Πρόκειται για διαφημιστική εκστρατεία κατά του AIDS, η οποία προκαλεί σκάνδαλο σε μια χώρα που δεν αρέσκεται στην εξωτερίκευση των προσωπικών του στιγμών.
Η καμπάνια σκηνοθετεί πέντε πραγματικά ζευγάρια, γυμνά ή με εσώρουχα, σε τολμηρές σκηνές, οι οποίες ωστόσο δεν πέφτουν καμία στιγμή στο πορνογράφημα. Περίπου 300 άτομα έκαναν αίτηση για να επιλεγούν για την καμπάνια με την ονομασία LOVE LIFE "No regrets που έχει στόχο να μεταδώσει ένα μήνυμα υπέρ «ενός τρόπου ζωής που συνδιάζει ευχαρίστηση και υπεύθυνη συμπεριφορά».
Σοκαρισμένοι, γονείς και μαθητές ζήτησαν την απόσυρση της διαφημιστικής καμπάνιας ενώ πολλές οργανώσεις κατέθεσαν μηνύσεις.