Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-"Γιατί πρέπει να διαφημίζει το νεράκι η ΕΥΔΑΠ;" ούρλιαζε... και δείτε πόσο αύξησε τη διαφημιστική δαπάνη

Δείτε και πόσο αυξήθηκαν αμοιβές και έξοδα παράστασης μελών ΔΣ... δηλ. του εραστή της Δούρου
Κανείς δεν καταλαβαίνει γιατί -ειδικά σε τέτοιες περιόδους- πρέπει να διαφημίζεται η ΕΥΔΑΠ.

Την ίδια απορία είχε και ο Αλέξης Τσίπρας στο προόσφατο παρελθόν (ως πρωθυπουργός μάλιστα!)


Αντί να περικόψει την διαφήμιση τι έκανε όμως; Την αύξησε κατά 120%. Όπως πάντα τα αντίθετα.

Από το 2015 στο 2016 είχαμε αύξηση 120% στα έξοδα προβολής και διαφήμισης και αύξηση 27,5% στις αμοιβές και τα έξοδα παράστασης μελών του ΔΣ

Έξοδα Προβολής & Διαφήμισης ΕΥΔΑΠ: 
2015: 794.000€ 
 2016: 1.747.000€ 
(αύξηση 120%)


Αμοιβές και έξοδα παράστασης μελών ΔΣ: 
2015: 153.000€
2016: 195.000€
(αύξηση 27,5%)

Υπενθυμίζουμε ότι ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ Γιάννης Μπενίσης είναι σύντροφος της Ρένας Δούρου, ενώ είχε διοριστεί τις ημέρες του δημοψηφίσματος του Ιουλίου 2015.

Κάποιες από τις διαφημίσεις της ΕΥΔΑΠ κατέληξαν και στο Documento του Κώστα Βαξεβάνη



Πηγή: https://omadaalithias.gr/videos/120-ayxithikan-ta-exoda-provolis-kai-diafimisis-tis-eydap-apo-2015-sto-2016

Διαβάστε και πως συνδικαλιστής της ΕΥΔΑΠ, ξεβρακώνειτον εραστή της Δούρου:

Ένας CEO παράδειγμα προς μίμηση ή προς αποφυγή;

12/04/2017
του Πέτρου Μπαστέα, μέλους του Δ.Σ. του Συλλόγου Προσωπικού και της γραμματείας του ΣΕΚΕΣ

Αντί για την παραδοσιακή κάρτα με πασχαλινές ευχές, κόκκινα αυγά και σοκολατένια λαγουδάκια, ο CEO της ΕΥΔΑΠ κ. Μπενίσης, έστειλε στα emails του προσωπικού της εταιρείας, 4-5 «copy – paste» δημοσιεύματα, τα οποία τον αναγορεύουν ως «παράδειγμα προς μίμηση» (!) για τους CEO των άλλων ΔΕΚΟ.

Όσοι γνωρίζουν την σημερινή πραγματικότητα στα έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα, αντιλαμβάνονται ότι παρόμοια δημοσιεύματα δεν αποτελούν πρωτογενή ρεπορτάζ, αλλά αναδημοσίευση δελτίων τύπου ή πληροφοριών, που επίσημα ή ανεπίσημα, στέλνουν στους αρμόδιους συντάκτες όλες οι εταιρείες.

Λογικό είναι τα καλοπληρωμένα από την ΕΥΔΑΠ Μέσα Ενημέρωσης1, να μην φείδονται επαίνων για ένα CEO, ο οποίος, ενώ διατήρησε κατ΄αυτούς, σε χαμηλά επίπεδα τις αμοιβές των μελών της διοίκησής του (τις αύξησε μόνο κατά 27% 2), δεν λησμόνησε να μεταφέρει από τα ταμεία της ΕΥΔΑΠ στα ΜΜΕ και τις διαφημιστικές το 2016, πάνω από 1,7 εκατ. ευρώ, ήτοι το τριπλάσιο από όσο υπολογίζεται ότι «κοστίζει» στην ΕΥΔΑΠ το πολυδιαφημισμένο «κοινωνικό» τιμολόγιο.

Πέρα όμως από τη γαλαντόμο πολιτική του «παραδείγματος προς μίμηση CEO» να ευλογεί τα γένια του με τα χρήματα των πολιτών, έχει μεγάλη σημασία να καταγραφούν, όχι μόνο αυτά για τα οποία χειροκροτούν τον CEO, άλλα και άλλα τα οποία, από… σεμνότητα προφανώς, αποκρύπτονται.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τις… έγκυρες ιστοσελίδες3 ysterografa.gr, newpost.gr, newsit.gr, bankwars.gr, usay.gr που σταχυολογούνται στο προαναφερόμενο email, ο ημέτερος CEO «παίρνει το χρυσό στην κατηγορία σεβασμός στα ταμεία της εταιρείας και στην κοινωνία».

Μόνο που, παρά την καλοπληρωμένη προπαγάνδα, η λάμψη του «χρυσού μεταλλίου», επισκιάζεται από:

  1. Την απώλεια για τα ταμεία της ΕΥΔΑΠ, μόλις μέσα σε ένα χρόνο, 18,1 εκατ. ευρώ(!) λόγω της «επένδυσης» των 20 εκατ. ευρώ για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Τράπεζας Αττικής. (Αν η απόφαση του Δ.Σ. δεν είχε οδηγηθεί σε έγκριση από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων, σίγουρα του θέματος θα είχε ήδη επιληφθεί ο εισαγγελέας)
  2. Την μεταφορά (μόνο μέσα στο 2016), 48 εκατ. ευρώ, από τα ταμεία της ΕΥΔΑΠ στις τσέπες των ιδιωτών μετόχων (ΤΑΙΠΕΔ, Paulson, κ.α.) με τη διανομή τακτικού και έκτακτου μερίσματος.
  3. Την διατήρηση της ιδιωτικοποίησης – εργολαβοποίησης έργων και υπηρεσιών της ΕΥΔΑΠ στα επίπεδα του 2014 (46 εκατ. Ευρώ)
  4. Την διατήρηση (αλλά και επαύξηση σε αριθμό) του απαράδεκτου καθεστώτος των ενοικιαζόμενων εργαζόμενων
  5. Την αποδιοργάνωση των υπηρεσιών της εταιρείας με την εφαρμογή του νέου οργανογράμματος και τη διατήρηση σε θέσεις κλειδιά στελεχών του προηγούμενου εταιρικού «κατεστημένου» μετά από μια οπερετική διαδικασία αξιολόγησης.
  6. Την παθητική αποδοχή και προετοιμασία της πλήρους ιδιωτικοποίησης της ΕΥΔΑΠ με την ένταξη της στο Υπερταμείο. (Στη διάθεση του CEO υπάρχει από τις 29/9/2016 νομική γνωμοδότηση Καρδαρά, μέλους του Δ.Σ. ΕΥΔΑΠ, που καταδεικνύει το ασυμβίβαστο της ένταξης της ΕΥΔΑΠ στο Υπερταμείο με την απόφασης 1906/9-5-2014 του ΣτΕ. Γιατί δεν δόθηκε στη δημοσιότητα;).
Το success story, που συντονισμένα προωθούν εδώ και καιρό οι opinion makers του CEO μας, έχει μια «μαύρη» και άγνωστη στα ΜΜΕ σελίδα. Είναι η ενίσχυση του νεοφιλελεύθερου και τιμωρητικού χαρακτήρα της εισπρακτικής πολιτικής της ΕΥΔΑΠ. Επί των ημερών του CEO είχαμε παραδείγματα προς μίμηση για κάθε νέο και μαθητευόμενο νεοφιλελεύθερο CEO, όπως η κατάργηση στην πράξη του δικαιώματος πρόσβασης στο νερό, με πιστή τήρηση της αρχής: «no pay – no water» αφού:
  • Καταργήθηκε η απόφαση του Δ.Σ. του 2015, για την εξαίρεση από διακοπή υδροληψίας λόγω οφειλών όσων βρίσκονται σε παντελή οικονομική αδυναμία, παρ’ όλο που οι δείκτες οικονομικής ανέχειας έχουν επιδεινωθεί.
  • Γίνονται χιλιάδες διακοπές υδροδότησης ετησίως (πρόσφατα ακόμα και για 100 ευρώ οφειλής) κυρίως σε καταναλωτές που αδυνατούν να καταβάλουν τις οφειλές τους.
  • Γίνονται αθρόες διακοπές υδροδότησης ακόμα και για την μη έγκαιρη πληρωμή δόσης διακανονισμού, ανεξαρτήτως του ύψους της δόσης (π.χ. ακόμα και για 20 ευρώ)
  • Μάλιστα πρόσφατα με την 19184/5-4-2017 απόφαση του το Δ.Σ. της ΕΥΔΑΠ αποφάσισε ότι :
-Πέραν του πέμπτου ακυρωμένου διακανονισμού, δεν θα εγκρίνεται νέος
διακανονισμός αλλά μόνον εφάπαξ καταβολή της συνολικής οφειλής. Διαφορετικά η
περίπτωση θα παραπέμπεται στην Υπηρεσία Αναγκαστικών Εισπράξεων της
Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε., προκειμένου να επιδιώξει άμεσα την είσπραξη της απαίτησης
κατ’εφαρμογή των διατάξεων του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε.), δηλαδή έναρξη της διαδικασίας κατάσχεσης
-Σε κάθε περίπτωση, ο διακανονισμός παραμένει σε ισχύ, μόνον εφόσον οι τρέχοντες
λογαριασμοί εξοφλούνται εμπρόθεσμα. Σε περίπτωση που καταστούν ληξιπρόθεσμοι δύο (2) τρέχοντες λογαριασμοί, το συνολικό ποσό των οποίων εμπίπτει στα όρια διακοπής υδροδότησης, σύμφωνα με τις σχετικές Εγκυκλίους και Αποφάσεις, θα δημιουργείται αυτόματα τεχνική ενέργεια διακοπής της υδροδότησης και, εάν μετά την παρέλευση και της ημερολογιακής ημέρας από τη λήξη του δεύτερου λογαριασμού, το ληξιπρόθεσμο ποσό παραμένει ανεξόφλητο, τότε ο διακανονισμός θα ακυρώνεται αυτόματα και θα επέρχονται οι προβλεπόμενες συνέπειες.
Σε αντίθεση με την σκληρή πραγματικότητα που βιώνει η πλειοψηφία των Ελλήνων, η πολυδάπανη και άφθονη μέχρι κορεσμού εκστρατεία προπαγάνδας, στην οποία έχει αποδυθεί το τελευταίο εξάμηνο σε όλα τα μέσα ενημέρωσης η ΕΥΔΑΠ, προφανώς ζει σε άλλο κόσμο, αφού ο CEO φέρεται να δηλώνει επαναλαμβανόμενος: «Ουδείς συμπολίτης μας θα πρέπει να στερηθεί το αγαθό του νερού επειδή είναι σε οικονομική αδυναμία. Σε όσους αδυνατούν να πληρώσουν, παρέχουμε δωρεάν την απαραίτητη ποσότητα νερού για την κάλυψη των αναγκών τους». Ουδέν αναληθέστερον. Χαρακτηριστικό παράδειγμα εδώ: «Διαμαρτυρία για την αφαίρεση μετρητή νερού σε σπίτι άνεργης μητέρας».

Γράφει κάπου ο Νόαμ Τσόμσκι: «Ένα ολοκληρωτικό κράτος, κρατάει στα χέρια του, πάνω από τα κεφάλια του «κοπαδιού», ένα ρόπαλο κι όποιοι παρεκκλίνουν, τους το κοπανάει στο κεφάλι. Στη σημερινή, όμως, λεγόμενη ελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία, δεν επιτρέπεται αυτή η βάρβαρη μέθοδος διοίκησης. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο, οι διοικούντες ανακάλυψαν τη μέθοδο της προπαγάνδας. Η λογική, λοιπόν, είναι σαφής. Η προπαγάνδα είναι για τη σημερινή δημοκρατία ό,τι ακριβώς είναι το ρόπαλο σε ένα ολοκληρωτικό καθεστώς».

Αν και ο διάσημος Αμερικάνος γλωσσολόγος, φιλόσοφος και ακτιβιστής ουδέποτε είχε συμπάθειες στους κύκλους της κατεστημένης και συμβιβασμένης αριστεράς, πιθανολογώ ότι ο CEO της ΕΥΔΑΠ έχει διαβάσει Τσόμσκι. Βέβαια, ουδέποτε φανταζόταν ότι θα του χρησίμευε αντί για σύμβουλος στον αγώνα για την απελευθέρωση των εργαζομένων από τα δεσμά του νεοφιλελευθερισμού, ως manual για την υποταγή τους.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1. Έξοδα Προβολής & Διαφήμισης ΕΥΔΑΠ: 2015: 794 χιλ. 2016: 1.747 χιλ., αύξηση 120%)
2. Αμοιβές και έξοδα παράστασης μελών ΔΣ: 2015: 153 χιλ. 2016: 195 χιλ., αύξηση 27,5%)
3.
http://ysterografa.gr
http://newpost.gr
http://www.euro2day.gr
http://www.newsit.gr
http://www.usay.gr
http://www.bankwars.gr

Πηγή: http://sekes-eydap.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου