24 Νοεμβρίου 2013

Επιχειρηματίας και κατασκευαστής τσαντών ο Βασίλης Δοσούλας

Όλοι είχαμε εντυπωσιαστεί πριν μερικά χρόνια από τη δύναμη και το θάρρος του Βασίλη Δοσούλα –που τον Αύγουστο του 1994, ένα ιπτάμενο δελφίνου τον είχε χτυπήσει χάνοντας και τα 2 του πόδια-, να τα καταφέρει σ’ αυτή την πολύ σημαντική μάχη που έδινε.

Σήμερα, στα 29 του χρόνια είναι φοιτητής στη σχολή Πολιτικών Μηχανικών, κατασκευάζει χειροποίητες δερμάτινες τσάντες και δραστηριοποιείται επιχειρηματικά μαζί με τους 2 καλύτερούς του φίλους σ’ ένα εστιατόριο που έχει ως βάση τα μανιτάρια.

Το εστιατόριο στη Γλυφάδα έχει την ονομασία MushRoom Restaurant, και εκεί οι λάτρεις των μανιταριών μπορούν να δοκιμάσουν την αγαπημένη τους τροφή μέσα από μια μεγάλη γκάμα, η οποία αποτελείται από τουλάχιστον 20 διαφορετικά είδη, άλλα άγρια και άλλα καλλιεργήσιμα.

Ο Βασίλης Δοσούλας πάντως δεν έχει σταματήσει να κατασκευάζει χειροποίητες τσάντες, ενώ έχει στα σκαριά και μια σπουδαία συνεργασία εκτός συνόρων.

«Το πανεπιστήμιο σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το εγκαταλείψω, τις χειροποίητες τσάντες όμως όχι, αφού είμαι έτοιμος τώρα να συνεργαστώ και με ένα εργοστάσιο στην Αμερική. Ουσιαστικά, εγώ θα τους στέλνω τα σχέδια και εκείνοι θα τα κατασκευάζουν. Μου αρέσει πολύ η ιδέα αυτή και τη σκέφτομαι θετικά, ενώ μου δίνεται η ευκαιρία να δουλέψω και μαζί με την αδελφή μου, που είναι fashion designer», αποκαλύπτει στην εφημερίδα Espresso.