Μετά την κατάργηση του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης, το κλείσιμο των κέντρων εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων σε πολλούς νομούς της χώρας, το κλείσιμο των στρατολογικών γραφείων των πρωτευουσών νομών, ένα νέο χτύπημα δέχτηκε η Ελληνική Περιφέρεια από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
H μετεγκατάσταση της Μοίρας Αεροπυρόσβεσης, που έχει έδρα το αεροδρόμιο “Μακεδονία” Θεσσαλονίκης, από τη Θεσσαλονίκη στην Ελευσίνα, δεν εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον. Αυξάνει τα λειτουργικά έξοδα της Πολεμικής Αεροπορίας.
Ο λαός της Βορείου Ελλάδας και των Νήσων Βορείου Αιγαίου και το θαυμάσιο φυσικό περιβάλλον των περιοχών αυτών δικαιούνται αναβαθμισμένες υπηρεσίες αεροπυρόσβεσης. Δηλαδή, περισσότερα αεροσκάφη και όχι κλείσιμο της Μοίρας.
Είμαστε η μοναδική χώρα χωρίς διασπορά δυνάμεων αεροπυρόσβεσης.
Η παραμονή της 383ης Μοίρας Αεροπυρόσβεσης στη Θεσσαλονίκη επιβάλλεται και λόγω του ορεινού ανάγλυφου της βόρειας και κεντρικής Ελλάδας.
Η τεχνική υποστήριξη των πυροσβεστικών αεροπλάνων γίνεται όλα τα τελευταία χρόνια στην 113η Πτέρυγα Μάχης στη Θεσσαλονίκη. Το κόστος λειτουργίας της 113η Πτέρυγας Μάχης, για το 2010, ήταν 560 χιλιάδες ευρώ και όχι 1,2 εκατομμύρια ευρώ, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση.
Το κόστος πτήσης των αεροσκαφών CL 415 είναι 8.100 ευρώ ανά ώρα και όχι 12.791 ευρώ ανά ώρα, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση. Δηλαδή, να φεύγει αεροπλάνο πυροσβεστικό από την Ελευσίνα για να αντιμετωπίσει πυρκαγιά στον Έβρο, δεν είναι περισσότερα τα έξοδα λειτουργίας του;
Υπάρχει πτητική ικανότητα των ιπταμένων αξιωματικών που αποτελούν μόνιμο προσωπικό ή φοιτούν στην Aνωτάτη Διακλαδική Σχολή Πολέμου της Θεσσαλονίκης.
Δεν δυσχεραίνεται το εκπαιδευτικό έργο της Μοίρας, όπως ισχυρίζεται ο υπουργός. Αντίθετα, από το 2007 μέχρι σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί 130 εκπαιδεύσεις πληρωμάτων αέρος. Τα ποσοστά εκδήλωσης πυρκαγιών που αντιμετωπίζει η Μοίρα της Θεσσαλονίκης στη Βόρεια Ελλάδα είναι 48,6% και όχι 5%, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση.
Τέλος, δεν είναι δυνατόν, για οποιοδήποτε ενδεχόμενο, ελάχιστο οικονομικό όφελος να μένει ακάλυπτη επιχειρησιακά το σύνολο της περιοχής από τη Θεσσαλία ως τον Έβρο.
Ο λαός της Βορείου Ελλάδας και των Νήσων Βορείου Αιγαίου και το θαυμάσιο φυσικό περιβάλλον των περιοχών αυτών δικαιούνται αναβαθμισμένες υπηρεσίες αεροπυρόσβεσης. Δηλαδή, περισσότερα αεροσκάφη και όχι κλείσιμο της Μοίρας.
Είμαστε η μοναδική χώρα χωρίς διασπορά δυνάμεων αεροπυρόσβεσης.
Η παραμονή της 383ης Μοίρας Αεροπυρόσβεσης στη Θεσσαλονίκη επιβάλλεται και λόγω του ορεινού ανάγλυφου της βόρειας και κεντρικής Ελλάδας.
Η τεχνική υποστήριξη των πυροσβεστικών αεροπλάνων γίνεται όλα τα τελευταία χρόνια στην 113η Πτέρυγα Μάχης στη Θεσσαλονίκη. Το κόστος λειτουργίας της 113η Πτέρυγας Μάχης, για το 2010, ήταν 560 χιλιάδες ευρώ και όχι 1,2 εκατομμύρια ευρώ, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση.
Το κόστος πτήσης των αεροσκαφών CL 415 είναι 8.100 ευρώ ανά ώρα και όχι 12.791 ευρώ ανά ώρα, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση. Δηλαδή, να φεύγει αεροπλάνο πυροσβεστικό από την Ελευσίνα για να αντιμετωπίσει πυρκαγιά στον Έβρο, δεν είναι περισσότερα τα έξοδα λειτουργίας του;
Υπάρχει πτητική ικανότητα των ιπταμένων αξιωματικών που αποτελούν μόνιμο προσωπικό ή φοιτούν στην Aνωτάτη Διακλαδική Σχολή Πολέμου της Θεσσαλονίκης.
Δεν δυσχεραίνεται το εκπαιδευτικό έργο της Μοίρας, όπως ισχυρίζεται ο υπουργός. Αντίθετα, από το 2007 μέχρι σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί 130 εκπαιδεύσεις πληρωμάτων αέρος. Τα ποσοστά εκδήλωσης πυρκαγιών που αντιμετωπίζει η Μοίρα της Θεσσαλονίκης στη Βόρεια Ελλάδα είναι 48,6% και όχι 5%, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση.
Τέλος, δεν είναι δυνατόν, για οποιοδήποτε ενδεχόμενο, ελάχιστο οικονομικό όφελος να μένει ακάλυπτη επιχειρησιακά το σύνολο της περιοχής από τη Θεσσαλία ως τον Έβρο.