματική σύμβαση για το έργο ανάταξης και αναβάθμισης του συστήματος σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης κλπ. διότι οι λόγοι που επικαλείται η εταιρεία δεν προκύπτουν από τη σύμβαση που είχε αρχικά υπογραφεί. Το δικαστήριο έκρινε πως η εταιρεία θα έπρεπε να υποβάλει κανονικά τις πιστοποιημένες μελέτες και να προχωρήσει στην ολοκλήρωση του έργου. Πράγμα που συνέβη τον Ιούλιο του 2019. Όταν η ανάδοχος εταιρεία υπέβαλε τις τελικές πιστοποιημένες μελέτες, θα περίμενε κανείς ότι πολύ γρήγορα θα υπογράφονταν η συμπληρωματική σύμβαση και θα προχωρούσε το έργο. Όμως αυτό έγινε το 2021. Έναν χρόνο μετά, έρχεται τελικά η παραίτηση του κ. Κατσιούλη από την επιτροπή, καθώς στο νέο έγγραφό του τον Απρίλιο του 2022, κάνει ξανά λόγο για καθυστερήσεις που υπάρχουν από την πλευρά της εταιρείας.  Μάλιστα, σε αυτή την επιστολή, μιλά και για αναίτια αποξήλωση υφιστάμενων συστημάτων που ήδη λειτουργούσαν.

Σημειώνεται ότι ξεκίνησε ήδη έρευνα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας για τη σύμβαση «717» των ελληνικών σιδηροδρόμων.  «Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία έχει πράγματι μια εν εξελίξει έρευνα, εξετάζοντας αποκλειστικά πιθανές ζημιές στα οικονομικά συμφέροντα στην ΕΕ», δήλωσε εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, που επικαλείται το Euractiv. Ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το πού βρίσκονται οι έρευνες προκειμένου να μην τεθεί σε κίνδυνο η έκβασή τους.


Εγκατέστησαν ραδιοεπικοινωνία μεταξύ συρμών και σταθμών, αλλά δεν λειτουργεί

Χαρακτηριστικό είναι επίσης το έγγραφο που αποκάλυψε το OPEN, από το οποίο προκύπτει ότι δεν λειτουργεί ούτε το σύστημα ραδιοεπικοινωνίας στα τρένα.

Πρόκειται για το σύστημα φωνητικής ραδιοεπικοινωνίας GSMR, το οποίο θα αντικαθιστούσε το απαρχαιωμένο σύστημα που λειτουργεί μέχρι και σήμερα στην Ελλάδα και με το οποίο επικοινωνούν μεταξύ τους συρμοί και σταθμοί.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το σύγχρονο σύστημα επικοινωνίας GSMR έχει εγκατασταθεί, όμως,  δεν λειτουργεί.

Το έγγραφο που παρουσίασε ο τηλεοπτικός σταθμός, έχει χαρακτηριστεί ως «εξαιρετικά επείγον», έχει ημερομηνία 18 Αυγούστου 2022 και το έχει αποστείλει στην Hellenic Train ο παραιτηθείς διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ .

Στο έγγραφο αυτό, ο ΟΣΕ ζητάει από την εταιρεία να τεθεί σε εφαρμογή το σύγχρονο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας που καλύπτει όλη τη διαδρομή από την Πάτρα στην Αθήνα, από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και από εκεί μέχρι τον Προμαχώνα.

Η Hellenic Train έχει προβάλει αντιρρήσεις, υποστηρίζοντας πως το προσωπικό της δεν έχει εκπαιδευτεί. Αντίθετα, ο ΟΣΕ, στο ίδιο έγγραφο, υποστηρίζει πως το προσωπικό του έχει εκπαιδευτεί και δίνει ως ημερομηνία παράτασης εφαρμογής του συστήματος την 30η Νοεμβρίου του 2022.

Πέθανε ο ηθοποιός Τομ Σάιζμορ σε ηλικία 61 ετών


Ο ηθοποιός Tομ Σάιζμορ, γνωστός για τη δουλειά του σε επιτυχημένες ταινίες όπως Saving Private Ryan, Natural Born Killers και Heat, πέθανε, όπως επιβεβαίωσε ο εκπρόσωπός του Charles Lago.

Ήταν 61 ετών. Ο ηθοποιός νοσηλευόταν σε νοσοκομείο από τα μέσα του Φεβρουαρίου μετά από ανεύρυσμα στον εγκέφαλο.

Ο Σίζμορ «απεβίωσε ειρηνικά στον ύπνο του» στο Ιατρικό Κέντρο Saint Joseph στο Μπέρμπανκ της Καλιφόρνια, έχοντας στο πλευρό του τους δύο γιους του και τον αδελφό του, Πολ Σίζμορ, ανέφερε ο Λάγκο σε δήλωση που εξέδωσε εκ μέρους της οικογένειας.

«Είμαι βαθιά θλιμμένος από την απώλεια του μεγάλου μου αδελφού Τομ», ανέφερε ο Πολ Σίζμορ στη δήλωση. «Ήταν μεγαλύτερος από τη ζωή. Επηρέασε τη ζωή μου περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον ξέρω. Ήταν ταλαντούχος, τρυφερός, δοτικός και μπορούσε να σε διασκεδάζει ασταμάτητα με το πνεύμα και την ικανότητά του να αφηγείται ιστορίες. Είμαι συντετριμμένος που έφυγε και θα μου λείπει για πάντα».

Τη Δευτέρα, η οικογένεια του Σάιζμορ δήλωσε ότι οι γιατροί τους ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχε «καμία περαιτέρω ελπίδα» και συνέστησαν «απόφαση για το τέλος της ζωής» λόγω της κατάστασης της υγείας του, σύμφωνα με δήλωση που εξέδωσε ο μάνατζέρ του.

Η ταραχώδης ζωή του Τομ Σάιζμορ

Η καριέρα του ηθοποιού ήταν γεμάτη σκάνδαλα, καθώς πάλευε με την εξάρτηση από τα ναρκωτικά και είχε αρκετές περιπέτειες με τον νόμο. Είχε συλληφθεί για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, ενδοοικογενειακή βία και κατοχή ναρκωτικών ουσιών.

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, ο Sizemore εμφανίστηκε σε ταινίες δράσης, όπως το Pearl Harbor και το Black Hawk Down.

Όμως το 2005, την ίδια χρονιά που έγινε πατέρας διδύμων, η καριέρα του κατέρρευσε με τη δημοσιοποίηση του «Tom Sizemore Sex Scandal», μιας κασέτας σεξουαλικού περιεχομένου, όπου φέρεται να συνευρίσκεται με πολλές γυναίκες.

Δύο χρόνια αργότερα, το VH1 πρόβαλε μια σειρά έξι επεισοδίων, με τίτλο Shooting Sizemore, η οποία περιέγραφε τους αγώνες του ηθοποιού να ανακτήσει την καριέρα του, καθώς πάλευε με τον εθισμό στη μεθαμφεταμίνη και την ηρωίνη.

Η σειρά παρακολούθησε επίσης τις προσπάθειές του να ασκήσει έφεση σε μια κατηγορία για επίθεση εναντίον της τότε φίλης του, Heidi Fleiss. Είχε καταδικαστεί το 2003 για ενδοοικογενειακή βία και καταδικάστηκε σε επτά μήνες φυλάκιση και τέσσερις μήνες σε αποτοξίνωση, επειδή απέτυχε επανειλημμένα σε τεστ ναρκωτικών, ενώ ήταν υπό επιτήρηση.

Τον Νοέμβριο του 2017 αποκαλύφθηκε ότι είχε αποβληθεί από το πλατό της σειράς Born Killers το 2003, αφού κατηγορήθηκε ότι παρενόχλησε σεξουαλικά ένα 11χρονο παιδί στο πλατό.

Ο ίδιος αρνήθηκε κάθε αδίκημα και του επετράπη να επιστρέψει στο πλατό, αφού η εισαγγελία της κομητείας Σολτ Λέικ αποφάσισε να μην προχωρήσει την υπόθεση, επικαλούμενη «προβλήματα μαρτύρων και αποδεικτικών στοιχείων».


Ο Σάιζμορ ομολόγησε επίσης το 2019 ότι δεν αμφισβήτησε δύο κατηγορίες για ενδοοικογενειακή κακοποίηση, επειδή επιτέθηκε στη φίλη του. Καταδικάστηκε σε 36 μήνες φυλάκιση με αναστολή, 30 ημέρες κοινωνικής εργασίας και ένα ετήσιο πρόγραμμα αντιμετώπισης της ενδοοικογενειακής βίας.

Ο διάσημος ηθοποιός είχε επίσης καταθέσει αίτηση πτώχευσης δύο φορές κατά τη διάρκεια των ετών.

Τέμπη: «Την ίδια μέρα ο σταθμάρχης είχε κάνει το ίδιο λάθος» – Αποκάλυψη-βόμβα


Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και τον 59χρονο σταθμάρχη. Τα τελευταία 24ωρα γίνεται πολλή συζήτηση για την απειρία του και την πλημμελή εκπαίδευση που είχε λάβει.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου, λίγη ώρα πριν γίνει η φονική σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ο σταθμάρχης είχε κάνει ακόμη ένα λάθος με τα κλειδιά στον πίνακα διαχείρισης σιδηροδρομικής κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, μπέρδεψε τα κλειδιά, βάζοντας σε λάθος ράγες και ένα τοπικό τρένο, τον προαστιακό της Λάρισας. Λάθος, που επίσης φέρεται να έχει παραδεχθεί και το οποίο ωστόσο δεν είχε συνέπειες καθώς το αντιλήφθηκε ο χειριστής.

«Ο μηχανοδηγός του προαστιακού μού το επεσήμανε κι εγώ του είπα να κάνει πίσω ώστε να επαναφέρω τα κλειδιά στην κύρια γραμμή» είπε σύμφωνα με πληροφορίες της  εφημερίδας ο μοιραίος υπάλληλος.

Για δύο λάθη μέσα σε μια μέρα έκανε λόγο και ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης, μιλώντας στον ALPHA. «Την ίδια μέρα έγινε αυτό το ολέθριο πάλι λάθος. Ίσως και από αυτή τη σύγχυση να ακολούθησε και η δεύτερη σύγχυση, λόγω της απειρίας του. Έβαλε τρένο με ανάποδα ψαλίδια, ξανά το ίδιο πράγμα. Το τρένο ακινητοποιήθηκε από τον μηχανοδηγό, του ζήτησε διευκρινίσεις, γύρισε πίσω και μπήκε ξανά στην κανονική γραμμή, αφού του γύρισε τα ψαλίδια» είπε, διευκρινίζοντας πως αυτό έγινε σχεδόν μια ώρα πριν από το δυστύχημα.

📺Ο επικεφαλής της Wagner δημοσιοποιεί βίντεο με φέρετρα Ουκρανών στρατιωτών - Δείτε το βίντεο


Τα πλάνα δείχνουν άνδρες με στολή να μπήγουν καρφιά σε κλειστά ξύλινα φέρετρα και να τα φορτώνουν σε ένα φορτηγό

Ο Γεβγκένι Πριγκόζιν, ιδρυτής του ιδιωτικού μισθοφορικού στρατού Βάγκνερ, δημοσιοποίησε σήμερα βίντεο που απεικονίζει, όπως υποστηρίζει, φέρετρα με τις σορούς Ουκρανών στρατιωτών που επαναπατρίζονται σε περιοχές που τελούν υπό τον έλεγχο του Κιέβου.


Στο βίντεο ο Πριγκόζιν, που εμφανίζεται ντυμένος με στρατιωτικά ρούχα, λέει: "Στέλνουμε άλλο ένα φορτίο με μαχητές του ουκρανικού στρατού στην πατρίδα τους. Πολέμησαν γενναία, και πέθαναν. Αυτός είναι ο λόγος που το τελευταίο φορτηγό θα τους μεταφέρει πίσω στην πατρίδα τους."

Τα πλάνα δείχνουν άνδρες με στολή να μπήγουν καρφιά σε κλειστά ξύλινα φέρετρα και να τα φορτώνουν σε ένα φορτηγό.

Ο Πριγκόζιν, η εταιρία Βάγκνερ του οποίου ηγήθηκε της πολύμηνης επίθεσης της Ρωσίας στην ανατολική ουκρανική πόλη Μπαχμούτ, έχει κατ΄επανάληψη πλέξει το εγκώμιο του ουκρανικού στρατού ως ενός άξιου και ικανού αντιπάλου.

Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, μέσο ενημέρωσης που συνδέεται με τον Πριγκόζιν δημοσιοποίησε πλάνα που έδειχναν το αφεντικό της Βάγκνερ να επισκέπτεται Ουκρανούς αιχμαλώτους πολέμου προσφέροντάς τους ένα παραδοσιακό δώρο με μανταρίνια και να τους υπόσχεται ότι θα επιστρέψουν στην Ουκρανία μέσω μιας ανταλλαγής αιχμαλώτων το ταχύτερο δυνατό.

📺Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου: Έτρεχε μόνος του και έκανε δυο διαδοχικές άκυρες προσπάθειες – ΒΙΝΤΕΟ


Ένα πρωτοφανές περιστατικό έγινε στα προκριματικά των 60 μέτρων με εμπόδια του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος κλειστού στίβου. Ο Ελβετός Ενρίκο Γκούντερτ, ο οποίος απείλησε την πρόκριση του Νυφαντόπουλου, έκανε δύο διαδοχικές άκυρες προσπάθειες, ενώ έτρεχε μόνος του.

Αρχικά χρεώθηκε με άκυρη εκκίνηση, ωστόσο έκανε ένσταση και δικαιώθηκε από τους κριτές. Έτσι, αποφασίστηκε να τρέξει μόνος, ώστε να επιχειρήσει να περάσει το 6.71 του Νυφαντόπουλου και να προκριθεί στα ημιτελικά.

Όμως, πάλι δεν τα κατάφερε. Στη δεύτερή του προσπάθεια κούνησε τον βατήρα, με τους κριτές να του επιτρέπουν να δοκιμάσει τελευταία φορά. Ο Γκούντερτ, ξανά δεν μπόρεσε να κάνει έγκυρη εκκίνηση και έτσι ακυρώθηκε οριστικά.

Τέμπη: Ενιαίο πόρισμα νεκροψίας για όλα τα θύματα της τραγωδίας - Τι αναφέρει


Ενιαίο πόρισμα εκδόθηκε από την ιατροδικαστική υπηρεσία της Λάρισας, για τους θανάτους όλων των θυμάτων που έχασαν τη ζωή τους στην τραγωδία με την σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.

Το ThessToday.gr έφερε στη δημοσιότητα το συγκεκριμένο ιατρικό έγγραφο το οποίο αναγράφει την αιτία θανάτου των θυμάτων. Συγκεκριμένα αναφέρει ως αιτία: «Πολλαπλές βαρείες κακώσεις σώματος συμβατές αναφερόμενου ατυχήματος (σύμφωνα με πληροφορίες της εντολοδότιδας αρχής θύμα ομαδικού σιδηροδρομικού ατυχήματος)».


Πηγή: ThessToday

Σύμφωνα με πηγές του ThessToday.gr τα πρώτα πιστοποιητικά θανάτου έφεραν πάνω αναλυτικά την αιτία θανάτου.

Ωστόσο, επειδή αυτή η διαδικασία είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της διαδικασίας -συνακόλουθα την ταυτοποίηση των θυμάτων-, κατόπιν επικοινωνίας των ιατροδικαστών με το υπουργείο, αποφασίστηκε ένα κοινό πόρισμα για όλα τα θύματα. Παράλληλα στη δημοσιότητα έρχεται και το ΦΕΚ για την τέλεση των κηδειών των θυμάτων δημοσία δαπάνη.


Πηγή: ThessToday






📺ΚΟΡΟΝΟΙΟ ΜΕΤΑΦΕΡΕ ΚΕ ΜΑΣ ΤΟ ΚΡΙΒΟΥΝ😜😜Τέμπη: Οι πρώτες εκτιμήσεις για το «μανιτάρι» μετά την έκρηξη – Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία


Πολλά παραμένουν τα αναπάντητα ερωτήματα για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συγκρούστηκαν οι δύο αμαξοστοιχίες. Μεταξύ άλλων, άγνωστο παραμένει σε τι οφείλεται η μεγάλη έκρηξη μετά τη σφοδρή σύγκρουση των τρένων.

Μια πρώτη εκτίμηση των ερευνητών είναι ότι η έκρηξη, πιθανότατα να προκλήθηκε από τα λάδια που είχαν στις μηχανές τους οι δυο αμαξοστοιχίες. Όπως αναφέρουν πληροφορίες της ΕΡΤ, σε κάθε μηχανή υπήρχαν 2,5 τόνοι λαδιού, δηλαδή πέντε τόνοι λαδιού και στις δυο αμαξοστοιχίες.

Με τη μετωπική σύγκρουση ανέβηκε η θερμοκρασία πάνω από το όριο αυτανάφλεξης, έσπασε το δοχείο, εκτοξεύτηκαν τα λάδια, πήραν φωτιά και δημιούργησαν αυτό το τεράστιο «μανιτάρι».

Δείτε το βίντεο από την έκρηξη


Βέβαια, η οριστική απάντηση για το τι προκάλεσε αυτή την ισχυρή έκρηξη θα δοθεί από την έρευνα των πραγματογνωμόνων.

Να σημειωθεί ότι η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε λαμαρίνες, φρούτα και σιτηρά και όχι κάποιο εύφλεκτο υλικό. Αυτό προέκυψε τόσο από την έρευαν των αστυνομικών αλλά και από πυροσβέστες που βρίσκονται στο σημείο της τραγωδίας.


Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: «Η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε παράνομο φορτίο», λέει δικηγόρος

Σε νέες καταγγελίες σχετικά με τη σύγκρουση των δύο τρένων και τα αίτια που προκάλεσαν την έκρηξη τη στιγμή του δυστυχήματος, προχώρησε ο δικηγόρος ενός εκ των τραυματιών Γιώργος Μπαρτζώκης, μιλώντας στο protothema.gr.

Σύμφωνα με καταγγελίες που έχει δεχθεί ο δικηγόρος, η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε παράνομο φορτίο. «Τη συγκεκριμένη καταγγελία μου τη μετέφερε η ίδια πηγή μου που μού γνωστοποίησε ότι την ώρα του δυστυχήματος, στις κλήσεις του σταθμάρχη, υπήρχε οχλαγωγία και ακουγόταν μουσική. Συγκεκριμένα, μου ανέφερε ότι η αμαξοστοιχία, την ημέρα του δυστυχήματος και κάθε βράδυ, μετέφερε παράνομο φορτίο», είπε ο κ. Μπαρτζωκης.

«Την καταγγελία αυτή τη συνδυάζω και την εξηγώ, πως αν είναι έτσι, για αυτό φαίνεται και στο βίντεο αυτή η παράξενη φλόγα, η οποία δεν δικαιολογείται με τίποτα, αυτό το "μανιτάρι" της φλόγας. Η ίδια πηγή μου ανέφερε ότι μεταφέρουν παράνομα φορτία στην εμπορική αμαξοστοιχία και αυτό είναι έρευνα της πυροσβεστικής», ανέφερε στη συνέχεια.

Σύμφωνα με τον κ. Μπαρτζωκη, θα ζητήσουν από τη πυροσβεστική «να στείλουν ειδικό συνεργείο χημικών στο σημείο του δυστυχήματος». Παράλληλα, ο δικηγόρος ενός εκ των θυμάτων, ανέφερε ότι ακόμη μια καταγγελία που έφτασε στα χέρια του από τη σύντροφο ενός τραυματία, «αναφέρει ότι οι γιατροί από το Νοσοκομείο Λάρισας δε μπορούν να βρουν την αιτία του εγκαύματος, από τι δηλαδή προκλήθηκε, ενώ ένας αστυνομικός της είπε ότι μύριζε πολύ πετρέλαιο στην περιοχή».

Ελληνικός σιδηρόδρομος: Στοιχειωμένα έργα και χαμένα δισ.


Πώς ο ελληνικός σιδηρόδρομος εξακολουθεί να παραμένει στο σημείο μηδέν εδώ και 50 χρόνια

Για έναν ολόκληρο χρόνο η μαφία του χαλκού ξήλωνε ανενόχλητη κομμάτι κομμάτι ντιζελάμαξες, βαγόνια και τροχαίο υλικό. Το 2011, μέλη του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου –όχι υπάλληλοι του ΟΣΕ– ανακάλυψαν ότι έξι ντιζελάμαξες Mitsubishi, βάρους 60-70 τόνων η καθεμία, δέκα φορτάμαξες και πολυάριθμα βαγόνια είχαν κάνει φτερά.

Τα πολύτιμα αυτά –σπάνια στις διεθνείς αγορές– περιουσιακά στοιχεία είχαν εγκαταλειφθεί από τον ΟΣΕ στο τμήμα Καβάσιλα – Κυλλήνη, που ανήκει στη σιδηροδρομική γραμμή Πελοποννήσου, της οποίας η λειτουργία ανεστάλη (βάσει του νόμου 3891/2010 για την εξυγίανση των σιδηροδρόμων).

Ο ΟΣΕ σχεδίαζε την εκποίησή τους, αλλά λόγω ενός μεγάλου αριθμού σκανδάλων με πλαστές συμβάσεις πώλησης σκραπ από σιδηροδρομικούς καθυστερούσε να βάλει πωλητήριο. Η κινηματογραφική αυτή κλοπή, που έχει καταγραφεί ως η μεγαλύτερη στην ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων, φανερώνει ίσως ότι η πολιτεία, διαχρονικά, είχε «στον αυτόματο» το πιο αξιόπιστο μέσο σταθερής τροχιάς διεθνώς, που όμως στην Ελλάδα αντιστοιχεί μετά βίας στο 3% του συνόλου των επιβατικών μεταφορών.



Αναπόσπαστο κομμάτι της εγκατάλειψης των ελληνικών τρένων είναι τα στοιχειωμένα έργα με αντικείμενο την κατασκευή της υποδομής και την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης.

«Η συχνότητα δυστυχημάτων έπρεπε να είχε κάνει χθες, με τα χρηματοδοτικά μέσα του Β΄ και του Γ΄ ΚΠΣ, πραγματικότητα τον εκσυγχρονισμό των υποδομών που ήδη υπάρχουν», είχε αναφέρει το μακρινό 2006 σε ομιλία του ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ Σάκης Τζακόπουλος. Εκτοτε η εικόνα παραμένει σχεδόν στατική.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της σύμβασης 717 με αντικείμενο την ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας.

Υπογράφηκε το 2014 με ανάδοχο το σχήμα ΤΟΜΗ – Alstom και αρχικό προϋπολογισμό 41,5 εκατ. ευρώ, αλλά, ύστερα από έναν πολύ μεγάλο αριθμό παρατάσεων, ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί. Η ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου είναι κομβικής σημασίας για τη θέση σε λειτουργία εξαρτώμενων από το σύστημα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης έργων, όπως το σύστημα ασφαλείας (ETCS).

Η πορεία υλοποίησης της σύμβασης 717, που έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2016, είχε βρεθεί στο μικροσκόπιο και το 2017 με αφορμή τον εκτροχιασμό του τρένου στο Αδενδρο, που προκάλεσε τέσσερις θανάτους. Το έργο, που έχει συνοδευτεί με συμπληρωματική σύμβαση 13,3 εκατ. ευρώ, πιθανολογείται ότι θα ολοκληρωθεί φέτος.

Η ιστορία του ΟΣΕ είναι γεμάτη από κλοπές υλικών. Εχουν χαθεί από καλώδια μέχρι… τρένα ολόκληρα!

Προσφυγές και ενστάσεις στη Δικαιοσύνη από εταιρείες που δεν επικράτησαν στους διαγωνισμούς και τεχνικές δυσκολίες που δεν είχαν προβλέψει οι ανάδοχοι που, αφότου υπέγραφαν, μετά ζητούσαν συμπληρωματικές συμβάσεις, έχουν ως αποτέλεσμα κανένα σιδηροδρομικό έργο να μην έχει ολοκληρωθεί εγκαίρως.

Αυτό γίνεται κατανοητό εάν ληφθεί υπόψη ότι μεταξύ του ΟΣΕ και της θυγατρικής του, ΕΡΓΟΣΕ, δεν έλειψε κατά το παρελθόν και ένας εσωτερικός ανταγωνισμός, με τη μητρική, για παράδειγμα, να αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας μελέτες που αποτελούσαν αντικείμενο της θυγατρικής.

25 χρόνια για 106 χλμ.

Ως εκ τούτου, δεν είναι τυχαίο που ακόμη και για έργα που ολοκληρώθηκαν χρειάστηκε να παρέλθουν αρκετές δεκαετίες. Η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, μήκους 106 χλμ., ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1997 και παρά τις εξαγγελίες (κατά την επίσκεψη του τότε υπ. Υποδομών Χρ. Σπίρτζη στο εργοτάξιο τον Νοέμβριο του 2017) για παράδοση του έργου σταδιακά από τον Ιούνιο του 2017, τέθηκε σε λειτουργία τον Μάιο του 2022.

Ενα ακόμη έργο που χρειάστηκε αρκετές δεκαετίες για να πάψει να είναι στοιχειωμένο είναι η διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα «σιδηροδρομικός σταθμός Πειραιά – έξοδος σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών». Η αρχική σύμβαση του ΟΣΕ (994/2005) διαλύθηκε τον Φεβρουάριο του 2011. Σχήμα τεχνικών εταιρειών ανέλαβε την ολοκλήρωση των υπολειπόμενων εργασιών (είχε πραγματοποιηθεί τμήμα του έργου) το 2015, με τη σύμβαση να ολοκληρώνεται αρχές του 2017.

Δημήτρης Δελεβέγκος
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: «Ο σταθμάρχης δεν ήταν στη θέση του την ώρα του δυστυχήματος», καταγγέλλει δικηγόρος επιζώντα


Την ώρα που οι έλεγχοι συνεχίζονται για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ο δικηγόρος ενός εκ των επιζώντων καταγγέλλει πως ο σταθμάρχης την μοιραία ώρα, δεν βρισκόταν στο πόστο του.

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο Γιώργος Μπαρτζώκης, δήλωσε πως, σταθμάρχης της Λάρισας δεν βρισκόταν στο σταθμό και πως στο σημείο βρισκόταν μόνο ο κλειδούχος. Σύμφωνα με όσα είπε ο δικηγόρος, την ώρα του δυστυχήματος, στις κλήσεις του σταθμάρχη υπήρχε οχλαγωγία και ακουγόταν μουσική. «Στα 100 μέτρα υπάρχει ένα καφέ που δεν είχε μουσική», είπε συμπληρώνοντας πως, «δεν ήταν στη θέση του ο σταθμάρχης. Φαίνεται ότι ο κλειδούχος ήταν στη θέση του σταθμάρχη και ο σταθμάρχης ήταν μακριά».

Είπε μάλιστα πως, οι σχετικές καταγγελίες τεκμηριώνονται από επί τόπια στοιχεία και ότι, «πήγε η Αστυνομία και πήρε το υλικό από τις κάμερες, εγώ ζήτησα να πάρει και τα σκουπίδια».

Ο σταθμάρχης ανεμένται να απολογηθεί εντός της ημέρας, ενώπιον του ανακριτή. Αντιμετωπίζει βαριές κατηγορίες, αφού δεν άλλαξε τα κλειδιά με αποτέλεσμα το τραγικό συμβάν που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες ανθρώπους.

Όπως ανέφερε προ ημερών ο δικηγόρος του, «ανέλαβε την ευθύνη μέσα στα πλαίσια που του αναλογεί, αυτό το οποίο μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος, γιατί εδώ πέρα υπάρχει ένα δάσος ευθυνών».

Ωστόσο, είναι πολλά τα ερωτήματα που έχουν προκύψει, καθώς σύμφωνα με μαρτυρίες ο 59χρονος είχε 17 ολόκληρα λεπτά που είχε αφήσει τα δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή. Ο σταθμάρχης Πόρων μάλιστα τον είχε ενημερώσει ήδη από τις 23.05 πως η εμπορική αμαξοστοιχία είχε καθοδική πορεία προς Αθήνα.

Όπως ανέφερε, ο συνήγορός του, ο κατηγορούμενος το προηγούμενο διάστημα εργαζόταν σε μικρούς σταθμούς, είχε λάβει την πιστοποίησή του τον Ιανουάριο και πριν πέντε ημέρες, μέσα δηλαδή στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας ανέλαβε υπηρεσία που θεωρείται από τις πιο δύσκολες και κομβικές του σιδηροδρομικού δικτύου.

«Από ανθρώπινη πλευρά είναι πραγματικά συντετριμμένος. Ο άνθρωπος αναλογίζεται αυτό που έγινε και δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της ευθύνης. Ανέλαβε την ευθύνη μέσα στα πλαίσια που του αναλογεί, αλλά όπως είπα και σε συναδέλφους σας, αυτό το οποίο μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος, γιατί εδώ πέρα υπάρχει ένα δάσος ευθυνών. Το δικό μας μερίδιο το λαμβάνουμε από εκεί και πέρα είναι δουλειά της δικαιοσύνης και πιστεύω ότι η δικαιοσύνη θα κάνει πολύ καλά τη δουλειά της. Είμαι σίγουρος, πεπεισμένος», είχε αναφέρει ο συνήγορός του.

Τέμπη: Τα βήματα της Επιτροπής που θα διερευνήσει το δυστύχημα – Η συνάντηση Γεραπετρίτη με εκπροσώπους της Hellenic Train


Ξεκινά το έργο της η Ειδική Επιτροπή εμπειρογνωμόνων που θα διερευνήσει τα αίτια της τραγωδίας στα Τέμπη. Πρόεδρος είναι ο επίτιμος Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Ιωάννης – Κωνσταντίνος Χαλκιάς και μέλη της οι καθηγητές: Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος και Βασίλειος Προφυλλίδης.

Το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί η ειδική επιτροπή Εμπειρογνωμόνων θα είναι το εξής:

-Θα παραδώσουν το πόρισμα για τα αίτια του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στον νέο Υπουργό Μεταφορών Γιώργο Γεραπετρίτη και θα δημοσιοποιηθεί

–Στόχος το πόρισμα να είναι έτοιμο στο συντομότερο δυνατό χρόνο (σε 2-3 εβδομάδες). Δηλαδή να μην υπάρχει καμία καθυστέρηση.

-Θα οριστεί ένα σχέδιο για την κατανομή των αρμοδιοτήτων. Δηλαδή τι θα αναλάβει κάθε μέλος της Επιτροπής να διερευνήσει.

-Θα κληθούν τεχνικό προσωπικό, εμπειρογνώμονες, ειδικοί σε σιδηροδρομικά ατυχήματα

Σύμφωνα με πληροφορίες, σε πολιτικό επίπεδο υπήρξε επικοινωνία από το Μέγαρο Μαξίμου με τον ΣΥΡΙΖΑ για να προτείνει από την πλευρά της, ένα μέλος  στην επιτροπή, ωστόσο η αξιωματική αντιπολίτευση διαφωνεί με την συγκεκριμένη επιτροπή επαναλαμβάνοντας τη θέση που έχει διατυπώσει ότι ο ελεγχόμενος δεν μπορεί να είναι ελεγκτής. Επικοινωνία όμως υπήρξε και με το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το ΠΑΣΟΚ πρότεινε τον Βασίλειο Προφυλλίδη, ενώ από το ΚΚΕ προτάθηκε να συμμετέχει εκπρόσωπος των εργαζομένων και συγκεκριμένα των μηχανοδηγών. Η απάντηση της κυβέρνησης ήταν πως η συγκεκριμένη επιτροπή είναι καθαρά τεχνοκρατική, ωστόσο θα κληθούν εκπρόσωποι των εργαζομένων να καταθέσουν και να συνδράμουν στο έργο της.

Παράλληλα, ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης είχε την Παρασκευή συνάντηση με εκπροσώπους της Hellenic train. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, έγινε μια πρώτη επαφή και θα ακολουθήσουν και άλλες. Επίσης αναμένεται να έχει συναντήσεις με όλους τους φορείς και τους εποπτευόμενους τους που σχετίζονται με το σιδηροδρομικό έργο.

Άκαρπες οι επαφές με τα κόμματα – Η κριτική της αντιπολίτευσης

Η αξιωματική αντιπολίτευση εκφράζει επιφυλάξεις για τον ρόλο της θέτοντας συγκεκριμένα ερωτήματα προς την κυβέρνηση, την οποία κατηγορεί για προσπάθεια συμψηφισμού.  Οι απαντήσεις θα δοθούν σύντομα, τώρα είναι η ώρα πένθους και σεβασμού, ήταν η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου με όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης να ασκούν κριτική και να ζητούν άμεση διαλεύκανση.

Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Τάσος Γαϊτάνης: «Υπάρχει ανάληψη προσωπικής ευθύνης από τον σταθμάρχη ότι έχει γίνει ένα λάθος. Από εκεί και πέρα όμως πρέπει να διερευνήσουμε τι άλλο θα μπορούσε να είχε γίνει, γιατί οφείλουμε στη μνήμη των συμπολιτών μας που έχασαν τη ζωή τους να λάβουμε οποιαδήποτε μέριμνα για να διορθωθούν αυτές οι παθογένειες».

Η έρευνα θα είναι διαφανής και ενδελεχής, διαμηνύει η κυβέρνηση, επισημαίνοντας ότι η επιτροπή υπό τον Γιώργο Γεραπετρίτη, θα εξετάσει επίσης και τις διαχρονικές στρεβλώσεις στην υλοποίηση των σιδηροδρομικών έργων στη χώρα μας.

Μιλώντας στην ΕΡΤ3 ο Βασίλης Προφυλλίδης, καθηγητής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου και μέλος της επιτροπής, ανέφερε πως: «Δεν θα υπάρξει κωλυσιεργία, δεν θα υπάρξει καθυστέρηση, θα τεθούν υπόψη μας όλα τα στοιχεία. Θα αξιοποιηθεί πλήρως ο χρόνος ώστε το ταχύτερο δυνατό να προκύψει το πόρισμα».

Η σύνθεση της επιτροπής πυροδότησε νέο γύρο πολιτικής αντιπαράθεσης, με τον ΣΥΡΙΖΑ να τονίζει ότι δεν χαίρει καμίας διακομματικής συναίνεσης και να κατηγορεί την κυβέρνηση ότι επιθυμεί ένα βολικό προεκλογικό πόρισμα, επισημαίνοντας ότι τα αίτια της τραγωδίας δεν γίνεται να διερευνηθούν από επιτροπές που ορίζουν οι ελεγχόμενοι.

«Ο κ. Ζηλιασκόπουλος μέλος της επιτροπής Γεραπετρίτη. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2010 έως το 2015. Θα ελέγξει ο ίδιος τις ευθύνες του. Κοροϊδία και προσβολή», σχολίασε ο Νίκος Παππάς, τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

«Η κοινωνία αυτή τη στιγμή από το πολιτικό σύστημα συνολικά ζητά απαντήσεις. Δεν είναι μία περίπτωση στην οποία τα κόμματα μπορούμε να παίξουμε ένα πολιτικό “κατενάτσιο” και να πετάξουμε τη μπάλα στην εξέδρα», δήλωσε ο βουλευτής της ΝΔ, Δημήτρης Μαρκόπουλος μιλώντας στην ΕΡΤ.

Σε τέσσερα ερωτήματα, καλεί τον Πρωθυπουργό να απαντήσει η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ. Μεταξύ αυτών: για το ποιος διόρισε έναν άνθρωπο άπειρο στη θέση του σταθμάρχη, για ποιο λόγο παραιτήθηκε το 2022 ο πρόεδρος της επιτροπής για τα έργα σηματοδότησης και εάν ο πρώην υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, θα είναι κανονικά υποψήφιος στις εκλογές. Όπως δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Πόπη Τσαπανίδου: «Αυτές τις δύσκολες ώρες κάθε προσπάθεια απόκρυψης και συγκάλυψης της αλήθειας για την τραγωδία αποτελεί όχι μόνο ασέβεια προς τους νεκρούς αλλά προαναγγέλλει νέες τραγωδίες».

Ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να ξεκινήσει την πολιτική εκμετάλλευση της τραγωδίας, ήταν το αιχμηρό σχόλιο του κυβερνητικού εκπροσώπου Γιάννη Οικονόμου, ο οποίος προσθέτει ότι δεν είναι η ώρα της κομματικής αντιπαράθεσης: «Φαρισαϊκά ισχυρίζεται ότι ο μόνος που φέρει ευθύνη για την κατάσταση των ελληνικών σιδηροδρόμων είναι η Κυβέρνηση της ΝΔ και ότι εκείνοι παρέδωσαν έναν σιδηρόδρομο που λειτουργούσαν όλα τέλεια. Οι απαντήσεις θα δοθούν σύντομα, με τρόπο που δεν θα αμφισβητείται από κανέναν και με κανένα τρόπο, με αποφάσεις και υπογραφές».

«Η κυβέρνηση εκλέχθηκε έχει τώρα τέσσερα χρόνια, έπρεπε να έχει λύσει το θέμα, έπρεπε να έχει αντιμετωπίσει το θέμα της κακής ιδιωτικοποίησης», δήλωσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Κώστας Σκανδαλίδης.

«Η επιτροπή “εμπειρογνωμόνων”, που έστησε η κυβέρνηση, φαίνεται ότι έχει ως βασική της αποστολή να “τεκμηριώσει” το προαποφασισμένο πόρισμα, περιορίζοντάς το σε ένα “ανθρώπινο λάθος” και βγάζοντας λάδι την εγκληματική πολιτική της ιδιωτικοποίησης, του ξεχαρβαλώματος των σιδηροδρόμων και της κερδοφορίας», επισημαίνει το ΚΚΕ.

Μιλώντας στον REAL FM ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, είπε: «Για εμένα αυτό που έγινε είναι έγκλημα, ένα έγκλημα με τη συμμετοχή όλων των κομμάτων… Θα φορτώσουμε σε έναν άνθρωπο ότι δεν είχαμε τις ασφαλιστικές δικλείδες για το ανθρώπινο λάθος»;

Εγώ δεν έχω εμπιστοσύνη στον κ. Γεραπετρίτη να επιλέξει τους ειδικούς. Πρέπει να γίνει μέσα από μία κοινοβουλευτική διαδικασία η οποία μπορεί να γίνει πάρα πολύ γρήγορα», τόνισε μιλώντας στον REAL FM ο Γραμματέας του ΜέΡΑ25, Γιάννης Βαρουφάκης.

Τις κινητοποιήσεις φορέων και της νεολαίας στηρίζουν Κομμουνιστικό Κόμμα και Μέρα25. Την ίδια στιγμή, κυβερνητικό κλιμάκιο υπό τον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό, Χρήστο Τριαντόπουλο συνεχίζει να βρίσκεται στον τόπο της τραγωδίας για τον συντονισμό των ερευνών και την υποστήριξη των οικογενειών των τραυματιών και θυμάτων. Στο κυβερνητικό κλιμάκιο συμμετέχουν γενικοί γραμματείς από όλα τα εμπλεκόμενα υπουργεία.

ΠΑΝΕ ΚΑΤΣΕ ΣΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΥΧΕΣΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ Μ' ΑΥΤΑ🤦‍♂️🤦‍♂️Δέσποινα Βανδή για την τραγωδία στα Τέμπη: «Η κρατική αμέλεια δολοφονεί»


Όλος ο καλλιτεχνικός χώρος παρακολουθεί συγκινημένος τις εξελίξεις γύρω από τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη. Η Δέσποινα Βανδή κοινοποίησε ένα ασπρόμαυρο σκίτσο, με τα βαγόνια του τρένου και την επιγραφή: «Η κρατική αμέλεια δολοφονεί».


Τέμπη: Στους 55 οι νεκροί που έχουν ταυτοποιηθεί -Δύο δείγματα DNA δεν ταιριάζουν με αυτά από τις σορούς-Παραλαμβάνουν τα προσωπικά αντικείμενα οι συγγενείς


Ένας ακόμα νεκρός ταυτοποιήθηκε από την εξέταση δειγμάτων στα εγκληματολογικά εργαστήρια ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των ταυτοποιημένων θυμάτων του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη στα 55, σύμφωνα με την Αστυνομία που διενεργεί το μακάβριο έργο της αναγνώρισης.

57 επιβεβαιωμένοι νεκροί στα Τέμπη

Υπενθυμίζεται ότι ο συνολικός αριθμός των επιβεβαιωμένων νεκρών είναι μέχρι στιγμής 57. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., υπάρχουν και δύο δείγματα βιολογικού υλικού από αυτό που έχουν δώσει συγγενείς, τα οποία δεν ταιριάζουν με αυτά των νεκρών. Αυτό δεν αποκλείεται να διαφοροποιήσει λίγο τον τελικό αριθμό των θυμάτων, αλλά ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες της εργαστηριακής έρευνας, καθώς από την Πυροσβεστική εστάλη και άλλο δείγμα από τον τόπο του δυστυχήματος.

Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική, πρόκειται για ανθρώπινο μέλος που εντοπίστηκε κατά την μετακίνηση της μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας χτες το βράδυ. Από το Αρχηγείο του ΠΣ επίσης έγινε γνωστό ότι η έρευνα στον τόπο του δυστυχήματος είναι στην τελική της φάση, με την απομάκρυνση των δύο μηχανών, που καθυστέρησε χτες λόγω βροχής και θα ακολουθήσει η τελευταία «σάρωση» σε μια περιοχή περίπου 500 τετραγωνικών μέτρων. Αμέσως μετά θα ανακοινωθεί και η ολοκλήρωση των ερευνών, πιθανόν μέχρι το απόγευμα σήμερα, εκτός απροόπτου.

Συγγενείς των θυμάτων στο αστυνομικό τμήμα Τεμπών

Στο αστυνομικό τμήμα των Τεμπών, οι αστυνομικοί έχουν μαζέψει τα προσωπικά αντικείμενα των επιβατών και τα παραδίδουν στους οικείους τους.

Από το πρωί του Σαββάτου, όπως μεταδίδει το MEGA, έχουν γίνει 70 παραδόσεις προσωπικών αντικειμένων σε γονείς, συγγενείς αλλά και επιβάτες του τρένου που ψάχνουν τα πράγματα τους.

Οι συγγενείς όσων αγνοούνται πηγαίνουν για να ψάξουν ό,τι έχει απομείνει.

Οπως αναφέρει το ρεπορτάζ συγγενείς βρίσκονται σε πολλά ξενοδοχεία της Λάρισας ενώ κάποιοι δεν περιμένουν τίποτα άλλο παρά ένα σφραγισμένο φερετρο.

Δείτε το βίντεο από το ΜEGA

Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, Ειδικό Δικαστήριο: Ενοχος για παράβαση καθήκοντος -Aθώα η Τουλουπάκη


Την ενοχή του πρώην Αναπληρωτή υπουργού Δικαιοσύνης Δημήτρη Παπαγγελόπουλου για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος αποφάσισαν οι δικαστές.

Παράλληλα, τον κήρυξαν αθώο από την κατηγορία της ηθικής αυτουργίας σε κατάχρηση εξουσίας, αθωώνοντας παράλληλα και την εισαγγελέα Εφετών και πρώην εισαγγελέα εγκλημάτων διαφθοράς Ελένη Τουλουπάκη, που δικαζόταν για κατάχρηση εξουσίας.

Η Ελένη Τουλουπάκη άκουσε όρθια την απόφαση του δικαστηρίου

Ο Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, αν και δεν είχει λείψει σε καμία άλλη συνεδρίαση του Ειδικού Δικαστηρίου, σήμερα δεν έδωσε το "παρών". Οι συνήγοροί του ενημέρωσαν το δικαστήριο ότι είναι ασθενής.

Αναλυτικά η απόφαση για τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο και την Ελένη Τουλουπάκη

Ο Δημήτρης Παπαγγελόπουλος κρίθηκε ένοχος κατά πλειοψηφία 7-6 για το πλημμέλημα της παράβασης καθήκοντος αναφορικά με τις καταγγελίες της εισαγγελέως Ελένης Ράικου ότι την πίεσε να βρει στοιχεία που να ενοχοποιούν πολιτικά πρόσωπα στην υπόθεση ΝΟΒΑΡΤΙΣ.

Επιπλέον κρίθηκε ένοχος κατά πλειοψηφία 8-5 αναφορικά με τις καταγγελίες του εισαγγελέα Παναγιώτη Αθανασίου ότι του άσκησε πιέσεις στην έρευνα για τον τραπεζίτη Μιχάλη Σάλλα.

Οι δικαστές πάλι κατά πλειοψηφία έκριναν αθώο τον πρώην Αναπληρωτή Υπουργό Δικαιοσύνης αναφορικά με άλλες καταγγελίες των εισαγγελέων Παν.Αθανασίου και Γεωργίας Τσατάνη για παρεμβάσεις στις έρευνες για τους επιχειρηματίες Βγενόπουλου και Αλαφούζου και του δημοσιογράφου Γ.Παπαχρήστου.

Για την Ελένη Τουλουπάκη, η απόφαση των δικαστών ήταν και πάλι κατά πλειοψηφία 9-4 για την κατάχρηση εξουσίας.

Αθώωσαν ομόφωνα τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο από την κατηγορία της ηθικής αυτουργίας σε κατάχρηση εξουσίας.

Τέμπη: Σταθμάρχης χωρίς προηγούμενη εμπειρία και μεικτές αποδοχές 3.500 ευρώ


Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις που έρχονται στο φως για τον σταθμάρχη της Λάρισας με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν πως ο μισθός του άγγιζε τα 3.500 ευρώ μεικτά, χωρίς προηγούμενη εμπειρία.

Από κτηνοτρόφος σε χωριό της Καρδίτσας, έγινε αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ύστερα μετατάχθηκε στο υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης σε ηλικία 59 ετών.

Ο 59χρονος τοποθετήθηκε στη θέση ευθύνης του σταθμάρχη, χωρίς προηγούμενη εμπειρία, με τον μισθό του να αγγίζει τα 3.500 ευρώ μεικτά.

Σύμφωνα με τους συναδέλφους του 59χρονου, η εκπαίδευσή του κράτησε περίπου έξι μήνες. Ωστόσο, δεν φαίνεται να είχε κάνει πρακτική επί του πεδίου με κάποιον να τον επιβλέπει. Αυτό, μάλιστα, αναμένεται να ερευνήσει η Επιτροπή που συστάθηκε για το δυστύχημα.

Το ρεπορτάζ του MEGA, αναφέρει ότι ο σταθμάρχης «ρίχτηκε στα βαθιά» σε έναν επαρχιακό σταθμό της Καλαμπάκας από όπου όπως λένε οι συνάδελφοί του, περνάνε δυο τρένα τη μέρα.

Η πρώτη του βάρδια ως σταθμάρχης Λάρισας, χωρίς άλλον να τον επιβλέπει, ήταν την Παρασκευή πριν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

📺Σύγκρουση τρένων: Αποθέωσαν τον διασώστη της ΕΜΑΚ και προπονητή του ΠΑΟΚ


Οι αθλητές των ακαδημιών του ΠΑΟΚ υποδέχθηκαν στο «Ποσειδώνιο» κολυμβητήριο με το πιο ζεστό τους χειροκρότημα τον προπονητή της εφηβικής ομάδας πόλο του ΠΑΟΚ, Γιάννη Παπαγιαννάκη, έναν από τους ηρωικούς διασώστες της ΕΜΑΚ που βρέθηκαν στα Τέμπη.


Ο ερασιτέχνης ΠΑΟΚ ανέβασε στους λογαριασμούς του στα social media την φωτογραφία του Γιάννη Παπαγιαννάκη που κλαίει πάνω από τα συντρίμμια και έγραψε:

«Η συγκλονιστική φωτογραφία του δικού μας, Ιωάννη Παπαγιαννάκη, προπονητή της εφηβικής ομάδας πόλο του ΠΑΟΚ, ο οποίος υπηρετεί στα ΕΜΑΚ. Μόνο περηφάνια για τον δικό μας «Ήρωα»!.

ΟΣΕ: Πώς οι κλοπές ΤΩΝ ΓΥΦΤΩΝ σε υλικά επηρέασαν τα έργα


Μεγάλη κουβέντα γίνεται τις τελευταίες ώρες σχετικά με το φαινόμενο των κλοπών καλωδίων ηλεκτροκίνησης από διάφορα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, το οποίο απασχολεί εδώ και δεκαετίες όλες τις διοικήσεις του ΟΣΕ, καθώς έχουν ως αποτέλεσμα εκτός από την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων, να βάζουν «φρένο», δημιουργώντας σημαντικές καθυστερήσεις, στην ολοκλήρωση των έργων που εδώ και χρόνια έχουν εξαγγελθεί και αποφασιστεί.

Το ακριβές ύψος της ζημίας μπορεί να μην έχει αποτιμηθεί, ωστόσο εκτιμάται ότι κυμαίνεται μεταξύ 5 και 10 εκατ. ευρώ ετησίως, ανάλογα με τη συχνότητα και την έκταση των περιστατικών σε αυτό συνυπολογίζεται και το κόστος της επανατοποθέτησης των καλωδίων.

Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, τα κομμένα καλώδια που κρέμονται στο δίκτυο του ΟΣΕ έχουν κατά καιρούς σπάσει τα τζάμια της καμπίνας των μηχανοδηγών, προκαλώντας ακόμη και τραυματισμούς εργαζομένων.

Ως κίνητρο της κλοπής καλωδίων αποτελεί πάντα η μεταπώληση του χαλκού.

Αφαιρούν καλώδια και τα πωλούν σε χυτήρια

Ήταν πριν από ένα χρόνο όταν είχε αποκαλυφθεί η εγκληματική δράση μιας ομάδας Ρομά στις σιδηροδρομικές ράγες της Θήβας, όπου ξανά και ξανά έκλεβαν είτε τις βίδες στις ράγες, είτε τα καλώδια χαλκού. Σύμφωνα με τις καταγγελίες περίπου 10 Ρομά, με μάρτυρες να αναφέρουν πως ανάμεσά τους ήταν και αρκετοί ανήλικοι, έκοψαν καλώδια στις ράγες των τραίνων και στη συνέχεια τα έκλεψαν.

Τον Σεπτέμβριο του 2021 στην Θήβα μια ομάδα Ρομά είχε κλέψει τις βίδες που ενώνουν τις ράγες των τρένων. Ευτυχώς σε τυχαίο έλεγχο από την αρμόδια υπηρεσία διαπιστώθηκε η κλοπή, διαφορετικά θα μπορούσε να υπάρξει ένα σοβαρό ατύχημα όταν κάποιο τρένο περνούσε από το σημείο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία τα οργανωμένα κυκλώματα αφαιρούν από το σιδηροδρομικό δίκτυο εναέρια και επίγεια χάλκινα καλώδια ηλεκτροκίνησης, καλώδια μετασχηματιστών της ΔΕΗ, μαντεμένιες σχάρες κ.λπ. και τα πωλούν σε χυτήρια στην Ελλάδα, κυρίως όμως στη Βουλγαρία, όπου τα μεταφέρουν με νταλίκες.

Κύκλωμα μεταξύ των οποίων και υπάλληλοι του ΟΣΕ

Από τις πιο τρανταχτές υποθέσεις, όπου ανάμεσα στους συλληφθέντες βρέθηκαν μέχρι και υπάλληλοι του ΟΣΕ, με ενεργό μέχρι τότε ρόλο, αποκαλύφθηκε το 2017 από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας της ΕΛΑΣ.

Συγκεκριμένα, στο κύκλωμα συμμετείχαν 30 άτομα με οχτώ από αυτά να είναι υπάλληλοι του ΟΣΕ. Η ζημιά που προκλήθηκε στο ελληνικό δημόσιο από την εγκληματική οργάνωση που αφαιρούσε μεγάλες ποσότητες εκποιήσιμου τροχαίου υλικού από σιδηροδρομικούς σταθμούς σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας υπερβαίνει συνολικά το ποσό των 7 εκατ. ευρώ.

Η σπείρα είτε έκλεβε προς εκποίηση υλικό του ΟΣΕ και το πωλούσε ως σκραπ είτε «έστηνε» διαγωνισμούς για την πώληση υλικών του ΟΣΕ προχωρώντας σε αγορές σε τιμές χαμηλότερες από τις προβλεπόμενες.

Στη σπείρα μετείχαν και Έλληνες Ρομά που εμπλέκονται στο εμπόριο σκραπ.

«Πάρτι» εκατ. και το 2013

Εκτός όμως από το 2017 και τον Φεβρουάριο του 2013 είχε εξαρθρωθεί πολυμελής εγκληματική οργάνωση, που διέπραττε κλοπές μετασχηματιστών της Δ.Ε.Η. και υλικού από το ηλεκτροκίνητο δίκτυο του Ο.Σ.Ε. στα Μέγαρα.

Τα έσοδα από τα κλοπιμαία είχαν υπολογιστεί στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της αστυνομίας για την υπόθεση είχαν συλληφθεί αρχικά 11 άτομα, τρεις Έλληνες και οχτώ αλλοδαποί πακιστανικής καταγωγής, για την πραγματοποίηση μεταφοράς, παράδοσης και παραλαβής κλεμμένων υλικών scrap.

Στη συνέχεια, ακολούθησαν έρευνες σε σημεία και σπίτια, όπου είχαν εντοπιστεί να κινούνται μέλη της οργάνωσης και συνελήφθησαν ακόμα τέσσερις αλλοδαποί πακιστανικής καταγωγής.

Συνελήφθησαν επίσης, ο συντονιστής και στρατολόγος της οργάνωσης και η υπεύθυνη της μάντρας με τα κλεμμένα υλικά.

Από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε εντοπίστηκε φορολογικό βιβλίο της επιχείρησης, όπου προέκυπτε ο χαρακτηρισμός του παράνομα αφαιρεθέντος χαλκού ως παλαιού χαλκού Α΄ και Β΄ ποιότητας και η κίνησή του σε άλλη επιχείρηση ανακύκλωσης μετάλλων. Το βιβλίο παρέλαβε η Οικονομική Αστυνομία προκειμένου να πραγματοποιήσει τον απαραίτητο φορολογικό έλεγχο.

Επιπλέον κατασχέθηκαν:

• Εννέα πηνία- ελάσματα μετασχηματιστών,
• Χάλκινες περιελίξεις τριών μετασχηματιστών,
• Πλήθος από καλώδια χαλκού μέσης τάσης με ακροδέκτες,
• Εκατό (100) περίπου μέτρα καλώδιο διατομής 4x10 του ΟΣΕ βάρους τριακοσίων κιλών περίπου,
• 16 τμήματα από ράγες ΟΣΕ συνολικού μήκους 30 μέτρων,
• Ένα πλήρες σύστημα κοπής μετάλλων,
• Εργαλεία κοπής και διάρρηξης μετασχηματιστών και καλωδίων ΟΣΕ
• Ένας κοφτής βαρέου τύπου (γίγας) κοπής μετάλλων,
• 4.350 ευρώ μετρητά,
• Ένα βιβλιάριο καταθέσεων του εγκεφάλου της οργάνωσης με καταθέσεις εντός τριών μηνών περίπου 17.100 ευρώ,
• Έντεκα κινητά τηλέφωνα,
• Εφτά Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα,
• Ένας τράκτορας με επικαθήμενο που χρησιμοποιούνταν για τη μεταφορά των κλεμμένων υλικών σε άλλη εταιρεία scap,
• Έγγραφα από τιμολόγια πώλησης αγαθών του εν λόγω scrap που αποδεικνύουν τη διαδρομή νομιμοποίησης του χαλκού που αφαιρέθηκε παράνομα.

Θάνος Μακρογαμβράκης
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Διαψεύδει η Ν. Κεραμέως τα fake news της Γιάμαλη στο ΚΟΝΤΡΑ για δηθεν συμμετοχή της σε προεκλογική εκδήλωση εν μέσω εθνικού πένθους


Με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως διέψευσε την πληροφορία που μετέδωσε το KontraChannel, πως το βράδυ της Πέμπτης παρευρέθηκε σε προεκλογική συγκέντρωση στην Κηφισιά, ενώ τόνισε ότι πρόκειται για άθλια συκοφαντία για την οποία σκοπεύει να κινηθεί νομικά.

«Αθλιότητα. Η μεταμεσονύχτια αναφορά στο @KontraChannel για δήθεν παρουσία μου σε προεκλογική συγκέντρωση την Πέμπτη το βράδυ – με συνοδευτικό βίντεο από την προεκλογική μου συγκέντρωση του Ιουλίου 2019 (!) – συνιστά χυδαίο ψέμα και άθλια συκοφαντία για την οποία θα κινηθώ νομικά», ανέφερε χαρακτηριστικά η υπουργός Παιδείας.

«Μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ακύρωσα όλες τις συγκεντρώσεις και συνεστιάσεις μου με πολίτες. Ήμουνα σπίτι μου και δεν ήμουν σε κανένα μαγαζί στην Κηφισιά», συμπλήρωσε.

Και όλως τυχαίως η εφημερίδα @DimokratiaGr έχει ακριβώς την ίδια δήθεν είδηση – και αναφέρεται σε εκδήλωση στο Βάρσο Κηφισιάς που όμως έγινε Τρίτη πριν το δυστύχημα και όχι Πέμπτη!, καταλήγει στην ανάρτηση της η κ. Κεραμέως.


Δυστύχημα στα Τέμπη: Στα νοσοκομεία παραμένουν 22 άτομα, πέντε στην εντατική


Ενημέρωση από τον πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Λάρισας

Για την κατάσταση των τραυματιών από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη μίλησε ο Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Λάρισας, στην ΕΡΤ.

Όπως είπε, στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας από τους 20 που νοσηλεύονταν έχουν μείνει στο νοσοκομείο 7 ασθενείς, οι άλλοι έχουν πάρει εξιτήριο.

Οι 6 νοσηλεύονται σε κοινούς θαλάμους κι ένας στην εντατική με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

Στο Πανεπιστημιακό Λάρισας από τους 25 ασθενείς, πλέον νοσηλεύονται 13, οι εννιά σε κοινούς θαλάμους και 4 στην εντατική.

Ένα περιστατικό με βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση έχει διακομιστεί στη Θεσσαλονίκη και ένα περιστατικό με εγκαύματα στο Παπανικολάου.

Πηγή: ert.gr

Τέμπη-αποκάλυψη: Το τηλεφώνημα στον 59χρονο σταθμάρχη 17 λεπτά πριν από τη φονική σύγκρουση


Νέα αποκάλυψη για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη έρχεται στο φως της δημοσιότητας.

Τα τελευταία κρίσιμα λεπτά πριν από τη σύγκρουση των δύο τρένων το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου φαίνεται πως υπήρξε ενημέρωση πως το εμπορικό λαμβάνει γραμμή καθόδου προς Αθήνα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων στις 23.04 ενημέρωσε πως η εμπορική αμαξοστοιχία ξεκινά από τον Σταθμό των Νέων Πόρων με κατεύθυνση προς Αθήνα. Ένα λεπτό πριν, είχε αναχωρήσει και η επιβατική αμαξοστοιχία από τη Λάρισα. Για 17 ολόκληρα λεπτά τα δύο τρένα βρίσκονται σε πορεία σύγκρουσης.

Η επικοινωνία μεταξύ σταθμαρχών καταγράφεται, βάσει πρωτοκόλλου, στο βιβλίο τηλεγραφημάτων, τον εποπτικό πίνακα κυκλοφορίας και το καταγραφικό των συνομιλιών.

«Υπάρχει ένα τηλέφωνο, εσωτερικό, το οποίο παίρνει ο Σταθμάρχης των Νέων Πόρων και λέει στον Σταθμάρχη της Λάρισας ότι εγώ από τους Νέους Πόρους έδιωξα την 80501 στη γραμμή καθόδου προς Αθήνα. Ο Σταθμάρχης Λάρισας είναι υποχρεωμένος να καταγράψει τον αριθμό τηλεγραφήματος. Προφανώς, ο σταθμάρχης Λάρισας δεν αντιλήφθηκε ότι η αμαξοστοιχία πέρασε στη γραμμή καθόδου», αναφέρει ο προϊστάμενος αμαξοστοιχιών ΟΣΕ και αντιπρόεδρος ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θωμάς Χαμάμης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, η ενημέρωση από τον Σταθμάρχη των Νέων Πόρων για την εμπορική αμαξοστοιχία ακούστηκε από όλους όσοι είχαν τα ραδιοτηλέφωνα ανοιχτά, αλλά δεν είναι γνωστό αν το πρωτόκολλο επικοινωνίας ακολουθήθηκε από τον Σταθμάρχη της Λάρισας.

«Με το που έφυγε η αμαξοστοιχία 62 από τον Σταθμό της Λάρισας, ο σταθμάρχης της Λάρισας ήταν υποχρεωμένος να σηκώσει το τηλέφωνο, να πάρει τους Νέους Πόρους και να πει ότι η αμαξοστοιχία έφυγε από τη γραμμή ανόδου προς Νέους Πόρους. Τι έγινε μεταξύ των δύο σταθμαρχών αυτό δεν το γνωρίζω», προσθέτει ο κ. Χαμάμης.

Σύμφωνα με τον Alpha, ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων φαίνεται να είχε αντιληφθεί ότι τα δύο τρένα, η εμπορική και η επιβατική αμαξοστοιχία, ήταν στην ίδια γραμμή και ειδοποίησε μέσω ασυρμάτου τον 59χρονο συνάδελφό του στη Λάρισα.

Όπως ανέφερε το ρεπορτάζ του Alpha, μετά την ενημέρωση στις 23.04, του σταθμάρχη των Νέων Πόρων προς τον συλληφθέντα σταθμάρχη Λάρισας, μέσω ασυρμάτου, ότι έχει ξεκινήσει από εκεί η εμπορική αμαξοστοιχία με κατεύθυνση τη Λάρισα, εκείνος απάντησε «Ok ελήφθη αυτό, καλώς...».

Ωστόσο, τίποτα δεν έγινε στα 17 λεπτά που μεσολάβησαν μέχρι τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων. Ο συλληφθείς σταθμάρχης προφανώς είχε θεωρήσει ότι είχε γυρίσει το κλειδί, αλλά αυτό δεν είχε γίνει, ενώ στην προανάκριση φέρεται να παραδέχθηκε: «Ναι, κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά δεν προλάβαινα να το σταματήσω».

Ο σταθμάρχης Λάρισας υπεβλήθη και σε αλκοτέστ, το οποίο βρέθηκε αρνητικό. Ταυτόχρονα, με εισαγγελική εντολή, ομάδα αστυνομικών έκανε έφοδο στο σταθμαρχείο Λάρισας, συλλέγοντας στοιχεία προκειμένου να μην αλλοιωθούν, ώστε να αξιοποιηθούν στην έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος.

03 Μαρτίου 2023

📺Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: Όταν έκλαψε ο Κούγιας στο Mega για τα θύματα της σιδηροδρομικής τραγωδίας🤦🏻‍♂️🤷‍♂️


«Συγγνώμη, δεν μπορώ», είπε βουρκωμένος ο ποινικολόγος ο οποίος είναι δικηγόρος των δίδυμων κοριτσιών από την Καλαμπάκα

Φανερά συγκινημένος εμφανίστηκε ο ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας με αφορμή το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Ο συνήγορος της οικογένειας των διδύμων κοριτσιών από την Καλαμπάκα, που βρίσκονται μεταξύ των θυμάτων «έσπασε» στον αέρα του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Mega.

«Είμαι συνήγορος οικογενειών πολλών θυμάτων, όμως ειλικρινά σας λέω ότι μετά από αυτό που άκουσα από αυτό το παλικάρι δεν έχω την δύναμη να μιλήσω. Είμαι σκληρός άνθρωπος αλλά, ειλικρινά σας το λέω, δεν μπορώ. Είμαι συγκινημένος πάρα πολύ, ανέφερε αρχικά ο κ. Κούγιας.

«Δεν θέλω να… Τι να μιλήσουμε και τι να πούμε; Να πούμε νομικά; Τι να μιλήσουμε και τι να πούμε; Ειλικρινά σας το λέω, είμαι συγκινημένος ιδιαίτερα. Τι να πεις στους ανθρώπους; Συγγνώμη, δεν μπορώ, ειλικρινά σας το λέω. Σκέφτομαι τον εαυτό μου στο δικαστήριο… Τι να πεις για αυτούς τους ανθρώπους; Λυπάμαι πολύ, δεν μπορώ να συνεχίσω! Σας ζητώ συγγνώμη! Έχω γιο 20 ετών που είναι στο Πανεπιστήμιο και μια κόρη 17 ετών. Δεν θέλω να συνεχίσω. Συγγνώμη. Με συγχωρείτε πάρα πολύ που σας χαλάω τη σύνδεση. Ευχαριστώ πολύ» είπε, βουρκωμένος, ο Αλέξης Κούγιας και αποχώρησε από το παράθυρο του κεντρικού δελτίου ειδήσεων.