24 Ιουνίου 2014

Ε ΠΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ "ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ"!Ελένη Μενεγάκη:«Ας ανοίξετε τη φορολογική μου δήλωση...»

Αυτές οι υποκριτικές ατάκες είναι για εμετό! Δηλ. πως να την ανοίξουμε τη δήλωση σου μωρή κυράτσα; Υπάρχει τρόπος να ανοίγουμε τις φορολογικές δηλώσεις άλλων και δεν τον ξέρουμε! Αι στο διάολο κλέφτες (μην ξεχνάμε ότι εδώ και 10 χρόνια πληρώνεται με τα κλεμμένα του Κοντομηνά από το ΤΤ) με τις δικαιολογίες "ανοίξτε τη δήλωσή μου"

Σπάνια η Ελένη Μενεγάκη μπαίνει στη διαδικασία να απαντήσει σε δημοσιεύματα  που γράφονται για εκείνη, όμως σήμερα έχασε την ψυχραιμία της. Η γνωστή παρουσιάστρια διέψευσε όλα όσα γράφονται για τα κτήματα που υποτίθεται ότι έχει αγοράσει σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.
Με αφορμή μία συζήτηση που είχε με τον συνεργάτη της, Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο σχετικά με ένα σπίτι που είχε αγοράσει στην Χαλκιδική το 1996, η παρουσιάστρια είπε:  «Έχω να ανοίξω το σπίτι στην Χαλκιδική χρόνια... Δεν ψάχτηκα ποτέ να το πουλήσω... Το έχω χρόνια αυτό το σπίτι, ποτέ δεν σκέφτηκα να το πουλήσω! Ό,τι έχετε διαβάσει, είναι μπούρδες! Έχω ακούσει ότι έχω αγροκτήματα στην Μυτιλήνη, δεν έχω ούτε δέντρο... ότι έχω αγοράσει την μισή Άνδρο! Όποιος ενδιαφέρεται ας ανοίξει την φορολογική μου δήλωση».