07 Φεβρουαρίου 2017

ΠΑΡΤΙ ΣΠΙΡΤΖΗ-ΛΑΜΟΓΙΟΥ! Στην κοινοπραξία Καλογρίτσα και το τέταρτο τμήμα του δρόμου Πάτρα - Πύργος

Στην κοινοπραξία Καλογρίτσα και το τέταρτο τμήμα του δρόμου Πάτρα - Πύργος
Η κοινοπραξία Τοξότης - Ομάδα Κατασκευών του ομίλου Καλογρίτσα αναμένεται να κηρυχθεί προσωρινός μειοδότης και για το τέταρτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος, από την Κυλλήνη έως τη Βάρδα.

Η κοινοπραξία κατέθεσε τη χαμηλότερη προσφορά, με έκπτωση 51%.

Το τμήμα Κυλλήνη - Βάρδα έχει μήκος περίπου 10 χιλιόμετρα και προϋπολογισμό 71 εκατομμύρια ευρώ. Η κοινοπραξία του ομίλου Καλογρίτσα έχει κηρυχθεί προσωρινός μειοδότης και για τα τρία προηγούμενα τμήματα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος, προσφέροντας υψηλές εκπτώσεις που υπερβαίνουν το 50%.

Ο συνολικός προϋπολογισμός για την κατασκευή και των οκτώ τμημάτων του έργου ανέρχεται σε 475 εκατομμύρια ευρώ.

ΝΔ: Παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, για να ικανοποιήσει τους "ημετέρους", ελπίζουμε ότι το έργο θα ολοκληρωθεί

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών Κώστας Καραμανλής, έκανε την ακόλουθη δήλωση αναφορικά με την σημερινή ολοκλήρωση της δημοπράτησης:

«Οφείλουμε, κατ’ αρχάς, να συγχαρούμε την κατασκευαστική εταιρία "Τοξότης Α.Ε.", που αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά – τέταρτη κατά σειρά – μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα Βάρδα – Κυλλήνη).

Με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η "κατάτμηση" έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.

Με την ευκαιρία, καλό είναι να θυμίσουμε πως:

- Μέχρι σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει προχωρήσει στην υπογραφή καμίας απολύτως σύμβασης, σε συνέχεια των τριών πρώτων δημοπρατήσεων

-Δεν έχει εξασφαλιστεί καμία απολύτως χρηματοδότηση του έργου

- Καταρρέει πλήρως το επιχείρημά τους ότι η "κατάτμηση" έγινε προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν πολλές και μικρές κατασκευαστικές εταιρείες

- Η "κατάτμηση" είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου και γι’αυτόν το λόγο δεν την επικροτεί και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των "κατατμήσεων".

Θέλουμε ειλικρινά να ελίζουμε πως, παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους "ημετέρους", το έργο αυτό κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και δεν θα μείνει κι αυτό στα χαρτιά».