12 Ιουνίου 2012

Δ. Αβραμόπουλος: Δεν ισχύει ότι αυτοκίνητα συνεργατών μου παρκάρουν μπροστά στο Καλλιμάρμαρο-Το γραφείο μου διαθέτει υπόγειο πάρκινγκ

[Δεν έχω πρόβλημα να κράξω τον οποιοδήποτε ή να του πω μπράβο, μιας και δεν έχω δεσμεύσεις... Γιαυτό παρόλο το κράξιμο τις προάλλες στον Αβραμόπουλο, τώρα πρέπει να του πω μπράβο που απάντησε άμεσα στον παραπληροφορημένο πολίτη. Και κάτι ακόμα: Όταν πολίτες συνομιλούν με πολιτικούς δεν χρειάζεται η παρέμβαση δικηγόρων ;)]

Αγαπητοί φίλοι,

Πληροφορήθηκα το περιεχόμενο της σημερινής σας ανάρτησης και πέραν των όσων σας ανέφερε ήδη ο κ. Αδαμίδης (δείτε παρακάτω), θα ήθελα να σημειώσετε, ότι καθ΄ όλη τη διάρκεια των δώδεκα χρόνων, που στεγάζεται στο σημείο αυτό το πολιτικό μου γραφείο, το οποίο διαθέτει...
υπόγειο χώρο στάθμευσης και μόνον μία θέση θεσμοθετημένη μπροστά από το κτίριο, ουδέποτε έχει ειδοποιηθεί η Αστυνομία από συνεργάτες μου, για τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, επί του πεζοδρομίου, μπροστά στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Και βέβαια, ουδέποτε ενοχληθήκαμε από περίοικο ή ακόμα και περαστικό.
Προφανώς, η πληροφορία που σας δόθηκε, είναι λανθασμένη.

Φιλικά
Δημήτρης Αβραμόπουλος

Η ισονομία και η ισοπολιτεία, θεμελιώδεις Συνταγματικές Αρχές, έχουν καθολική ισχύ . Παρέλκει κάθε σχετική διευκρίνιση και επιβεβαίωση του αυτονόητου.
Οι οδηγίες του κ. Αβραμόπουλου είναι σαφείς και καμία ανοχή δεν υπάρχει σε παραβατικές πρακτικές, περιλαμβανομένου του παρκαρίσματος, απέναντι και στους συνεργάτες.
Σε κάθε περίπτωση ουδέποτε έγινε καταγγελία ή καταδίωξη οιουδήποτε πολίτη, για εξυπηρέτηση συμφερόντων τρίτων, πολύ περισσότερο συνεργατών.
Εκτιμούμε κάθε σχετική ενημέρωση. Τηρώντας την αρχή της ευπρέπειας, προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι.

Πολύκαρπος Θ. Αδαμίδης
Νομικός Σύμβουλος