17 Μαρτίου 2014

«Τούβλα» στα αγγλικά οι Τούρκοι παρά τα μαθήματα... όχι ότι εμείς είμαστε καλύτεροι αλλά λέμε τώρα

Πάνω από εννέα στους δέκα φοιτητές στην δημόσια εκπαίδευση δεν κατέχουν παρά τα εντελώς βασικά της αγγλικής γλώσσας παρότι κατά μέσο όρο έχουν κάνει 1.000 ώρες διδασκαλίας εντός του εκπαιδευτικού συστήματος, υποστηρίζει έρευνα που δημοσιεύει η αγγλόφωνη έκδοση της Hurriyet.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Βρετανικό Συμβούλιο και το Ερευνητικό Ιδρυμα Οικονομικής Πολιτικής της Τουρκίας σκιαγραφεί με τα πιο μελανά χρώματα την αποτελεσματικότητα της εκμάθησης αγγλικών στα δημόσια σχολεία και σχολές.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα δεν έχουν σχεδιαστεί με επίκεντρο τους μαθητές και φοιτητές, με αποτέλεσμα αυτοί να πηγαίνουν στις τάξεις τους χωρίς να συμμετέχουν πραγματικά και κατά συνέπεια να μαθαίνουν, όπως τονίζει η έκθεση.

Η έρευνα έγινε σε 48 εκπαιδευτικά ιδρύματα 12 μεγαλουπόλεων της Τουρκίας με τη συμμετοχή σχεδόν 20.000 νέων και 1.400 γονέων, όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα.

Αν και σχεδόν μία στις έξι τάξεις (15%) έχει μέχρι και τάμπλετ και διαδραστικούς πίνακες, η Τουρκία παραμένει μόλις 41η μεταξύ των 60 χωρών στον πίνακα της μέσης γνώσης αγγλικών. Το 2012 οι μέσες επιδόσεις των Τούρκων στο TOEFL έφταναν μόλις τα 75/120, δηλαδή αντίστοιχες με αυτές των Σουδανών ή των Αιθιόπων, οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν το λατινικό αλφάβητο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι με τουλάχιστον 920 διδακτικές ώρες αγγλικών «στην πλάτη τους», 95 στους 100 μαθητές δεν μπορούν να απαντήσουν ούτε στις βασικές ερωτήσεις στα αγγλικά, σημειώνει η έκθεση.

Το πρόβλημα ξεκινάει από το σπίτι, καθώς το 84% των γονιών δεν βρίσκεται καν στο εισαγωγικό επίπεδο γνώσης της αγγλικής.

ΧΚ

Ethnos.gr