08 Μαρτίου 2012

Συμπάσχει όλη η Ελλάδα με το δράμα του Νταλάρα: "Τη γυναίκα μου την στηρίζω, αλλά δεν την ψηφίζω" (βίντεο)

"Όλοι οι Έλληνες της δικής μου περιόδου που ήταν δημιουργικοί έβγαλαν λεφτά, έκαναν περιουσίες, αγόρασαν σπίτια"... Στον ραδιοφωνικό σταθμό "Love Radio" μίλησε χθες το απόγευμα, για την επίθεση που δέχτηκε κατά τη διάρκεια της συναυλίας του στο Ίλιον, ο Γιώργος Νταλάρας.

Σχετικά με τα όσα κατά καιρούς του έχουν προσάψει, ο τραγουδιστής είπε:


"Όλοι οι Έλληνες της δικής μου περιόδου που ήταν δημιουργικοί έβγαλαν λεφτά, έκαναν περιουσίες, αγόρασαν σπίτια. Ξέρετε γιατί; Γιατί η μάνα μας έλεγε: "άμα έχεις λεφτά να αγοράζει γή". Αυτό έκανα, που είναι τα στοιχεία περί διαπλοκής και οικονομικών σκανδάλων";

"Τι θα θέλατε να πως στη γυναίκα μου; "Μην κατέβεις στην πολιτική"; Τι είμαι; Πως πρέπει να το χειριστώ; Εσείς, αν ο πατέρας σας, ο γιος σας πει "θέλω να κατέβω στην πολιτική", θα πείτε "όχι, μη μου χαλάσεις τη δουλειά"; Αγαπώ τη γυναίκα μου, την στηρίζω, αλλά δεν την ψηφίζω. Δεν θέλετε να το καταλάβετε";

Δείτε το βίντεο:



zappit.gr