15 Δεκεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ! Ο Κασιδιάρης θεωρεί ότι το 67 έγινε εκτροπή... μέχρι τώρα έλεγε ότι τότε σώθηκε η Ελλάς... βγάλε άκρη Χρυσαυγίτη ψηφοφόρε

"Αν μας βγάλουν εκτός νόμου θα είναι σα να βγαίνουν τα τάνκς στους δρόμους"

Νέα επίθεση στους ιεράρχες εξαπέλυσε ο υπόδικος βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης, ενώ υποστήριξε ότι θα είναι υποψήφιος για το δήμο της Αθήνας "ό,τι και αν κάνουν"

Ο Ηλίας Κασιδιάρης από την Κατερίνη όπου βρέθηκε για τα εγκαίνια νέων γραφείων του κόμματός του, έδωσε συνέχεια στην κόντρα των τελευταίων ημερών της Χρυσής Αυγής με τους ιεράρχες λέγοντας:  "Θέλουμε στο πλευρό μας τους ιεράρχες που είναι καθαροί. Στις τάξεις της εκκλησίας υπάρχουν και άνθρωποι που δεν ειναι καθαροί κι αυτό το γνωρίζει όλος ο ελληνικός λαός. Δεν έχω να απαντήσω τίποτα σε κανέναν, εχω μόνο να δώσω μια συμβουλή στους ιεράρχες: Να μην πολιτικολογούν".

Tαυτόχρονα ξεκαθάρισε ότι θα είναι οπωσδήποτε υποψήφιος για το Δήμο της Αθήνας, όπου κι αν βρίσκεται αναφερόμενος στις εκκρεμότητες που έχει με τη δικαιοσύνη:

"Δηλώνω ότι θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων σε όποια θέση κι αν βρίσκομαι, ό,τι κι αν έχουν κάνει. Δεν μπορούν να μου στερήσουν τα πολιτικά μου δικαιώματα όποιαδήποτε εκτροπή κι αν κάνουν.

Ο υπόδικος βουλευτής υποστήριξε ότι ο αρχηγός της οργάνωσης Νίκος Μιχαλολιάκος βρίσκεται στη φυλακή "γιατί τρομοκράτησε τους Γερμανούς τοκογλύφους". Χαρακτήρισε τις διωξεις σε βάρος των στελεχών του κόμματος "παράνομες" ενώ υποστήριξε πως η Χρυσή Αυγή βγει εκτός νόμου αυτό "θα είναι μια εκτροπή ανάλογη με αυτή του 1967, θα ειναι σα να βγαίνουν τα τάνκς στους δρόμους.."