26 Μαρτίου 2011

Το ανέκδοτο της ημέρας: Ο Καρχιμάκης λέει ότι δεν τα έχει παντελονιάσει και ότι δεν είναι εξάρτημα κανενός :)

«Εγώ δεν είμαι διαπλεκόμενος και γι' αυτό δε σκοπεύω να παραιτηθώ. Αν τα είχα παντελονιάσει και τα είχα οικονομήσει, θα είχα παραιτηθεί. Και τότε αυτό θα ήταν το ύποπτο» απαντάντησε σε ένα κρεσέντο γέλιου και ηλιθιότητας ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, Μ.Καρχιμάκης, στην δικαιολογημένη κριτική που δέχτηκε την περασμένη εβδομάδα, επειδή αποδέχτηκε τον διορισμό του στο υπουργείο Υποδομών, ως πρώην κηφήνας της Ολυμπιακής Αεροπορίας που μετατάσσεται στο Δημόσιο, αν και είναι 10 χρόνια πολιτικός και έχει οικονομήσει και για τα παιδιά του...

Μιλώντας στο «Βήμα» ο κ.Καρχιμάκης επιτέθηκε με άσφαιρα πυρά στην αναπληρώτρια εκπρόσωπο της ΝΔ, Β.Τζότζολα, κατηγορώντας την ότι είχε υπογράψει αίτηση μετάταξης από την Ολυμπιακή στο Δημόσιο, παρά το γεγονός ότι τώρα αρνείται τον διορισμό... βέβαια η Τζότζολα ποτέ δεν έχει αρνηθεί ότι υπέγραψε αίτηση το 2009 όταν ήταν απλή πολίτης-δικηγόρος

«Ένσημα δεν κολλάω, μισθό δεν παίρνω. Συνεπώς γιατί να παραιτηθώ; Όπως όλοι οι βουλευτές, ανέστειλα με την εκλογή μου στη Βουλή την υπαλληλική μου ιδιότητα. Ότι εργαζόμουν στην Ολυμπιακή δεν το έκρυψα ποτέ, το έχω και στο βιογραφικό μου. Εργαζόμουν ως διοικητικός λογιστής και έπαιρνα 1.800 ευρώ μισθό» υπογραμμίζει ο κ. Καρχιμάκης.

«Γιατί λοιπόν να παραιτηθώ; Και όσοι λένε ότι δεν παραιτούμαι για να πάρω σύνταξη από την Ολυμπιακή κάνουν λάθος. Δεν παίρνω σύνταξη, δεν έχω κολλήσει ένσημα, συνεπώς δεν έχω συμπληρώσει τα συντάξιμα χρόνια. Δεν έχω συνταξιοδοτικό δικαίωμα. Και επιπλέον δεν είμαι διαπλεκόμενος. Αν τα είχα παντελονιάσει και τα είχα οικονομήσει, θα είχα παραιτηθεί. Και τότε αυτό θα ήταν το ύποπτο. Εγώ τα χέρια μου δεν τα έχω μολέψει (όπως λένε οι Κρητικοί) ποτέ. Και έχω καθαρό πρόσωπο και δεν είμαι εξάρτημα κανενός» συμπληρώνει.

Βέβαια το ότι "δεν θα πάρω σύνταξη από την Ολυμπιακή" είναι μεγάλο ψέμα μιας και θα πάρει κανονικά τη σύνταξη όταν έρθει η ώρα του και μάλιστα θα την πάρει αν και θα παίρνει και τη βουλευτική σύνταξη. Επειδή όμως νομίζει ότι είμαστε χοιροβοσκοί σαν την πάρτη του μας λέει μαλακίες μπας και μας παραμυθιάσει όπως παραμυθιάζει όσους βλάκες τον ψηφίζουν.

Και το άλλο με το εξάρτημα... ρε καραγκιόζη έλεος... θα πάθουμε τίποτα από το γέλιο...

Σχολιάζοντας την κριτική που δέχτηκε σημειώνει: «Αν κάποιοι νομίζουν ότι ενοχοποιώντας με θα βγάλουν τα απωθημένα τους για τη λάσπη που πέταξα στα χρόνια της αντιπολίτευσης και επιδιώκουν να μου βάλουν τσιρότο στο στόμα, πρέπει να καταλάβουν τούτο: Θα είμαι πιο σκληρός και πιο αμείλικτος. Είμαι γεννημένος λασπολόγος και δεν θα ξεμπλέξουν έτσι εύκολα».

Ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ επιτίθεται στην αναπληρώτρια εκπρόσωπο της ΝΔ, Β.Τζότζολα, η οποία προς τιμήν της την περασμένη εβδομάδα αρνήθηκε τον διορισμό της στο Δημόσιο, υπογραμμίζοντας μάλιστα χαρακτηριστικά ότι «δεν είμαστε όλοι ίδιοι».

«Η Τζότζολα παραιτήθηκε επειδή δεν είναι βουλευτής» τονίζει ο κ. Καρχιμάκης. «Πληρωνόταν και επιβάρυνε το κράτος. Εγώ όμως όχι.» είπε ο χοιροβοσκός υπονοόντας ότι οι κοπρίτες δημόσιοι υπάλληλοι επιβαρύνουν το Κράτος ενώ αυτός με την αναστάτωση που προκάλεσε πχ με το δήθεν σκάνδαλο Βατοπαιδίου ή την πώληση του Γερμανού στον ΟΤΕ, το ελάφρυνε και το προστάτευσε από το να ασχοληθεί με ανούσιες υποθέσεις και να ασχοληθεί με κάτι ποιο παραγωγικό...

Συνεχίζοντας το κρεσέντο ηλιθιότητας ο αμόρφωτος χοιροβοσκός, που από λογιστής βρέθηκε βουλευτής με τις πλάτες και το γλύψιμο Παπουτσή (οι γυναίκες τους είναι αδερφές) αναρωτήθηκε: «Εδώ μπαίνει όμως ένα ζήτημα: Τώρα που παραιτήθηκε από τη θέση της,πώς θα ζήσει; Με ποια δουλειά; Να μας το πει», χωρίς να του περνάει από το μυαλό ότι η Τζότζολα μπορεί να έχει και άντρα που έχει λεφτά και μπορεί να μην χρειάζεται να ξαναδουλέψει ποτέ για να ζήσει...

Ταυτόχρονα ο κ. Καρχιμάκης καταγγέλλει την κ.Τζότζολα, όπως κατήγγειλε χωρίς βάση μερικές χιλιάδες ανθρώπους πριν, ότι ακολούθησε μια υποκριτική στρατηγική, καθώς τώρα αρνείται έναν διορισμό για τον οποίο η ίδια είχε υποβάλει αίτηση.

Βέβαια η Τζότζολα του απάντησε αποστομωτικά:

«Πράγματι υπέγραψα την αίτηση τον Οκτώβριο του 2009 επειδή τότε ήμουν μια απλή δικηγόρος. Τώρα όμως που κατέχω πολιτική θέση αρνούμαι τον διορισμό» απαντά η κ.Τζότζολα.

Απαντώντας μάλιστα στην ερώτηση γιατί όταν ανέλαβε κομματικό αξίωμα στη ΝΔ δεν ανακάλεσε την αίτησή της, η Τζότζολα τονίζει:

«Η αίτηση από τον Οκτώβριο του 2009 πήρε τον δρόμο της. Δεν την ανακάλεσα επειδή θεώρησα ότι ουδέποτε αυτή η κυβέρνηση θα προχωρούσε σε αυτούς τους διορισμούς, όταν είναι σε αυτή την κατάσταση η οικονομία. Τώρα που κατέληξε στον διορισμό, εγώ τον αρνούμαι. Δεν μπορεί κανείς να με κατηγορήσει ότι διατηρώ μια θέση στο Δημόσιο ενώ είμαι και στέλεχος ενός κόμματος. Και είναι λάθος να λέει ο κ.Καρχιμάκης ότι πληρωνόμουν».