08 Νοεμβρίου 2013

Η πανύψηλη και πανέμορφη κόρη του Παναγιώτη Φασούλα ακολουθεί τα βήματα του πατέρα της [εικόνες]

Κατέκτησε το φετινό καλοκαίρι μια θέση στην Εθνική ομάδα μπάσκετ Κορασίδων. Η Μαριέλλα Φασούλα, όπως προδίδει και το όνομά της, είναι η κόρη του παλαίμαχου και θρυλικού παίκτη του μπάσκετ Παναγιώτη Φασούλα. Η 16χρονη κόρη του, θεωρείται όχι άδικα, μία από τις καλύτερες αθλήτριες του ελληνικού γυναικείου μπάσκετ.
Όπως έχει εξομολογηθεί στο παρελθόν, η ενασχόληση της με το συγκεκριμένο άθλημα ήταν καθαρά δική της πρωτοβουλία. «Η πρώτη μου επαφή με το μπάσκετ ήταν σε ηλικία οχτώ ετών. Είχαμε μια μπασκέτα στον κήπο και αποφάσισα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου. Από την πρώτη στιγμή ζήτησα από τους γονείς μου να με γράψουν στο συγκεκριμένο άθλημα για να μάθω να παίζω. Και οι δύο χάρηκαν με την απόφαση μου αλλά νομίζω ότι ο πατέρας μου χάρηκε περισσότερο. Μάλιστα, εκείνη την εποχή είχα αρχίσει μαθήματα μπαλέτου αλλά δεν μου άρεσε» είχε πει σε δηλώσεις της η παίκτρια του Πρωτέα Βούλας, που βλέπει τον κόσμο από τα... 190 εκατοστά.















http://www.iefimerida.gr/node/129609#ixzz2k2S2VKJK